Daar denkt Danny anders heel anders over.quote:Op maandag 4 april 2005 21:08 schreef Bensel het volgende:
Ach, Alicey je moet maar zo denken: A kan ook voor admin staan
Ik zie de MED nu!quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:48 schreef Haushofer het volgende:
Nee, Kastanova is moderator van US geworden.
Je kunt ook gewoon algemeen baggeren in forums en maandelijks een ban oplopen, zo heb ik het gedaan.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:24 schreef livEliveD het volgende:
Ik ben bezig met een kastanova image te kweken om zo in de crew te belanden
Verwacht dus veel steken onder water
Heb je nog iets zinnigs op je verjaardag gekregen? Of heb ik dat gemist?quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:31 schreef livEliveD het volgende:
een idee
Oh, zo.. Mjah, mijn werkgever zegt dat ik nooit ziek ben.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:05 schreef miss_sly het volgende:
Alicey, de causaliteit is dat mijn werkgever zegt dat ik er de hele week ben, dus dan ben ik kennelijk niet ziek
Wat vergezocht, dat geef ik toe, maar ik heb een excuus omdat ik niet helemaal helder ben nu
Tegen wie heb je het DeusExMachina?quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:06 schreef DeusExMachina het volgende:
Jij was toch een Jehova's getuigen? Sorry als ik je laatst beledigd heb want dat was natuurlijk niet de bedoeling. Ik was al bang dat een persoon met blauwe kleur op me zou gaan letten.
Ik haal totaal de laatste weken al dagelijks meer dan 100 posts, met zelfs sommige dagen meer dan 200 posts.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:03 schreef Bensel het volgende:
ja, maar je kunt ook gewoon een snel lopend slowchat topic creeren, waarin je meer dan 60 posts per dag haalt
Dat vindt mijn werkgever ook nog steeds, maar 'nooit' is net iets te weinig. Ik blijf maar zelden thuis maar 1 keer per jaar 1 a 2 dagen zou zomaar kunnen...quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, zo.. Mjah, mijn werkgever zegt dat ik nooit ziek ben.
Kunnen is altijd mogelijk, ik kan mezelf echter ook niet meer herinneren dat ik de afgelopen paar jaar zo ziek ben geweest dat ik thuis ben gebleven..quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vindt mijn werkgever ook nog steeds, maar 'nooit' is net iets te weinig. Ik blijf maar zelden thuis maar 1 keer per jaar 1 a 2 dagen zou zomaar kunnen...
Server Error: Overload on method Alicey.PostCount(Today). Please try again later. [503]quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:11 schreef Alicey het volgende:
Ik haal totaal de laatste weken al dagelijks meer dan 100 posts, met zelfs sommige dagen meer dan 200 posts.
Een Byte leek me ruim voldoende voor dagelijks gebruikquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:20 schreef Bensel het volgende:
Als je bij methode PostCount al problemen krijgt bij 3 cijfers, dan doe je toch wat verlkeerd.. (volges mij kunnen integers toch wel heel wat grotere cijfers daarvan kwijt (en double weer 2 x zoveel, en Long het meeste geloof ik.. Al haal ik dat wel uit m'n Java kennis)
Er worden regelmatig +255 posts gedaan door sommigen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Een Byte leek me ruim voldoende voor dagelijks gebruik.
Topic is inderdaad helemaal weg.. Het beste kun je denk ik in FB vragen, dit kan niet door een moderator zijn gebeurd (Een delete door een moderator houdt alleen verplaatsing in).quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:31 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij is er een topic verdwenen
Ik was op zoek naar dat topic over Mirror Mission, waarvan ik de link in de vorige SC heb gepost, maar het stond niet in MyAt hoewel ik er wel in had gepost. Als ik nu op de link klink, krijg ik een foutmelding dat het forum nu niet bereikbaar is wegens database problemen....
Dit topic:
http://forum.fok.nl/topic/685334
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:44 schreef Bensel het volgende:
okee, recreative, heb je nou OOK al te weinig hardeschijf ruimte vrijgemaakt voor dat topic?
Bij 255+ posts per dag wordt de 'getAlive()' modus geactiveerd. Dan krijg je banners over vakantie en psychologenquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:48 schreef Alicey het volgende:
Er worden regelmatig +255 posts gedaan door sommigen.
Vakantie lijkt me heerlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:55 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Bij 255+ posts per dag wordt de 'getAlive()' modus geactiveerd. Dan krijg je banners over vakantie en psychologen.
Nee dat heb je niet gemist. Ik heb een 19 inch monitor, Ikea kast (quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:04 schreef Haushofer het volgende:
Heb je nog iets zinnigs op je verjaardag gekregen? Of heb ik dat gemist?
Jup. Doorzichtige zeeen en witte stranden. Zuchtquote:
Nouja, ik heb een iets ander idee bij vakantie, maar dat geeft niet.quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jup. Doorzichtige zeeen en witte stranden. Zucht![]()
Die is er al, maar die retourneert altijd Nullquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:15 schreef Bensel het volgende:
En wanneer de GetAlicey methode?
Moet er niet aan denken zegquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:27 schreef livEliveD het volgende:
Jup. Doorzichtige zeeen en witte stranden. Zucht![]()
En de vorige keer zeiden jullie nog dat ik er bijna altijd ben.quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:36 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Die is er al, maar die retourneert altijd Null.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |