Leuk!quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:59 schreef Weemz het volgende:
Ja ik weet wel wàt het is, ik wilde eigenlijk alleen weten hoe jij het vindt...
Hoo.....quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:04 schreef Prego het volgende:
the music, the people, the love and romance, nothing can stop us from taking a dance (don diable)
en toch vind ik het een lekker nummer
kuttopic. Nu al.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:43 schreef Waxxer het volgende:
Het is beter voor onsch allen als de president blijft!
Ik ga in de tuin zittenquote:Enne.... geen staatsgreep he?Het is beter voor onsch allen als de president blijft!
Oi! niet zo voorbarig he! dat nummer heb ik hier ook opstaan en dat is best een lekker nummerquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoo.....
The Music - The People?
Zal wel niet zekeris nl een erg goede band, maar is weer een gevalletje "alleen-waxxer-vindt-het-leuk"....... Maarja. He? Jah.
veel plezier in de zonquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:16 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ga in de tuin zittenDe zon schijnt
Eminemquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:20 schreef Prego het volgende:
[..]
Oi! niet zo voorbarig he! dat nummer heb ik hier ook opstaan en dat is best een lekker nummer
dat ben je toch??quote:
laat jij je niet naaien in je achterkantquote:
ok doeiquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:43 schreef DePresident het volgende:
Ik ben weg. Krijg ik dalijk weer een ban door JPM
Ik ga er niet op in
neequote:Op donderdag 31 maart 2005 14:35 schreef DePresident het volgende:
[..]
Eminem
50 cent
N.E.R.D.
Ook leuk?
Candyshop vind ik ook wel goedquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:50 schreef Prego het volgende:
[..]
nee
(van 50 cent vind ik alleen poppin them things als g-unit nog wel te pruimen)
toch wel ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:52 schreef DePresident het volgende:
[..]
Candyshop vind ik ook wel goed![]()
Denk maar niet dat ik me weg laat jagen door je trieste gedrag op msn hoorquote:
Candyshop is echt een gaaf nummer, na hem wat vaker gehoord te hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:52 schreef DePresident het volgende:
[..]
Candyshop vind ik ook wel goed![]()
ik heb niks tegen die mensen..., het zijn ook gewoon mensen jaquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:02 schreef DePresident het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik me weg laat jagen door je trieste gedrag op msn hoor
Met de mensen hier is niets mis..... en hier posten betekent niet automatisch dat je je in je kont laat nemenJij bent gewoon homofoob
![]()
Mockingbird van Eminem is net nieuw, ook goed nummer.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:06 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Candyshop is echt een gaaf nummer, na hem wat vaker gehoord te hebben![]()
Leuk juist!quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:09 schreef Prego het volgende:
vreselijk, maar dat komt omdat ik een afkeer heb tegen 50ct
ik hou nie zo van (ex)dealers.. die 'pimpen' met hun juwelen, geweren, geld en stoere praat>> dwz 3/4 rappend volk op tmf
quote:doe mij Tool maar![]()
Zegt me nog steeds nietsquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:22 schreef Prego het volgende:
[..]
tips:
-schizm
-reflection
mits je van rock houdt dat nog al zwaar op de hand ligt
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:26 schreef Semisane het volgende:
Tja... Tool is ook geen top40 materiaal....geeft verder niks dat je het niet kent, maar het zegt genoeg over je muziek smaak.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:26 schreef Semisane het volgende:
Tja... Tool is ook geen top40 materiaal....geeft verder niks dat je het niet kent, maar het zegt genoeg over je muziek smaak.
Nou wilde ik zeggen dat ik de laatste twee niet ken, maar dan komt Prego weer aan met zijn : ga zoekenquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
fleedwood mac is ook erg goeden Falconer en stratovarius zijn
Tuutlijk heb jij dat....het is gewoon toeval dat je Tool niet kent.....en wel 0.05 cents en andere rappers.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:27 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een hele goede muzieksmaak.![]()
99 % van de FOK!kers kent 'Tool' niet hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:42 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tuutlijk heb jij dat....het is gewoon toeval dat je Tool niet kent.....en wel 0.05 cents en andere rappers.![]()
![]()
Neequote:zit je maar te plagen hoor....koekje?
Ik ook maar dan om te beginnen met werkenquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:57 schreef DennisMoore het volgende:
*aftel*
Hoe heet dat oudere liedje. Hij zit op een rijtuig, rijdt door een stad en ziet eruit als een nerd.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:55 schreef Waxxer het volgende:
U2
Ik mag dat regime van die president wel
hihihiquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:00 schreef DePresident het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hem. Ff downloaden en kijken of het klopt.
Bedankt
Hmmz. Boom Chicago bij voorbeeld?quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:52 schreef Waxxer het volgende:
Nou, theatersport is hartstikke leuk, improvisatietheater, dwz, bla bla bla *pfieuw*
De eerste niet, de laatste 2 welquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:35 schreef DePresident het volgende:
[..]
Eminem
50 cent
N.E.R.D.
Ook leuk?
Eminem is ook goed. Sommige liedjes niet, maar veel wel. Geef maar toe.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste niet, de laatste 2 wel
Krijg je als je daar iedere week 2 avonden in de week op moet trainen he.
Hij is bezig. Ik hoop dat je gelijk hebt! En als je geen gelijk hebt, dan stuur je die kaartjes maar naar mijquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hihihi
Maar als het niet klopt, verscheur ik m'n tickets terwijl ik dat film en dan post ik dat hier. Zo zeker ben ik ervan, man.
Ik geef niet toe. Ik vind bijna alle nr's kut, en mocht ik er dan 1 leuk vinden dan ga ik dat nooit toegeven omdat ik walg van het hele fake imago van Eminemquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:30 schreef DePresident het volgende:
[..]
Eminem is ook goed. Sommige liedjes niet, maar veel wel. Geef maar toe.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geef niet toe. Ik vind bijna alle nr's kut, en mocht ik er dan 1 leuk vinden dan ga ik dat nooit toegeven omdat ik walg van het hele fake imago van Eminem
Vast wel..quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:32 schreef DePresident het volgende:
[..]
Heb je z'n nieuwe liedje al gehoord?
Onder andere. En dat "Kijk mij enorm ruig en semi-neger zijn, kijk mij tegen de wereld schoppen, kijk mij een slechte jeugd gehad hebben, kijk mij homo's haten .... kijk mij een door de platenmaatschappij opgedragen badBoy imago hebben!" Loserquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:37 schreef DePresident het volgende:
[..]Fake imago? Hij doet alsof hij zijn moeder niet aardig vindt bedoel je?
Ja hij werkt zelf altijd met bruinen hoor!quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:40 schreef Waxxer het volgende:
Eminem heeft het niet zo op bruinwerkers
Maarja, wie 't hardst schreeuwt......
Ik ben toch ook een neger !quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onder andere. En dat "Kijk mij enorm ruig en semi-neger zijn, kijk mij tegen de wereld schoppen, kijk mij een slechte jeugd gehad hebben, kijk mij homo's haten .... kijk mij een door de platenmaatschappij opgedragen badBoy imago hebben!" Loser
Hij werkt alleen maar met zwarten. Ook met bruinen toch?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:40 schreef Waxxer het volgende:
Eminem heeft het niet zo op bruinwerkers
Maarja, wie 't hardst schreeuwt......
Zeg Bruintje Beer, niet gaan ijlen hequote:Op donderdag 31 maart 2005 18:42 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ben toch ook een neger !
Iedere artiest probeert maar genoeg aandacht te krijgen. Bij Eminem werkt het op deze manier heel goed.
Ja maar dat neemt niet weg dat ik een hekel heb aan dat soort figuren. Niet zozeer OMDAT ie 't doet, maar wel het typetje dat ie neerzet. Ik hou niet van wannabe-gangsters en badboysquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:42 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ben toch ook een neger !
Iedere artiest probeert maar genoeg aandacht te krijgen. Bij Eminem werkt het op deze manier heel goed.
Ooohhhh Eminem IS dus een bruinwerker???!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij werkt zelf altijd met bruinen hoor!
Whoohooohoo the sweetest thing.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:45 schreef DePresident het volgende:
Waxxer je had gelijk over dat liedje![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou niet van wannabe-gangsters en badboys
Nou, die mag na 11 september 2001 niet meer....quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:45 schreef DePresident het volgende:
Waxxer je had gelijk over dat liedje![]()
Gutentag, sehr geëhrter Herr Tech,quote:
Oooohhhh bah!!! Ik ruik z'n adem hier....quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:47 schreef DePresident het volgende:
[..]
[afbeelding]
Weet je het zeker?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:53 schreef DePresident het volgende:
[..]
Jammer dat je geen ongelijk had![]()
Check zijn snor!quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohhhh bah!!! Ik ruik z'n adem hier....
Precies!quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:55 schreef Waxxer het volgende:
Aaaahh mangewoon chill blijven, ze komen echt nog wel terug. En gewoon playen met Yorin, dan maak je nog wel kans...
aaawwww........quote:
Hij heeft hem vast speciaal laten groeien voor die fotoquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]als 't mijn kind was geweest, was het: óf die snor eraf, óf een internaat!
Ach, ik steel wel kaartjes. Ben niet voor niks een gangster.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
aaawwww........ [afbeelding]
Niet huilen...
De volgende keer ga je maar gewoon méé wachten bij het postkantoor
Lieber Wachs,quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gutentag, sehr geëhrter Herr Tech,
Wie geht's? Viel gearbeitet heute, oder nur im Sonne gesessen, 'ne???
quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:20 schreef DePresident het volgende:
Ik moet morgenavond weg tot zondag. Dus jullie zullen mijn inbreng moeten missen![]()
Zondagquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Maar daarná ben je wel weer terug toch??
Jamaar dat is dan ook een teken van goed gedrag over en weerquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:26 schreef DePresident het volgende:
[..]
Zondag![]()
En ik heb nog steeds geen verbod om hier te posten...![]()
Ze hebben nog niet gezien dat ik hier post (FA's)quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jamaar dat is dan ook een teken van goed gedrag over en weerVolhouden he!!
![]()
p.s. wanneer in mei? niet de 5e hequote:Op donderdag 31 maart 2005 15:16 schreef mr_mime het volgende:
waxxer, je hebt een optreden in Z?
en waarom niet in D? is D zoveel enger dan?
oow dinxperdingesquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:39 schreef Waxxer het volgende:
Oohhh een vraag!
Ik meen 26 of 27 mei, maar vraag me niet wat er dan aan de hand is
En in D., een Geldersch plaatsje, kennen veel meer mensen mij, en in Z. is het maar de vraag of er wel mensen bij blijven kijken....
Ze gaan de pot weer laten ontploffenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:05 schreef Semisane het volgende:
Mythbusters = grappigMoet altijd erg lachen om die gasten.....arme Buster btw
die daar bij het damrak rechtdoor en dan daar ergens links rechts en dan loop je er tegenaan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb vandaag een [homo] gespot! [afbeelding]
Vast zo'n "brabander" ...quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:26 schreef mr_mime het volgende:
[..]
die daar bij het damrak rechtdoor en dan daar ergens links rechts en dan loop je er tegenaan?
of wie?
Dat zeg jij tegen haar? Of zij tegen jou?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
hallo
m'n nichtje is liev"ga je nu naar bed of moet ik je aan je haren naar boven trekken?"
Zelf doen!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
waha ik tegen haar
ik ben trouwens helemaal gelukkig:D ik zit nu in de 3e en heb mijn Propedeuse nog steeds niet gehaald
en moet nog 1 tentamen daarvoor, en die heb ik al 5 keer gedaan ofzo.. snap er geen kont van
financiele analyse met balanse enzo.. en nu mag ik gewoon een adviesrapport schrijven jahoeeee even mn oom opbellen die daar superveel vanaf weet
![]()
![]()
![]()
ik ontken alles!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Als je met Google zoekt op "Maarten van der Horst" kom je op Fok! uit.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
waha ik tegen haar
ik ben trouwens helemaal gelukkig:D ik zit nu in de 3e en heb mijn Propedeuse nog steeds niet gehaald
en moet nog 1 tentamen daarvoor, en die heb ik al 5 keer gedaan ofzo.. snap er geen kont van
financiele analyse met balanse enzo.. en nu mag ik gewoon een adviesrapport schrijven jahoeeee even mn oom opbellen die daar superveel vanaf weet
![]()
![]()
![]()
Jij was het nie-hiet.quote:
boeien, internet is het medium des duivelsch en fok des te meer, dus niemand van m'n school komt hierquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als je met Google zoekt op "Maarten van der Horst" kom je op Fok! uit.. Dus als je docent dat ook doet, dan kan hij hier lezen dat jij je oom inschakelt.
.
Daarom ontken ik ook alles.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij was het nie-hiet..
Volgens mij is die Kleine Berg niet eens zo klein. Ik hoor alleen maar van "dit zit op de Kleine Berg, dat zit op de Kleine Berg"...quote:Wist je trouwens dat in Eindhoven op deKleine Berg
een Hugo Boss winkel is geopend?
.
Ja en nu moet er nog een docent geboren worden die snapt hoe je google moet gebruiken en dan kan deze situatie idd ontstaan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als je met Google zoekt op "Maarten van der Horst" kom je op Fok! uit.. Dus als je docent dat ook doet, dan kan hij hier lezen dat jij je oom inschakelt.
.
niet je beste foto hequote:
neem een zaklamp of kaarsje meequote:Op donderdag 31 maart 2005 20:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb honger maar ik durf hier de kelder niet meer inde vorige keer ging het licht uit toen ik helemaal beneden was
Jij hebt een levendige fantasie hé?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:59 schreef mr_mime het volgende:
[..]
neem een zaklamp of kaarsje mee
of pluk een knappe meneer van de straat om samen de kelder in te duiken
ik benoem gewoon wat optiesquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt een levendige fantasie hé?
Watjequote:Op donderdag 31 maart 2005 20:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb honger maar ik durf hier de kelder niet meer inde vorige keer ging het licht uit toen ik helemaal beneden was
onze kelder kom je zomaar niet in hoor eerst een kruipruimte door, dan door een lage opening, trappetje af, hoek om en voila in een lege kelder...maar al het lekkers ligt in en rond de keukenquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring zeker?
Pluk iemand van de straatquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:08 schreef Ang3l het volgende:
Pup is pas om 23:00 thuis ....
Now, the question is.. who shall I fuck in the meantime?
* kijkt naar linker hand....quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:08 schreef Ang3l het volgende:
Heb je niet een leuke buurjongen/man die voor eventjes kan gebruiken?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:08 schreef Ang3l het volgende:
en dan wel een kelder in hequote:
Koop een realdoll.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:08 schreef Ang3l het volgende:
een keer was nog veel erger, ging ik met zaklamp in kruipruimte, was ik heeeeelemaal achterin en toen ging de zaklamp uitquote:
Homoquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
een keer was nog veel erger, ging ik met zaklamp in kruipruimte, was ik heeeeelemaal achterin en toen ging de zaklamp uiten overal zaten GIGANTISCHE spinne met grote kokonne enzo
kwam helemaal met mn haar vol gigantische spinne vloekend weer uit dat hok
![]()
zet je spullen dan ook niet helemaal achterin de kelder neerquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
een keer was nog veel erger, ging ik met zaklamp in kruipruimte, was ik heeeeelemaal achterin en toen ging de zaklamp uiten overal zaten GIGANTISCHE spinne met grote kokonne enzo
kwam helemaal met mn haar vol gigantische spinne vloekend weer uit dat hok
![]()
Je veter zit los.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:15 schreef creno het volgende:
okay eigenlijk slaat het nergens op dat ik nu al wat type, want ik moet wel effe terug lezen !
maar ja !
de eerste 1 april grap is uitgehaald... bij de slagerij hebben ze plastic onder het gehakt machine gedaan, zodat er niets uit komt, en de stekker van de magnetron die ergens in de kast zit is eruit gehaald
pas op, daar vliegt een opgegeten boterham!quote:
we hebben niet zoveel leuke meneren in de buurtquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:16 schreef mr_mime het volgende:
[..]
zet je spullen dan ook niet helemaal achterin de kelder neer
en maak die kelder eens vaker schoon
( of pluk nou eens een leuke meneer van de straat)
of mevrouwquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
we hebben niet zoveel leuke meneren in de buurt
Hmm.. goed moment om dat biertje dan te claimenquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik (ont)sla morgen persoonlijk de medewerkers die iets uithalen
heb je morgen je leren politie/motorrijderpakje aan dan? met zo'n pet op en een zweepje aan je gordel..quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nieuwe bedrijfskledingquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:28 schreef mr_mime het volgende:
[..]
heb je morgen je leren politie/motorrijderpakje aan dan? met zo'n pet op en een zweepje aan je gordel..
das pas een 1 april grap![]()
ik zie de grap niet...quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:28 schreef mr_mime het volgende:
[..]
heb je morgen je leren politie/motorrijderpakje aan dan? met zo'n pet op en een zweepje aan je gordel..
Da's de grap juistquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zie de grap niet...
het nadeel aan alle 1 april grappen is dat 95% geen grap of gewoon niet grappig is
op grond van ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Weet je wat? Ik laat dat geheel aan jou over.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:28 schreef mr_mime het volgende:
[..]
moet ik morgen eerst zo'n leernichtenpak aanschaffen, dan naar a'dam komen, en dan jouw personeel (ont) slaan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik laat dat geheel aan jou over.
zou je dat nou wel doen in dit topic?quote:
Jij hebt ook niks voor me over.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:36 schreef mr_mime het volgende:
[..]
moet ik morgen eerst zo'n leernichtenpak aanschaffen, dan naar a'dam komen, en dan jouw personeel (ont) slaan?teveel werk
asl men een onstlag-aanvraag binnenkrijgt met als datum 1 april, dan nemen ze dat vast serieus !quote:
als ik nou een beetje in de buurt zou wonen...quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt ook niks voor me over.
maar dan nòg kijken hequote:Op donderdag 31 maart 2005 21:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat "veter is los" verhaal zou bij mij niet eens opgaan.
[afbeelding]
op pikantere varianten van die "je veter zit los" wel?quote:
Vooral als het echt isquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:40 schreef creno het volgende:
[..]
asl men een onstlag-aanvraag binnenkrijgt met als datum 1 april, dan nemen ze dat vast serieus !
die is ook allang weg van fokquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
We hebben trouwens een jonge NathaN in ons midden merk ik.
Witte wa da kos'?!quote:
Jij hebt ook niks voor ons over!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik ga mijn lichaam echt niet ter beschikking stellen voor vleselijke dienstverlening..
aaaaaaaaaaaaaahhh toe nou !!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik ga mijn lichaam echt niet ter beschikking stellen voor vleselijke dienstverlening..
Nah, doe jij het dan. Zo ver is B. nou ook weer niet van V. vandaan. Nog geen 10 minuutjes met de auto.quote:
What kind?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:33 schreef wizarddragon het volgende:
Weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik een [homo] gezien
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:33 schreef wizarddragon het volgende:
Weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik een [homo] gezien
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Klopt, maar ik ben geen voorstander, laat staan faciliteur van dergelijke intermezzo's.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nah, doe jij het dan. Zo ver is B. nou ook weer niet van V. vandaan. Nog geen 10 minuutjes met de auto..
mij heb je niet gespot toch?quote:
Ik ook niet. Laat Ang3l het maar eigenhandig opknappen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:39 schreef tech het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben geen voorstander, laat staan faciliteur van dergelijke intermezzo's.
Dat snap ik, maar ik bedoel WIE!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:39 schreef Jerruh het volgende:
een homo caz....
een [homo] homo
dus emand van hier
hopelijk is wiz nie in istanboel want mijn haar zat vandaga niet.
ik gok op dessie en GE.. maar dat grijp ik ook maar zo uit delucht hequote:
Joost?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:49 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb in ieder geval niemand gespot...maar ja, wie komt er dan ook in W.
dessie?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:48 schreef mr_mime het volgende:
[..]
ik gok op dessie en GE.. maar dat grijp ik ook maar zo uit delucht he
zie helemaal niet mijn vorige post
ow zeker weten!quote:
wie is marqui?quote:
Da's de vraag nog steedsquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:59 schreef creno het volgende:
maar hebben G_E en Wizz elkaar nu gespot, of heeft ieder een ander gespot...:? (wat een vage zin)
Neuh, hij lurkt alleen nog. Heel soms post iequote:Op donderdag 31 maart 2005 22:59 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O ja, maar die post hier eigenlijk niet meer
En als ie mij ziet, dan zegt ie niks
succes ermee?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:59 schreef mr_mime het volgende:
[..]
wie is marqui?
nu ik het typ weet ik alweer wat je bedoelt
beloofd wat voor de rest van de avond
moet wel lukkenquote:
ouzo...quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:03 schreef mr_mime het volgende:
[..]
moet wel lukken
have fun in istanbul.. d'r is toch wel wat te beleven 's nachts he?
aan de sirtaki geweest? (of hoe heet dat anijsachtige drankje?)
hmmm de enigste moskee die ik ooit gezien heb is die van de fata morgana in de efteling...quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow zeker weten!.
de moskees zjn hier echt zoooo mooi!!! en de stad is zoooo groot! groot-istanbul s gewoon van oost naar west 180 km...
true true....quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Jerre online![]()
![]()
@ Bartje, zal wel goed komen als je m besteld hebt toch, was iig nog niet uitverkocht en het is nog lang geen 26/06
Search results for: the sheerquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:04 schreef Cybart het volgende:
*zoekt album van The Sheer*
die had ik ook al gevonden net ... *stay awake*... is slechts een video bij jensenquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:07 schreef Cazman het volgende:
[..]
Search results for: the sheer
Packets found: 1 | Listing 50 results per page
is moeilijke te vinden
quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
die had ik ook al gevonden net ... *stay awake*... is slechts een video bij jensen
Heej Jerre, volgende week wordt lastig ivm met onze twee filmdag volgende week donderdag, moet heel veel aan voorbereid worden. Maar die week daarop en de weken daarna genoeg tijd!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:09 schreef Jerruh het volgende:
heuh bart
@creno: hier heb je werkelijk op elke straathoek moskeeen, maar de groteren zijn very impressive!!! als je er in bent, is het gruwelijk stil, licht, open etc... heeeel mooi!!
markie! ja nline, ik hou met een veriend voor de reis een dagboek bij! en kan je volgend eweek ergens>? voor een verjaardagsdineetje!?
hier is het raki, wat nog sterker isquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
ouzo...
sirtaki is een griekse dans
(ouzo is ook grieks)
Jah goed!! Vandaag onze eerste filmdag gehad. We maken een korte film met een stel ex soapacteurs dus was best spannend. Vandaag gefilmd met Koen Smit ( Goudkust), hij was supertof!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
true true....
anders pluk ik hem wel van internet...
maar ik zag net dat het geld al wel van mn acount is gehaald, gisteren pas(zondag besteld en betaald al dacht ik), dus dat komt wel goed...
hoest met mark?
gelukkig is er dan altijd nog zoiets als Jerquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:10 schreef Cazman het volgende:
[..]
ow, irc is dus useless voor dat album
en zwaar hoooooooomoooooooooooquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:12 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jah goed!! Vandaag onze eerste filmdag gehad. We maken een korte film met een stel ex soapacteurs dus was best spannend. Vandaag gefilmd met Koen Smit ( Goudkust), hij was supertof!
oeh sgoed!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:11 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Heej Jerre, volgende week wordt lastig ivm met onze twee filmdag volgende week donderdag, moet heel veel aan voorbereid worden. Maar die week daarop en de weken daarna genoeg tijd!
ghe ghe... nog beter dusquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hier is het raki, wat nog sterker is
en geen sirtaki maar gewoon housen hehehe
k heb trouwens voor jou wle het album van the sheer...
ga ik checken!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oeh sgoed!
ik bel je zaterdag nog wel ffkes, als k terug ben.
@bart: neuh, k heb geen weblog. maar op www.suport.tue.nl/studiereis2005 kan je wel kijken bij reisverslag
.
tis wel de originele cd...quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
ghe ghe... nog beter dus
maarvoor The Sheer alvast...
ben inmiddels iedereen in mijn omgeving om aan het gooien..
en mezelf ook weer qua muziek...
in het weekend Club en House en door de weeks zit ik flink aan de Keane, Feeder, Intwine, 3 Doors Down, Green Day enz enz
nu dus nog The Sheer... kom maar weer snel terug!
we zouden al in augustus elkaar weer zien, en dat is er nog steeds niet van gekomen, en dat terwijl we in dezelfde stad studeren...quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tis wel de originele cd...
dus irl cd, kan m wel es komen brengen
en anders zet ik ze wel ff op de compu.
hell yeah!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
we zouden al in augustus elkaar weer zien, en dat is er nog steeds niet van gekomen, en dat terwijl we in dezelfde stad studeren...
we moeten echt ff lesroosters naast elkaar leggen...
en dan flink terrassen (ja ook in Etown is het alweer flink op gang gekomen)
sorry... ik mag niet lachen he....quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hell yeah!!
ow, hier in istanbul ist maar 3 graden boven nul...
waxxer!.
haha... na de stufi...quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:19 schreef Markie-Mark het volgende:
Als je toch gaat plannen Jerre. Hou dan wel de dinsdag na de e erstvolgende stufi alvast vrij voor tapas eten
ok, 'nough saidquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:21 schreef Jerruh het volgende:
och athene was al warm geneg hehe daar wast 30 :.
met de NS weet je nooit waar je uit komt!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:22 schreef Waxxer het volgende:
Taksim joh! Gaan daar nog treinen naartoe??
Veel plezier
Brabant!!! Brabant!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
of... op zn brabants..... afgewerkt
,,Het volgende station is Taksim. Taksim is tevens de eindbestemming van deze trein. U kunt hier ovestappen voor de richtingen Coush-Coush, Balaloikos en Shypannabonnikus. Denkt u bij het verlaten van de trein aan uw bagage.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
met de NS weet je nooit waar je uit komt!
Wij gaaaaaan op.......... tienertourquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
,,Het volgende station is Taksim. Taksim is tevens de eindbestemming van deze trein. U kunt hier ovestappen voor de richtingen Coush-Coush, Balaloikos en Shypannabonnikus. Denkt u bij het verlaten van de trein aan uw bagage.
Herhaling: het volgende station is Taksim. Taksim is tevens de eindbestemming van deze trein. U kunt hier ovestappen voor de richtingen Coush-Coush, Balaloikos en Shypannabonnikus. Denkt u bij het verlaten van de trein aan uw bagage."
Ja, daar sta je dan.... met je OV......
van NL naar turkije.. das snel.. hij lijkt de overtoom welquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:49 schreef Waxxer het volgende:
Mja heuj man kerels, wordt mijn aanwezigheid en inbreng nog op prijs gesteld of is kalmte de drijfveer van de komende nacht?
Altijd.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:43 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ben er ook nog hoor.
Maar ja, of je daar blij mee bent![]()
Nee hoor, ik krijg een kusje van G_E.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:51 schreef creno het volgende:
ik denk het laatste
Dan moeten we de vrouw, denk ik teleurstellen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:57 schreef Cybart het volgende:
volgens net5 wacht er een vrouw op mijn geile belletje
en menno buch die weer geen inkomsten ziet binnenkomenquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moeten we de vrouw, denk ik teleurstellen.
Als je daaraan behoefte hebt, bel je je eigen geile man/vrouw wel op.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
en menno buch die weer geen inkomsten ziet binnenkomen
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:Schatje
Heb ik hier iets gemist?
well that line is deadquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je daaraan behoefte hebt, bel je je eigen geile man/vrouw wel op.
trustenquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:05 schreef creno het volgende:
ik denk dat ik maar eens ga slapen...
een "vriendin" wil nu een diepgaand gesprek gaan houden over vriendschap....
en daar heb ik weinig zin in... ben daar veel te moe voor ! dus truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |