quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:24 schreef Drugshond het volgende:
Thx.... dan zullen we eens beginnen
Wil je hem niet liever in PTA hebben eigenlijk???quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Bouwmachine boeken
Mogen de baggerreacties weg? Ik weet wel dat niet iedereen boeken over bouwmachines leuk vind, maar om het dan meteen tot kuttopic te bestempelen?
Omdat ik daar de reacties krijg die ik hier ook kreegquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wil je hem niet liever in PTA hebben eigenlijk???
Alle reacties die je nu hebt gehad zijn van PTA'ers volgens mij... denk niet dat je hier veel reacties op zal krijgen.
Maar van mij mag het hier staan hoor
Aangezien lucida zich dat Nietsche-lucidaphotoshopje heeft toegeëigend en als header op zijn weblog heeft geplaatst zonder mijn toestemming, voel ik me gerechtigd het betreffende plaatje in het TTK-Photoshop-topic terug te plaatsen.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:22 schreef lucida het volgende:
Beste Automatic_ Rock of andere 'verantwoordelijke' mods Ik wil jullie dringend verzoeken deze specifieke post van Ollie-A-Wiesenthal te verwijderen. Deze ''rasechte" NSB'er heeft in mijn priveaangelegenheden lopen neuzen en zonder toestemming beeldmateriaal van mij gebruikt om het vervolgens verhaspelt op Fok te posten. Houden jullie zich nog wel eens aan de eigen Fokpolicy in deze, of is de beer los?![]()
![]()
![]()
IK zal er eens over nadenken. Mocht iemand die hier meeleest een leuke aanvulling hebben, schroom niet en plaats je geniale ingevingen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:14 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi, Isa, ik ben het restantje van Fok! woordenboek dat nog niet in de Wiki staat er aan het inzetten.
1. Ik kan echter niets met "toch" dat verwijst naar "NofI" dat weer terug verwijst. Wil jij opheldering geven?
2.Er is geen definitie voor "trollen". Weet jij een mooie?
3. Ik zie 'zuigen' niet als woordje, maar weet ook niet precies een defenitie. Jij nog ideeen?
Dat vind ik helemaal niet erg, Isabeau.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:01 schreef Isabeau het volgende:
OllieA, vind je het heel erg dat ik het niet zo goed begrijp?
ah.. okee, txquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:00 schreef Isabeau het volgende:
IK zal er eens over nadenken. Mocht iemand die hier meeleest een leuke aanvulling hebben, schroom niet en plaats je geniale ingevingen.
Ja snap ik....quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik had er wel iets van gevolgd, maar ik keeg er een beetje hoofdpijn van![]()
![]()
Ja, het is allemaal ontzettend kinderachtig en vermoeiend, AR, dat gekissebis. Kleuters zijn het, users als ik. Waarom kan niet iedereen gewoon gezellie slowchatten in TTK. Of gewoon boeren en scheten laten in topics.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja snap ik....
Het is ook mijn enige reden dat is soms twijfel of ik wel echt kinderen wil...
Wat ben je toch héérlijk voorspelbaar...quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:51 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal ontzettend kinderachtig en vermoeiend, AR, dat gekissebis. Kleuters zijn het, users als ik. Waarom kan niet iedereen gewoon gezellie slowchatten in TTK. Of gewoon boeren en scheten laten in topics.
Eeensch, al zou ik i.p.v. 'héérlijk' het woord 'ziekelijk' beter op zijn plaats vinden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat ben je toch héérlijk voorspelbaar...
Gezellig zo, hè, Dootje? Kopje koffie erbij? Koekje? Biertje? Kunstwerkje? Pastelletje? Aquarelletje d'rbij? Gezellig. Eindelijk es een beetje leuk in TTK. Gezellig.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat ben je toch héérlijk voorspelbaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |