Ach, ik steel wel kaartjes. Ben niet voor niks een gangster.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
aaawwww........ [afbeelding]
Niet huilen...
De volgende keer ga je maar gewoon méé wachten bij het postkantoor
Lieber Wachs,quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gutentag, sehr geëhrter Herr Tech,
Wie geht's? Viel gearbeitet heute, oder nur im Sonne gesessen, 'ne???
quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:20 schreef DePresident het volgende:
Ik moet morgenavond weg tot zondag. Dus jullie zullen mijn inbreng moeten missen![]()
Zondagquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Maar daarná ben je wel weer terug toch??
Jamaar dat is dan ook een teken van goed gedrag over en weerquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:26 schreef DePresident het volgende:
[..]
Zondag![]()
En ik heb nog steeds geen verbod om hier te posten...![]()
Ze hebben nog niet gezien dat ik hier post (FA's)quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jamaar dat is dan ook een teken van goed gedrag over en weerVolhouden he!!
![]()
p.s. wanneer in mei? niet de 5e hequote:Op donderdag 31 maart 2005 15:16 schreef mr_mime het volgende:
waxxer, je hebt een optreden in Z?
en waarom niet in D? is D zoveel enger dan?
oow dinxperdingesquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:39 schreef Waxxer het volgende:
Oohhh een vraag!
Ik meen 26 of 27 mei, maar vraag me niet wat er dan aan de hand is
En in D., een Geldersch plaatsje, kennen veel meer mensen mij, en in Z. is het maar de vraag of er wel mensen bij blijven kijken....
Ze gaan de pot weer laten ontploffenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:05 schreef Semisane het volgende:
Mythbusters = grappigMoet altijd erg lachen om die gasten.....arme Buster btw
die daar bij het damrak rechtdoor en dan daar ergens links rechts en dan loop je er tegenaan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb vandaag een [homo] gespot! [afbeelding]
Vast zo'n "brabander" ...quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:26 schreef mr_mime het volgende:
[..]
die daar bij het damrak rechtdoor en dan daar ergens links rechts en dan loop je er tegenaan?
of wie?
Dat zeg jij tegen haar? Of zij tegen jou?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
hallo
m'n nichtje is liev"ga je nu naar bed of moet ik je aan je haren naar boven trekken?"
Zelf doen!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
waha ik tegen haar
ik ben trouwens helemaal gelukkig:D ik zit nu in de 3e en heb mijn Propedeuse nog steeds niet gehaald
en moet nog 1 tentamen daarvoor, en die heb ik al 5 keer gedaan ofzo.. snap er geen kont van
financiele analyse met balanse enzo.. en nu mag ik gewoon een adviesrapport schrijven jahoeeee even mn oom opbellen die daar superveel vanaf weet
![]()
![]()
![]()
ik ontken alles!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb vandaag een [homo] gespot! [afbeelding]
Als je met Google zoekt op "Maarten van der Horst" kom je op Fok! uit.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
waha ik tegen haar
ik ben trouwens helemaal gelukkig:D ik zit nu in de 3e en heb mijn Propedeuse nog steeds niet gehaald
en moet nog 1 tentamen daarvoor, en die heb ik al 5 keer gedaan ofzo.. snap er geen kont van
financiele analyse met balanse enzo.. en nu mag ik gewoon een adviesrapport schrijven jahoeeee even mn oom opbellen die daar superveel vanaf weet
![]()
![]()
![]()
Jij was het nie-hiet.quote:
boeien, internet is het medium des duivelsch en fok des te meer, dus niemand van m'n school komt hierquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als je met Google zoekt op "Maarten van der Horst" kom je op Fok! uit.. Dus als je docent dat ook doet, dan kan hij hier lezen dat jij je oom inschakelt.
.
Daarom ontken ik ook alles.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij was het nie-hiet..
Volgens mij is die Kleine Berg niet eens zo klein. Ik hoor alleen maar van "dit zit op de Kleine Berg, dat zit op de Kleine Berg"...quote:Wist je trouwens dat in Eindhoven op deKleine Berg
een Hugo Boss winkel is geopend?
.
Ja en nu moet er nog een docent geboren worden die snapt hoe je google moet gebruiken en dan kan deze situatie idd ontstaan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als je met Google zoekt op "Maarten van der Horst" kom je op Fok! uit.. Dus als je docent dat ook doet, dan kan hij hier lezen dat jij je oom inschakelt.
.
niet je beste foto hequote:
neem een zaklamp of kaarsje meequote:Op donderdag 31 maart 2005 20:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb honger maar ik durf hier de kelder niet meer inde vorige keer ging het licht uit toen ik helemaal beneden was
Jij hebt een levendige fantasie hé?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:59 schreef mr_mime het volgende:
[..]
neem een zaklamp of kaarsje mee
of pluk een knappe meneer van de straat om samen de kelder in te duiken
ik benoem gewoon wat optiesquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt een levendige fantasie hé?
Watjequote:Op donderdag 31 maart 2005 20:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb honger maar ik durf hier de kelder niet meer inde vorige keer ging het licht uit toen ik helemaal beneden was
onze kelder kom je zomaar niet in hoor eerst een kruipruimte door, dan door een lage opening, trappetje af, hoek om en voila in een lege kelder...maar al het lekkers ligt in en rond de keukenquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |