nee, ik hou het vaak kortquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ben jij zo iemand die uren op de WC zit, dat 't lekker moet zitten?
Ja, raar is dat, je wilt toch niet in je eigen stank de leesmap zitten lezen...?quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:02 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb niet een hele leesmap op de wc liggen zoals ik bij sommige mensen wel eens zie
die pc doet het niet voor je Hausquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:13 schreef Haushofer het volgende:
Ff boodschappen doenHoop dat ik vanavond mn pc weer kan laten fokken.
blijkbaar welquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, raar is dat, je wilt toch niet in je eigen stank de leesmap zitten lezen...?
Daar heb ik dan weer minder moeite mee. Ik denk niet dat zu hun kont ermee afvegen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:16 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb ook nooit echt de behoefte om zo'n blad aan te gaan raken.
misschien heb ik wel een lichte vorm van smetvreesquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer minder moeite mee. Ik denk niet dat zu hun kont ermee afvegen.
Waarschijnlijk wel. Was je ook je handen als je hebt geplast?quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:37 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien heb ik wel een lichte vorm van smetvrees
ja, dat heb ik van m'n moeder geleerd.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Was je ook je handen als je hebt geplast?
Indoctrinatie!quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:45 schreef het_fokschaap het volgende:
ja, dat heb ik van m'n moeder geleerd.
"na het plassen, handen wassen"
mja, maar toch vind ik het ook wel fijn. op feestjes moet je vaak maar niet nadenken over waar die handen zijn geweest als men weer een graai in de bak met nootjes doetquote:
Dat weet je sowieso nooit. Ze kunnen ook net in hun neus gepeuterd hebben, of hun vriendin stiekem hebben gevingerd. Maar ben jij wel eens ziek geworden van nootjes op een feestje? Je kan daar inderdaad beter niet aan denken, anders kun je bijvoorbeeld ook nooit meer uit eten.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:48 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, maar toch vind ik het ook wel fijn. op feestjes moet je vaak maar niet nadenken over waar die handen zijn geweest als men weer een graai in de bak met nootjes doet
mja, maar dat doe ik gewoon welquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat weet je sowieso nooit. Ze kunnen ook net in hun neus gepeuterd hebben, of hun vriendin stiekem hebben gevingerd. Maar ben jij wel eens ziek geworden van nootjes op een feestje? Je kan daar inderdaad beter niet aan denken, anders kun je bijvoorbeeld ook nooit meer uit eten.
Have fun.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:55 schreef het_fokschaap het volgende:
nu even naar de praxis met m'n zus, wat sanitair aanschaffen voor m'n toilet en badkamer
Nou... ik zit er haast aan te denken om het antwoorden op posts van Rudeonline te automatiseren. Ik val toch constant in herhaling.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die pc doet het niet voor je Haus
Ik had vanavond Turkse pizza op het menu. Uit die grillroom had ik ze nog nooit gehad, en ik heb teveel in mijn neus zitten om goed te proeven.. Voor zover het wel lukte in ieder geval niet verkeerd. De volgende keer dat ik wat verlaat ben (En overal weer vanaf) probeer ik ze nog een keer.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vanavond op het menu: ovenschotel met broccoli en tomaat, met bovenop een laag aardappelpuree.
Dat zijn toch dingen waar ik liever niet over nadenk.. Hoewel ik zelf misschien weer wel extreem ben. Was altijd handen na elk toiletbezoek en elke maaltijd.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, maar toch vind ik het ook wel fijn. op feestjes moet je vaak maar niet nadenken over waar die handen zijn geweest als men weer een graai in de bak met nootjes doet
En eerst was je daar juist haske blij mee?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is niet leuk als vriendjes in Rotterdam wonen en je ze maar één of twee keer per week spreekt.
Ja maar, ja maar... Ik mis hem een beetjequote:Op dinsdag 5 april 2005 21:31 schreef Alicey het volgende:
En eerst was je daar juist haske blij mee?
Wel lief.. Je bent dus stikum toch niet zo afstandelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... Ik mis hem een beetje
Ik heb zo'n zin om lekker tegen iemand aan te kruipen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:34 schreef Alicey het volgende:
Wel lief.. Je bent dus stikum toch niet zo afstandelijk.
Dat zijn ook wel momenten dat ik baal dat ik vrijgezel ben.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zin om lekker tegen iemand aan te kruipen.
Je hebt een vrij grote hond, dus dat komt vast goed.quote:De hond dan maar...
Ik ben ongesteld, dat zal het zijn. Dan heb ik altijd last van een toenemende knuffelbehoefte.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:48 schreef Alicey het volgende:
Dat zijn ook wel momenten dat ik baal dat ik vrijgezel ben.
Lurch ligt nu op haar rug met haar achterpoten wijd, languit op de bank. Heel charmant.quote:Je hebt een vrij grote hond, dus dat komt vast goed.
Logisch.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld, dat zal het zijn. Dan heb ik altijd last van een toenemende knuffelbehoefte.
quote:Lurch ligt nu op haar rug met haar achterpoten wijd, languit op de bank. Heel charmant.
ok, dankjewel !quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Fokschaap, weet niet of je er al weer bent, maar Bowling voor Columbine komt morgen op RTL5, en niet op RTL4.
Op welke basis heeft hij diegene in huis genomen, en is er sprake van een huur-overeenkomst of heeft het een andere basis? Is er iets op papier gezet of zijn het uitsluitend mondelinge afspraken?quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hee, Alicey, misschien heb jij hierover iets zinnigs te zeggen...
Een vriend van me heeft ongeveer een half jaar geleden iemand in huis genomen om diegene te helpen. Eerst betaalde hij nog wel wat voor het verblijf, later niet meer. Het liep niet zo lekker tussen mijn vriend en hem. Op een dag heeft die vent mijn vriend in elkaar geslagen. Er staat een afspraak dat die man voor 1 juni weg moet. Hij zegt ook wel daatie dat van plan is, maar ik heb er zo mijn twijfels bij. Mijn vriend is sinds het incident behoorlijk paranoïde; hij gaat binnenkort zelfs naar Slachtofferhulp om te praten. Hij is bij een Bureau voor Rechtshulp geweest om erachter te komen wat de rechten van die kerel zijn. Die hebben hem aangeraden om zijn huisgenoot d.m.v. een officiële brief te laten weten dat de (mondelinge) overeenkomst per 1 juni wordt beëindigd en dat hij dan het huis uitmoet.
De hele situatie zit mij bepaald niet lekker en mijn vriend lijdt er nogal onder...
quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb vanmiddag een zakje walnootpaaseitjes gekocht bij de AH, met 50% korting. Het is nu op.
Bij mijn weten alleen maar mondeling. Hij wilde hem helpen, ongetwijfeld vanuit zijn gggrrrristelijke naastenliefde.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:06 schreef Alicey het volgende:
Op welke basis heeft hij diegene in huis genomen, en is er sprake van een huur-overeenkomst of heeft het een andere basis? Is er iets op papier gezet of zijn het uitsluitend mondelinge afspraken?
Wat is mda?quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:03 schreef SingleCoil het volgende:
hallo allemaal. ik ben er wel maar niet helemaal...hotel brussel, mda 3 met gprs...niet super...
Het mag hoor meissiequote:
Dat lukt mij in een half uur.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:09 schreef Alicey het volgende:
Soms vreet ik zo'n enorme chocolade-reep van Cote d'Or in een paar uur op![]()
Mij alleen als ik honger heb, maar dan eet ik meestal iets geschikters.quote:
Ik houd eigenlijk vrijwel helemaal niet van zoetigheid.. Met als enige uitzondering dus chocola.quote:Ik koop eigenlijk nooit chocola of ander snoep. Expres niet, want als ik het wel koop, gaat het in no-time op... Vandaag liet ik me verleiden door de 50% korting.
Ook die lust ik nog wel!quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:15 schreef het_fokschaap het volgende:
ik hou wel van chocolade rozijnen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |