Grappig Bar, ik zei tegen Chiara toen we naar buiten liepen, kom we gaan naar de hertjes, maar ik ben eerder afgeslaan en bij de kinderboerderij uitgekomen, dat is voor Chiara net wat leuker met die speeltuin erbij. En daarna nog even gewinkeld...
Maar goed, ik ben gaar, wat me vandaag gewoon opbrak is het feit dat ik niet even de momenten heb om niets te doen, ik heb hier continu een Chiaartje lopen... en toen kwam Remco eindelijk thuis, maar die was ook doodop... en wilde nog wel even rusten, want hij heeft nu een wedstrijd. Toen had ik het echt even helemaal gehad en ben tijdens het eten maar even mijn bed ingegaan met al mijn emoties... Na een poosje kwam Chiara bij me zitten kletsen, ze ging vrolijk zingen en springen op mijn bed, superlief was ze. Alles leuk en aardig, maar toen gebeurde het, ze viel op mijn harde buik, nou toen had ik het niet meer,
![]()
ik had geen zin meer om zwanger te zijn. Maar goed, ik ben wel weer redelijk opgeklaard nu. Ik ga lekker rustig aan doen dit weekend!
Nog een weekje en dan ga ik bevallen.