Ik zorg alleen voor dat die zeehondjes keer nuttig worden, is het weer niet goed.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:39 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Sterf.
Ja, inderdaad Crew, dit is weldegelijk een doodsverwensing (maar lijkt me ook wel terecht in dit geval)![]()
quote:
quote:Statistieken
Laatste bezoek: -2 seconden geleden
Aantal posts: 1330 (gemiddeld 5 per dag)
Laat me raden, je gaat me neerknuppelen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:40 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik vond je altijd wel oke, maar als je dat plaatje niet binnen nu en 10 minuutjes weg-edit mag je ook sterven![]()
nee, ik laat je wel stikken in je eigen sneuheid ofzoquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laat me raden, je gaat me neerknuppelen?.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:41 schreef Tobbes het volgende:
[..]
nee, ik laat je wel stikken in je eigen sneuheid ofzo![]()
Naja, hij vond me toch wel bijna een half jaar okay, da's niet niksquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:41 schreef Poepoog het volgende:
weet ik niet,quote:
Ow mênquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, hij vond me toch wel bijna een half jaar okay, da's niet niks.
Hoe kom ik die klap te boven.
KLAP!!!!!11111 Snap je n'm?!?!11111 op het zeehondje!![]()
:D:D:Dd;ddd|:D:;(;:D
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:43 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Maar ik ga in ieder geval anderen niet lastig vallen met mijn persoonlijke frustratie
IP BANquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:44 schreef 7eVeNL het volgende:
Ken er geen IP ban worden aangevraagt voor die twee gasten? Als het niet één nerd is met twee verschillende accounten??? Dit slaat echt alles
Volgens meneer Van Dale kon dat nog wel eens lastig worden:quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:41 schreef Tobbes het volgende:
[..]
nee, ik laat je wel stikken in je eigen sneuheid ofzo![]()
quote:U hebt gezocht op sneuheid:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria.
Eenschquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:44 schreef Nickthedick het volgende:
Zeik niet zo! De enige reden waarom mensen zich zo bezig houden met doodgeknuppelde zeehondjes is omdat ze zo schattig zijn.
Niemand die zich druk maakt om bijv. Wrattenzwijnen.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:45 schreef Tobbes het volgende:
Als die admins nou eens consequent zijn gaan hier bans uitgedeeld worden, maar goed.
Het gebeurt toch.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:38 schreef P8 het volgende:
wat gekkenhuis zegt slaat echt zwaar op stront. "de realiteit"
realiteit mijn aars. Bont voegt niks toe op de wereldmarkt. Het doet de economie niet veel goeds. En het zorgt alleen maar voor tegenstand. Boycotten is het enige wat we kunnen doen volgens mij. en daar ben ik ook een voorstander van.
en vleesproductie hoeft niet zielig te zijn. als je maar rekening houdt met wat je koopt
mn wrattenzwijn, wat doe je?!quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:44 schreef Nickthedick het volgende:
Niemand die zich druk maakt om bijv. Wrattenzwijnen.
He! Meneer van Dale is god niet zeg!quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Volgens meneer Van Dale kon dat nog wel eens lastig worden:
[..]
Nee het is een woordenboekquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:47 schreef Tobbes het volgende:
[..]
He! Meneer van Dale is god niet zeg!![]()
Nee, maar het is wel 1 van m'n meest gewaardeerde onderdanenquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:47 schreef Tobbes het volgende:
[..]
He! Meneer van Dale is god niet zeg!![]()
Oooooooooooooooooquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:48 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat meneer van Dale niet alwetend en al helemaal niet almachtig is![]()
Whehehe, NSB-ers to the rescue!quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Whehehe, NSB-ers to the rescue!
Anders kijken jullie hier eens.
Mên, ik moet met een glazen bol op de kermis gaan zitten.
Bedtijd, papventje.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:52 schreef PvtRyan het volgende:
Poe poe, wat grappig, we weten nu wel weer dat je zeehondjes neerknuppelen grappig vindt, het is mooi geweest. Laat het me weten wanneer je een gevoel voor humor hebt ontwikkeld dat niet alleen gebaseerd is op zo extreem mogelijk.
Voor:quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:53 schreef Nickthedick het volgende:
He kasta: heb je geen VOOR en NA foto's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |