1:06 hier, hoezo?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:05 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Het is zeker een beetje laat he kasta?
Dat zei onze lerares in groep 4 ook altijd tegen het jongetje met de leerachterstandquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
maak er geen woorden aan vuil joh, ze doen dit graag om te compenseren, laat ze, ze stellen niks voor..
Aan de kop op je foto te zien.......quote:
Euuuh, quequote:Op woensdag 30 maart 2005 01:08 schreef matboy het volgende:
[..]
Aan de kop op je foto te zien............ KNUPPELEN !!!!!!!!!!
Je begint een beetje voorspelbaar te worden, de scherpte is er een beetje af en je bent vooral heel erg vermoeiendquote:
En dan? Kan topics nog steeds lezen hoor, kan m'n muil d'r alleen niet meer over opentrekken. Alleen nadelig voor mij dus. Geen oplossing. Oh wacht, je bedoelt dat ik gewoon moet ophouden met lezen van topics met domme posts? Nee hoor, dit is KLB, mag klagen wat ik wil.quote:
Hoe laat je een baby twee keer huilen?quote:
zei.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
Dat zij onze lerares in groep 4 ook altijd tegen het jongetje met de leerachterstand.
Ach gos, jeugdtrauma's?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:09 schreef 7eVeNL het volgende:
'een gevoelig onderwerp'
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuuh, que.
Kan iemand me die hilarische grap misschien even uitleggen?
Kerel... dit is KLB, dit subforum ligt net 3 vingerdiktes boven ONZ en zo'n 3 John Holmes-penislengtes onder GC.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:09 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik ga me nest in, dit boeit me echt niet meer, normaal ken ik echt wel bijna alle humor waarderen maar vanavond dus echt niet, nu maar hopen dat er een giga grote puber ban komt zodat de 'serieuze' fokkers nog een kans krijgen om een normale discussie te voeren over 'een gevoelig onderwerp'
projectie ofzo....quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat zei onze lerares in groep 4 ook altijd tegen het jongetje met de leerachterstand.
ja knuffel enzoquote:
Oeh, was dit een discussie op het scherpst van de snede dan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:11 schreef Tobbes het volgende:
Je begint een beetje voorspelbaar te worden, de scherpte is er een beetje af en je bent vooral heel erg vermoeiend![]()
nee, doet dat er toe dan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, was dit een discussie op het scherpst van de snede dan?
Ze stellen echt niets voor..... dat niveau missen we vast niet in de maatschappijquote:
Wat. je. zegt. ben. jezelf.quote:
De eerste keer sex moest je zeker ook nog uitgelegd wordenquote:
Je bent binnen een paar minuten je complete post vergeten ofzo?quote:
van wiequote:Op woensdag 30 maart 2005 01:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moest hier komen kijken...
Ja echt wel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:17 schreef matboy het volgende:
[..]
De eerste keer sex moest je zeker ook nog uitgelegd worden...... ow sorry... je bent vast nog een puber
![]()
![]()
Doe niet zo coolquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:19 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja echt wel.
Maar wil je hem nu even uitleggen want de grap ontging mij, en met mij ook vele anderen.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:19 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja echt wel.
Maar wil je hem nu even uitleggen want de grap ontging mij, en met mij ook vele anderen.
Tuurlijk, alles wat je ziet is waarheid.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:20 schreef matboy het volgende:
[..]Je foto (en die van Kasta) spreekt boekdelen
![]()
![]()
Dat je hem uitkoos zegt al voldoendequote:Op woensdag 30 maart 2005 01:21 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Tuurlijk, alles wat je ziet is waarheid.
Matboy is een user die denkt dat een willekeurige opmerking gevolgd door eenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:19 schreef Poepoog het volgende:
Ja echt wel.
Ja he wahahahaha.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:21 schreef matboy het volgende:
[..]
Dat je hem uitkoos zegt al voldoende![]()
Ja, nog bedankt, trouwens.quote:
welke anderenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:19 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja echt wel.
Dat zegt voldoende iddquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Althans, dat is wat ik er van kan maken...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:23 schreef laffer het volgende:
[..]
welke anderen![]()
je huismijt mag niet worden meegeteld, loser....
en het enige wat ik wil uitleggen is de zwarte loper richting je begraafplaats, sucker![]()
Dude, jij hebt het Foklogo als avatar, moeten we daar dan uit concluderen dat je danny's bitch bent ofzo?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:21 schreef matboy het volgende:
[..]
Dat je hem uitkoos zegt al voldoende![]()
Okok, toch nog wel aardig scherpquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, jij hebt het Foklogo als avatar, moeten we daar dan uit concluderen dat je danny's bitch bent ofzo?
Met iets beters? Dan plaatjes halen van het internet?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat. je. zegt. ben. jezelf..
Dude, ga weer fijn in je rozenkransjetopic posten of kom met iets beters...
en ik wilde die mietboy quotenquote:
En jouw avatar zegt dan wat over jou?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, jij hebt het Foklogo als avatar, moeten we daar dan uit concluderen dat je danny's bitch bent ofzo?
De opmerking....... "wat je zegt ben je zelf" deed het 'm al..... dat zeiden we vroeger toen je je papa er nog bij ging halen........quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:27 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Met iets beters? Dan plaatjes halen van het internet?
Moeilijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |