Ze stellen echt niets voor..... dat niveau missen we vast niet in de maatschappijquote:
Wat. je. zegt. ben. jezelf.quote:
De eerste keer sex moest je zeker ook nog uitgelegd wordenquote:
Je bent binnen een paar minuten je complete post vergeten ofzo?quote:
van wiequote:Op woensdag 30 maart 2005 01:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moest hier komen kijken...
Ja echt wel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:17 schreef matboy het volgende:
[..]
De eerste keer sex moest je zeker ook nog uitgelegd worden...... ow sorry... je bent vast nog een puber
![]()
![]()
Doe niet zo coolquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:19 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja echt wel.
Maar wil je hem nu even uitleggen want de grap ontging mij, en met mij ook vele anderen.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:19 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja echt wel.
Maar wil je hem nu even uitleggen want de grap ontging mij, en met mij ook vele anderen.
Tuurlijk, alles wat je ziet is waarheid.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:20 schreef matboy het volgende:
[..]Je foto (en die van Kasta) spreekt boekdelen
![]()
![]()
Dat je hem uitkoos zegt al voldoendequote:Op woensdag 30 maart 2005 01:21 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Tuurlijk, alles wat je ziet is waarheid.
Matboy is een user die denkt dat een willekeurige opmerking gevolgd door eenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:19 schreef Poepoog het volgende:
Ja echt wel.
Ja he wahahahaha.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:21 schreef matboy het volgende:
[..]
Dat je hem uitkoos zegt al voldoende![]()
Ja, nog bedankt, trouwens.quote:
welke anderenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:19 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja echt wel.
Dat zegt voldoende iddquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Althans, dat is wat ik er van kan maken...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:23 schreef laffer het volgende:
[..]
welke anderen![]()
je huismijt mag niet worden meegeteld, loser....
en het enige wat ik wil uitleggen is de zwarte loper richting je begraafplaats, sucker![]()
Dude, jij hebt het Foklogo als avatar, moeten we daar dan uit concluderen dat je danny's bitch bent ofzo?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:21 schreef matboy het volgende:
[..]
Dat je hem uitkoos zegt al voldoende![]()
Okok, toch nog wel aardig scherpquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, jij hebt het Foklogo als avatar, moeten we daar dan uit concluderen dat je danny's bitch bent ofzo?
Met iets beters? Dan plaatjes halen van het internet?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat. je. zegt. ben. jezelf..
Dude, ga weer fijn in je rozenkransjetopic posten of kom met iets beters...
en ik wilde die mietboy quotenquote:
En jouw avatar zegt dan wat over jou?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, jij hebt het Foklogo als avatar, moeten we daar dan uit concluderen dat je danny's bitch bent ofzo?
De opmerking....... "wat je zegt ben je zelf" deed het 'm al..... dat zeiden we vroeger toen je je papa er nog bij ging halen........quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:27 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Met iets beters? Dan plaatjes halen van het internet?
Moeilijk...
wellicht als danny`s hond is overleden aan een overdosis sperma, gaat die hapsnurker wel op handen en voetenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laten we dat eens even gaan controleren aan de hand van een steekproef uit zijn laatste drie posts:quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:22 schreef kastanova het volgende:
Matboy is een user die denkt dat een willekeurige opmerking gevolgd door eenof
smiley ook automatisch grappig is, ook al slaat het als een tang op een varken...
Althans, dat is wat ik er van kan maken...
quote:
quote:
We have a winnerquote:
Dat het met een paar klappen van een knuppel er alleen maar mooier op kan wordenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:28 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En jouw avatar zegt dan wat over jou?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:29 schreef static het volgende:
Kan iemand even een samenvatting geven?
1. boos over zeehonden knuppelenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:29 schreef static het volgende:
Kan iemand even een samenvatting geven?
Maar ze hebben wel gelijk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:30 schreef 7eVeNL het volgende:
Sodemieter op man met die gevoeloze opmerkingen... ga lekker in ONZIN de leukste thuis uithangen... zelfs de mensen van het nieuws hadden het er zwaar mee om naar te kijken wat duidelijk te merken was, ook na het onderwerp
JAquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:30 schreef Tobbes het volgende:
Wat een anti-climax, die Yvonne gooit weer eens een topic dicht
Nee, met iets beters dan "Het maakt me niet uit wat je zegt, want wat je zegt ben je lekker toch zelfquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:27 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Met iets beters? Dan plaatjes halen van het internet?
Moeilijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |