quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja dat had je al duidelijk gemaakt....
Jouw beeldspraken zijn ook al erg oud, maar daar zeggen we toch ook allemaal niks over... hebben we afgesproken, lief he
sorryquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:45 schreef matboy het volgende:
[..]
(owwww did it again
and again...
... )
Ok, ik weet het goed gemaakt, http://google.fok.nlquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:45 schreef mcintosh het volgende:
Jouw beeldspraken zijn ook al erg oud, maar daar zeggen we toch ook allemaal niks over... hebben we afgesproken, lief he
Moet jij weer weg ofzo?quote:
Ik zeg niet dat ze identiek zijn, ik zeg dat ze oud zijn... daar zit een verschil in... een intelligente jongen zoals jij zou dat moeten kunnen bevatten...quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ok, ik weet het goed gemaakt, http://google.fok.nl
Als 1 ik van de posts in dit topic al eens eerder heb gedaan in 5 jaar tijd, gooi ik m'n account in de shredder, zo niet dan doe jij het?
Hebben we een deal of blijf je met die simplistische verwijten komen?
lézenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:48 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Whaha, ga ik nu een ban krijgen?![]()
![]()
Respect!![]()
Staat ook iets over een gas-achtige stof een paar posts terug van Kasta..... neem die ook maar even mee in dit verhaal danquote:
Je kunt je zeehond ook nog in een zeekoe stoppen, en die met het hoofd in je kampvuur buiten de tent leggen. Gegarandeerd warm.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Niets beters om je lul warm te houden tijdens die koude poolnachten.
Zit je aan je moeders crack?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:49 schreef Woutey het volgende:
[..]
Je kunt je zeehond ook nog in een zeekoe stoppen, en die met het hoofd in je kampvuur buiten de tent leggen. Gegarandeerd warm.
*gaat patent aanvragen!
Flikker op en ga je normale werk als greppelslet zonder meetbaar IQ weer uitvoeren; dat houdt je van het forum.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:48 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Whaha, ga ik nu een ban krijgen?![]()
![]()
Respect!![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:51 schreef static het volgende:
[..]
Flikker op en ga je normale werk als greppelslet zonder meetbaar IQ weer uitvoeren; dat houdt je van het forum.
Triest.
¨quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:51 schreef static het volgende:
[..]
Flikker op en ga je normale werk als greppelslet zonder meetbaar IQ weer uitvoeren; dat houdt je van het forum.
Triest.
maar die was zeker voor jou bedoeld, en dat is milieu-technisch wel weer verantwoordquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:49 schreef matboy het volgende:
[..]
Staat ook iets over een gas-achtige stof een paar posts terug van Kasta..... neem die ook maar even mee in dit verhaal dan
Iets is oud als het al langer bestaat en dus al eens eerder gebeurd of gedaan is...quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:48 schreef mcintosh het volgende:
Ik zeg niet dat ze identiek zijn, ik zeg dat ze oud zijn... daar zit een verschil in... een intelligente jongen zoals jij zou dat moeten kunnen bevatten...
okè, -1quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:52 schreef Tobbes het volgende:
Laat ik hier maar niet meer posten, was net zo goed bezig om alleen nog maar ontopic te posten enzomaar he...het is laat he:@
Including you.....quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:54 schreef laffer het volgende:
[..]
okè, -1
nu die andere moraalridders nog![]()
Kwestie van minutenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:54 schreef laffer het volgende:
[..]
okè, -1
nu die andere moraalridders nog![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Iets is oud als het al langer bestaat en dus al eens eerder gebeurd of gedaan is...
Maar ik begrijp dat je de gelegenheid aangrijpt om met de staart tussen je benen terug te krabbelen?
Je lijkt wel een zwakbegaafde feyenoordfan; veel woorden, maar geen daden.
* livEliveD zakdoek geeftquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:52 schreef Tobbes het volgende:
Laat ik hier maar niet meer posten, was net zo goed bezig om alleen nog maar ontopic te posten enzomaar he...het is laat he:@
Zolang jij er bent vast niet...quote:
Ik ben blij dat je zelf zo gelukkig bent met die gedachtequote:
nee er is te weinig te neukenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:58 schreef yvonne het volgende:
Godskolere, is het volle maan ofzo?
Het plaatsen van een smiley alleen zegt al heel veel over je (incomptente) 2 en bovenal infantiel gedrag, roadkill.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:59 schreef yvonne het volgende:
Waar wilde TS eik reviewer worden?
Op de FP?
TS, welke TSquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:59 schreef yvonne het volgende:
Op de FP?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:59 schreef yvonne het volgende:
Op de FP?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:29 schreef static het volgende:
Kan iemand even een samenvatting geven?
| Forum Opties | |