geschakelde bungalows en een zwemparadijs !quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, ik heb een iets ander idee bij vakantie, maar dat geeft niet.
Nee, een stedentrip zou eerder iets voor mij zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
geschakelde bungalows en een zwemparadijs !
Dat kanquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:38 schreef Alicey het volgende:
Of bedoel je er mee te zeggen dat ik zo vaag en mysterieus ben, dat je niets concreets kunt zeggen over het object wat je terug krijgt?
Het is niet logisch dat dat een static is.quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:40 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat kan. Ik weet niet precies wat de methode doet, alleen dat-ie altijd Null geeft.
Voor aanwezigheid is er Alicey.IsPresent(), en die retourneert inderdaad bijna altijd True.
Mijn forum! Wat doe je?quote:Op dinsdag 5 april 2005 14:54 schreef ReCreative het volgende:
Pfff... Dat is de laatste keer dat ik de allUsers.PostCount() loslaat op de server.
Dat kent RCScript nietquote:Op dinsdag 5 april 2005 14:55 schreef Alicey het volgende:
Het is niet logisch dat dat een static is.
Het ging over het nieuwe BNN programma van gisteren, en volgens mij zat er geen beschermd materiaal in. Ik zal het even in FB vragenquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Topic is inderdaad helemaal weg.. Het beste kun je denk ik in FB vragen, dit kan niet door een moderator zijn gebeurd (Een delete door een moderator houdt alleen verplaatsing in).
Waar ging de topic precies over, en kan het zijn dat er beschermd materiaal in gebruikt is?
Ja.. Maar kan nat. altijd iets mis gaan..quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat een lange downtime.Was toch al even geleden dat we voor het laatst echt downtime hadden gehad...
Niet zo bijdehand. Je hebt het tegen de Graaf van Holland, weet jequote:Op dinsdag 5 april 2005 15:11 schreef Alicey het volgende:
Mooi, dan gaan we het weer over iets anders hebben.
Dan ben ik de Koningin van Rotterdam.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:14 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand. Je hebt het tegen de Graaf van Holland, weet je.
Onder anderen ja.. Het is dit jaar flink raak met moorden in Vlaardingen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In Vlaardingen wonen mannen die hun moeder villen...
en als er niet gemoord wordt, dan drijft er wel een gaswolk overquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Onder anderen ja.. Het is dit jaar flink raak met moorden in Vlaardingen.
En als er bij de chemische industrie niets misgaat, zorgt men er wel voor dat er iets in de hens vliegt wat goed giftige rook veroorzaakt.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en als er niet gemoord wordt, dan drijft er wel een gaswolk over
Ik heb er ook niets meer over gehoord, maar het lijkt mij niet dat de rechtszaak (Met een s er tussenquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb verder helemaal niks meer gehoord over die zaak van die moedermoordenaar... Is die rechtzaak al begonnen of niet?
Jammer, ik keek er naar uit. Altijd interessant, zo'n spectaculaire zaak.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:51 schreef Alicey het volgende:
Ik heb er ook niets meer over gehoord, maar het lijkt mij niet dat de rechtszaak (Met een s er tussen) al is begonnen. Het lijkt mij een vrij complexe zaak waar een grondig vooronderzoek o.a. omvattende psychologisch onderzoek voor nodig is. Het kan zelfs langer dan een jaar duren voordat de zaak voor het eerst door de strafrechter behandeld wordt.
Ik denk dat we het in de media nog wel zullen vernemen wanneer de zaak begint. Het is nu echter nog te vroeg.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jammer, ik keek er naar uit. Altijd interessant, zo'n spectaculaire zaak.
Het is dat ik geen twee beeldschermen heb, anders deed ik het nog tegelijk ook.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, je werkt ook nog wel eens tussen het fokken door?
Dat moet toch te regelen zijn. Multitasking in optima forma.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:39 schreef Alicey het volgende:
Het is dat ik geen twee beeldschermen heb, anders deed ik het nog tegelijk ook.
Een extra beeldscherm is een kostenpost hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat moet toch te regelen zijn. Multitasking in optima forma.
En ben jij het soms niet waard om geld aan uit te geven?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:48 schreef Alicey het volgende:
Een extra beeldscherm is een kostenpost hoor!
Geld uitgeven is een zeldzaamheid binnen dit bedrijf.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En ben jij het soms niet waard om geld aan uit te geven?
Nee, hij snapt sowieso niet dat er maar 8 uur gewerkt wordt op een dag.quote:Ik moet maar eens een hartig woordje spreken met die werkgever van je. Snapt 'ie niet dat jouw taak op Fok! van veel groter maatschappelijk belang is dan wat het ook is dat je daar op je werk uitvoert?
daar ben ik een paar weken geleden geweest voor werk. in Warschau. Niet veel gezien verder hoor. Vooral wat Oost-Europa flats, m'n hotel van binnen, het vliegveld en het kantoor van de klant.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga de eerste week van mei naar Polen.Ik heb er zo'n zin in!
Ik heb twee beeldschermen en dat fokt werkt inderdaad heerlijkquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:39 schreef Alicey het volgende:
Het is dat ik geen twee beeldschermen heb, anders deed ik het nog tegelijk ook.
patserquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:01 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik heb twee beeldschermen en dat fokt werkt inderdaad heerlijk.
We gaan rondtoeren met de auto. We bezoeken in elk geval Auschwitz, bij wijze van leuke uitstapje.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:56 schreef het_fokschaap het volgende:
Ga je nog wat speciaals doen daar ?
klinkt goed. bij mij geroosterd brood met hagelslag en nog wat indische pasteitjes die ik in de vriezer heb liggenquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vanavond op het menu: ovenschotel met broccoli en tomaat, met bovenop een laag aardappelpuree.
Boeiende combinatie.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:34 schreef het_fokschaap het volgende:
klinkt goed. bij mij geroosterd brood met hagelslag en nog wat indische pasteitjes die ik in de vriezer heb liggen
ik heb geen zin om boodschappen te doen. dan maar restjes opmaken.quote:
Indische pasteitjes klinkt goed ja. Ik heb laatst voor het eerst (vegetarische) roti gehad. Oeh, wat lekker!quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:38 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb geen zin om boodschappen te doen. dan maar restjes opmaken.
maar het is wel lekker hoor !
vegetarische roti nog niet geprobeerd. de kipvariant wel. had laatst wel vegetarische burrito's !!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Indische pasteitjes klinkt goed ja. Ik heb laatst voor het eerst (vegetarische) roti gehad. Oeh, wat lekker!
Da's een heftig existentieel vraagstuk. Ik denk persoonlijk dat het antwoord 'ja' is.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:40 schreef het_fokschaap het volgende:
zijn burrito's zonder vlees eigenlijk wel vegetarische burrito's als je geen vegetariėr bent ?
Dit was lekker goedkoop en ik moest even goedkoop. Ik heb ze met lange tanden opgegeten.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:43 schreef het_fokschaap het volgende:
je moet ze ook vers maken met ingrediėnten van de AH !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |