Je kunt eventueel de discussie vervolgen in [WFL-LFC #47] Over heaumeau's en gijsje . Houd er echter wel rekening mee dat bepaalde discussie-methoden minder op prijs gesteld worden in die reeks.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:59 schreef Akkersloot het volgende:
Zum kotsen.
[WFL-LFC #45] Feministen zonder gezonde piemels
Die post uit dat slowchat topic is een post van SingleCoil.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Akkerslootje, ben je op een kruistocht tegen ons aller Alicey?
'Ja' of 'nee' is voldoende.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:27 schreef Akkersloot het volgende:
Die post uit dat slowchat topic is een post van SingleCoil.
Niet-moslim Alicey: "De islam is ontstaan uit Ismaël".quote:Op woensdag 6 april 2005 12:52 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Je grote bek houden.
Met dit topic reageer ik gewoon op een uitspraak van Alicey, een mod zelfs dus ineens zelfs nog geen gewone user, dat de islam ontstaan zou zijn uit Ismaël. Dat verhaal kennen we alleen van de godsdienststichter Mohammed. En het is dus volgens mij gewoon dom om dat sprookje van die godsdienststichter gewoon voor waar te verkondigen.
Wat heeft dat met frustratie te maken
Ik hoef posts met "je welbekende frustraties" niet ongemoeid te laten.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:55 schreef Monidique het volgende:
Niet-moslim Alicey: "De islam is ontstaan uit Ismaël".
Dat kan natuurlijk niet, hè! Eerst verscheidene mensen zomaar voor trol uitmaken en dan nog tegen een moderator zeggen dat-ie z'n bek moet houden.
Soms vrees ik wel eens dat het radicalisme van Akkersloot nog een doden oplevert. Bijvoorbeeld een geestelijke die stellig blijft beweren dat God bestaat. Bijvoorbeeld.
Inderdaad, de manier waarop Akkersloot zich opwindt over futiliteiten kan nooit goed zijn voor zijn hart.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Soms vrees ik wel eens dat het radicalisme van Akkersloot nog een doden oplevert.
Met je reactie bevestig je alleen maar weer hoe vreselijk gelijk de desbetreffende persoon heeft.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:34 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik hoef posts met "je welbekende frustraties" niet ongemoeid te laten.
...
Maar dat is toch wat jou topics en posts de laatste tijd weer zijn? Geen inhoud, en klare provocatie. En bijzonder onaannemelijk ook nog, want echt serieuze beweringen doe je niet. Met hard schreeuwen komen ze niet eerder door hoor, daarvoor moet je toch echt iets meer niveau aandragen. En posts als "je bek houden" neem ik ook niet zo serieus, ik weet tenslotte wie het zegt.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:34 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik hoef posts met "je welbekende frustraties" niet ongemoeid te laten.
En verder Niet-moslim Alicey: "De islam is ontstaan uit Ismaël". (over het in de context plaatsen).
Wikipedia gaat toch wel uit van een publiek dat een zekere basiskennis heeft. De bedoeling van de Fok!Wiki is meer dat onderwerpen dusdanig worden uitgelegd dat iedereen (Zelfs ikquote:Op woensdag 6 april 2005 17:08 schreef Mobious het volgende:
Briljant, de Fok!Wiki, zij het niet dat wikipedia natuurlijk ook al bestaat. Is dat niet wat dubbelop? Of worden wij de backup wikipedia als daar ooit eens de server crasht?.
Concreet: Wat wordt de meerwaarde van Fok!Wiki boven wikipedia?
quote:Op woensdag 6 april 2005 13:53 schreef Haushofer het volgende:
Maar dat is toch wat jou topics en posts de laatste tijd weer zijn? Geen inhoud, en klare provocatie. En bijzonder onaannemelijk ook nog, want echt serieuze beweringen doe je niet. Met hard schreeuwen komen ze niet eerder door hoor, daarvoor moet je toch echt iets meer niveau aandragen.
Ha ha.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:47 schreef Godslasteraar het volgende:
Akkersloot heeft wel een punt, Abraham en Ismael (who the fuck is Ismaeltot nu toe nog nooit van gehoord ) hebben niets te maken met de Islam. Ze worden als het ware ontvoerd door een geflipte ''profeet'' eeuwen later.
Abraham was géén moslim, al zullen moslims dat vermoedelijk wel claimen. Abraham is, als ie überhaupt bestaan heeft, al vele eeuwen dood en kan zich niet meer verdedigen wat er in zijn naam allemaal door moslims gepropageerd wordt.
Op die manier kunnen moslims ook claimen dat Mozart eigenlijk ook moslim is. Het is een soort werderrechtelijke toeeigening. Behoorlijk ranzig.
In zekere zin is dat mischien ook met Christus gebeurt. Het christendom is door Paulus gesticht in naam van Christus. Doet me denken aan zo'n quote:
Als Christus hier was, één ding zou hij niet zijn, een christen.
Als Ismael hier was, één ding zou hij niet zijn, een moslim.
Opvallend ook dat er voor zowel het bestaan van Christus als Abraham géén enkel deugdelijk bewijs is.
Ik schreef je grote bek houden. Dus als je geen grote bek op zet, met "je bekende frustraties" bijvoorbeeld, kan je toch ook nog gewoon discussieren.quote:En posts als "je bek houden" neem ik ook niet zo serieus, ik weet tenslotte wie het zegt.
Met het verschil dat Akkersloot kennelijk vindt dat een mening die niet strookt met de zijne verboden dient te worden. Alicey wordt alweer (letterlijk) verweten propaganda te maken voor fascisme om dat ze geen zin heeft om het bijvoeglijk naamwoord "islamitische" voor "overleveringen" te plakken.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:01 schreef Haushofer het volgende:
Ja, je hebt soms best wel een punt. Je brengt het alleen zo gefrustreerd, en valt mensen persoonlijk aan op de meest kleine onzinnigheden. En da's jammer. Ik kon me in het begin nog wel aardig vinden in je posts en topics, maar nu vind ik het gewoon verzanden in zinloos geouwehoer&mierenneukerij. Iemand als Godslasteraar brengt zijn ideeen bijvoorbeeld veel plausibeler, en toch komen zijn ideeen aardig overeen met wat jij zo krampachtig probeert te verkondigen. Hier op WFL zijn er steeds meer mensen die jou gewoon niet meer serieus nemen. Zet je dat niet es aan het denken?
Let op: hij zal het wel weer goed praten met de opmerking dat hij er bij heeft gezegd dat het zijn mening is, maar ik vind het geen manier van discussieren. Alicey heeft ook recht op haar mening en als zij vind dat de Islam volgens een of andere overlevering bij Ismael is ontstaan dan is daar niets fascistisch aan. Sterker nog: het lijkt me een hele nette mening waar niets mee mis is. Maar Akkersloot eist rectificatie! Akkersloot vind dat je het niet kan maken om zoiets te zeggen en zal niet rusten voordat Alicey haar woorden inslikt en vervangt door de zijne! Meningen anders dan die van Akkersloot kunnen immers niet getolereerd worden, zeker niet als het over de Islam gaat! Schop die vent toch het forum af, voorgoed. Ik denk dat er maar weinigen zijn die daar een traan om zouden laten.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:28 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik had meer de indruk dat jij mij dom vond dat ik daar zo'n probleem van maak.
Maar maak je niet druk. Het ergert mij vooral dat jij met de stelling dat de islam is ontstaan uit Ismaël (iedere andere niet-moslim begrijpt immers dat MOhammed gewoon de stichter was van de islam) gewoon regelrechte propaganda levert voor een ideologie die volgens mij fascistisch is. (Dat is nu mijn mening. Eens kijken ofdat "Lord"_Vetinari zelf wel tolerant is voor de mening van een ander).
Ben je inmiddels al zo ver om te stellen dat ismaël de stichter is van de islam volgens de islamitische overlevering ?
Zou "volgens de overleveringen" en "volgens de islamitische overleveringen" dan niets uitmaken als het over de, volgens ons dan, sprookjesfiguurIsmaël gaat dan.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Met het verschil dat Akkersloot kennelijk vindt dat een mening die niet strookt met de zijne verboden dient te worden. Alicey wordt alweer (letterlijk) verweten propaganda te maken voor fascisme om dat ze geen zin heeft om het bijvoeglijk naamwoord "islamitische" voor "overleveringen" te plakken.
Jij doet in elk geval wel je best.quote:
Schop die vent toch het forum af, voorgoed. Ik denk dat er maar weinigen zijn die daar een traan om zouden laten.
Behalve de quote van Godslasteraar dus ook deze van Dr.Wolffenstein.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:53 schreef Haushofer het volgende:
Maar dat is toch wat jou topics en posts de laatste tijd weer zijn? Geen inhoud, en klare provocatie. En bijzonder onaannemelijk ook nog, want echt serieuze beweringen doe je niet.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
Mijn God, het standpunt dat Ismaël, die duizenden jaren eerder leefde dan de "profeet" de oorsprong is van de Islam is naar mijn inziens totaal onhoudbaar.
Het enige wat het uitmaakt is dat jij vind dat de eerste variant gelijk staat aan het propageren van fascisme, en de tweede variant de enige vorm is die gebruikt zou mogen worden (o.a. door Alicey). Ik trek hier de conclusie uit dat er meerdere steekjes bij je los zitten. Bovendien ben je niet in staat je fatsoen te houden in een discussie waar ook meningen geëtaleerd worden die niet de jouwe zijn en heb je een obsessieve haat tegen de Islam. Je bent buitengewoon intolerant als iemand profeet schrijft zonder aanhalingstekens te gebruiken, en overlevering zonder daar islamitische voor te zetten. Je probeert regelmatig je gelijk te halen door (terecht) gesloten topics van je aan te halen. En had ik al gezegd dat je over slotjes en mensen die weerwoord geven eindeloos op een zeer onprettige manier blijft doorzaniken?quote:Op woensdag 6 april 2005 18:35 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zou "volgens de overleveringen" en "volgens de islamitische overleveringen" dan niets uitmaken als het over de, volgens ons dan, sprookjesfiguurIsmaël gaat dan.
[..]
Ik slaap er geen minuut minder om. Vrijwel alles in mijn leven acht ik belangrijker dan Akkersloot. Ik denk wel dat het forum zou opknappen door jouw afwezigheid. Dat dan weer wel.quote:Jij doet in elk geval wel je best.
Wat is daar mis aan (op obsessief reageer ik niet). De enige die intollerant is ben jij dus.quote:Op woensdag 6 april 2005 19:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
obsessieve haat tegen de Islam.
Aanhalingstekens kunnen soms zeer veel uitmaken. Als 1,2 miljard mensen zouden geloven dat Hitler een profeet was, zou ik althans nog schrijven "profeet" Hitler.quote:Je bent buitengewoon intolerant als iemand profeet schrijft zonder aanhalingstekens te gebruiken,
Waar maak je je trouwens nog druk om. Alicey heeft allang gezegt dat ze bedoelt volgens de islamitische overleveringquote:en overlevering zonder daar islamitische voor te zetten.
Ha ha. Eén van die "terecht" gesloten topics staat al weer een maand open.quote:Je probeert regelmatig je gelijk te halen door (terecht) gesloten topics van je aan te halen.
Obsessief is nou juist waar het om gaat. De rest is m.i. minder belangrijk.quote:Op woensdag 6 april 2005 19:40 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wat is daar mis aan (op obsessief reageer ik niet). De enige die intollerant is ben jij dus.
[..]
Wat niet weg neemt dat een ander best het recht heeft om profeet te schrijven zonder aanhalingstekens. En dat het redelijk onbeschoft is om daar dan het hele subforum voor op zijn kop te zetten.quote:Aanhalingstekens kunnen soms zeer veel uitmaken. Als 1,2 miljard mensen zouden geloven dat Hitler een profeet was, zou ik althans nog schrijven "profeet" Hitler.
[..]
1 van de hoeveel ?quote:Waar maak je je trouwens nog druk om. Alicey heeft allang gezegt dat ze bedoelt volgens de islamitische overlevering
[..]
Ha ha. Eén van die "terecht" gesloten topics staat al weer een maand open.
Waarschijnlijk worden mijn topics dan toch niet terecht gesloten.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
1 van de hoeveel ?
Nee dat is geen persoonlijke aanval. Ik kan met recht zeggen dat je obsessief een campagne tegen de Islam aan het voeren bent.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:26 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden mijn topics dan toch niet terecht gesloten.
En je opmerking over "obsessief". Dat is louter een persoonlijke aanval![]()
Weet je wat ik zo jammer vind, Akkersloot? Ik sta zelf ook niet bepaald positief tegenover de Islam. Maar als ik jouw posts en topics lees, krijg ik exact hetzelfde gevoel als dat ik menig fundamentele moslim hier zijn geloof zie propageren. Dezelfde plaat voor de kop. Dezelfde schreeuwerigheid, en disrespect tegenover andersgelovigen. Dezelfde waan dat de eigen redenatie de absolute redenatie is. Jouw posts tegen de islam hebben zo voor veel mensen denk ik net zoveel waarde als fundamentele Islam-propaganda hier op Fok! En dat kan toch niet jouw bedoeling zijn, lijkt me.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:26 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden mijn topics dan toch niet terecht gesloten.
En je opmerking over "obsessief". Dat is louter een persoonlijke aanval![]()
Als je daar een probleem mee hebt ligt dat probleem toch echt bij jou. Want ik heb gewoon het recht om een campagne te voeren tegen de islam. (zonder beschuldigd te worden van obsessiviteit e.d.).quote:Op donderdag 7 april 2005 07:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nee dat is geen persoonlijke aanval. Ik kan met recht zeggen dat je obsessief een campagne tegen de Islam aan het voeren bent.
We verschillen blijkbaar gewoon van mening over de omkering van bewijslast (dat critici op de islam/christendom zouden moeten bewijzen dat God en zijn profeten niet bestaan e.d..quote:Op donderdag 7 april 2005 10:06 schreef Haushofer het volgende:
Weet je wat ik zo jammer vind, Akkersloot? Ik sta zelf ook niet bepaald positief tegenover de Islam. Maar als ik jouw posts en topics lees, krijg ik exact hetzelfde gevoel als dat ik menig fundamentele moslim hier zijn geloof zie propageren. Dezelfde plaat voor de kop. ...
Een bronvermelding als ik een topic open over de omkering van bewijslastquote:Ik kan je nog wel es vragen om je toon es te minderen, en es wat constructiever topics te openen met bronverwijzing ed en minder geschreeuw, maar daar heb je vrees ik toch geen boodschap aan.
In het kort komt het er dus op neer dat jij alles mag zeggen en beweren, niet geremd door enige relativering of nuancering. Bovendien mogen anderen hier niets van zeggen. Aan de andere kant echter mogen anderen niets tegen jou zeggen zonder dat je op de kast springt?quote:Op donderdag 7 april 2005 18:40 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als je daar een probleem mee hebt ligt dat probleem toch echt bij jou. Want ik heb gewoon het recht om een campagne te voeren tegen de islam. (zonder beschuldigd te worden van obsessiviteit e.d.).
Mwoch, gegeven het feit, dat 'racisme'' vele vormen en definities kent, zou ik daarover nog wel eens een boom op willen zetten, hoor. Er past er vast wel éénquote:Op donderdag 7 april 2005 18:59 schreef Monidique het volgende:
Akkersloot, een racist ben je niet,
"obsessief" "ongekende -lees post hier voor" en "maffe atheistische Jehova" en "Don Quichott" zijn uitspraken die niets te maken hebben met een vraag zoals waarom een niet-gelovige in de "profeet" Mohammed botweg verklaart dat de islam is ontstaan uit Ismaël (zonder vermelding van volgens de islamitische overlevering of iets dergelijks).quote:Op donderdag 7 april 2005 18:52 schreef Alicey het volgende:
In het kort komt het er dus op neer dat jij alles mag zeggen en beweren, niet geremd door enige relativering of nuancering. Bovendien mogen anderen hier niets van zeggen. Aan de andere kant echter mogen anderen niets tegen jou zeggen zonder dat je op de kast springt?
Nou als er één vol zit met vooroordelen dan ben jij het nog altijdquote:Op donderdag 7 april 2005 19:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mwoch, gegeven het feit, dat 'racisme'' vele vormen en definities kent, zou ik daarover nog wel eens een boom op willen zetten, hoor. Er past er vast wel één
Net zoals die vraag weinig te maken heeft met een feedback-topic.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:25 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
"obsessief" "ongekende -lees post hier voor" en "maffe atheistische Jehova" en "Don Quichott" zijn uitspraken die niets te maken hebben met een vraag zoals waarom een niet-gelovige in de "profeet" Mohammed botweg verklaart dat de islam is ontstaan uit Ismaël (zonder vermelding van volgens de islamitische overlevering of iets dergelijks).
Misschien moet je eens nadenken over de wijze waarop je de vraag stelt.quote:Het is jammer. Maar om de een of andere reden kunnen dergelijke simpele vraagjes niet gesteld worden zonder een stortvloed aan obsessieve niet-ter-zake doende persoonlijke zwartmakerijen.![]()
Dus ik mag zo maar beledigd worden. Heb je al gereageerd op mijn vraag waarom iemand die van mening is dat de godsdienststichters met hun "visioenen" gewoon geestesziek waren vogelvrij verklaard moeten worden.quote:Op zondag 3 april 2005 19:36 schreef Haushofer het volgende:
[Iemand noemde mij zo maar een racist]
Je bent zelf ook nogal direct en prococerend, dus stel je niet aan. Had eerlijk gezegt gehoopt op een reli-topic zonder gezanik. Bij voorbaat dank.
quote:Op donderdag 7 april 2005 20:32 schreef Alicey het volgende:
Net zoals die vraag weinig te maken heeft met een feedback-topic.
Die heb ik gezien, ik heb er ook in gereageerd.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:37 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En daarom had ik er een apart topic voor gemaakt.
Klaar. Bekijk het maar.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:43 schreef Alicey het volgende:
Hetgeen wat jij hebt opgenoemd is een valide kanttekening die gezet kan worden bij de validiteit van de vraag.
Het is gewoon niet waar dat mensen die dat beweren vogelvrij worden verklaard. Het is niet waar. Het is gewoon niet waar Akkersloot. Dat jij je wil wentelen in slachtofferschap en zo hard gaat roepen dat het wel waar is tot je dat zelf gelooft, daar kunnen wij niets aan doen. Als jij nu zegt dat deze profeten geestesziek waren, dan hebben we daar notie van genomen. Maar als je het als jouw rol ziet om er voortdurend, bij herhaling, vrijwel continu op te hameren dat Mohammed en Paulus geestesziek zijn, en dat net zo lang blijft doen tot je het laatste woord hebt gehad, dan is dat soort gedrag misschien wel de reden dat je door veel mensen uitgekotst wordt. Het gaat niet om je mening, maar wel om de manier waarop je die verkondigt. En omdat je dat doet met een ontzettende volharding waarbij je anderen nauwelijks ruimte geeft, vind ik je obsessief. Dat is geen belediging, maar een constatering die ik ook nog wel verder zou kunnen onderbouwen.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:33 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dus ik mag zo maar beledigd worden. Heb je al gereageerd op mijn vraag waarom iemand die van mening is dat de godsdienststichters met hun "visioenen" gewoon geestesziek waren vogelvrij verklaard moeten worden.
Jij beledigt aan de lopende band mensen dus het lijkt me wat hypocriet om te gaan lopen klagen. En bans worden niet besproken.quote:Als ik beledigd mag worden waarom wordt 5ecolonne niet unbanned. Hijj heeft mijn sympathie aangezien hij zelf in die dingen gelooft.![]()
Jij verklaard met je posts het geloof vogelvrij: omdat het geloof niet met rationeel denken werkt, mag je alles en iedereen die er wat mee heeft te maken de grond in stampen. Bovendien predik je jouw idee op exact eenzelfde manier als dat fundamentalisten doen. Ik vind het erg vreemd dat je je daar niet druk om maakt.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:44 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
We verschillen blijkbaar gewoon van mening over de omkering van bewijslast (dat critici op de islam/christendom zouden moeten bewijzen dat God en zijn profeten niet bestaan e.d..
Ja, als jij zo doorgaat met die smerige ondertoon van je, dan ga ik heus geen users op de vingers tikken die dat ook es bij jouw doen. Vind je dat vreemd?quote:We verschillen helaas ook van mening dat iemand die zegt dat Paulus en Mohammed geestesziek waren ("de gelovigen beledigt ") niet vogelvrij hoeft te zijn voor luk raake beledigingen als "racist" (zie ook in deel van de feedback )
[..]
quote:Een bronvermelding als ik een topic open over de omkering van bewijslast![]()
Hoe verklaar ik dan dat kinderachtig gedoe om mijn topic titel "niet-moslim Alicey:"De islam is van Ismaël"" te veranderen in "de verzamelde preken van Akkersloot".quote:Op donderdag 7 april 2005 20:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hee Akkersloot, klik
Je bent bij deze van harte uitgenodigd.
Hier hebben we weer eens een misverstand.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:08 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hoe verklaar ik dan dat kinderachtig gedoe om mijn topic titel "niet-moslim Alicey:"De islam is van Ismaël"" te veranderen in "de verzamelde preken van Akkersloot".
Kan de betreffende mod er nu echt niet tegen dat Alicey het inmiddels beter vindt om daaraan toe te voegen "volgens de islamitische overlevering".
Wie zegt dat ik alle geloof de grond in stamp. Is alle geloof dan de zogenaamde openbaringsgodsdiensten. Heb je mijn website http://www.aanneembaarheidsgodsdienst.nl al gezien.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:26 schreef Haushofer het volgende:
Jij verklaard met je posts het geloof vogelvrij: omdat het geloof niet met rationeel denken werkt, mag je alles en iedereen die er wat mee heeft te maken de grond in stampen.
Tsja als er fundamentalistische christenen en fundamentalistische moslims bestaan, moeten er dus ook wel fundamentalistische atheïsten bestaanquote:Bovendien predik je jouw idee op exact eenzelfde manier als dat fundamentalisten doen. Ik vind het erg vreemd dat je je daar niet druk om maakt.
Ik hoef geen atheistische jehova genoemd te worden. Laat staan een maffe atheistische jehova. Getuige ook het feit dat de betreffend user met zijn kritiek de plank ook volledig mis sloeg (alicey heeft inmiddels gezegd dat "volgens de islamitische overlevering" beter is en, al zou ze dat niet hebben gezegd ik kreeg in één keer steun van godslasteraar en dr wolffenstein (of zijn die dan ook geobsesiveerd of zoquote:Ja, als jij zo doorgaat met die smerige ondertoon van je, dan ga ik heus geen users op de vingers tikken die dat ook es bij jouw doen. Vind je dat vreemd?![]()
Maar ik ben dan ook geen racist.quote:Ik vind het erg zwak van je dat je constant in die slachtofferrol kruipt, en al jankt als iemand jouw een racist noemt.
Ja maak me maar uit voor racist,dombo.quote:Jammer trouwens dat je niet op de rest van mijn post ingaat.
En waarom dan "de preken van Akkersloot".quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:37 schreef Alicey het volgende:
De topic-titel is door mij aangepast omdat de topic breder is
Omdat jij degene bent die de discussie leidt in de zin van dat je jouw visie vertelt, en daarbij ook laat doorschemeren dat je vindt dat anderen die visie moeten hanteren.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:46 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En waarom dan "de preken van Akkersloot".
Ik kan hem trouwens ook aanpassen in iets als "Het grote Akkersloot-topic" als je dat beter vindt of als je zelf nog suggesties hebt die de lading dekken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:46 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En waarom dan "de preken van Akkersloot".
Een bronvermelding in een topic over de omkering van de bewijslastquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:26 schreef Haushofer het volgende:
Ja, een bronvermelding. Je ziet jezelf kennelijk als alleswetend, maar daarvoor is zo'n forum als dit niet bedoelt; het moet ook voor andere mensen aannemelijk worden gemaakt. Topics zijn hier geen sessies om van je frustraties af te komen. Jammer trouwens dat je niet op de rest van mijn post ingaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |