quote:
Een WALrus?quote:
Ik ruk me niet af op zeehonden, maar dat beest is toch redelijk aan de grote kantquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het gaat om dat beest dat vóór de hond ligt [afbeelding]
Met een beetje geluk haal je er zo een complete jas uitquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:02 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik ruk me niet af op zeehonden, maar dat beest is toch redelijk aan de grote kant
Was dat maar zo, heb nog zat te doen.quote:
ZEEELEEEUWquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:02 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik ruk me niet af op zeehonden, maar dat beest is toch redelijk aan de grote kant
Zonder Copy/Pastequote:Op woensdag 30 maart 2005 01:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Met een beetje geluk haal je er zo een complete jas uit.
Voor jassen van "het maatje meer"quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:02 schreef Poepoog het volgende:
Je doelt toch niet op die dode Tsunami kleuter met die lul in z'n bek hé?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:03 schreef PvtRyan het volgende:
Heb ik al gezegd dat het zwaar kansloze humor is? Net als dead baby jokes, een paar zijn leuk, maar daarna moet je echt met wat origineels komen. Resumé: not funny anymore.![]()
Het is zeker een beetje laat he kasta?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je doelt toch niet op die dode Tsunami kleuter met die lul in z'n bek hé?.
Bij deze is bepaald dat Kastanova geen Style heeft dus....chech zijn foto...dat ongekluppelde hoofd van hem zegt al genoegquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:03 schreef PvtRyan het volgende:
[..]
Was dat maar zo, heb nog zat te doen.
Wat ik hier dan ook doe, geen idee.
Heb ik al gezegd dat het zwaar kansloze humor is? Net als dead baby jokes, een paar zijn leuk, maar daarna moet je echt met wat origineels komen. Resumé: not funny anymore.![]()
Oplossingquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:03 schreef PvtRyan het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:03 schreef PvtRyan het volgende:
[..]
Was dat maar zo, heb nog zat te doen.
Wat ik hier dan ook doe, geen idee.
Dead baby jokes? WAAR?!?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:03 schreef PvtRyan het volgende:
[..]
maak er geen woorden aan vuil joh, ze doen dit graag om te compenseren, laat ze, ze stellen niks voor..quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:41 schreef Tobbes het volgende:
[..]
nee, ik laat je wel stikken in je eigen sneuheid ofzo![]()
1:06 hier, hoezo?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:05 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Het is zeker een beetje laat he kasta?
Dat zei onze lerares in groep 4 ook altijd tegen het jongetje met de leerachterstandquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
maak er geen woorden aan vuil joh, ze doen dit graag om te compenseren, laat ze, ze stellen niks voor..
Aan de kop op je foto te zien.......quote:
Euuuh, quequote:Op woensdag 30 maart 2005 01:08 schreef matboy het volgende:
[..]
Aan de kop op je foto te zien............ KNUPPELEN !!!!!!!!!!
Je begint een beetje voorspelbaar te worden, de scherpte is er een beetje af en je bent vooral heel erg vermoeiendquote:
En dan? Kan topics nog steeds lezen hoor, kan m'n muil d'r alleen niet meer over opentrekken. Alleen nadelig voor mij dus. Geen oplossing. Oh wacht, je bedoelt dat ik gewoon moet ophouden met lezen van topics met domme posts? Nee hoor, dit is KLB, mag klagen wat ik wil.quote:
Hoe laat je een baby twee keer huilen?quote:
zei.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
Dat zij onze lerares in groep 4 ook altijd tegen het jongetje met de leerachterstand.
Ach gos, jeugdtrauma's?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:09 schreef 7eVeNL het volgende:
'een gevoelig onderwerp'
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuuh, que.
Kan iemand me die hilarische grap misschien even uitleggen?
Kerel... dit is KLB, dit subforum ligt net 3 vingerdiktes boven ONZ en zo'n 3 John Holmes-penislengtes onder GC.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:09 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik ga me nest in, dit boeit me echt niet meer, normaal ken ik echt wel bijna alle humor waarderen maar vanavond dus echt niet, nu maar hopen dat er een giga grote puber ban komt zodat de 'serieuze' fokkers nog een kans krijgen om een normale discussie te voeren over 'een gevoelig onderwerp'
projectie ofzo....quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat zei onze lerares in groep 4 ook altijd tegen het jongetje met de leerachterstand.
ja knuffel enzoquote:
Oeh, was dit een discussie op het scherpst van de snede dan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:11 schreef Tobbes het volgende:
Je begint een beetje voorspelbaar te worden, de scherpte is er een beetje af en je bent vooral heel erg vermoeiend![]()
nee, doet dat er toe dan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, was dit een discussie op het scherpst van de snede dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |