Tuutlijk heb jij dat....het is gewoon toeval dat je Tool niet kent.....en wel 0.05 cents en andere rappers.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:27 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een hele goede muzieksmaak.![]()
99 % van de FOK!kers kent 'Tool' niet hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:42 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tuutlijk heb jij dat....het is gewoon toeval dat je Tool niet kent.....en wel 0.05 cents en andere rappers.![]()
![]()
Neequote:zit je maar te plagen hoor....koekje?
Ik ook maar dan om te beginnen met werkenquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:57 schreef DennisMoore het volgende:
*aftel*
Hoe heet dat oudere liedje. Hij zit op een rijtuig, rijdt door een stad en ziet eruit als een nerd.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:55 schreef Waxxer het volgende:
U2
Ik mag dat regime van die president wel
hihihiquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:00 schreef DePresident het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hem. Ff downloaden en kijken of het klopt.
Bedankt
Hmmz. Boom Chicago bij voorbeeld?quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:52 schreef Waxxer het volgende:
Nou, theatersport is hartstikke leuk, improvisatietheater, dwz, bla bla bla *pfieuw*
De eerste niet, de laatste 2 welquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:35 schreef DePresident het volgende:
[..]
Eminem
50 cent
N.E.R.D.
Ook leuk?
Eminem is ook goed. Sommige liedjes niet, maar veel wel. Geef maar toe.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste niet, de laatste 2 wel
Krijg je als je daar iedere week 2 avonden in de week op moet trainen he.
Hij is bezig. Ik hoop dat je gelijk hebt! En als je geen gelijk hebt, dan stuur je die kaartjes maar naar mijquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hihihi
Maar als het niet klopt, verscheur ik m'n tickets terwijl ik dat film en dan post ik dat hier. Zo zeker ben ik ervan, man.
Ik geef niet toe. Ik vind bijna alle nr's kut, en mocht ik er dan 1 leuk vinden dan ga ik dat nooit toegeven omdat ik walg van het hele fake imago van Eminemquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:30 schreef DePresident het volgende:
[..]
Eminem is ook goed. Sommige liedjes niet, maar veel wel. Geef maar toe.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geef niet toe. Ik vind bijna alle nr's kut, en mocht ik er dan 1 leuk vinden dan ga ik dat nooit toegeven omdat ik walg van het hele fake imago van Eminem
Vast wel..quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:32 schreef DePresident het volgende:
[..]
Heb je z'n nieuwe liedje al gehoord?
Onder andere. En dat "Kijk mij enorm ruig en semi-neger zijn, kijk mij tegen de wereld schoppen, kijk mij een slechte jeugd gehad hebben, kijk mij homo's haten .... kijk mij een door de platenmaatschappij opgedragen badBoy imago hebben!" Loserquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:37 schreef DePresident het volgende:
[..]Fake imago? Hij doet alsof hij zijn moeder niet aardig vindt bedoel je?
Ja hij werkt zelf altijd met bruinen hoor!quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:40 schreef Waxxer het volgende:
Eminem heeft het niet zo op bruinwerkers
Maarja, wie 't hardst schreeuwt......
Ik ben toch ook een neger !quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onder andere. En dat "Kijk mij enorm ruig en semi-neger zijn, kijk mij tegen de wereld schoppen, kijk mij een slechte jeugd gehad hebben, kijk mij homo's haten .... kijk mij een door de platenmaatschappij opgedragen badBoy imago hebben!" Loser
Hij werkt alleen maar met zwarten. Ook met bruinen toch?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:40 schreef Waxxer het volgende:
Eminem heeft het niet zo op bruinwerkers
Maarja, wie 't hardst schreeuwt......
Zeg Bruintje Beer, niet gaan ijlen hequote:Op donderdag 31 maart 2005 18:42 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ben toch ook een neger !
Iedere artiest probeert maar genoeg aandacht te krijgen. Bij Eminem werkt het op deze manier heel goed.
Ja maar dat neemt niet weg dat ik een hekel heb aan dat soort figuren. Niet zozeer OMDAT ie 't doet, maar wel het typetje dat ie neerzet. Ik hou niet van wannabe-gangsters en badboysquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:42 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ben toch ook een neger !
Iedere artiest probeert maar genoeg aandacht te krijgen. Bij Eminem werkt het op deze manier heel goed.
Ooohhhh Eminem IS dus een bruinwerker???!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij werkt zelf altijd met bruinen hoor!
Whoohooohoo the sweetest thing.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:45 schreef DePresident het volgende:
Waxxer je had gelijk over dat liedje![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou niet van wannabe-gangsters en badboys
Nou, die mag na 11 september 2001 niet meer....quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:45 schreef DePresident het volgende:
Waxxer je had gelijk over dat liedje![]()
Gutentag, sehr geëhrter Herr Tech,quote:
Oooohhhh bah!!! Ik ruik z'n adem hier....quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:47 schreef DePresident het volgende:
[..]
[afbeelding]
Weet je het zeker?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:53 schreef DePresident het volgende:
[..]
Jammer dat je geen ongelijk had![]()
Check zijn snor!quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohhhh bah!!! Ik ruik z'n adem hier....
Precies!quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:55 schreef Waxxer het volgende:
Aaaahh mangewoon chill blijven, ze komen echt nog wel terug. En gewoon playen met Yorin, dan maak je nog wel kans...
aaawwww........quote:

Hij heeft hem vast speciaal laten groeien voor die fotoquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]als 't mijn kind was geweest, was het: óf die snor eraf, óf een internaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |