maar dat zijn echter richtlijnen hequote:Op woensdag 30 maart 2005 22:29 schreef Vlarp het volgende:
@Cyb:
Doelgroep zit bij mij ergens tussen de 19 en de 27 ofzo. Damn.. ik realiseer me net dat 19 alweer 5 jaar scheelt...
nee......omdat iedereen dan denkt dat we van de seth & fiona leernichten zijn....quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:32 schreef Waxxer het volgende:
Komt er ooit eens een DUITSE topictitel ofzo....?Uh uh uhu!!!
*zucht*quote:Op woensdag 30 maart 2005 ergens tussen 10 en 11 uur schreef Vlarp het volgende:
Dat ik het volgde tot het einde van de reguliers...
En dat eerste verhaaltje snapte ik tot de kalverstraat
ja, of beangstigen omdat ie buiten een beoogde doelgroep valtquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent veilig DM, dat moet opluchten.
Ohw kijk, ik dacht al dat het daar zatquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
*zucht*
Homo!
[afbeelding]
Och, always nice to be wanted.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je bent veilig DM, dat moet opluchten.
Om eerlijk te zijn, zou jij weer door een 16 jarige achtervolgd willen worden?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, of beangstigen omdat ie buiten een beoogde doelgroep valt
Trust me. Ik heb een ondergrens.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:39 schreef Cybart het volgende:
ja, of beangstigen omdat ie buiten een beoogde doelgroep valt
inderdaad een vraag waarvan het antwoord al bekend isquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, zou jij weer door een 16 jarige achtervolgd willen worden?
Jij bent straks nog niet jarig als je niet stopt met het gebruik van die stomme smiley.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent straks nog niet jarig als je niet stopt met het gebruik van die stomme smiley.
Oh je bent weer van gedachte veranderd?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
inderdaad een vraag waarvan het antwoord al bekend is
doe es liefquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent straks nog niet jarig als je niet stopt met het gebruik van die stomme smiley.
Homo ..quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
doe es lief![]()
![]()
-> deze smiley past precies bij mijn persoonlijkheid
![]()
Niet lief doen hoort juist bij mijn persoonlijkheid.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
doe es lief![]()
![]()
-> deze smiley past precies bij mijn persoonlijkheid
![]()
*iets in mezelf mompel in de trant van: grumfpelmphf*quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh je bent weer van gedachte veranderd?
kan best...was ff t snelste wat in me opkwamquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:47 schreef Weemz het volgende:
Hallo!
Zeg, heb ik deze topictitel niet al eens eerder gezien?
Ik denk dat de heggeschaar moet lukken..quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hier moet de schaar in.
[afbeelding]
hopenlijk ook de laatste?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:48 schreef Cazman het volgende:
Yay, me eerste rijexamen is al over 3 weken
Klinkt spannend...quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
*iets in mezelf mompel in de trant van: grumfpelmphf*
neuh....euhm...nouja....mischien...dan...tochquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hier moet de schaar in.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuh....euhm...nouja....mischien...dan...toch
en dan nog een motor aanschaffen of is er die al, of zit die al in de planning?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:51 schreef Cazman het volgende:
[..]
Motorrijbewijs is in 2 delen de laatste tijd. En nog de theorie dan
Tis maar goed dta ik 'm hier gekeken heb en niet in de biosquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Prachtige film 'Finding Neverland' , en idd zielig einde![]()
Kate Winslet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |