op grond van ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik (ont)sla morgen persoonlijk de medewerkers die iets uithalen
Weet je wat? Ik laat dat geheel aan jou over.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:28 schreef mr_mime het volgende:
[..]
heb je morgen je leren politie/motorrijderpakje aan dan? met zo'n pet op en een zweepje aan je gordel..
das pas een 1 april grap![]()
moet ik morgen eerst zo'n leernichtenpak aanschaffen, dan naar a'dam komen, en dan jouw personeel (ont) slaan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik laat dat geheel aan jou over.
zou je dat nou wel doen in dit topic?quote:
Jij hebt ook niks voor me over.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:36 schreef mr_mime het volgende:
[..]
moet ik morgen eerst zo'n leernichtenpak aanschaffen, dan naar a'dam komen, en dan jouw personeel (ont) slaan?teveel werk
asl men een onstlag-aanvraag binnenkrijgt met als datum 1 april, dan nemen ze dat vast serieus !quote:
als ik nou een beetje in de buurt zou wonen...quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt ook niks voor me over.
maar dan nòg kijken hequote:Op donderdag 31 maart 2005 21:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat "veter is los" verhaal zou bij mij niet eens opgaan.
[afbeelding]
op pikantere varianten van die "je veter zit los" wel?quote:
Vooral als het echt isquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:40 schreef creno het volgende:
[..]
asl men een onstlag-aanvraag binnenkrijgt met als datum 1 april, dan nemen ze dat vast serieus !
die is ook allang weg van fokquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
We hebben trouwens een jonge NathaN in ons midden merk ik.
Witte wa da kos'?!quote:
Jij hebt ook niks voor ons over!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik ga mijn lichaam echt niet ter beschikking stellen voor vleselijke dienstverlening..
aaaaaaaaaaaaaahhh toe nou !!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik ga mijn lichaam echt niet ter beschikking stellen voor vleselijke dienstverlening..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |