Leuk!quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:59 schreef Weemz het volgende:
Ja ik weet wel wàt het is, ik wilde eigenlijk alleen weten hoe jij het vindt...
Hoo.....quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:04 schreef Prego het volgende:
the music, the people, the love and romance, nothing can stop us from taking a dance (don diable)
en toch vind ik het een lekker nummer
kuttopic. Nu al.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:43 schreef Waxxer het volgende:
Het is beter voor onsch allen als de president blijft!
Ik ga in de tuin zittenquote:Enne.... geen staatsgreep he?Het is beter voor onsch allen als de president blijft!
Oi! niet zo voorbarig he! dat nummer heb ik hier ook opstaan en dat is best een lekker nummerquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoo.....
The Music - The People?
Zal wel niet zekeris nl een erg goede band, maar is weer een gevalletje "alleen-waxxer-vindt-het-leuk"....... Maarja. He? Jah.
veel plezier in de zonquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:16 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ga in de tuin zittenDe zon schijnt
Eminemquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:20 schreef Prego het volgende:
[..]
Oi! niet zo voorbarig he! dat nummer heb ik hier ook opstaan en dat is best een lekker nummer
dat ben je toch??quote:
laat jij je niet naaien in je achterkantquote:
ok doeiquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:43 schreef DePresident het volgende:
Ik ben weg. Krijg ik dalijk weer een ban door JPM
Ik ga er niet op in
neequote:Op donderdag 31 maart 2005 14:35 schreef DePresident het volgende:
[..]
Eminem
50 cent
N.E.R.D.
Ook leuk?
Candyshop vind ik ook wel goedquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:50 schreef Prego het volgende:
[..]
nee
(van 50 cent vind ik alleen poppin them things als g-unit nog wel te pruimen)
toch wel ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:52 schreef DePresident het volgende:
[..]
Candyshop vind ik ook wel goed![]()
Denk maar niet dat ik me weg laat jagen door je trieste gedrag op msn hoorquote:
Candyshop is echt een gaaf nummer, na hem wat vaker gehoord te hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:52 schreef DePresident het volgende:
[..]
Candyshop vind ik ook wel goed![]()
ik heb niks tegen die mensen..., het zijn ook gewoon mensen jaquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:02 schreef DePresident het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik me weg laat jagen door je trieste gedrag op msn hoor
Met de mensen hier is niets mis..... en hier posten betekent niet automatisch dat je je in je kont laat nemenJij bent gewoon homofoob
![]()
Mockingbird van Eminem is net nieuw, ook goed nummer.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:06 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Candyshop is echt een gaaf nummer, na hem wat vaker gehoord te hebben![]()
Leuk juist!quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:09 schreef Prego het volgende:
vreselijk, maar dat komt omdat ik een afkeer heb tegen 50ct
ik hou nie zo van (ex)dealers.. die 'pimpen' met hun juwelen, geweren, geld en stoere praat>> dwz 3/4 rappend volk op tmf
quote:doe mij Tool maar![]()
Zegt me nog steeds nietsquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:22 schreef Prego het volgende:
[..]
tips:
-schizm
-reflection
mits je van rock houdt dat nog al zwaar op de hand ligt
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:26 schreef Semisane het volgende:
Tja... Tool is ook geen top40 materiaal....geeft verder niks dat je het niet kent, maar het zegt genoeg over je muziek smaak.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:26 schreef Semisane het volgende:
Tja... Tool is ook geen top40 materiaal....geeft verder niks dat je het niet kent, maar het zegt genoeg over je muziek smaak.
Nou wilde ik zeggen dat ik de laatste twee niet ken, maar dan komt Prego weer aan met zijn : ga zoekenquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
fleedwood mac is ook erg goeden Falconer en stratovarius zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |