quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:35 schreef OllieA het volgende:[..]
Zeg vriendje, wat dat plaatje betreft. Het benodigde beeldmateriaal daarvoor is heel eenvoudig via google te verkrijgen, en er rust geen copyright op. Gewoon *** *** intypen, en klaar ben je.
Ik had er overigens niet bij gezet dat het jouw kopje betrof, over dat van Nietzsche heen verhaspelt, zoals je dat zo mooi uitdrukt, dus ik snap eigenlijk niet wat jij te janken hebt. Het verbaast me dan ook een beetje dat Yvonne het verwijderd heeft.
Je voortdurende verwijzingen naar Wiesenthal beginnen me wat te vermoeien. Ik weet dat je de koning van de gemengde metafoor bent, maar sinds wanneer was Wiesenthal een NSB'er? En beschouw jij jezelf als nazi, waar de verachtelijke OllieA op loopt te jagen?
Wat mij ten slotte nog het meest verbaast is dat jij je aan alle kanten niet aan de policy houdt: doorposten met kloon, smijten met privé-mails, het belasteren van mij als zou ik klonen gebruiken, het gezeik over Wiesenthal en de NSB, en vervolgens loopt te jankzakken dat anderen zich aan de policy moeten houden.
Je hebt inderdaad een carrière die berust op lamzakkerij en hypocrisie. Zowel irl als op Fok!
Vooropgesteld ik ben niet je vriendje maar dat zullen de lezers inmiddels wel begrepen hebben.
Je zegt dat het beeldmateriaal makkelijk via Google is te verkrijgen. Dat is inderdaad waar. Maar wat bezielt een user dit beeldmateriaal zonder bronvermeldingen en zonder toestemming van de betreffende user op Fok te plaatsen?
Stiekeme bewondering of gewoon ziekelijk puppygedrag? En het mag wezen zoals jij stelt dat er geen copyright op rust, maar dat betekent niet dat het plaatsen daarvan op Fok ook door de policy van Fok is toegestaan.
Duidelijk is dat ik niets heb te verbergen, maar hoe zit dat met andere users? Bijvoorbeeld jezelf! Waarom maak je niet een mooie collage van je eigen kopje? Kennelijk ben je bang herkent te worden, of dat mensen zich een hoedje zullen schrikken als ze zien wie achter de entiteit van OllieA schuilgaat. Als je echt een vent bent en zoals jij beweert niets te verbergen hebt, dan kom je toch gewoon met jouw persoonlijke gegevens voor de draad. Maar zoals ik al aangaf dat zul jij dat wel niet durven. In die zin is het helemaal niet zo verwonderlijk dat Yvonne de betreffende picture heeft verwijderd.
Ik kan me voorstellen dat je niet blij bent met mijn metafoor die ik voor de entiteit OllieA heb bedacht. Maar ook voor jou geldt natuurlijk bezint eer gij begint. Al twee jaar lang gebruik jij 'metaforen' om de entiteit Lucida door de drek te halen. Termen als homofoob, antisemiet en noem het allemaal maar zelf op, zijn in jou posts over Lucida schering en inslag Behalve dat nog
nooit een mod of admin heeft ingegrepen - kun jij je wellicht voorstellen dat ook ik en andere users daar wel eens behoorlijk 'moe' van worden. Kortom op actie volgt reactie en dat heb jij toch echt aan jezelf te wijten.
Wat je laatste opmerking betreft verdenk ik je van subjectivisme en het opdiepen van oude koeien. Ik heb inderdaad doorgepost met twee klonen en heb daar ook de rekening voor gepresenteerd gekregen.
Wie ben jij om dit mensen na te willen dragen? Wat het smijten van prive mail betreft moet ik zeggen dat dit wordt overdreven. Los van het feit, zoals jij zo netjes stelt , dat ook daar geen copyright op bestaat, is zulks een keer voorgekomen in een topic waar door jou en je vrindjes elk grens van fatsoen werd overschreden.
Ook daar gold dus actie reactie. Nochtans heb ik niet om al die persoonlijke mailtjes aan mijn adres gevraagd. Als mensen zoals Stali, Ryan3 en KP toch ,menen dit te moeten doen is dat hun vrije keuze. Ze moeten dan alleen niet gaan zeuren dat dit openbaar gemaakt kan worden. Want zoals Yvonne fijntjes stelt, ze geven daar alle gelegenheid toe.
Tot slot accepteer en respecteer ik de verzoeken door de POL-mods om met de bepaalde posts te kappen. Gisteren heb ik geen woord vuil gemaakt aan het broeierig gedrag van jou en je vrindjes. Maar als jij het dan toch nodig vindt om letterlijk als een dief in de nacht de zaakjes weer eens lekker op te rakelen, moet je niet raar opkijken dat andere users je hierop aanspreken.
Zeker als we merken dat de POL-mods daar niet meteen op ingrijpen en jou - in weerwil tot hun eigen oproep ermee te kappen - doodleuk laten begaan.
Mij verwijten dat ik meer zou mogen dan andere users is een gotspe, waarmee maar al te vaak het gebrek aan een inhoudelijk weerwoord wordt gecamoufleerd. Het is nogmaals gezegd voor elke objectieve lezer duidelijk dat juist jij en je vrindjes zich véél meer mogen permiteren dan de 'gemiddelde' user die in het gemeen meteen op een ban mag rekenen. Dat jij dit niet kunt of wilt onderkennen geeft aan hoe zeer je met oogkleppen op post.
Hoe dan ook ik zij al dat ik niets te verbergen heb. Dat ik vele jaren zonder baan door het leven ben gegaan, betekent nog niet dat ik ook al die jaren inactief ben geweest. (Misschien heb ik wel de hoofdprijs in de Lotto gewonnen en is de noodzaak tot werken niet zo groot.)
Ik heb in elk geval keihard gestudeerd en iets van mijn 'onafhankelijk' leven gemaakt.. Zo heb ik me voor veel zorg- en vrijwilligersorganisaties jarenlang belangeloos ingezet en doe dat nog steeds. Dus wat je nou eigenlijk wilt bereiken om steeds maar weer te benadrukken dat ik niet werk en alleen maar een uitkering heb ontgaat mij en andere lezers volledig.
Behalve het feit dat je waarschijnlijk zelf langere tijd een uitkering 'geniet' en daar gezien het gebrekkige inkomen wellicht niet al te blij mee bent, kan ik alleen maar concluderen dat er een onvoorstelbare afgunst achter die persoonlijke hetze van jou en je vrindjes schuilgaat.
Ik heb de WO-II niet meegemaakt ik weet niet op welke manier het dan voor jou duidelijk is dat ik dan toch een nazi zou zijn (geweest). Het is makkelijker mensen te beschadigen dan toe te geven dat je soms gewoon geen weerwoord hebt. Dat dit laatste misschien jouw ego heeft gekrenkt geeft jou nog niet het (moreel) recht mensen dan maar voor alles uit te maken wat vies en bruin is.
Al je zoals gezegd werkelijk een vent bent neem je deze woorden serieus en bezin je jezelf op de vraag of medeusers nog wel zitten te wachten op jouw vele onkiese onthullingen over andere users van Fok.
Ik heb t.o.v. Ryan3 ook al aangegeven geen behoefte te hebben aan een persoonlijke ontmoeting. Het lijkt mij niet meer dan redelijk dit te accepteren ipv uit frustratie hierover in priveaangelegenheden te gaan wroeten. Dat moet zelfs jij willen begrijpen.
Ach en een beetje leedvermaak is ook jou vandaag tot deel gevallen. Immers je hebt het toch maar weer mooi voor elkaar gekregen dat n.a.v. jou nachtelijke post en mijn reactie(s) daarop ik (weer) een ban heb gekregen. Een beetje het gevoel van een " Wiedergutmachung" moet je daar toch wel aan over kunnen houden, zeker als je beseft op welk een kameraadschappelijke wijze sizzler en Sidekick je daarbij
onvoorwaardelijk tot dienst zijn (geweest)...
Gegroet Marcel Hofman (user: Lucida)
[ Bericht 0% gewijzigd door sizzler op 26-06-2005 12:50:00 ]
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming
link