quote:Op zondag 3 april 2005 14:35 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, boekje van Herman Finkers....mag dat ook?
Heb ik ookquote:Op zondag 3 april 2005 14:35 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, boekje van Herman Finkers....mag dat ook?
Mag ik je voorstellen aan SES?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Volgens mij is TTK ook het slechtst lopende subforum van heeel Fok!.
En da's maar goed ook...
Dan doe ik het niet.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee.
quote:
Lijstje??? Welke lijstje Isa????quote:Op donderdag 14 april 2005 12:50 schreef Isabeau het volgende:
TTK stond in Arcee's lijstjes hoger dan ik altijd dacht, maar zijn laatste lijstje is alweer een tijdje terug gemaakt. Ik geloof dat er een behoorlijk aantal fora slechter liepen![]()
Jammer genoeg kan Arcee gezelligheid niet meten![]()
Uit pure wanhoop heb ik je maar gemailt...quote:Op donderdag 14 april 2005 20:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan toch in het ziekenhuis niet op MSN, silly![]()
Zolang ik het maar niet ben heb ik hier geen enkel bezwaar tegenquote:Op donderdag 14 april 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben een beetje vlieft op een TTK-moderator
Het is Isabeauquote:Op donderdag 14 april 2005 22:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zolang ik het maar niet ben heb ik hier geen enkel bezwaar tegen
Gelukkig!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Gelukkig!
* Automatic_Rock veegt zweet van voorhoofd
Allesquote:Op donderdag 14 april 2005 22:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar vertel eens Bupatih, wat trekt jou zo aan in Isabeau???
Hey, die foto in je avatar is geen Isabeau?!!!quote:
Dat is Kristin Davisquote:Op zondag 17 april 2005 11:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hey, die foto in je avatar is geen Isabeau?!!!
Ga je vreemd?? Heb je een ander???
* Automatic_Rock is geschokt
Ik weet natuurlijk niet hoe Isa er over denkt.., maar over het algemeen houden vrouwen er niet van als je van 2 wallentjes eet hoorquote:
Ik eet van nóg meer walletjesquote:Op zondag 17 april 2005 11:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe Isa er over denkt.., maar over het algemeen houden vrouwen er niet van als je van 2 wallentjes eet hoor
Het zou interessant zijn (heel (al)gemeen hoor, statistisch, psychologisch, milieutechnisch gezien e.d.) indien Isabeau het minimum aantal walletjes zou kunnen aangeven waarvan gegeten mag worden, alvorens zij akkoord gaat met de situatie.quote:Op zondag 17 april 2005 11:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe Isa er over denkt.., maar over het algemeen houden vrouwen er niet van als je van 2 wallentjes eet hoor
quote:Op maandag 18 april 2005 07:23 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Het zou interessant zijn (heel (al)gemeneen hoor, statistisch, psychologisch, milieutechnisch gezien e.d.) indien Isabeau het minimum aantal walletjes zou kunnen aangeven waarvan gegeten mag worden, alvorens zij akkoord gaat met de situatie.![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 00:18 schreef Isabeau het volgende:nou, daar sta ik van te kijken hoor, Bupatih
een elftal dames
Nou nou, niet meteen overdrijven, hè?quote:Op maandag 18 april 2005 00:18 schreef Isabeau het volgende:nou, daar sta ik van te kijken hoor, Bupatih
een elftal dames
Maar ik wil jou natuurlijk niet delen met 10 anderenquote:Op maandag 18 april 2005 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Leek me nu net zo gezelligsamen lachen, kletsen en voetballen
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:35 schreef Isabeau het volgende:
Toch zeker één van mijn favo topics in dit forum, alhoewel ik er al diverse (zeer onder de gordel) heb geëdit in de loop der tijd haha. Maar ik wil nu nog even niet dood.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
Isa, ik voel mij genoodzaakt je te waarschuwen voor Bupatih.
Ondanks zijn geslijm en gekwijl hier heb ik het sterke vermoeden dat zijn gevoelens voor jou niet oprecht zijn.
Ik ben zojuist bij toeval bij z'n fotoboek terecht gekomen, en daar deed ik een schokkende ontdekking!!
Niet alleen bestaat zijn favo-fokker-lijst uit meer dan 11 mensen, maar jouw naam staat er niet bij. Gewoon helemaal niet, nergens niet, komt in het hele fotoboek niet voor!!
Derhalve durf ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zeggen dat Bupatih een player is.
Pas op voor die knul!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
Shit! vergeten een printscreen te maken..![]()
Ik had een heel felicitatie topic voor haar gemaakt!!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Besides, menneke.
Kijk hier eens. >>>> http://fotoboek.fok.nl/Isabeau
Ik heb haar gefeliciteerd
En ik heb in haar fotoboek gepost toen ik haar in de grabbelton zag
Dat laatste had je niet moeten zeggenquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik had een heel felicitatie topic voor haar gemaakt!!!
En korte tijd later was ik ineens moderater, ha!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat laatste had je niet moeten zeggen
quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Slijmen helpt! Bupatih heeft dat wel begrepen van je felicitatietopic, AR
Ik slijm nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Slijmen helpt! Bupatih heeft dat wel begrepen van je felicitatietopic, AR
Ja, ik meen het.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Nee, je meent het.
Ik had dat allang doorquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb enkele uren geleden pas ontdekt dat je een fotoboek had Isa...
Daar woon je mee samen toch??quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:23 schreef Isabeau het volgende:
Het is wel duidelijk wie mijn grootste fan is
Beide voetjes op de grond Bupatihquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:28 schreef Bupatih het volgende:
Mijn droom aan diggelen, A-R, wat doe je?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Beide voetjes op de grond Bupatih
Hoeft niet. Ik heb een beetje geknutseld:quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde eigenlijk de meeste smiley's weer verwijderenen iedereen naar http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/GoS.htm sturen.
txquote:
puik stukje werkquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tx
Kwestie van jouw definities knippen en plakken, en wat codeerwerk voor de smilies (die waren het moeilijkst, en zodoende kwam ik erachter dat je die ene vergeten was) .
En ik heb deze http://wiki.fok.nl/index.php/TTK voor jullie opgezet.. nu zou ik zeggen.. zet er wat in
Ga ik kijken of ik de rest van het woordenboek erin kan plempen. (Dat zit apart)
Vrijwillig met stralend weer vier uur in de trein zitten?quote:Op zaterdag 30 april 2005 07:19 schreef Isabeau het volgende:
Fijne Koninginnedag allemaal!! Het lijkt stralend weer te worden
Ik neem een lekker boek mee en ga vandaag 4 uur in de trein zittenVrijwillig.
Tx! jij ook.. veel plezier met de NSquote:Op zaterdag 30 april 2005 07:19 schreef Isabeau het volgende:
Fijne Koninginnedag allemaal!! Het lijkt stralend weer te worden
Ik neem een lekker boek mee en ga vandaag 4 uur in de trein zittenVrijwillig.
tx 14.gif.quote:
En deze:quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:47 schreef Shark.Bait het volgende:
Isa, het Fok woordenboek mist de volgende smiley:= : z
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:46 schreef Isabitch het volgende:
En omdat je zo lief en deugdzaam bent vind je het vast niet erg als ik 'eventjes' niet kan modererenIk kijk wel toe
En reageren in FC heeft dus ook geen zin, dat kan ik niet lezen
![]()
Een schat wil ik altijd wel zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:14 schreef Claudia_x het volgende:
AR, zou je een schat willen zijn en JAM uit m'n Ruggespraak-topic flikkeren?![]()
haha, was ik weer te laatquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:48 schreef PrintScreen het volgende:
A_R Wil je deze Woordensamenstelspel #140 voor HeaRt_woRm dichtgooien?
Hij is dubbel en niet goed.
misschien een tip voor je, ik kijk voor ik op invoeren klik altijd eerst of er al een ander me voor is geweestquote:
Dat was misschien wel slim geweest iddquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
misschien een tip voor je, ik kijk voor ik op invoeren klik altijd eerst of er al een ander me voor is geweest
Thanks Obliquote:
Hamlet in je bed lijkt mij wel weer watquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:49 schreef sararaats het volgende:
ik heb het boek "Hamlet" onder mijn bed (bedlade)
mag dat ook?
Het lijkt me op zich getuigen van flexibiliteit en initiatief indien je in staat bent de taal continu te veranderen.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
DrWolffenstein .....Ook bekend van de vele opzettelijke taalfouten waarmee hij anderen flink wist te irriteren...
Hulde voor deze post!quote:Op zondag 15 mei 2005 02:00 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Het lijkt me op zich getuigen van flexibiliteit en initiatief indien je in staat bent de taal continu te veranderen.
Een taal is niet statisch. Zelfs in Latijn worden woorden als computer toegevoegd om het sterven uit te stellen.
En de veranderaar dient geprezente worden als nieuwe woorden / nieuwe spelling geïntroduceerd worden ipv afgekraakt
omdat de taal niet star genoeg blijft.
Alleen omdat je toevallig erg slecht bent in spellingquote:
Andersdenkenden hebben de plicht om te loven wat goed is.quote:Op zondag 15 mei 2005 02:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen omdat je toevallig erg slecht bent in spelling
quote:Op zondag 15 mei 2005 03:57 schreef Yosomite het volgende:
Want wat is taal anders dan: 'op welke grond dan ook' ??
Zwaar en diep in de put geraakt door deze illustratieve reactie.quote:
Hij bedoelt het niet kwaad. Hij is een idioot.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Een schat wil ik altijd wel zijn
Maar ik geloof niet dat JAM het kwaad bedoelt hoor, maar ik heb iig wat ge-edit. Dus ik hoop dat het nu verder weer ontopic door kan gaan.
Ach, als je een handicap ook als iets positiefs kan zijn, dan juich ik dat alleen maar toe hoor.quote:Op zondag 15 mei 2005 02:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen omdat je toevallig erg slecht bent in spelling
Niet weer he....quote:Op maandag 23 mei 2005 00:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik weet m'n wachtwoord niet meer. Help.
Ik weet mijn wachtwoord nog steeds niet, AR.quote:Op maandag 23 mei 2005 06:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Niet weer he....![]()
Hebben ze jou ooit het principe van pen en papier uitgelegd Do2??
Misschien moet je daar iets mee doen![]()
Ik meen mij te herinneren dat Yvonne je hier al een reactie op gegeven hadquote:Op maandag 23 mei 2005 11:22 schreef lucida het volgende:
Beste Automatic_ Rock of andere 'verantwoordelijke' mods Ik wil jullie dringend verzoeken deze specifieke post van Ollie-A-Wiesenthal te verwijderen. Deze ''rasechte" NSB'er heeft in mijn priveaangelegenheden lopen neuzen en zonder toestemming beeldmateriaal van mij gebruikt om het vervolgens verhaspelt op Fok te posten. Houden jullie zich nog wel eens aan de eigen Fokpolicy in deze, of is de beer los?![]()
![]()
![]()
Klopt. Alleen is het betreffende beeldmateriaal nog steeds niet verwijderd. En bovendien heb ik niets aan haar antwoord als bepaalde users die zich hieraan schuldig maken, niet op hun illigale activiteiten worden aangesproken. Ik verzoek daarom nogmaals conform de Fokpolicy het betreffende beeldmateriaal te verwijderen.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat Yvonne je hier al een reactie op gegeven had
Het cynisme is je kennelijk ontgaan toen ik aangaf Ollia mijn complimenten te geven. Zulke zaken zijn alleen op Google te vinden wanneer iemand (ollia) met mijn persoonlijke gegevens aan de haal gaat. Persoonlijke gegevens die ik slechts heb vermeld omdat ik meende dat dit een voorwaarde voor registratie op Fok was. En zo meende ik dat deze gegevens beschermd zouden worden tegen oneigenlijk gebruik door medeusers.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:34 schreef yvonne het volgende:
God, wat kun jij piepen, je staat gewoon op google, voor iedereen te vinden, EN je vond het zelf ook mooi gedaan, maar tis goed hoor, alles draait om Lucida en cs, geef de url maar.
Je hebt gelijk dat behoort onder fatsoenlijke omstandigheden ook niet. Ik zal het per direct verwijderen.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:34 schreef yvonne het volgende:
Heb JIJ de mail in dat Lucidatopic dan al weggehaald conform policy?
Ik heb in goed vertrouwen gegevens ter registratie op fok beschikbaar gesteld. Dat jullie niet kunnen voorkomen dat anderen daar misbruik van kunnen maken is een.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:00 schreef yvonne het volgende:
Zo gauw jij je volledige naam in een profiel vermeld, open en bloot voor iedereen, hoe moeten wij je dan beschermen?
Onmogelijk dus, en ja je piept.
Photoshoppen in TTK OllieA - donderdag 28 april 2005 @ 22:50quote:Op maandag 23 mei 2005 12:12 schreef yvonne het volgende:
En nu de url naar de gewraakte post graag, ik ben NIET een of ander dienstmeisje,
en ik raad je heel sterk aan je hetze en monologen te stoppen, ze zijn vermoeiend.
Mag ik weten wie jouw man is? Misschien ken ik hem ook wel van vroegah. Die semi-lollige naamsverbasteringen zijn inderdaad niet leuk. Ik zal er mee stoppen. De naamsverbasteringen die nog steeds van mijn usernaam worden gemaakt, moeten kennelijk wél als grappig worden opgevat, want ik heb nog nooit een mod of admin hier bezwaar tegen zien maken.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:15 schreef yvonne het volgende:
[quote]Op maandag 23 mei 2005 11:47 schreef lucida het volgende:
[..]
Yvonne wat hebben deze praktijken nog te maken met het 'gezellig' fokken? En hoe zou jij reageren als je er achter kwam dat mensen jou privegegevens doorneuzen en ongevraagd 'openbaar' maken?
Het feit dat jullie als crew hier nooit ondubbelzinnig afstand van hebben genomen, geeft andere users, waaronder ollia, de gelegenheid om gewoon met dit soort NSB praktijken op Fok door te gaan.
Ik werk bij een grote uitvoeringsinstelling, maar ik kan rekenen op ontslag en een forse boete als ik vertrouwelijke gegevens van klanten voor eigen doeleinden openbaar zou maken.
-------------------------------------------------------------
Been there done that, internet is een grijs gebied nog steeds,
ik veroek je nu voor de laatste maal vriendelijk en beleefd je hetze te stoppen, je semi-lollige naamsverbasteringen achterwege te laten en je verwijzingen naar de NSB maar helemaal te beeindigen.
En ja, ik weet waar je werkt, m'n man kent je nog van vroegah.
En alweer ben ik het met je eens. Ik zou wel graag weten wie jou man is, je hebt me nu wel erg nieuwsgierig gemaakt.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef yvonne het volgende:
Sorry hoor, maar Luus, of luuuuuuuuuuuucida of OlliA*insert ieder WO2 verwijzing* is imho een groot verschil.
Als het erom gaat of ik daardoor jouw man zou moeten (her)kennen ben ik bang dat me dat niet lukt. Kun je niet wat preciezer zijn aub?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:35 schreef yvonne het volgende:
O, en mijn achternaam stuur ik volgens mij bij iedere mail die ik stuur?
Ik mail wel even.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:36 schreef lucida het volgende:
[..]
En alweer ben ik het met je eens. Ik zou wel graag weten wie jou man is, je hebt me nu wel erg nieuwsgierig gemaakt.![]()
Je zult wel moeten, je hebt een POL banquote:Op maandag 23 mei 2005 12:38 schreef lucida het volgende:
[..]
?
Ps. bedankt voor het verwijderen van de betreffende picture. Ik ga me voorlopig geheel uit bepaalde Fokfora terugtrekken, want ik vermoed dat elke post - hoe redelijk ook - door mods of admins angegrepen zal worden om er nog maar eens een ban tegen aan te gooien. Ik hoop dat sjun en Sater weer vlug terug zijn op fok. Ik zal me in elk geval bezinnen op de meerwaarde van het posten op fok en dan specifiek een aantal subfora.
Gegroet Lucida,![]()
Zeg vriendje, wat dat plaatje betreft. Het benodigde beeldmateriaal daarvoor is heel eenvoudig via google te verkrijgen, en er rust geen copyright op. Gewoon *** *** intypen, en klaar ben je.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:22 schreef lucida het volgende:
Beste Automatic_ Rock of andere 'verantwoordelijke' mods Ik wil jullie dringend verzoeken deze specifieke post van Ollie-A-Wiesenthal te verwijderen. Deze ''rasechte" NSB'er heeft in mijn priveaangelegenheden lopen neuzen en zonder toestemming beeldmateriaal van mij gebruikt om het vervolgens verhaspelt op Fok te posten. Houden jullie zich nog wel eens aan de eigen Fokpolicy in deze, of is de beer los?![]()
![]()
![]()
Vooropgesteld ik ben niet je vriendje maar dat zullen de lezers inmiddels wel begrepen hebben.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:35 schreef OllieA het volgende:
[..]
Zeg vriendje, wat dat plaatje betreft. Het benodigde beeldmateriaal daarvoor is heel eenvoudig via google te verkrijgen, en er rust geen copyright op. Gewoon *** *** intypen, en klaar ben je.
Ik had er overigens niet bij gezet dat het jouw kopje betrof, over dat van Nietzsche heen verhaspelt, zoals je dat zo mooi uitdrukt, dus ik snap eigenlijk niet wat jij te janken hebt. Het verbaast me dan ook een beetje dat Yvonne het verwijderd heeft.
Je voortdurende verwijzingen naar Wiesenthal beginnen me wat te vermoeien. Ik weet dat je de koning van de gemengde metafoor bent, maar sinds wanneer was Wiesenthal een NSB'er? En beschouw jij jezelf als nazi, waar de verachtelijke OllieA op loopt te jagen?
Wat mij ten slotte nog het meest verbaast is dat jij je aan alle kanten niet aan de policy houdt: doorposten met kloon, smijten met privé-mails, het belasteren van mij als zou ik klonen gebruiken, het gezeik over Wiesenthal en de NSB, en vervolgens loopt te jankzakken dat anderen zich aan de policy moeten houden.
Je hebt inderdaad een carrière die berust op lamzakkerij en hypocrisie. Zowel irl als op Fok!
Ik geloof niet dat Ollie ooit zo'n infantiele reactie zal geven zoals jij vanmorgen deed op de ban van SCH.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:36 schreef lucida het volgende:
Ach en een beetje leedvermaak is ook jou vandaag tot deel gevallen. Immers je hebt het toch maar weer mooi voor elkaar gekregen dat n.a.v. jou nachtelijke post en mijn reactie(s) daarop ik (weer) een ban heb gekregen. Gegroet Marcel Hofman (user: Lucida)
Verder is jouw ban 100% jouw eigen verantwoordelijkheid, niemand dwingt jou om te reageren zoals je doet. Je hebt maar bar weinig zelfbeheersing en dat maak je keer op keer weer duidelijk.quote:
Beste Amber,quote:Op maandag 23 mei 2005 15:33 schreef Stali. het volgende:
Jij bent een leugenaar Marcel Hofman.
De termen homofoob en antisemiet zijn meerdere malen door mij geïllustreerd aan de hand van posts van jou, Marcel.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:36 schreef lucida het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je niet blij bent met mijn metafoor die ik voor de entiteit OllieA heb bedacht. Maar ook voor jou geldt natuurlijk bezint eer gij begint. Al twee jaar lang gebruik jij 'metaforen' om de entiteit Lucida door de drek te halen. Termen als homofoob, antisemiet en noem het allemaal maar zelf op, zijn in jou posts over Lucida schering en inslag Behalve dat nog nooit een mod of admin heeft ingegrepen - kun jij je wellicht voorstellen dat ook ik en andere users daar wel eens behoorlijk 'moe' van worden. Kortom op actie volgt reactie en dat heb jij toch echt aan jezelf te wijten.
Laten we het er op houden dat ik het meer dan hypocriet vind om je als poster op Fok! voortdurend druk te maken over het pamperbeleid van de overheid, nadat je zelf je 20 jaar hebt laten pamperen. Een beetje trappen naar zwakkeren in onze samenleving op een jongerenforum terwijl je in je eigen leven je zaakjes nog maar sinds kort op orde hebt. Misselijk makend vind ik dat. Pleiten voor een beleid van eigen verantwoordelijkheid voor mensen, terwijl je die zelf nog maar net hebt genomen.quote:Hoe dan ook ik zij al dat ik niets te verbergen heb. Dat ik vele jaren zonder baan door het leven ben gegaan, betekent nog niet dat ik ook al die jaren inactief ben geweest. (Misschien heb ik wel de hoofdprijs in de Lotto gewonnen en is de noodzaak tot werken niet zo groot.)
Ik heb in elk geval keihard gestudeerd en iets van mijn 'onafhankelijk' leven gemaakt.. Zo heb ik me voor veel zorg- en vrijwilligersorganisaties jarenlang belangeloos ingezet en doe dat nog steeds. Dus wat je nou eigenlijk wilt bereiken om steeds maar weer te benadrukken dat ik niet werk en alleen maar een uitkering heb ontgaat mij en andere lezers volledig.
Bron? Link? Ach, je doet weer eens een ongegronde beschuldiging. Want jij mag dat.quote:Behalve het feit dat je waarschijnlijk zelf langere tijd een uitkering 'geniet' en daar gezien het gebrekkige inkomen wellicht niet al te blij mee bent, kan ik alleen maar concluderen dat er een onvoorstelbare afgunst achter die persoonlijke hetze van jou en je vrindjes schuilgaat.
Als jij mij Ollie-A-Wiesenthal noemt, zeg je daar mee dat je zelf een nazi bent. Wiesenthal was namelijk geen NSB'er, maar een nazi-jager.quote:Ik heb de WO-II niet meegemaakt ik weet niet op welke manier het dan voor jou duidelijk is dat ik dan toch een nazi zou zijn (geweest).
Vele onkiese onthullingen over users? Een paar onthullinkjes over jou. Zoals je zelf had aangevraagd, weet je nog?quote:Het is makkelijker mensen te beschadigen dan toe te geven dat je soms gewoon geen weerwoord hebt. Dat dit laatste misschien jouw ego heeft gekrenkt geeft jou nog niet het (moreel) recht mensen dan maar voor alles uit te maken wat vies en bruin is.
Al je zoals gezegd werkelijk een vent bent neem je deze woorden serieus en bezin je jezelf op de vraag of medeusers nog wel zitten te wachten op jouw vele onkiese onthullingen over andere users van Fok.
Ik weet nergens van hoor. Ik zie alleen maar dat een post van mij is gewist. Had je er weer schuimbekkend op gereageerd of zoiets?quote:Ach en een beetje leedvermaak is ook jou vandaag tot deel gevallen. Immers je hebt het toch maar weer mooi voor elkaar gekregen dat n.a.v. jou nachtelijke post en mijn reactie(s) daarop ik (weer) een ban heb gekregen. Een beetje het gevoel van een " Wiedergutmachung" moet je daar toch wel aan over kunnen houden, zeker als je beseft op welk een kameraadschappelijke wijze sizzler en Sidekick je daarbij onvoorwaardelijk tot dienst zijn (geweest)...
Hoe kom je daar nou toch bij, vent. Dat ik niet voor mijn centjes werk.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:36 schreef lucida het volgende:
En natuurlijk heb ik er op los geleefd, maar wat kan jou dat boeien. En natuurlijk kijk ik op lui zoals OllieA en Ryan3 neer omdat ze te lui zijn voor hun centen te werken. Kijk als iemand echt niet kan mogen ze van mij een uitkering hebben. Maar je vrindjes lijken me bepaald niet mensen die niets meer zouden kunnen. Ze kunnen altijd nog strontschepper worden iets waavan ze hebben bewezen daar tot hun ellebogen in te zitten, als ze eindelijk maar eens wat gaan doen en zich niet door de gemeenschap laten onderhouden, die salonsocialistische paria's van je...
In twee woorden: ongelooflijk zwaktebod...quote:Op maandag 23 mei 2005 16:36 schreef OllieA het volgende:
[..]
De termen homofoob en antisemiet zijn meerdere malen door mij geïllustreerd aan de hand van posts van jou, Marcel.
[..]
Laten we het er op houden dat ik het meer dan hypocriet vind om je als poster op Fok! voortdurend druk te maken over het pamperbeleid van de overheid, nadat je zelf je 20 jaar hebt laten pamperen. Een beetje trappen naar zwakkeren in onze samenleving op een jongerenforum terwijl je in je eigen leven je zaakjes nog maar sinds kort op orde hebt. Misselijk makend vind ik dat. Pleiten voor een beleid van eigen verantwoordelijkheid voor mensen, terwijl je die zelf nog maar net hebt genomen.
[..]
Bron? Link? Ach, je doet weer eens een ongegronde beschuldiging. Want jij mag dat.
[..]
Als jij mij Ollie-A-Wiesenthal noemt, zeg je daar mee dat je zelf een nazi bent. Wiesenthal was namelijk geen NSB'er, maar een nazi-jager.
[..]
Vele onkiese onthullingen over users? Een paar onthullinkjes over jou. Zoals je zelf had aangevraagd, weet je nog?
[..]
Ik weet nergens van hoor. Ik zie alleen maar dat een post van mij is gewist. Had je er weer schuimbekkend op gereageerd of zoiets?
Geen woorden maar daden...quote:Op maandag 23 mei 2005 16:52 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou toch bij, vent. Dat ik niet voor mijn centjes werk. Bla bla bla
De metafoor, hyperbool of hoe je het ook maar wilt noemen zijn meerdere malen door mij gebruikt als gevolg van de posts van jou OllieA.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:36 schreef OllieA het volgende:
[..]
De termen homofoob en antisemiet zijn meerdere malen door mij geïllustreerd aan de hand van posts van jou, Marcel.
Is dat zo?quote:[..]
Als jij mij Ollie-A-Wiesenthal noemt, zeg je daar mee dat je zelf een nazi bent.
Als je maar lang genoeg in het monster kijkt, kijkt het monster uiteindelijk ook in jou OllieA.quote:Wiesenthal was namelijk geen NSB'er, maar een nazi-jager.
Kun je je nog de context herinneren waarin ik die oproep deed? Of is dat teloorgegaan in jouw selectieve databank.quote:[..]
Vele onkiese onthullingen over users? Een paar onthullinkjes over jou. Zoals je zelf had aangevraagd, weet je nog?
Ach ik plaatste wat linkjes - met dank aan KP - die de hypocrisie van jou en Ryan3 nog eens duidelijk aantonen. Mocht je interesse hebben wil ik ze nog wel eens plaatsen, maar alleen als ik vooraf de garantie krijg dat jullie niet weer bij Yvonne of zo gaan klagen..quote:Ik weet nergens van hoor. Ik zie alleen maar dat een post van mij is gewist. Had je er weer schuimbekkend op gereageerd of zoiets?
Eens en Lucida beloofde ons al dagen een recaptopic maar hij opent deze maar niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nu stoppen met modder gooien!!
Je mag mijn laatste post verwijderen want anders lijjkt het weer alsof ik ondanks verzoeken doorga. Jouw verzoek tot stoppen met moddergooien en mijn laatste reactie hebben elkaar gekruist.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nu stoppen met modder gooien!!
Oke, ik had hem al verwijdert. Maar zo is het goedquote:Op maandag 23 mei 2005 17:13 schreef lucida het volgende:
[..]
Je mag mijn latste post verwijderen want anders lijjkt het weer alsof ik ondanks vcerzoeken doorga. Jouw verzoek tot stoppen met moddergooien en mijn laatste reactie hebben elkaar gekruist.
Jullie spreken maar een keer af bij de lokale zandbak, en vecht het daar maar uit.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:12 schreef Stali. het volgende:
[..]
Eens en Lucida beloofde ons al dagen een recaptopic maar hij opent deze maar niet.
Understoodquote:Op maandag 23 mei 2005 17:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Jullie spreken maar een keer af bij de lokale zandbak, en vecht het daar maar uit.
Maar hier is het genoeg geweest
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:24 schreef Drugshond het volgende:
Thx.... dan zullen we eens beginnen
Wil je hem niet liever in PTA hebben eigenlijk???quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Bouwmachine boeken
Mogen de baggerreacties weg? Ik weet wel dat niet iedereen boeken over bouwmachines leuk vind, maar om het dan meteen tot kuttopic te bestempelen?
Omdat ik daar de reacties krijg die ik hier ook kreegquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wil je hem niet liever in PTA hebben eigenlijk???
Alle reacties die je nu hebt gehad zijn van PTA'ers volgens mij... denk niet dat je hier veel reacties op zal krijgen.
Maar van mij mag het hier staan hoor
Aangezien lucida zich dat Nietsche-lucidaphotoshopje heeft toegeëigend en als header op zijn weblog heeft geplaatst zonder mijn toestemming, voel ik me gerechtigd het betreffende plaatje in het TTK-Photoshop-topic terug te plaatsen.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:22 schreef lucida het volgende:
![]()
![]()
IK zal er eens over nadenken. Mocht iemand die hier meeleest een leuke aanvulling hebben, schroom niet en plaats je geniale ingevingen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:14 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi, Isa, ik ben het restantje van Fok! woordenboek dat nog niet in de Wiki staat er aan het inzetten.
1. Ik kan echter niets met "toch" dat verwijst naar "NofI" dat weer terug verwijst. Wil jij opheldering geven?
2.Er is geen definitie voor "trollen". Weet jij een mooie?
3. Ik zie 'zuigen' niet als woordje, maar weet ook niet precies een defenitie. Jij nog ideeen?
Dat vind ik helemaal niet erg, Isabeau.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:01 schreef Isabeau het volgende:
OllieA, vind je het heel erg dat ik het niet zo goed begrijp?
ah.. okee, txquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:00 schreef Isabeau het volgende:
IK zal er eens over nadenken. Mocht iemand die hier meeleest een leuke aanvulling hebben, schroom niet en plaats je geniale ingevingen.
Ja snap ik....quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik had er wel iets van gevolgd, maar ik keeg er een beetje hoofdpijn van![]()
![]()
Ja, het is allemaal ontzettend kinderachtig en vermoeiend, AR, dat gekissebis. Kleuters zijn het, users als ik. Waarom kan niet iedereen gewoon gezellie slowchatten in TTK. Of gewoon boeren en scheten laten in topics.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja snap ik....
Het is ook mijn enige reden dat is soms twijfel of ik wel echt kinderen wil...
Wat ben je toch héérlijk voorspelbaar...quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:51 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal ontzettend kinderachtig en vermoeiend, AR, dat gekissebis. Kleuters zijn het, users als ik. Waarom kan niet iedereen gewoon gezellie slowchatten in TTK. Of gewoon boeren en scheten laten in topics.
Eeensch, al zou ik i.p.v. 'héérlijk' het woord 'ziekelijk' beter op zijn plaats vinden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat ben je toch héérlijk voorspelbaar...
Gezellig zo, hè, Dootje? Kopje koffie erbij? Koekje? Biertje? Kunstwerkje? Pastelletje? Aquarelletje d'rbij? Gezellig. Eindelijk es een beetje leuk in TTK. Gezellig.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat ben je toch héérlijk voorspelbaar...
Wat was er nou zo onnodig aan mijn door jou verwijderde reactie? Het zweepje? Of dat ik aangaf dat hem de lol nog wel zou vergaan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja snap ik....
Het is ook mijn enige reden dat is soms twijfel of ik wel echt kinderen wil...
Omdat het weer eens een zinloze uitlokking was. Iets wat sowieso op fok! niet echt gewaardeerd wordt, maar wat met TTK ook totaal niks te maken heeft.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:07 schreef lucida het volgende:
[..]
Wat was er nou zo onnodig aan mijn door jou verwijderde reactie? Het zweepje? Of dat ik aangaf dat hem de lol nog wel zou vergaan?![]()
Kijk AR ik kan niemand tegenhouden die een weblog met mijn naam wenst te openen. Ook niet als die persoon het gewraakte beeldmateriaal daarin verwerkt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Omdat het weer eens een zinloze uitlokking was. Iets wat sowieso op fok! niet echt gewaardeerd wordt, maar wat met TTK ook totaal niks te maken heeft.
Je had een klein puntje met het verwijderen van die foto, alhoewel het een zwak punt was aangezien het gewoon op het openbare internet te vinden was.., maargoed.
Yvonne heeft die foto voor je verwijdert, opgelost zover.
En nu ben jij hem zelf gaan gebruiken. Zelfs nog voor korte tijd als avatar!
Ik kan dus wel zeggen dat je geloofwaardigheid nu echt volkomen weg is, en wat betreft die foto heb je ook geen poot om op te staan.
Vooruit, dan hier nog maar es:quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:31 schreef lucida het volgende:
[..]
Kijk AR ik kan niemand tegenhouden die een weblog met mijn naam wenst te openen. Ook niet als die persoon het gewraakte beeldmateriaal daarin verwerkt.
Bij Fok ligt dat anders, jullie hebben een policy en daar staat duidelijk dat het niet is toegestaan persoonlijke foto's van users te posten.
Om mogelijke misverstanden te voorkomen heb ik mijn avatar dan ook gewijzigd. Ik begrijp dan ook niet wat jij bedoelt met je opmerking 'En nu ben jij hem zelf gaan gebruiken'... Waar heb je het over?
Ik heb een totaal nieuwe avatar, en ook op mijn weblog heb ik een totaal andere image.
Wat jij van mijn geloofwaardigheid vind laat me koud. M.a.w. denk ik niet dat dit van belang is bij het beoordelen of iemand zich wel of niet aan de fokpolicy houdt.
Ps. Over je laatste opmerking die ik maar niet heb geciteerd kan ik kort zijn:
Voor al uw triviale info, commentaar, opmerkelijkheden of schouderklopjes. Of gewoon slowchat.
Het vorige feedback topic:
Het komt terug hoor!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:33 schreef Parabola het volgende:
Ik ga me niet mengen in de discussies tussen OllieA en Lucida, maar ik wil wel even kwijt dat ik het toch wel heel jammer vind dat
Photoshoppen in TTK
spoorloos verdwenen is. Ik vond het een heel leuk topic, wil het graag blijven volgen en was zelfs al een beetje aan het nadenken over een bijdrage.
Mag het weer terug? Ahhhhh?
Heeft ze je ook verzekerd dat de user OllieA hiervoor gebanned wordt?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het komt terug hoor!!!
Ik vond het ook erg jammer![]()
Maar Yvonne is er mee bezig. en heeft me beloofd dat het vandaag nog terug komt![]()
En bovendien, is het niet zo dat Yvonne wel eens vaker wat heeft beloofd, maar dat het bij een belofte blijft als bij het nakomen ervan haar digitale vriendjes mogelijk benadeeld kunnen worden?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maar Yvonne is er mee bezig. en heeft me beloofd dat het vandaag nog terug komt![]()
Ik kom op voor mijn en andermans rechten. Dat mag jij interpreteren als dreigen, maar dat zie jij dan toch echt verkeerd. Aangezien jij ook niet op mijn emails reageert ervaar ik en andere users dat wat achter de schermen wordt bekokstoofd logischerwijze als een bedreiging en aantasting van het wederzijds aangegaan gebruikerscontract. Ik dreig dus niet met een permban Yvonne, maar ik refereer wel aan de Fokpolicy waar duidelijk op dit soort vergrijpen een permban staat.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:45 schreef yvonne het volgende:
Yvonne kan heel goed voor zichzelf spreken dank je,
er gaan er meer af, zelf met een permban, dreigen is so not done.Had je moeten weten.
Volgens mij vergis jij je in de naam en bedoel je OllieAquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:48 schreef yvonne het volgende:
Dag Lucida, het was leuk je als user gekend te hebben, genoeg nu.
Ik behoed Fok juist voor verder schade, maar goed ik weet nu wel hoe de zaken ervoor staan. Het was geen onverdeeld genoegen!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:56 schreef yvonne het volgende:
FOK! schade toebrengen is een perm, simpel zat.
Nou, laat ik het zo zeggen; hier is niks normaal. Maar rellen zijn zeldzaam hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:02 schreef HanvanMeegeren het volgende:
Ik dacht: laat ik bij het 1e topic beginnen, was er een rel! Is dat noor maal dit artistieke forum?
Maar, nee, ik heb geen cabaretier in bed, ik ben "straight" zoals men dat zegt. Een kunstwerk slaapt niet makkelijk, maar soms val ik in slaap met een boek en dan ligt het inderdaad in m'n bed
Zie mijn post in dat topic, en dat je geen antwoord nog hebt is niet zo heel vreemd, misschien waren ze een avondje weg? Je doet het nu voorkomen alsof je dagen wacht maar het is pas sinds gisteravond half negen natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:20 schreef ChrisJX het volgende:
Aangezien ik in TRU geen antwoord krijg: waarom staat Harry Potter and the Halfblood Prince #4 Nog 12 dagen! ineens daaro ipv hiero
Ik dacht dat TRU mensen juist 's nachts zouden postenquote:Op maandag 4 juli 2005 10:44 schreef Dagonet het volgende:
Zie mijn post in dat topic, en dat je geen antwoord nog hebt is niet zo heel vreemd, misschien waren ze een avondje weg? Je doet het nu voorkomen alsof je dagen wacht maar het is pas sinds gisteravond half negen natuurlijk..
donequote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat lees je nu? Nummertje XIX kan deze dicht wegens dubbelheid
Bijvoorbaat dank,
Een terminaal verdwaalde BB
En mij maar laten denken dat ik zielsalleen benquote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 18:52 schreef E.T. het volgende:
Isa, ik lees wel mee, zal ik 't in dit topic dan even van je overnemen?
quote:
Beeld en taal in 1 postquote:
Ik kan niet spellenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Open je toch een leuk topic?
Hey!quote:
Hmm, kan wel merken dat jij uit het sprookjesbos komtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hey!![]()
Staat gewoon in mijn actives hoor....![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hmm, kan wel merken dat jij uit het sprookjesbos komt![]()
Ja serieus! ik zie jou noooit hierquote:
quote:
Wacht maar, het euri-tijdperk komt nog wel!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Mijn slotje is dan ook een grapje
Volgens mij heb ik meer medestanders in dat topic [afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja serieus! ik zie jou noooit hier
Oh trouwens, wil jij meedoen aan een 'Euri'-promotie-topic????
Of vind jij het ook een schandalig woord??
Wel verdorie!!!!quote:
Ik heb geen idee, maar ik vind je in ieder geval geweldigquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik vind je in ieder geval geweldig![]()
Als je wekker om 4:10 gaat is 21:00 al laat eigenlijk......quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Nu al?? 9 uur is wel heel erg vroeg hoor...
fokvrienden noemen me AR...quote:
En toch mag jij geen eurie gebruiken, denkt erom!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
fokvrienden noemen me AR...
Dus als jij gewoon Rockie blijft zeggen is het prima![]()
In Slovenië:quote:Op zondag 31 juli 2005 17:33 schreef Isabeau het volgende:
Er is nog geen euritijdperkIk hoor het gelukkig nooit (echt niet), ik lees het alleen op Fok.
Ja hoor, verschillende zelfsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:26 schreef Tokay_Pinot_Gris het volgende:
Is hier ergens een gedichtentopic?
Txxxxxx Rockquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
Deze is het meest recent: Het gedichtentopic.
En deze is wat serieuzer/uitgebreider: Dichters en dichteressen hier!
Kies zelf maar waar je gedicht het beste in past. Ik ben benieuwt wat je gemaakt hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |