Een schat wil ik altijd wel zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:14 schreef Claudia_x het volgende:
AR, zou je een schat willen zijn en JAM uit m'n Ruggespraak-topic flikkeren?![]()
haha, was ik weer te laatquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:48 schreef PrintScreen het volgende:
A_R Wil je deze Woordensamenstelspel #140 voor HeaRt_woRm dichtgooien?
Hij is dubbel en niet goed.
misschien een tip voor je, ik kijk voor ik op invoeren klik altijd eerst of er al een ander me voor is geweestquote:
Dat was misschien wel slim geweest iddquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
misschien een tip voor je, ik kijk voor ik op invoeren klik altijd eerst of er al een ander me voor is geweest
Thanks Obliquote:
Hamlet in je bed lijkt mij wel weer watquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:49 schreef sararaats het volgende:
ik heb het boek "Hamlet" onder mijn bed (bedlade)
mag dat ook?
Het lijkt me op zich getuigen van flexibiliteit en initiatief indien je in staat bent de taal continu te veranderen.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
DrWolffenstein .....Ook bekend van de vele opzettelijke taalfouten waarmee hij anderen flink wist te irriteren...
Hulde voor deze post!quote:Op zondag 15 mei 2005 02:00 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Het lijkt me op zich getuigen van flexibiliteit en initiatief indien je in staat bent de taal continu te veranderen.
Een taal is niet statisch. Zelfs in Latijn worden woorden als computer toegevoegd om het sterven uit te stellen.
En de veranderaar dient geprezente worden als nieuwe woorden / nieuwe spelling geïntroduceerd worden ipv afgekraakt
omdat de taal niet star genoeg blijft.
Alleen omdat je toevallig erg slecht bent in spellingquote:
Andersdenkenden hebben de plicht om te loven wat goed is.quote:Op zondag 15 mei 2005 02:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen omdat je toevallig erg slecht bent in spelling
quote:Op zondag 15 mei 2005 03:57 schreef Yosomite het volgende:
Want wat is taal anders dan: 'op welke grond dan ook' ??
Zwaar en diep in de put geraakt door deze illustratieve reactie.quote:
Hij bedoelt het niet kwaad. Hij is een idioot.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Een schat wil ik altijd wel zijn
Maar ik geloof niet dat JAM het kwaad bedoelt hoor, maar ik heb iig wat ge-edit. Dus ik hoop dat het nu verder weer ontopic door kan gaan.
Ach, als je een handicap ook als iets positiefs kan zijn, dan juich ik dat alleen maar toe hoor.quote:Op zondag 15 mei 2005 02:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen omdat je toevallig erg slecht bent in spelling
Niet weer he....quote:Op maandag 23 mei 2005 00:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik weet m'n wachtwoord niet meer. Help.
Ik weet mijn wachtwoord nog steeds niet, AR.quote:Op maandag 23 mei 2005 06:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Niet weer he....![]()
Hebben ze jou ooit het principe van pen en papier uitgelegd Do2??
Misschien moet je daar iets mee doen![]()
Ik meen mij te herinneren dat Yvonne je hier al een reactie op gegeven hadquote:Op maandag 23 mei 2005 11:22 schreef lucida het volgende:
Beste Automatic_ Rock of andere 'verantwoordelijke' mods Ik wil jullie dringend verzoeken deze specifieke post van Ollie-A-Wiesenthal te verwijderen. Deze ''rasechte" NSB'er heeft in mijn priveaangelegenheden lopen neuzen en zonder toestemming beeldmateriaal van mij gebruikt om het vervolgens verhaspelt op Fok te posten. Houden jullie zich nog wel eens aan de eigen Fokpolicy in deze, of is de beer los?![]()
![]()
![]()
Klopt. Alleen is het betreffende beeldmateriaal nog steeds niet verwijderd. En bovendien heb ik niets aan haar antwoord als bepaalde users die zich hieraan schuldig maken, niet op hun illigale activiteiten worden aangesproken. Ik verzoek daarom nogmaals conform de Fokpolicy het betreffende beeldmateriaal te verwijderen.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat Yvonne je hier al een reactie op gegeven had
Het cynisme is je kennelijk ontgaan toen ik aangaf Ollia mijn complimenten te geven. Zulke zaken zijn alleen op Google te vinden wanneer iemand (ollia) met mijn persoonlijke gegevens aan de haal gaat. Persoonlijke gegevens die ik slechts heb vermeld omdat ik meende dat dit een voorwaarde voor registratie op Fok was. En zo meende ik dat deze gegevens beschermd zouden worden tegen oneigenlijk gebruik door medeusers.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:34 schreef yvonne het volgende:
God, wat kun jij piepen, je staat gewoon op google, voor iedereen te vinden, EN je vond het zelf ook mooi gedaan, maar tis goed hoor, alles draait om Lucida en cs, geef de url maar.
Je hebt gelijk dat behoort onder fatsoenlijke omstandigheden ook niet. Ik zal het per direct verwijderen.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:34 schreef yvonne het volgende:
Heb JIJ de mail in dat Lucidatopic dan al weggehaald conform policy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |