ga ik checken!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oeh sgoed!
ik bel je zaterdag nog wel ffkes, als k terug ben.
@bart: neuh, k heb geen weblog. maar op www.suport.tue.nl/studiereis2005 kan je wel kijken bij reisverslag
.
tis wel de originele cd...quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
ghe ghe... nog beter dus
maarvoor The Sheer alvast...
ben inmiddels iedereen in mijn omgeving om aan het gooien..
en mezelf ook weer qua muziek...
in het weekend Club en House en door de weeks zit ik flink aan de Keane, Feeder, Intwine, 3 Doors Down, Green Day enz enz
nu dus nog The Sheer... kom maar weer snel terug!
we zouden al in augustus elkaar weer zien, en dat is er nog steeds niet van gekomen, en dat terwijl we in dezelfde stad studeren...quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tis wel de originele cd...
dus irl cd, kan m wel es komen brengen
en anders zet ik ze wel ff op de compu.
hell yeah!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
we zouden al in augustus elkaar weer zien, en dat is er nog steeds niet van gekomen, en dat terwijl we in dezelfde stad studeren...
we moeten echt ff lesroosters naast elkaar leggen...
en dan flink terrassen (ja ook in Etown is het alweer flink op gang gekomen)
sorry... ik mag niet lachen he....quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hell yeah!!
ow, hier in istanbul ist maar 3 graden boven nul...
waxxer!.
haha... na de stufi...quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:19 schreef Markie-Mark het volgende:
Als je toch gaat plannen Jerre. Hou dan wel de dinsdag na de e erstvolgende stufi alvast vrij voor tapas eten
ok, 'nough saidquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:21 schreef Jerruh het volgende:
och athene was al warm geneg hehe daar wast 30 :.
met de NS weet je nooit waar je uit komt!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:22 schreef Waxxer het volgende:
Taksim joh! Gaan daar nog treinen naartoe??
Veel plezier
Brabant!!! Brabant!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
of... op zn brabants..... afgewerkt
,,Het volgende station is Taksim. Taksim is tevens de eindbestemming van deze trein. U kunt hier ovestappen voor de richtingen Coush-Coush, Balaloikos en Shypannabonnikus. Denkt u bij het verlaten van de trein aan uw bagage.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
met de NS weet je nooit waar je uit komt!
Wij gaaaaaan op.......... tienertourquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
,,Het volgende station is Taksim. Taksim is tevens de eindbestemming van deze trein. U kunt hier ovestappen voor de richtingen Coush-Coush, Balaloikos en Shypannabonnikus. Denkt u bij het verlaten van de trein aan uw bagage.
Herhaling: het volgende station is Taksim. Taksim is tevens de eindbestemming van deze trein. U kunt hier ovestappen voor de richtingen Coush-Coush, Balaloikos en Shypannabonnikus. Denkt u bij het verlaten van de trein aan uw bagage."
Ja, daar sta je dan.... met je OV......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |