Ander onderwerp:quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:01 schreef mcintosh het volgende:
vanille cola op...

ach ja, ban die mietboy ook maar mij zege heb jequote:Op woensdag 30 maart 2005 01:58 schreef yvonne het volgende:
Godskolere, is het volle maan ofzo?

Ja, daar heb ik wel eens van gehoord; je zei echter:quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:56 schreef mcintosh het volgende:
[afbeelding]
"You're getting old" wil niet altijd zeggen dat iemand oud wordt... laten we het daar op houden
Je kijkt veel teevee, nog nooit gehoord? "This is getting old" als iemand steeds in herhaling valt, steeds dingen zegt die op hetzelfde neerkomen...?
Dus je beweerde het wel degelijk...quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:48 schreef mcintosh het volgende:
Ik zeg niet dat ze identiek zijn, ik zeg dat ze oud zijn...

quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:39 schreef 7eVeNL het volgende:
Zelfs de moderators lachen gezellig met de kids mee, zegt genoeg? Ik heb me trouwens laatst ingeschreven als nieuwe FP reviewer voor films hier op FoK, ik ga echt serieus twijfelen wat ik hier eigenlijk nog doe ...

Ben je ook zo'n labiel figuur in het dagelijks leven dan ??quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:02 schreef laffer het volgende:
[..]
dat figuur zit te flamen tegen ons, en daar raken we behoorlijk van in de war...

Ja, het idee alleen al.quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:02 schreef laffer het volgende:
[..]
dat figuur zit te flamen tegen ons, en daar raken we behoorlijk van in de war...

Je doet nu toch wel net alsóf je gefrustreerd raakt hequote:Op woensdag 30 maart 2005 02:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wel eens van gehoord; je zei echter:
[..]
Dus je beweerde het wel degelijk...
Kijk, op zich vind ik het best aandoenlijk om te zien dat je, in je pogingen alsnog met opgeheven hoofd naar bed te kunnen, jezelf al gaat tegenspreken, maar delete dan wel eerst even je eerdere post.
En om mij nu telkens te verwijten dat ik in herhaling val terwijl je nu zelf al voor de 4e keer met die "Hahaha, die opmerking is niet meer origineel" reply is ook een beetje tegenstrijdig en meelijwekkend, vind je zelf ook niet?

Door je slechts op je tegenstrijdigheden en loze uitspraken te wijzen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:04 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je doet nu toch wel net alsóf je gefrustreerd raakt he

Je geeft geen antwoord.... je maakt me bang, zeg dat het gespeeld is..quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Door je slechts op je tegenstrijdigheden en loze uitspraken te wijzen?
Je zit in het verkeerde topic knul; hoog sensitief...ja want denk jij ervan?

FB, zattie te janken dat we nu een user van FOK kwijt raakten en missvhien wel een reviewer!quote:

nee, in het dagelijks leven sla ik je snotterneus door je rug heen, pannenkoekquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:03 schreef matboy het volgende:
[..]
Ben je ook zo'n labiel figuur in het dagelijks leven dan ??

Gelukkig, lekker stabiel dusquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:06 schreef laffer het volgende:
[..]
nee, in het dagelijks leven sla ik je snotterneus door je rug heen, pannenkoek![]()

Waarom maakt dat je bang? Kasta heeft gelijk en hij wil alleen dat je dat toegeeftquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord.... je maakt me bang, zeg dat het gespeeld is..

Wat gaat er dan door je heen? Op zo'n moment?quote:

En u isquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom maakt dat je bang? Kasta heeft gelijk en hij wil alleen dat je dat toegeeft

Waar gaat het heen met Fok ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat gaat er dan door je heen? Op zo'n moment?

Dan wil ik doodquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat gaat er dan door je heen? Op zo'n moment?

Ok, je bent nu al gekomen met:quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord.... je maakt me bang, zeg dat het gespeeld is..

Komt vanzelf goedquote:

Volgens mij hoor jij bij het groepje die dat aan het doen was.......quote:

quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:10 schreef kastanova het volgende:
"Je wordt in real life vast door iedereen gepest en daarom hang je op internet de stoere jongen uit"

Joepie !!!quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:11 schreef mcintosh het volgende:
[..]Je hebt het nu over mij? Je vind me stoer

ik niet, ik ga pitten slaap lekker allemaalquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:10 schreef yvonne het volgende:
Jullie posten dit kutopic nog wel vol vannacht he

Het ging over de door jou gedane uitsprakenquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:11 schreef mcintosh het volgende:Je hebt het nu over mij? Je vind me stoer

Beschouw mij maar als de kastakennerquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En u isIk stel een vraag en wil antwoord... rare notie?

quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:12 schreef laffer het volgende:
[..]
ik niet, ik ga pitten slaap lekker allemaal![]()

Toch kwam die associatie bij jou vandaan...quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het ging over de door jou gedane uitspraken.
Was dat nu zo moeilijk te begrijpen, zelfs als ik aanhalingstekens gebruik en de tekst cursief plaats?

ff bij quoten ja, geef ik met terugwerkende kracht antwoord goedquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Beschouw mij maar als de kastakenner![]()
Hij stelde trouwens eerst vragen waar jij geen antwoord op gaf, dus jij bent in gebreke gebleven

En dat allemaal gratizzzzquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:16 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En ach zolang ik me nog kan vermaken om je, post ik lekker door...

Inderdaad, die associatie was een voortvloeisel van de al eerder door jou gedane cliché-1992-uitspraken, vandaar dat je ook kon afleiden dat het een potentiele uitspraak van jezelf betrof.quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:16 schreef mcintosh het volgende:
Toch kwam die associatie bij jouw vandaan...

Vermaak je je ook met die foto's die hij post?quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:16 schreef mcintosh het volgende:
En ach zolang ik me nog kan vermaken om je, post ik lekker door...

Hij is inderdaad herhaaldelijk in en uit mij gegaanquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
ff bij quoten ja, geef ik met terugwerkende kracht antwoord goed
Wat is een kastakenner trouwens ... gaat dat over "the old in en out"?

Nu ga je 'wat-je-zegt-ben-je-zelven'quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Inderdaad, die associatie was een voortvloeisel van de al eerder door jou gedane cliché-1992-uitspraken

En die stokoude opmerkingen van mequote:Op woensdag 30 maart 2005 02:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vermaak je je ook met die foto's die hij post?

Toe, schep eens op over hem...quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hij is inderdaad herhaaldelijk in en uit mij gegaan

Soms... maar oud is het wel...quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vermaak je je ook met die foto's die hij post?

Nee hoor, ik gaf je slechts aan wat je chronisch fout deed...quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:20 schreef mcintosh het volgende:
Nu ga je 'wat-je-zegt-ben-je-zelven'
Je doet je best niet meer he...

Ik had de uitleg zin al gebruiktquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gaf je slechts aan wat je chronisch fout deed...
Dat je echter tot drie keer toe een uitleg nodig hebt voordat je dat nu uiteindelijk inziet, valt mij niet te verwijten...

Tip: Maak geen zeehond geluidenquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:22 schreef static het volgende:
Ik ga knorren.

Heb je het zo slecht gehad voor hemquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hij was zo goed dat ik knock-out ging als een neergeknuppeld zeehondje

Jezus, jij bent echt onverbeterlijk. Je bent nog te zwakbegaafd om te kunnen beseffen dat je zwakbegaafd bentquote:

En dát bedoelde ik dus met de reeds eerder genoemde loze uitspraken...quote:

laat dit even aan ons over ja, jij bent er voor te neuken...quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jezus, jij bent echt onverbeterlijk. Je bent nog te zwakbegaafd om te kunnen beseffen dat je zwakbegaafd bent

Je rukt op foto's van dode zeehonden?quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:21 schreef mcintosh het volgende:
Soms... maar oud is het wel...

Volgens jou.... en dat maakt het niet écht geloofwaardig he...quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:24 schreef kastanova het volgende:
Als ik ze doe zijn ze echter wel feitelijk juist...

En dat maak jij op uitquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je rukt op foto's van dode zeehonden?

Daar blink ik naast mijn intellect inderdaad ook in uitquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:24 schreef mcintosh het volgende:
[..]
laat dit even aan ons over ja, jij bent er voor te neuken...

Kennelijk heeft iemand het pattent op het werkwoord "begrijpen"quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jezus, jij bent echt onverbeterlijk. Je bent nog te zwakbegaafd om te kunnen beseffen dat je zwakbegaafd bent

Wat hééft ie je allemaal wijs gemaakt om je in bed te krijgenquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daar blink ik naast mijn intellect inderdaad ook in uit

Wat woor zieke geest doet dat nou!?quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je rukt op foto's van dode zeehonden?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |