quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:30 schreef mcintosh het volgende:
[..]
1. boos over zeehonden knuppelen
2. kasta plaatjes zoeken kan
3. bitchfight
Heb je nog steeds niet in de gaten dat ik het heerlijk vind dat je dit allemaal zolekker serieus neemtquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laten we dat eens even gaan controleren aan de hand van een steekproef uit zijn laatste drie posts:
[..]
[..]
[..]
*zucht*quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, met iets beters dan "Het maakt me niet uit wat je zegt, want wat je zegt ben je lekker toch zelf."
Dat werkte misschien nog in je knikkerperiode, maar zelfs jij bent die inmiddels wel een keer ontgroeid lijkt me.
Wat had je verwacht? Dat je een bontjas toegestuurd kreeg?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:30 schreef Tobbes het volgende:
Wat een anti-climax, die Yvonne gooit weer eens een topic dicht
Dat ik katten eetquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:28 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En jouw avatar zegt dan wat over jou?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:31 schreef matboy het volgende:
[..]
denk dat je post er nog wel een factor X meer is dan die van mij zijn..... dus ik weet waar ik over praat
Get a life Online.....quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat ik katten eet.
Koop eens een tv, pauper...
Of ík moet van de drank af blijven, of ze hebben matboy iets te vaak laten vallen bij de bevalling, maar ik snap er echt de ballen van...quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:31 schreef matboy het volgende:
Get a life met mensen face to face man !...... denk dat je post er nog wel een factor X meer is dan die van mij zijn..... dus ik weet waar ik over praat
TVquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat ik katten eet.
Koop eens een tv, pauper...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:30 schreef mcintosh het volgende:
1. boos over zeehonden knuppelen Iemand krijgt de waarheid onder ogen
2. kasta plaatjes zoeken kan Anderen geven de details
3. bitchfight Acceptatie fase
On line, dat is enige wat jij hebtquote:
En bij een computer heet het tegenwoordig een lcd-scherm in plaats van een monitor hé?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:35 schreef mcintosh het volgende:
TV
plasma scherm heet dat tegenwoordig ouwe
Een dier doden voor voeding is an sich niets mis mee, natuur enzo. Zeehonden doden voor voeding is ook niets mis mee, zoals Eskimo's dat doen bijvoorbeeld. Maar een zeehondje (nog niet eens een volwassene met wat eetbaar vlees) doodmeppen puur alleen voor bont, wat enkel esthetisch is, is gewoon fout. Dan zou jij zeggen 'maar jij hebt ook schoenen van leer aan', klopt, maar ieder deel van de koe wordt gebruikt, zoals ook de eskimo's ieder deel van gevangen zeehonden gebruiken, en ook ongetwijfeld het bont ervan dragen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:30 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel gelijk.
Waarom mag een lief klien kalfje wel afgeslacht worden en een zeehondje niet? Ik zie het verschil niet, behalve dat het bij de zeehond alleen om het bont gaat en niet om het vlees
Gelukkig nietquote:
Oké, inderdaad van die drank afblijven...quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
En een computer heet tegenwoordig een lcd-scherm in plaats van een monitor hé?.
Nogmaals; kom met iets beters of tyft op...quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:36 schreef mcintosh het volgende:
Speciaal voor een speciaal iemand die van plaatjes houdt
[afbeelding]
We herkennen em allemaal...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:38 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Oké, inderdaad van die drank afblijven...
en Kasta is een god, vergeet dat niet knulquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:38 schreef matboy het volgende:
[..]
Gelukkig nietKasta zijn post zijn wat aan de hoge kant wellicht ? (of hij typt zo vreselijk snel
)
Daar zit iets in, ik zeg ook niet dat ik het goedkeur.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:37 schreef PvtRyan het volgende:
[..]
Een dier doden voor voeding is an sich niets mis mee, natuur enzo. Zeehonden doden voor voeding is ook niets mis mee, zoals Eskimo's dat doen bijvoorbeeld. Maar een zeehondje (nog niet eens een volwassene met wat eetbaar vlees) doodmeppen puur alleen voor bont, wat enkel esthetisch is, is gewoon fout. Dan zou jij zeggen 'maar jij hebt ook schoenen van leer aan', klopt, maar ieder deel van de koe wordt gebruikt, zoals ook de eskimo's ieder deel van gevangen zeehonden gebruiken, en ook ongetwijfeld het bont ervan dragen.
Digitaal stof...... nog evenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nogmaals; kom met iets beters of tyft op...
Je plaatjes en opmerkingen zijn zó oud dat ik er stoflongen van krijg.
Steek vooral die hand in eigen boezempjequote:Op woensdag 30 maart 2005 01:39 schreef kastanova het volgende:
Je plaatjes en opmerkingen zijn zó oud dat ik er stoflongen van krijg.
Jezus man, zelfs kasta is vanavond met zijn kut humor nog grappiger dan jij,quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:39 schreef matboy het volgende:
[..](he Kasta, kijk eens...... weer een smilie
..... nog één !!!)
Niets beters om je lul warm te houden tijdens die koude poolnachtenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:39 schreef Woutey het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig. Het liefst masseer ik mijn plasser als ik het zie. Lekkere strakke kleine zeehondjes.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:40 schreef laffer het volgende:
[..]
en Kasta is een god, vergeet dat niet knul![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:40 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Jezus man, zelfs kasta is vanavond met zijn kut humor nog grappiger dan jij,
deze poging was echt kansloos![]()
HAPHAPquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:40 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Jezus man, zelfs kasta is vanavond met zijn kut humor nog grappiger dan jij,
deze poging was echt kansloos![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:41 schreef mcintosh het volgende:
Zuur voorvocht en een afwijking...
zullen we daar verder gaan
Je opa is tijdens WOII al in het kamp gestopt omdat hij met weer dat special olympics plaatje op zak liep, dus zoek iets nieuws knul...quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:40 schreef mcintosh het volgende:
Steek vooral die hand in eigen boezempje
ik krijg zo langzamerhand zin om een hele collectie smilie`s zonder spuug in je reet te trappenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:40 schreef matboy het volgende:
[..]
Digitaal stof...... nog even(weer een smilie
.... nog één !!)
Way ahead of ya.quote:
Ja dat had je al duidelijk gemaakt....quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je opa is tijdens WOII al in het kamp gestopt omdat hij met weer dat special olympics plaatje op zak liep, dus zoek iets nieuws knul...
als ik je vader was ( en dat is onmogelijk, want je moeder lijkt op een draak) had ik die brinta weer anaal bij je ingebrachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |