Inderdaad. Ouders plakken dit soort etiketjes graag op hun kinderen, zodat ze tenminste de schuld afschuiven van de eventuele slechte opvoeding. Daar bedoel ik dan ook ADHD mee en dat soort gedoe. Dit lijkt me ook meer iets wat mensen graag over zichzelf zeggen om speciaal te lijken, terwijl het gewoon mietjes zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:17 schreef Lexie het volgende:
Vroeger noemden we dat gewoon een mietje.
lekker kort door de bochtquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:17 schreef ArmaniMania het volgende:
Lijkt een beetje op borderline, ook zo`n ziekte waar je jezelf makkelijk de WAO in kunt lullen.
Gewoon zoals het is. Als je al een beetje anders ben dan anders, krijg je al heel snel een etiketje op je voorhoofd geplakt. Hoe zullen we deze ziekte eens noemen, zo blijft ons werk als psychiater in stand.quote:
Ik verhoog de inzet met 50¤quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:25 schreef -Famke- het volgende:
10 euro dat dit Mien Dobbelsteen haar nieuwste diagnose wordt.
Inderdaad, mijn broertje kreeg vroeger ook zo'n ADHD plakker op zijn voorhoofd van de huisarts tot we er zelf achter kwamen dat ie gewoon niet tegen bepaalde kleurstoffen kon.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:19 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Inderdaad. Ouders plakken dit soort etiketjes graag op hun kinderen, zodat ze tenminste de schuld afschuiven van de eventuele slechte opvoeding. Daar bedoel ik dan ook ADHD mee en dat soort gedoe. Dit lijkt me ook meer iets wat mensen graag over zichzelf zeggen om speciaal te lijken, terwijl het gewoon mietjes zijn.
een beetje borderliner is echt goed gestoord, hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:26 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Gewoon zoals het is. Als je al een beetje anders ben dan anders, krijg je al heel snel een etiketje op je voorhoofd geplakt. Hoe zullen we deze ziekte eens noemen, zo blijft ons werk als psychiater in stand.
Idd, of als het jongens waren, noemde we ze homo's.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:48 schreef Pikkebaas het volgende:
Vroeger noemde we dat "mietjes" en we sloegen ze in elkaar.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:51 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Idd, of als het jongens waren, noemde we ze homo's.
Zeker ook hoogsensitiefquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:46 schreef livEliveD het volgende:
Waarom krijg ik direct zo'n hokjesgevoel hierbij?![]()
En terecht!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:48 schreef Pikkebaas het volgende:
Vroeger noemde we dat "mietjes" en we sloegen ze in elkaar.
En dan nu dat gezeik eroverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |