quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:35 schreef Isabeau het volgende:
Toch zeker één van mijn favo topics in dit forum, alhoewel ik er al diverse (zeer onder de gordel) heb geëdit in de loop der tijd haha. Maar ik wil nu nog even niet dood.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
Isa, ik voel mij genoodzaakt je te waarschuwen voor Bupatih.
Ondanks zijn geslijm en gekwijl hier heb ik het sterke vermoeden dat zijn gevoelens voor jou niet oprecht zijn.
Ik ben zojuist bij toeval bij z'n fotoboek terecht gekomen, en daar deed ik een schokkende ontdekking!!
Niet alleen bestaat zijn favo-fokker-lijst uit meer dan 11 mensen, maar jouw naam staat er niet bij. Gewoon helemaal niet, nergens niet, komt in het hele fotoboek niet voor!!
Derhalve durf ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zeggen dat Bupatih een player is.
Pas op voor die knul!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
Shit! vergeten een printscreen te maken..![]()
Ik had een heel felicitatie topic voor haar gemaakt!!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Besides, menneke.
Kijk hier eens. >>>> http://fotoboek.fok.nl/Isabeau
Ik heb haar gefeliciteerd
En ik heb in haar fotoboek gepost toen ik haar in de grabbelton zag
Dat laatste had je niet moeten zeggenquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik had een heel felicitatie topic voor haar gemaakt!!!
En korte tijd later was ik ineens moderater, ha!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat laatste had je niet moeten zeggen
quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Slijmen helpt! Bupatih heeft dat wel begrepen van je felicitatietopic, AR
Ik slijm nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Slijmen helpt! Bupatih heeft dat wel begrepen van je felicitatietopic, AR
Ja, ik meen het.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Nee, je meent het.
Ik had dat allang doorquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb enkele uren geleden pas ontdekt dat je een fotoboek had Isa...
Daar woon je mee samen toch??quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:23 schreef Isabeau het volgende:
Het is wel duidelijk wie mijn grootste fan is
Beide voetjes op de grond Bupatihquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:28 schreef Bupatih het volgende:
Mijn droom aan diggelen, A-R, wat doe je?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Beide voetjes op de grond Bupatih
Hoeft niet. Ik heb een beetje geknutseld:quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde eigenlijk de meeste smiley's weer verwijderenen iedereen naar http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/GoS.htm sturen.
txquote:
puik stukje werkquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tx
Kwestie van jouw definities knippen en plakken, en wat codeerwerk voor de smilies (die waren het moeilijkst, en zodoende kwam ik erachter dat je die ene vergeten was) .
En ik heb deze http://wiki.fok.nl/index.php/TTK voor jullie opgezet.. nu zou ik zeggen.. zet er wat in
Ga ik kijken of ik de rest van het woordenboek erin kan plempen. (Dat zit apart)
Vrijwillig met stralend weer vier uur in de trein zitten?quote:Op zaterdag 30 april 2005 07:19 schreef Isabeau het volgende:
Fijne Koninginnedag allemaal!! Het lijkt stralend weer te worden
Ik neem een lekker boek mee en ga vandaag 4 uur in de trein zittenVrijwillig.
Tx! jij ook.. veel plezier met de NSquote:Op zaterdag 30 april 2005 07:19 schreef Isabeau het volgende:
Fijne Koninginnedag allemaal!! Het lijkt stralend weer te worden
Ik neem een lekker boek mee en ga vandaag 4 uur in de trein zittenVrijwillig.
tx 14.gif.quote:
En deze:quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:47 schreef Shark.Bait het volgende:
Isa, het Fok woordenboek mist de volgende smiley:= : z
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:46 schreef Isabitch het volgende:
En omdat je zo lief en deugdzaam bent vind je het vast niet erg als ik 'eventjes' niet kan modererenIk kijk wel toe
En reageren in FC heeft dus ook geen zin, dat kan ik niet lezen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |