ah.. okee, txquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:00 schreef Isabeau het volgende:
IK zal er eens over nadenken. Mocht iemand die hier meeleest een leuke aanvulling hebben, schroom niet en plaats je geniale ingevingen.

Ja snap ik....quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik had er wel iets van gevolgd, maar ik keeg er een beetje hoofdpijn van![]()
![]()

Ja, het is allemaal ontzettend kinderachtig en vermoeiend, AR, dat gekissebis. Kleuters zijn het, users als ik. Waarom kan niet iedereen gewoon gezellie slowchatten in TTK. Of gewoon boeren en scheten laten in topics.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja snap ik....
Het is ook mijn enige reden dat is soms twijfel of ik wel echt kinderen wil...

Wat ben je toch héérlijk voorspelbaar...quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:51 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal ontzettend kinderachtig en vermoeiend, AR, dat gekissebis. Kleuters zijn het, users als ik. Waarom kan niet iedereen gewoon gezellie slowchatten in TTK. Of gewoon boeren en scheten laten in topics.

Eeensch, al zou ik i.p.v. 'héérlijk' het woord 'ziekelijk' beter op zijn plaats vinden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat ben je toch héérlijk voorspelbaar...

Gezellig zo, hè, Dootje? Kopje koffie erbij? Koekje? Biertje? Kunstwerkje? Pastelletje? Aquarelletje d'rbij? Gezellig. Eindelijk es een beetje leuk in TTK. Gezellig.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat ben je toch héérlijk voorspelbaar...

Wat was er nou zo onnodig aan mijn door jou verwijderde reactie? Het zweepje? Of dat ik aangaf dat hem de lol nog wel zou vergaan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja snap ik....
Het is ook mijn enige reden dat is soms twijfel of ik wel echt kinderen wil...

Omdat het weer eens een zinloze uitlokking was. Iets wat sowieso op fok! niet echt gewaardeerd wordt, maar wat met TTK ook totaal niks te maken heeft.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:07 schreef lucida het volgende:
[..]
Wat was er nou zo onnodig aan mijn door jou verwijderde reactie? Het zweepje? Of dat ik aangaf dat hem de lol nog wel zou vergaan?![]()

Kijk AR ik kan niemand tegenhouden die een weblog met mijn naam wenst te openen. Ook niet als die persoon het gewraakte beeldmateriaal daarin verwerkt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Omdat het weer eens een zinloze uitlokking was. Iets wat sowieso op fok! niet echt gewaardeerd wordt, maar wat met TTK ook totaal niks te maken heeft.
Je had een klein puntje met het verwijderen van die foto, alhoewel het een zwak punt was aangezien het gewoon op het openbare internet te vinden was.., maargoed.
Yvonne heeft die foto voor je verwijdert, opgelost zover.
En nu ben jij hem zelf gaan gebruiken. Zelfs nog voor korte tijd als avatar!
Ik kan dus wel zeggen dat je geloofwaardigheid nu echt volkomen weg is, en wat betreft die foto heb je ook geen poot om op te staan.

Vooruit, dan hier nog maar es:quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:31 schreef lucida het volgende:
[..]
Kijk AR ik kan niemand tegenhouden die een weblog met mijn naam wenst te openen. Ook niet als die persoon het gewraakte beeldmateriaal daarin verwerkt.
Bij Fok ligt dat anders, jullie hebben een policy en daar staat duidelijk dat het niet is toegestaan persoonlijke foto's van users te posten.
Om mogelijke misverstanden te voorkomen heb ik mijn avatar dan ook gewijzigd. Ik begrijp dan ook niet wat jij bedoelt met je opmerking 'En nu ben jij hem zelf gaan gebruiken'... Waar heb je het over?
Ik heb een totaal nieuwe avatar, en ook op mijn weblog heb ik een totaal andere image.
Wat jij van mijn geloofwaardigheid vind laat me koud. M.a.w. denk ik niet dat dit van belang is bij het beoordelen of iemand zich wel of niet aan de fokpolicy houdt.
Ps. Over je laatste opmerking die ik maar niet heb geciteerd kan ik kort zijn:
Voor al uw triviale info, commentaar, opmerkelijkheden of schouderklopjes. Of gewoon slowchat.
Het vorige feedback topic:

Het komt terug hoor!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:33 schreef Parabola het volgende:
Ik ga me niet mengen in de discussies tussen OllieA en Lucida, maar ik wil wel even kwijt dat ik het toch wel heel jammer vind dat
Photoshoppen in TTK
spoorloos verdwenen is. Ik vond het een heel leuk topic, wil het graag blijven volgen en was zelfs al een beetje aan het nadenken over een bijdrage.
Mag het weer terug? Ahhhhh?

Heeft ze je ook verzekerd dat de user OllieA hiervoor gebanned wordt?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het komt terug hoor!!!
Ik vond het ook erg jammer![]()
Maar Yvonne is er mee bezig. en heeft me beloofd dat het vandaag nog terug komt![]()

En bovendien, is het niet zo dat Yvonne wel eens vaker wat heeft beloofd, maar dat het bij een belofte blijft als bij het nakomen ervan haar digitale vriendjes mogelijk benadeeld kunnen worden?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maar Yvonne is er mee bezig. en heeft me beloofd dat het vandaag nog terug komt![]()

Ik kom op voor mijn en andermans rechten. Dat mag jij interpreteren als dreigen, maar dat zie jij dan toch echt verkeerd. Aangezien jij ook niet op mijn emails reageert ervaar ik en andere users dat wat achter de schermen wordt bekokstoofd logischerwijze als een bedreiging en aantasting van het wederzijds aangegaan gebruikerscontract. Ik dreig dus niet met een permban Yvonne, maar ik refereer wel aan de Fokpolicy waar duidelijk op dit soort vergrijpen een permban staat.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:45 schreef yvonne het volgende:
Yvonne kan heel goed voor zichzelf spreken dank je,
er gaan er meer af, zelf met een permban, dreigen is so not done.Had je moeten weten.

Volgens mij vergis jij je in de naam en bedoel je OllieAquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:48 schreef yvonne het volgende:
Dag Lucida, het was leuk je als user gekend te hebben, genoeg nu.

Ik behoed Fok juist voor verder schade, maar goed ik weet nu wel hoe de zaken ervoor staan. Het was geen onverdeeld genoegen!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:56 schreef yvonne het volgende:
FOK! schade toebrengen is een perm, simpel zat.

Nou, laat ik het zo zeggen; hier is niks normaal. Maar rellen zijn zeldzaam hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:02 schreef HanvanMeegeren het volgende:
Ik dacht: laat ik bij het 1e topic beginnen, was er een rel! Is dat noor maal dit artistieke forum?
Maar, nee, ik heb geen cabaretier in bed, ik ben "straight" zoals men dat zegt. Een kunstwerk slaapt niet makkelijk, maar soms val ik in slaap met een boek en dan ligt het inderdaad in m'n bed

Zie mijn post in dat topic, en dat je geen antwoord nog hebt is niet zo heel vreemd, misschien waren ze een avondje weg? Je doet het nu voorkomen alsof je dagen wacht maar het is pas sinds gisteravond half negen natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:20 schreef ChrisJX het volgende:
Aangezien ik in TRU geen antwoord krijg: waarom staat Harry Potter and the Halfblood Prince #4 Nog 12 dagen! ineens daaro ipv hiero

Ik dacht dat TRU mensen juist 's nachts zouden postenquote:Op maandag 4 juli 2005 10:44 schreef Dagonet het volgende:
Zie mijn post in dat topic, en dat je geen antwoord nog hebt is niet zo heel vreemd, misschien waren ze een avondje weg? Je doet het nu voorkomen alsof je dagen wacht maar het is pas sinds gisteravond half negen natuurlijk..

donequote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat lees je nu? Nummertje XIX kan deze dicht wegens dubbelheid
Bijvoorbaat dank,
Een terminaal verdwaalde BB

En mij maar laten denken dat ik zielsalleen benquote:

quote:Op zondag 17 juli 2005 18:52 schreef E.T. het volgende:
Isa, ik lees wel mee, zal ik 't in dit topic dan even van je overnemen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |