Waarschijnlijk gewoon in een pan hoor. Doe jij het met knuppels dan ? Is het vast een teringzooi bij jou in de keuken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:24 schreef Markman het volgende:
Weet je.. je vleesje wat je iedere avond eet, hoe dat is 'bereid' ?
Das ook toevallig, wij hebben precies op die dag ook een wedstrijd. Wij gaan met grote bootjes het water op, en wie de meeste idioten in kleine bootjes tot zinken kan brengen krijgt een gratis CD van Jim of Ali B naar keuze.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:27 schreef 00 het volgende:
Zeehondjes neerknuppelen is tof! Het is een intensieve sport. Eind november 2005 worden er alweer kampioenschappen georganiseerd. We gaan dan met zijn allen in een bootje, je werkt samen met de stuurman en de roeiers. Jij, op de voorste punt moet de meeste zeehondjes zien te raken én te markeren.
De winaar krijgt de nieuwste SealChrusher 4000SX.![]()
En daarna op dolfijnenjacht!quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:28 schreef kastanova het volgende:
Dat lijkt me nou tof om een keer op vakantie te doen ofzo.
Een dagje zeehondjesknuppelen; en dat je dan ook het bont mag houden net zoals bij het forelvissen.
Ze deden uit solidariteit hun bontjas uit?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:30 schreef 7eVeNL het volgende:
Sodemieter op man met die gevoeloze opmerkingen... ga lekker in ONZIN de leukste thuis uithangen... zelfs de mensen van het nieuws hadden het er zwaar mee om naar te kijken wat duidelijk te merken was, ook na het onderwerp
O JEZUS WAT ERRUGH MANquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:30 schreef 7eVeNL het volgende:
Sodemieter op man met die gevoeloze opmerkingen... ga lekker in ONZIN de leukste thuis uithangen... zelfs de mensen van het nieuws hadden het er zwaar mee om naar te kijken wat duidelijk te merken was, ook na het onderwerp
h-u-m-o-rquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:27 schreef 00 het volgende:
Zeehondjes neerknuppelen is tof! Het is een intensieve sport. Eind november 2005 worden er alweer kampioenschappen georganiseerd. We gaan dan met zijn allen in een bootje, je werkt samen met de stuurman en de roeiers. Jij, op de voorste punt moet de meeste zeehondjes zien te raken én te markeren.
De winaar krijgt de nieuwste SealChrusher 4000SX.![]()
Het spijt me, maar wij hebben het hele zuidpoolgebied op die dag al afgehuurd. Die het eerst was, die het eerst maalt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Das ook toevallig, wij hebben precies op die dag ook een wedstrijd. Wij gaan met grote bootjes het water op, en wie de meeste idioten in kleine bootjes tot zinken kan brengen krijgt een gratis CD van Jim of Ali B naar keuze.
Ik wil niet vervelend doen, maar het is een soort illegale activiteit, net als een soort illegale party. Wij vinden dat leuk want wij zijn boefjes. Tot ziens op het water dus.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:33 schreef 00 het volgende:
[..]
Het spijt me, maar wij hebben het hele zuidpoolgebied op die dag al afgehuurd. Die het eerst was, die het eerst maalt.![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:35 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik klaag hier over daarom is dit de klaagbak, of heb ik perongeluk in ONZIN gepost?? Misschien waren er meer mensen die dit hadden gezien en hier hun mening over wilde gegven, maar een stel *** kinderen denken dat alles dikke LOL is op het internet... maar laat maar gooi dit maar dicht, gaat weer nergens over, jammer
Jammer voor jou, maar zuidpool kent geen regeltjes. Ha!quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar het is een soort illegale activiteit, net als een soort illegale party. Wij vinden dat leuk want wij zijn boefjes. Tot ziens op het water dus.![]()
"Humor" kan ook TE zwartgallig worden, waardoor het niet echt grappig meer isquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:36 schreef 00 het volgende:
[afbeelding]
Deze ga ik gebruiken op de wereldkampioenschappen zeehondjes neermeppen! Je hoort dan hun schedeltjes luid en duidelijk kraken. Voor de 2e en 3e finalisten is een verse bontjas te winnen.
Het gaat hier wel over de organisatie van de volgende kampioenschappen. Dan ga je dit topic beetje verkloten, foei, knul.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:35 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik klaag hier over daarom is dit de klaagbak, of heb ik perongeluk in ONZIN gepost?? Misschien waren er meer mensen die dit hadden gezien en hier hun mening over wilde gegven, maar een stel *** kinderen denken dat alles dikke LOL is op het internet... maar laat maar gooi dit maar dicht, gaat weer nergens over, jammer
En das nou precies waarom wij gewoon aanwezig zullen zijn. Ha.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:36 schreef 00 het volgende:
[..]
Jammer voor jou, maar zuidpool kent geen regeltjes. Ha!
Is dit humor? Sinds wanneer zijn de voorbereidingen op wedstrijden humor.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:36 schreef Tobbes het volgende:
[..]
"Humor" kan ook TE zwartgallig worden, waardoor het niet echt grappig meer is![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:39 schreef 7eVeNL het volgende:
Zelfs de moderators lachen gezellig met de kids mee, zegt genoeg? Ik heb me trouwens laatst ingeschreven als nieuwe FP reviewer voor films hier op FoK, ik ga echt serieus twijfelen wat ik hier eigenlijk doe
Sterf.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:38 schreef 00 het volgende:
[..]
Is dit humor? Sinds wanneer zijn de voorbereidingen op wedstrijden humor.![]()
Enlighten me.
Bont is lekker warm, da's al een reden om zeehondjes neer te knuppelen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:38 schreef P8 het volgende:
wat gekkenhuis zegt slaat echt zwaar op stront. "de realiteit"
realiteit mijn aars. Bont voegt niks toe op de wereldmarkt. Het doet de economie niet veel goeds. En het zorgt alleen maar voor tegenstand. Boycotten is het enige wat we kunnen doen volgens mij. en daar ben ik ook een voorstander van.
en vleesproductie hoeft niet zielig te zijn. als je maar rekening houdt met wat je koopt
Yepz, en het liep met flipper net zo af als met Sylvia Millecamquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:36 schreef Adelante het volgende:
Is dat nou Jomanda, die daar flipper staat in te stralen?
Ik vond je altijd wel oke, maar als je dat plaatje niet binnen nu en 10 minuutjes weg-edit mag je ook stervenquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:38 schreef kastanova het volgende:
Whehehe, zeehonden kunnen niet vliegen joh, gekke eskimo.
[afbeelding]
Oe... Darmenquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Yepz, en het liep met flipper net zo af als met Sylvia Millecam.
[afbeelding]
Ik zorg alleen voor dat die zeehondjes keer nuttig worden, is het weer niet goed.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:39 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Sterf.
Ja, inderdaad Crew, dit is weldegelijk een doodsverwensing (maar lijkt me ook wel terecht in dit geval)![]()
quote:
quote:Statistieken
Laatste bezoek: -2 seconden geleden
Aantal posts: 1330 (gemiddeld 5 per dag)
Laat me raden, je gaat me neerknuppelen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:40 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik vond je altijd wel oke, maar als je dat plaatje niet binnen nu en 10 minuutjes weg-edit mag je ook sterven![]()
nee, ik laat je wel stikken in je eigen sneuheid ofzoquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laat me raden, je gaat me neerknuppelen?.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:41 schreef Tobbes het volgende:
[..]
nee, ik laat je wel stikken in je eigen sneuheid ofzo![]()
Naja, hij vond me toch wel bijna een half jaar okay, da's niet niksquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:41 schreef Poepoog het volgende:
weet ik niet,quote:
Ow mênquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, hij vond me toch wel bijna een half jaar okay, da's niet niks.
Hoe kom ik die klap te boven.
KLAP!!!!!11111 Snap je n'm?!?!11111 op het zeehondje!![]()
:D:D:Dd;ddd|:D:;(;:D
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:43 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Maar ik ga in ieder geval anderen niet lastig vallen met mijn persoonlijke frustratie
IP BANquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:44 schreef 7eVeNL het volgende:
Ken er geen IP ban worden aangevraagt voor die twee gasten? Als het niet één nerd is met twee verschillende accounten??? Dit slaat echt alles
Volgens meneer Van Dale kon dat nog wel eens lastig worden:quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:41 schreef Tobbes het volgende:
[..]
quote:U hebt gezocht op sneuheid:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria.
Eenschquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:44 schreef Nickthedick het volgende:
Zeik niet zo! De enige reden waarom mensen zich zo bezig houden met doodgeknuppelde zeehondjes is omdat ze zo schattig zijn.
Niemand die zich druk maakt om bijv. Wrattenzwijnen.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:45 schreef Tobbes het volgende:
Als die admins nou eens consequent zijn gaan hier bans uitgedeeld worden, maar goed.
Het gebeurt toch.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:38 schreef P8 het volgende:
wat gekkenhuis zegt slaat echt zwaar op stront. "de realiteit"
realiteit mijn aars. Bont voegt niks toe op de wereldmarkt. Het doet de economie niet veel goeds. En het zorgt alleen maar voor tegenstand. Boycotten is het enige wat we kunnen doen volgens mij. en daar ben ik ook een voorstander van.
en vleesproductie hoeft niet zielig te zijn. als je maar rekening houdt met wat je koopt
mn wrattenzwijn, wat doe je?!quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:44 schreef Nickthedick het volgende:
Niemand die zich druk maakt om bijv. Wrattenzwijnen.
He! Meneer van Dale is god niet zeg!quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Volgens meneer Van Dale kon dat nog wel eens lastig worden:
[..]
Nee het is een woordenboekquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:47 schreef Tobbes het volgende:
[..]
He! Meneer van Dale is god niet zeg!![]()
Nee, maar het is wel 1 van m'n meest gewaardeerde onderdanenquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:47 schreef Tobbes het volgende:
[..]
He! Meneer van Dale is god niet zeg!![]()
Oooooooooooooooooquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:48 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat meneer van Dale niet alwetend en al helemaal niet almachtig is![]()
Whehehe, NSB-ers to the rescue!quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Whehehe, NSB-ers to the rescue!
Anders kijken jullie hier eens.
Mên, ik moet met een glazen bol op de kermis gaan zitten.
Bedtijd, papventje.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:52 schreef PvtRyan het volgende:
Poe poe, wat grappig, we weten nu wel weer dat je zeehondjes neerknuppelen grappig vindt, het is mooi geweest. Laat het me weten wanneer je een gevoel voor humor hebt ontwikkeld dat niet alleen gebaseerd is op zo extreem mogelijk.
Voor:quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:53 schreef Nickthedick het volgende:
He kasta: heb je geen VOOR en NA foto's?
quote:
Een WALrus?quote:
Ik ruk me niet af op zeehonden, maar dat beest is toch redelijk aan de grote kantquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het gaat om dat beest dat vóór de hond ligt [afbeelding]
Met een beetje geluk haal je er zo een complete jas uitquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:02 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik ruk me niet af op zeehonden, maar dat beest is toch redelijk aan de grote kant
Was dat maar zo, heb nog zat te doen.quote:
ZEEELEEEUWquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:02 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik ruk me niet af op zeehonden, maar dat beest is toch redelijk aan de grote kant
Zonder Copy/Pastequote:Op woensdag 30 maart 2005 01:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Met een beetje geluk haal je er zo een complete jas uit.
Voor jassen van "het maatje meer"quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:02 schreef Poepoog het volgende:
Je doelt toch niet op die dode Tsunami kleuter met die lul in z'n bek hé?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:03 schreef PvtRyan het volgende:
Heb ik al gezegd dat het zwaar kansloze humor is? Net als dead baby jokes, een paar zijn leuk, maar daarna moet je echt met wat origineels komen. Resumé: not funny anymore.![]()
Het is zeker een beetje laat he kasta?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je doelt toch niet op die dode Tsunami kleuter met die lul in z'n bek hé?.
Bij deze is bepaald dat Kastanova geen Style heeft dus....chech zijn foto...dat ongekluppelde hoofd van hem zegt al genoegquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:03 schreef PvtRyan het volgende:
[..]
Was dat maar zo, heb nog zat te doen.
Wat ik hier dan ook doe, geen idee.
Heb ik al gezegd dat het zwaar kansloze humor is? Net als dead baby jokes, een paar zijn leuk, maar daarna moet je echt met wat origineels komen. Resumé: not funny anymore.![]()
Oplossingquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:03 schreef PvtRyan het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:03 schreef PvtRyan het volgende:
[..]
Was dat maar zo, heb nog zat te doen.
Wat ik hier dan ook doe, geen idee.
Dead baby jokes? WAAR?!?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:03 schreef PvtRyan het volgende:
[..]
maak er geen woorden aan vuil joh, ze doen dit graag om te compenseren, laat ze, ze stellen niks voor..quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:41 schreef Tobbes het volgende:
[..]
1:06 hier, hoezo?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:05 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Het is zeker een beetje laat he kasta?
Dat zei onze lerares in groep 4 ook altijd tegen het jongetje met de leerachterstandquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
maak er geen woorden aan vuil joh, ze doen dit graag om te compenseren, laat ze, ze stellen niks voor..
Aan de kop op je foto te zien.......quote:
Euuuh, quequote:Op woensdag 30 maart 2005 01:08 schreef matboy het volgende:
[..]
Aan de kop op je foto te zien............ KNUPPELEN !!!!!!!!!!
Je begint een beetje voorspelbaar te worden, de scherpte is er een beetje af en je bent vooral heel erg vermoeiendquote:
En dan? Kan topics nog steeds lezen hoor, kan m'n muil d'r alleen niet meer over opentrekken. Alleen nadelig voor mij dus. Geen oplossing. Oh wacht, je bedoelt dat ik gewoon moet ophouden met lezen van topics met domme posts? Nee hoor, dit is KLB, mag klagen wat ik wil.quote:
Hoe laat je een baby twee keer huilen?quote:
zei.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
Dat zij onze lerares in groep 4 ook altijd tegen het jongetje met de leerachterstand.
Ach gos, jeugdtrauma's?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:09 schreef 7eVeNL het volgende:
'een gevoelig onderwerp'
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuuh, que.
Kan iemand me die hilarische grap misschien even uitleggen?
Kerel... dit is KLB, dit subforum ligt net 3 vingerdiktes boven ONZ en zo'n 3 John Holmes-penislengtes onder GC.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:09 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik ga me nest in, dit boeit me echt niet meer, normaal ken ik echt wel bijna alle humor waarderen maar vanavond dus echt niet, nu maar hopen dat er een giga grote puber ban komt zodat de 'serieuze' fokkers nog een kans krijgen om een normale discussie te voeren over 'een gevoelig onderwerp'
projectie ofzo....quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat zei onze lerares in groep 4 ook altijd tegen het jongetje met de leerachterstand.
ja knuffel enzoquote:
Oeh, was dit een discussie op het scherpst van de snede dan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:11 schreef Tobbes het volgende:
Je begint een beetje voorspelbaar te worden, de scherpte is er een beetje af en je bent vooral heel erg vermoeiend![]()
nee, doet dat er toe dan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, was dit een discussie op het scherpst van de snede dan?
Ze stellen echt niets voor..... dat niveau missen we vast niet in de maatschappijquote:
Wat. je. zegt. ben. jezelf.quote:
De eerste keer sex moest je zeker ook nog uitgelegd wordenquote:
Je bent binnen een paar minuten je complete post vergeten ofzo?quote:
van wiequote:Op woensdag 30 maart 2005 01:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moest hier komen kijken...
Ja echt wel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:17 schreef matboy het volgende:
[..]
De eerste keer sex moest je zeker ook nog uitgelegd worden...... ow sorry... je bent vast nog een puber
![]()
![]()
Doe niet zo coolquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:19 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja echt wel.
Maar wil je hem nu even uitleggen want de grap ontging mij, en met mij ook vele anderen.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:19 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja echt wel.
Maar wil je hem nu even uitleggen want de grap ontging mij, en met mij ook vele anderen.
Tuurlijk, alles wat je ziet is waarheid.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:20 schreef matboy het volgende:
[..]Je foto (en die van Kasta) spreekt boekdelen
![]()
![]()
Dat je hem uitkoos zegt al voldoendequote:Op woensdag 30 maart 2005 01:21 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Tuurlijk, alles wat je ziet is waarheid.
Matboy is een user die denkt dat een willekeurige opmerking gevolgd door eenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:19 schreef Poepoog het volgende:
Ja echt wel.
Ja he wahahahaha.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:21 schreef matboy het volgende:
[..]
Dat je hem uitkoos zegt al voldoende![]()
Ja, nog bedankt, trouwens.quote:
welke anderenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:19 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja echt wel.
Dat zegt voldoende iddquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Althans, dat is wat ik er van kan maken...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:23 schreef laffer het volgende:
[..]
welke anderen![]()
je huismijt mag niet worden meegeteld, loser....
en het enige wat ik wil uitleggen is de zwarte loper richting je begraafplaats, sucker![]()
Dude, jij hebt het Foklogo als avatar, moeten we daar dan uit concluderen dat je danny's bitch bent ofzo?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:21 schreef matboy het volgende:
[..]
Dat je hem uitkoos zegt al voldoende![]()
Okok, toch nog wel aardig scherpquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, jij hebt het Foklogo als avatar, moeten we daar dan uit concluderen dat je danny's bitch bent ofzo?
Met iets beters? Dan plaatjes halen van het internet?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat. je. zegt. ben. jezelf..
Dude, ga weer fijn in je rozenkransjetopic posten of kom met iets beters...
en ik wilde die mietboy quotenquote:
En jouw avatar zegt dan wat over jou?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, jij hebt het Foklogo als avatar, moeten we daar dan uit concluderen dat je danny's bitch bent ofzo?
De opmerking....... "wat je zegt ben je zelf" deed het 'm al..... dat zeiden we vroeger toen je je papa er nog bij ging halen........quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:27 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Met iets beters? Dan plaatjes halen van het internet?
Moeilijk...
wellicht als danny`s hond is overleden aan een overdosis sperma, gaat die hapsnurker wel op handen en voetenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laten we dat eens even gaan controleren aan de hand van een steekproef uit zijn laatste drie posts:quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:22 schreef kastanova het volgende:
Matboy is een user die denkt dat een willekeurige opmerking gevolgd door eenof
smiley ook automatisch grappig is, ook al slaat het als een tang op een varken...
Althans, dat is wat ik er van kan maken...
quote:
quote:
We have a winnerquote:
Dat het met een paar klappen van een knuppel er alleen maar mooier op kan wordenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:28 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En jouw avatar zegt dan wat over jou?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:29 schreef static het volgende:
Kan iemand even een samenvatting geven?
1. boos over zeehonden knuppelenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:29 schreef static het volgende:
Maar ze hebben wel gelijk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:30 schreef 7eVeNL het volgende:
JAquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:30 schreef Tobbes het volgende:
Wat een anti-climax, die Yvonne gooit weer eens een topic dicht
Nee, met iets beters dan "Het maakt me niet uit wat je zegt, want wat je zegt ben je lekker toch zelfquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:27 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Met iets beters? Dan plaatjes halen van het internet?
Moeilijk...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:30 schreef mcintosh het volgende:
[..]
1. boos over zeehonden knuppelen
2. kasta plaatjes zoeken kan
3. bitchfight
Heb je nog steeds niet in de gaten dat ik het heerlijk vind dat je dit allemaal zolekker serieus neemtquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laten we dat eens even gaan controleren aan de hand van een steekproef uit zijn laatste drie posts:
[..]
[..]
[..]
*zucht*quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, met iets beters dan "Het maakt me niet uit wat je zegt, want wat je zegt ben je lekker toch zelf."
Dat werkte misschien nog in je knikkerperiode, maar zelfs jij bent die inmiddels wel een keer ontgroeid lijkt me.
Wat had je verwacht? Dat je een bontjas toegestuurd kreeg?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:30 schreef Tobbes het volgende:
Wat een anti-climax, die Yvonne gooit weer eens een topic dicht
Dat ik katten eetquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:28 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En jouw avatar zegt dan wat over jou?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:31 schreef matboy het volgende:
[..]
denk dat je post er nog wel een factor X meer is dan die van mij zijn..... dus ik weet waar ik over praat
Get a life Online.....quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat ik katten eet.
Koop eens een tv, pauper...
Of ík moet van de drank af blijven, of ze hebben matboy iets te vaak laten vallen bij de bevalling, maar ik snap er echt de ballen van...quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:31 schreef matboy het volgende:
Get a life met mensen face to face man !...... denk dat je post er nog wel een factor X meer is dan die van mij zijn..... dus ik weet waar ik over praat
TVquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat ik katten eet.
Koop eens een tv, pauper...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:30 schreef mcintosh het volgende:
1. boos over zeehonden knuppelen Iemand krijgt de waarheid onder ogen
2. kasta plaatjes zoeken kan Anderen geven de details
3. bitchfight Acceptatie fase
On line, dat is enige wat jij hebtquote:
En bij een computer heet het tegenwoordig een lcd-scherm in plaats van een monitor hé?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:35 schreef mcintosh het volgende:
TV
plasma scherm heet dat tegenwoordig ouwe
Een dier doden voor voeding is an sich niets mis mee, natuur enzo. Zeehonden doden voor voeding is ook niets mis mee, zoals Eskimo's dat doen bijvoorbeeld. Maar een zeehondje (nog niet eens een volwassene met wat eetbaar vlees) doodmeppen puur alleen voor bont, wat enkel esthetisch is, is gewoon fout. Dan zou jij zeggen 'maar jij hebt ook schoenen van leer aan', klopt, maar ieder deel van de koe wordt gebruikt, zoals ook de eskimo's ieder deel van gevangen zeehonden gebruiken, en ook ongetwijfeld het bont ervan dragen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:30 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel gelijk.
Waarom mag een lief klien kalfje wel afgeslacht worden en een zeehondje niet? Ik zie het verschil niet, behalve dat het bij de zeehond alleen om het bont gaat en niet om het vlees
Gelukkig nietquote:
Oké, inderdaad van die drank afblijven...quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
En een computer heet tegenwoordig een lcd-scherm in plaats van een monitor hé?.
Nogmaals; kom met iets beters of tyft op...quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:36 schreef mcintosh het volgende:
Speciaal voor een speciaal iemand die van plaatjes houdt
[afbeelding]
We herkennen em allemaal...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:38 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Oké, inderdaad van die drank afblijven...
en Kasta is een god, vergeet dat niet knulquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:38 schreef matboy het volgende:
[..]
Gelukkig nietKasta zijn post zijn wat aan de hoge kant wellicht ? (of hij typt zo vreselijk snel
)
Daar zit iets in, ik zeg ook niet dat ik het goedkeur.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:37 schreef PvtRyan het volgende:
[..]
Een dier doden voor voeding is an sich niets mis mee, natuur enzo. Zeehonden doden voor voeding is ook niets mis mee, zoals Eskimo's dat doen bijvoorbeeld. Maar een zeehondje (nog niet eens een volwassene met wat eetbaar vlees) doodmeppen puur alleen voor bont, wat enkel esthetisch is, is gewoon fout. Dan zou jij zeggen 'maar jij hebt ook schoenen van leer aan', klopt, maar ieder deel van de koe wordt gebruikt, zoals ook de eskimo's ieder deel van gevangen zeehonden gebruiken, en ook ongetwijfeld het bont ervan dragen.
Digitaal stof...... nog evenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nogmaals; kom met iets beters of tyft op...
Je plaatjes en opmerkingen zijn zó oud dat ik er stoflongen van krijg.
Steek vooral die hand in eigen boezempjequote:Op woensdag 30 maart 2005 01:39 schreef kastanova het volgende:
Je plaatjes en opmerkingen zijn zó oud dat ik er stoflongen van krijg.
Jezus man, zelfs kasta is vanavond met zijn kut humor nog grappiger dan jij,quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:39 schreef matboy het volgende:
[..](he Kasta, kijk eens...... weer een smilie
..... nog één !!!)
Niets beters om je lul warm te houden tijdens die koude poolnachtenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:39 schreef Woutey het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig. Het liefst masseer ik mijn plasser als ik het zie. Lekkere strakke kleine zeehondjes.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:40 schreef laffer het volgende:
[..]
en Kasta is een god, vergeet dat niet knul![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:40 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Jezus man, zelfs kasta is vanavond met zijn kut humor nog grappiger dan jij,
deze poging was echt kansloos![]()
HAPHAPquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:40 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Jezus man, zelfs kasta is vanavond met zijn kut humor nog grappiger dan jij,
deze poging was echt kansloos![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:41 schreef mcintosh het volgende:
Zuur voorvocht en een afwijking...
zullen we daar verder gaan
Je opa is tijdens WOII al in het kamp gestopt omdat hij met weer dat special olympics plaatje op zak liep, dus zoek iets nieuws knul...quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:40 schreef mcintosh het volgende:
Steek vooral die hand in eigen boezempje
ik krijg zo langzamerhand zin om een hele collectie smilie`s zonder spuug in je reet te trappenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:40 schreef matboy het volgende:
[..]
Digitaal stof...... nog even(weer een smilie
.... nog één !!)
Way ahead of ya.quote:
Ja dat had je al duidelijk gemaakt....quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je opa is tijdens WOII al in het kamp gestopt omdat hij met weer dat special olympics plaatje op zak liep, dus zoek iets nieuws knul...
als ik je vader was ( en dat is onmogelijk, want je moeder lijkt op een draak) had ik die brinta weer anaal bij je ingebrachtquote:
Harde shit ouwequote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja dat had je al duidelijk gemaakt....
Jouw beeldspraken zijn ook al erg oud, maar daar zeggen we toch ook allemaal niks over... hebben we afgesproken, lief he
sorryquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:45 schreef matboy het volgende:
[..]
(owwww did it again
and again...
... )
Ok, ik weet het goed gemaakt, http://google.fok.nlquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:45 schreef mcintosh het volgende:
Jouw beeldspraken zijn ook al erg oud, maar daar zeggen we toch ook allemaal niks over... hebben we afgesproken, lief he
Moet jij weer weg ofzo?quote:
Ik zeg niet dat ze identiek zijn, ik zeg dat ze oud zijn... daar zit een verschil in... een intelligente jongen zoals jij zou dat moeten kunnen bevatten...quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ok, ik weet het goed gemaakt, http://google.fok.nl
Als 1 ik van de posts in dit topic al eens eerder heb gedaan in 5 jaar tijd, gooi ik m'n account in de shredder, zo niet dan doe jij het?
Hebben we een deal of blijf je met die simplistische verwijten komen?
lézenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:48 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Whaha, ga ik nu een ban krijgen?![]()
![]()
Respect!![]()
Staat ook iets over een gas-achtige stof een paar posts terug van Kasta..... neem die ook maar even mee in dit verhaal danquote:
Je kunt je zeehond ook nog in een zeekoe stoppen, en die met het hoofd in je kampvuur buiten de tent leggen. Gegarandeerd warm.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Niets beters om je lul warm te houden tijdens die koude poolnachten.
Zit je aan je moeders crack?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:49 schreef Woutey het volgende:
[..]
Je kunt je zeehond ook nog in een zeekoe stoppen, en die met het hoofd in je kampvuur buiten de tent leggen. Gegarandeerd warm.
*gaat patent aanvragen!
Flikker op en ga je normale werk als greppelslet zonder meetbaar IQ weer uitvoeren; dat houdt je van het forum.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:48 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Whaha, ga ik nu een ban krijgen?![]()
![]()
Respect!![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:51 schreef static het volgende:
[..]
Flikker op en ga je normale werk als greppelslet zonder meetbaar IQ weer uitvoeren; dat houdt je van het forum.
Triest.
¨quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:51 schreef static het volgende:
[..]
Flikker op en ga je normale werk als greppelslet zonder meetbaar IQ weer uitvoeren; dat houdt je van het forum.
Triest.
maar die was zeker voor jou bedoeld, en dat is milieu-technisch wel weer verantwoordquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:49 schreef matboy het volgende:
[..]
Staat ook iets over een gas-achtige stof een paar posts terug van Kasta..... neem die ook maar even mee in dit verhaal dan
Iets is oud als het al langer bestaat en dus al eens eerder gebeurd of gedaan is...quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:48 schreef mcintosh het volgende:
Ik zeg niet dat ze identiek zijn, ik zeg dat ze oud zijn... daar zit een verschil in... een intelligente jongen zoals jij zou dat moeten kunnen bevatten...
okè, -1quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:52 schreef Tobbes het volgende:
Laat ik hier maar niet meer posten, was net zo goed bezig om alleen nog maar ontopic te posten enzomaar he...het is laat he:@
Including you.....quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:54 schreef laffer het volgende:
[..]
okè, -1
nu die andere moraalridders nog![]()
Kwestie van minutenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:54 schreef laffer het volgende:
[..]
okè, -1
nu die andere moraalridders nog![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Iets is oud als het al langer bestaat en dus al eens eerder gebeurd of gedaan is...
Maar ik begrijp dat je de gelegenheid aangrijpt om met de staart tussen je benen terug te krabbelen?
Je lijkt wel een zwakbegaafde feyenoordfan; veel woorden, maar geen daden.
* livEliveD zakdoek geeftquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:52 schreef Tobbes het volgende:
Laat ik hier maar niet meer posten, was net zo goed bezig om alleen nog maar ontopic te posten enzomaar he...het is laat he:@
Zolang jij er bent vast niet...quote:
Ik ben blij dat je zelf zo gelukkig bent met die gedachtequote:
nee er is te weinig te neukenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:58 schreef yvonne het volgende:
Godskolere, is het volle maan ofzo?
Het plaatsen van een smiley alleen zegt al heel veel over je (incomptente) 2 en bovenal infantiel gedrag, roadkill.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:59 schreef yvonne het volgende:
Waar wilde TS eik reviewer worden?
Op de FP?
TS, welke TSquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:59 schreef yvonne het volgende:
Op de FP?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:59 schreef yvonne het volgende:
Op de FP?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:29 schreef static het volgende:
Slijmen moet je op het goede moment doen....quote:
Ander onderwerp:quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:01 schreef mcintosh het volgende:
vanille cola op...
ach ja, ban die mietboy ook maar mij zege heb jequote:Op woensdag 30 maart 2005 01:58 schreef yvonne het volgende:
Godskolere, is het volle maan ofzo?
Ja, daar heb ik wel eens van gehoord; je zei echter:quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:56 schreef mcintosh het volgende:
[afbeelding]
"You're getting old" wil niet altijd zeggen dat iemand oud wordt... laten we het daar op houden
Je kijkt veel teevee, nog nooit gehoord? "This is getting old" als iemand steeds in herhaling valt, steeds dingen zegt die op hetzelfde neerkomen...?
Dus je beweerde het wel degelijk...quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:48 schreef mcintosh het volgende:
Ik zeg niet dat ze identiek zijn, ik zeg dat ze oud zijn...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:39 schreef 7eVeNL het volgende:
Zelfs de moderators lachen gezellig met de kids mee, zegt genoeg? Ik heb me trouwens laatst ingeschreven als nieuwe FP reviewer voor films hier op FoK, ik ga echt serieus twijfelen wat ik hier eigenlijk nog doe ...
Ben je ook zo'n labiel figuur in het dagelijks leven dan ??quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:02 schreef laffer het volgende:
[..]
dat figuur zit te flamen tegen ons, en daar raken we behoorlijk van in de war...
Ja, het idee alleen al.quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:02 schreef laffer het volgende:
[..]
dat figuur zit te flamen tegen ons, en daar raken we behoorlijk van in de war...
Je doet nu toch wel net alsóf je gefrustreerd raakt hequote:Op woensdag 30 maart 2005 02:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wel eens van gehoord; je zei echter:
[..]
Dus je beweerde het wel degelijk...
Kijk, op zich vind ik het best aandoenlijk om te zien dat je, in je pogingen alsnog met opgeheven hoofd naar bed te kunnen, jezelf al gaat tegenspreken, maar delete dan wel eerst even je eerdere post.
En om mij nu telkens te verwijten dat ik in herhaling val terwijl je nu zelf al voor de 4e keer met die "Hahaha, die opmerking is niet meer origineel" reply is ook een beetje tegenstrijdig en meelijwekkend, vind je zelf ook niet?
Door je slechts op je tegenstrijdigheden en loze uitspraken te wijzen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:04 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je doet nu toch wel net alsóf je gefrustreerd raakt he
Je geeft geen antwoord.... je maakt me bang, zeg dat het gespeeld is..quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Door je slechts op je tegenstrijdigheden en loze uitspraken te wijzen?
Je zit in het verkeerde topic knul; hoog sensitief...ja want denk jij ervan?
FB, zattie te janken dat we nu een user van FOK kwijt raakten en missvhien wel een reviewer!quote:
nee, in het dagelijks leven sla ik je snotterneus door je rug heen, pannenkoekquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:03 schreef matboy het volgende:
[..]
Ben je ook zo'n labiel figuur in het dagelijks leven dan ??
Gelukkig, lekker stabiel dusquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:06 schreef laffer het volgende:
[..]
nee, in het dagelijks leven sla ik je snotterneus door je rug heen, pannenkoek![]()
Waarom maakt dat je bang? Kasta heeft gelijk en hij wil alleen dat je dat toegeeftquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord.... je maakt me bang, zeg dat het gespeeld is..
Wat gaat er dan door je heen? Op zo'n moment?quote:
En u isquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom maakt dat je bang? Kasta heeft gelijk en hij wil alleen dat je dat toegeeft
Waar gaat het heen met Fok ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat gaat er dan door je heen? Op zo'n moment?
Dan wil ik doodquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat gaat er dan door je heen? Op zo'n moment?
Ok, je bent nu al gekomen met:quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord.... je maakt me bang, zeg dat het gespeeld is..
Komt vanzelf goedquote:
Volgens mij hoor jij bij het groepje die dat aan het doen was.......quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:10 schreef kastanova het volgende:
"Je wordt in real life vast door iedereen gepest en daarom hang je op internet de stoere jongen uit"
Joepie !!!quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:11 schreef mcintosh het volgende:
[..]Je hebt het nu over mij? Je vind me stoer
ik niet, ik ga pitten slaap lekker allemaalquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:10 schreef yvonne het volgende:
Jullie posten dit kutopic nog wel vol vannacht he
Het ging over de door jou gedane uitsprakenquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:11 schreef mcintosh het volgende:Je hebt het nu over mij? Je vind me stoer
Beschouw mij maar als de kastakennerquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En u isIk stel een vraag en wil antwoord... rare notie?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:12 schreef laffer het volgende:
[..]
ik niet, ik ga pitten slaap lekker allemaal![]()
Toch kwam die associatie bij jou vandaan...quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het ging over de door jou gedane uitspraken.
Was dat nu zo moeilijk te begrijpen, zelfs als ik aanhalingstekens gebruik en de tekst cursief plaats?
ff bij quoten ja, geef ik met terugwerkende kracht antwoord goedquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Beschouw mij maar als de kastakenner![]()
Hij stelde trouwens eerst vragen waar jij geen antwoord op gaf, dus jij bent in gebreke gebleven
En dat allemaal gratizzzzquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:16 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En ach zolang ik me nog kan vermaken om je, post ik lekker door...
Inderdaad, die associatie was een voortvloeisel van de al eerder door jou gedane cliché-1992-uitspraken, vandaar dat je ook kon afleiden dat het een potentiele uitspraak van jezelf betrof.quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:16 schreef mcintosh het volgende:
Toch kwam die associatie bij jouw vandaan...
Vermaak je je ook met die foto's die hij post?quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:16 schreef mcintosh het volgende:
En ach zolang ik me nog kan vermaken om je, post ik lekker door...
Hij is inderdaad herhaaldelijk in en uit mij gegaanquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
ff bij quoten ja, geef ik met terugwerkende kracht antwoord goed
Wat is een kastakenner trouwens ... gaat dat over "the old in en out"?
Nu ga je 'wat-je-zegt-ben-je-zelven'quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Inderdaad, die associatie was een voortvloeisel van de al eerder door jou gedane cliché-1992-uitspraken
En die stokoude opmerkingen van mequote:Op woensdag 30 maart 2005 02:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vermaak je je ook met die foto's die hij post?
Toe, schep eens op over hem...quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hij is inderdaad herhaaldelijk in en uit mij gegaan
Soms... maar oud is het wel...quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vermaak je je ook met die foto's die hij post?
Nee hoor, ik gaf je slechts aan wat je chronisch fout deed...quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:20 schreef mcintosh het volgende:
Nu ga je 'wat-je-zegt-ben-je-zelven'
Je doet je best niet meer he...
Ik had de uitleg zin al gebruiktquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gaf je slechts aan wat je chronisch fout deed...
Dat je echter tot drie keer toe een uitleg nodig hebt voordat je dat nu uiteindelijk inziet, valt mij niet te verwijten...
Tip: Maak geen zeehond geluidenquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:22 schreef static het volgende:
Ik ga knorren.
Heb je het zo slecht gehad voor hemquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hij was zo goed dat ik knock-out ging als een neergeknuppeld zeehondje
Jezus, jij bent echt onverbeterlijk. Je bent nog te zwakbegaafd om te kunnen beseffen dat je zwakbegaafd bentquote:
En dát bedoelde ik dus met de reeds eerder genoemde loze uitspraken...quote:
laat dit even aan ons over ja, jij bent er voor te neuken...quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jezus, jij bent echt onverbeterlijk. Je bent nog te zwakbegaafd om te kunnen beseffen dat je zwakbegaafd bent
Je rukt op foto's van dode zeehonden?quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:21 schreef mcintosh het volgende:
Soms... maar oud is het wel...
Volgens jou.... en dat maakt het niet écht geloofwaardig he...quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:24 schreef kastanova het volgende:
Als ik ze doe zijn ze echter wel feitelijk juist...
En dat maak jij op uitquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je rukt op foto's van dode zeehonden?
Daar blink ik naast mijn intellect inderdaad ook in uitquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:24 schreef mcintosh het volgende:
[..]
laat dit even aan ons over ja, jij bent er voor te neuken...
Kennelijk heeft iemand het pattent op het werkwoord "begrijpen"quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jezus, jij bent echt onverbeterlijk. Je bent nog te zwakbegaafd om te kunnen beseffen dat je zwakbegaafd bent
Wat hééft ie je allemaal wijs gemaakt om je in bed te krijgenquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daar blink ik naast mijn intellect inderdaad ook in uit
Wat woor zieke geest doet dat nou!?quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je rukt op foto's van dode zeehonden?
Jezus josti. Ok Bert en Ernie stijl:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |