Nah, doe jij het dan. Zo ver is B. nou ook weer niet van V. vandaan. Nog geen 10 minuutjes met de auto.quote:
What kind?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:33 schreef wizarddragon het volgende:
Weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik een [homo] gezien
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:33 schreef wizarddragon het volgende:
Weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik een [homo] gezien
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb vandaag een [homo] gespot! [afbeelding]
Klopt, maar ik ben geen voorstander, laat staan faciliteur van dergelijke intermezzo's.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nah, doe jij het dan. Zo ver is B. nou ook weer niet van V. vandaan. Nog geen 10 minuutjes met de auto..
mij heb je niet gespot toch?quote:
Ik ook niet. Laat Ang3l het maar eigenhandig opknappen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:39 schreef tech het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben geen voorstander, laat staan faciliteur van dergelijke intermezzo's.
Dat snap ik, maar ik bedoel WIE!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:39 schreef Jerruh het volgende:
een homo caz....
een [homo] homo
dus emand van hier
hopelijk is wiz nie in istanboel want mijn haar zat vandaga niet.
ik gok op dessie en GE.. maar dat grijp ik ook maar zo uit delucht hequote:
Joost?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:49 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb in ieder geval niemand gespot...maar ja, wie komt er dan ook in W.
dessie?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:48 schreef mr_mime het volgende:
[..]
ik gok op dessie en GE.. maar dat grijp ik ook maar zo uit delucht he
zie helemaal niet mijn vorige post
ow zeker weten!quote:
wie is marqui?quote:
Da's de vraag nog steedsquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:59 schreef creno het volgende:
maar hebben G_E en Wizz elkaar nu gespot, of heeft ieder een ander gespot...:? (wat een vage zin)
Neuh, hij lurkt alleen nog. Heel soms post iequote:Op donderdag 31 maart 2005 22:59 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O ja, maar die post hier eigenlijk niet meer
En als ie mij ziet, dan zegt ie niks
succes ermee?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:59 schreef mr_mime het volgende:
[..]
wie is marqui?
nu ik het typ weet ik alweer wat je bedoelt
beloofd wat voor de rest van de avond
moet wel lukkenquote:
ouzo...quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:03 schreef mr_mime het volgende:
[..]
moet wel lukken
have fun in istanbul.. d'r is toch wel wat te beleven 's nachts he?
aan de sirtaki geweest? (of hoe heet dat anijsachtige drankje?)
hmmm de enigste moskee die ik ooit gezien heb is die van de fata morgana in de efteling...quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow zeker weten!.
de moskees zjn hier echt zoooo mooi!!! en de stad is zoooo groot! groot-istanbul s gewoon van oost naar west 180 km...
true true....quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Jerre online![]()
![]()
@ Bartje, zal wel goed komen als je m besteld hebt toch, was iig nog niet uitverkocht en het is nog lang geen 26/06
Search results for: the sheerquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:04 schreef Cybart het volgende:
*zoekt album van The Sheer*
die had ik ook al gevonden net ... *stay awake*... is slechts een video bij jensenquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:07 schreef Cazman het volgende:
[..]
Search results for: the sheer
Packets found: 1 | Listing 50 results per page
is moeilijke te vinden
quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
die had ik ook al gevonden net ... *stay awake*... is slechts een video bij jensen
Heej Jerre, volgende week wordt lastig ivm met onze twee filmdag volgende week donderdag, moet heel veel aan voorbereid worden. Maar die week daarop en de weken daarna genoeg tijd!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:09 schreef Jerruh het volgende:
heuh bart
@creno: hier heb je werkelijk op elke straathoek moskeeen, maar de groteren zijn very impressive!!! als je er in bent, is het gruwelijk stil, licht, open etc... heeeel mooi!!
markie! ja nline, ik hou met een veriend voor de reis een dagboek bij! en kan je volgend eweek ergens>? voor een verjaardagsdineetje!?
hier is het raki, wat nog sterker isquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
ouzo...
sirtaki is een griekse dans
(ouzo is ook grieks)
Jah goed!! Vandaag onze eerste filmdag gehad. We maken een korte film met een stel ex soapacteurs dus was best spannend. Vandaag gefilmd met Koen Smit ( Goudkust), hij was supertof!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
true true....
anders pluk ik hem wel van internet...
maar ik zag net dat het geld al wel van mn acount is gehaald, gisteren pas(zondag besteld en betaald al dacht ik), dus dat komt wel goed...
hoest met mark?
gelukkig is er dan altijd nog zoiets als Jerquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:10 schreef Cazman het volgende:
[..]
ow, irc is dus useless voor dat album
en zwaar hoooooooomoooooooooooquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:12 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jah goed!! Vandaag onze eerste filmdag gehad. We maken een korte film met een stel ex soapacteurs dus was best spannend. Vandaag gefilmd met Koen Smit ( Goudkust), hij was supertof!
oeh sgoed!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:11 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Heej Jerre, volgende week wordt lastig ivm met onze twee filmdag volgende week donderdag, moet heel veel aan voorbereid worden. Maar die week daarop en de weken daarna genoeg tijd!
ghe ghe... nog beter dusquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hier is het raki, wat nog sterker is
en geen sirtaki maar gewoon housen hehehe
k heb trouwens voor jou wle het album van the sheer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |