Pluk iemand van de straatquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:08 schreef Ang3l het volgende:
Pup is pas om 23:00 thuis ....
Now, the question is.. who shall I fuck in the meantime?
* kijkt naar linker hand....quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:08 schreef Ang3l het volgende:
Heb je niet een leuke buurjongen/man die voor eventjes kan gebruiken?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:08 schreef Ang3l het volgende:
en dan wel een kelder in hequote:
Koop een realdoll.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:08 schreef Ang3l het volgende:
een keer was nog veel erger, ging ik met zaklamp in kruipruimte, was ik heeeeelemaal achterin en toen ging de zaklamp uitquote:
Homoquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
een keer was nog veel erger, ging ik met zaklamp in kruipruimte, was ik heeeeelemaal achterin en toen ging de zaklamp uiten overal zaten GIGANTISCHE spinne met grote kokonne enzo
kwam helemaal met mn haar vol gigantische spinne vloekend weer uit dat hok
![]()
zet je spullen dan ook niet helemaal achterin de kelder neerquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
een keer was nog veel erger, ging ik met zaklamp in kruipruimte, was ik heeeeelemaal achterin en toen ging de zaklamp uiten overal zaten GIGANTISCHE spinne met grote kokonne enzo
kwam helemaal met mn haar vol gigantische spinne vloekend weer uit dat hok
![]()
Je veter zit los.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:15 schreef creno het volgende:
okay eigenlijk slaat het nergens op dat ik nu al wat type, want ik moet wel effe terug lezen !
maar ja !
de eerste 1 april grap is uitgehaald... bij de slagerij hebben ze plastic onder het gehakt machine gedaan, zodat er niets uit komt, en de stekker van de magnetron die ergens in de kast zit is eruit gehaald
pas op, daar vliegt een opgegeten boterham!quote:
we hebben niet zoveel leuke meneren in de buurtquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:16 schreef mr_mime het volgende:
[..]
zet je spullen dan ook niet helemaal achterin de kelder neer
en maak die kelder eens vaker schoon
( of pluk nou eens een leuke meneer van de straat)
of mevrouwquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
we hebben niet zoveel leuke meneren in de buurt
Hmm.. goed moment om dat biertje dan te claimenquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik (ont)sla morgen persoonlijk de medewerkers die iets uithalen
heb je morgen je leren politie/motorrijderpakje aan dan? met zo'n pet op en een zweepje aan je gordel..quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nieuwe bedrijfskledingquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:28 schreef mr_mime het volgende:
[..]
heb je morgen je leren politie/motorrijderpakje aan dan? met zo'n pet op en een zweepje aan je gordel..
das pas een 1 april grap![]()
ik zie de grap niet...quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:28 schreef mr_mime het volgende:
[..]
heb je morgen je leren politie/motorrijderpakje aan dan? met zo'n pet op en een zweepje aan je gordel..
Da's de grap juistquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zie de grap niet...
het nadeel aan alle 1 april grappen is dat 95% geen grap of gewoon niet grappig is
op grond van ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Weet je wat? Ik laat dat geheel aan jou over.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:28 schreef mr_mime het volgende:
[..]
moet ik morgen eerst zo'n leernichtenpak aanschaffen, dan naar a'dam komen, en dan jouw personeel (ont) slaan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik laat dat geheel aan jou over.
zou je dat nou wel doen in dit topic?quote:
Jij hebt ook niks voor me over.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:36 schreef mr_mime het volgende:
[..]
moet ik morgen eerst zo'n leernichtenpak aanschaffen, dan naar a'dam komen, en dan jouw personeel (ont) slaan?teveel werk
asl men een onstlag-aanvraag binnenkrijgt met als datum 1 april, dan nemen ze dat vast serieus !quote:
als ik nou een beetje in de buurt zou wonen...quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt ook niks voor me over.
maar dan nòg kijken hequote:Op donderdag 31 maart 2005 21:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat "veter is los" verhaal zou bij mij niet eens opgaan.
[afbeelding]
op pikantere varianten van die "je veter zit los" wel?quote:
Vooral als het echt isquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:40 schreef creno het volgende:
[..]
asl men een onstlag-aanvraag binnenkrijgt met als datum 1 april, dan nemen ze dat vast serieus !
die is ook allang weg van fokquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
We hebben trouwens een jonge NathaN in ons midden merk ik.
Witte wa da kos'?!quote:
Jij hebt ook niks voor ons over!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik ga mijn lichaam echt niet ter beschikking stellen voor vleselijke dienstverlening..
aaaaaaaaaaaaaahhh toe nou !!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik ga mijn lichaam echt niet ter beschikking stellen voor vleselijke dienstverlening..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |