abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25950106
WFl -leden lopen goed mee (ik heb het bekende priemgetal 29 toegewezen gekregen)
  zondag 3 april 2005 @ 12:29:45 #102
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25950116
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:20 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Ik geloof er niets van. Noem eens iets dan ? En wie gaat dat dan bijhouden, dat er slechts 'Fok!specifieke zaken' in de Fok!Wiki komen ? En wat gebeurt er dan met andere dingen, die niet Fok!specifiek zijn ? Zoals de ART-FAQ, of de QT-FAQ ?
Klopt niet.
Lees even mijn reactie beter. Ik zeg niet dat er slechts Fok-specifieke zaken worden behandeld, maar dat die er ook behandeld worden, en dat dat een reden is om voor een eigen Wiki-systeem te kiezen.
  zondag 3 april 2005 @ 12:32:36 #103
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_25950158
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:26 schreef Maethor het volgende:

[..]

Toch vind ik het geen rare vraag. Ik bedoel, ik zou nu heel veel tijd kunnen gaan steken in het schrijven van natuurkunde-artikelen voor de Fok!wiki, maar dat voelt vrij zinloos omdat dat (deels door mijzelf) als eens eerder gedaan is op Wikipedia.
Dan schrijf je ze niet. Ik ben de Fok!wiki een poosje geleden speciaal voor de Digital Corner begonnen, en daar zijn genoeg specifieke "fok" onderwerpen die nergens anders staan. Handleidingen over spyware, en lijstjes met afkortingen van allerlei nerdtermen, en meer van die dingen. In DIG gaat een boel informatie verloren door herhaling. Na 20 keer dezelfde oplossing voor een probleem te hebben gepost, krijgt een user er genoeg van en gaat iets anders oplossen. Ik als modje verwijs mensen naar de search, maar de search raakt verstopt met halve oplossingen. Ergens zit de goede oplossing, maar die moet je eerst vinden dat is nog veel moeilijker.

Een Wiki is in dit geval dus hardstikke handig. De oplossingen gooien de users in de wiki, en mensen die een oplossing zoeken, zoeken in de wiki. En tegelijkertijd kan iedereen zijn eigen kennis in de fokwiki gooien. Of je gooit het in de wikipedia, zoals de meesten van jullie al gedaan hebben. Maakt op zich niet veel uit, je kan gewoon naar elkaar verwijzen.

Je hoeft ook niet dubbel te schrijven, je hoeft niet eens te schrijven. Het ene forum kan er meer informatie in kwijt dan het andere. Maar als je nou iets bedenkt van "goh, wat nobel van mezelf, hier heeft de gemiddelde fokker wel wat aan", kan je het gewoon in de wiki gooien .
  zondag 3 april 2005 @ 12:36:07 #104
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25950234
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:26 schreef Maethor het volgende:

[..]

Toch vind ik het geen rare vraag. Ik bedoel, ik zou nu heel veel tijd kunnen gaan steken in het schrijven van natuurkunde-artikelen voor de Fok!wiki, maar dat voelt vrij zinloos omdat dat (deels door mijzelf) als eens eerder gedaan is op Wikipedia.
En daarop aanluitende, - alle A.H. maar even aan de kant, leuke mods heb je hier, er hangt een fundamentalistisch luchtje - is het in dat geval dan wenselijk dat we Wikipedia-artikelen over gaan halen naar de Fok!Wiki ?
Mu!
  zondag 3 april 2005 @ 12:37:00 #105
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_25950259
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:36 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

En daarop aanluitende, - alle A.H. maar even aan de kant, leuke mods heb je hier, er hangt een fundamentalistisch luchtje - is het in dat geval dan wenselijk dat we Wikipedia-artikelen over gaan halen naar de Fok!Wiki ?
Nee, we zijn immers geen mirror van wikipedia.org .
pi_25950278
In de policy (WFL) van wiki worden discussies gesuggereerd. Dat zou inhouden dat wiki een verlengstuk van het forum wordt, een subforum. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
  zondag 3 april 2005 @ 12:40:27 #107
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_25950346
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:37 schreef Yosomite het volgende:
In de policy van wiki worden discussies gesuggereerd. Dat zou inhouden dat wiki een verlengstuk van het forum wordt, een subforum. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Een discussie over een pagina is mogelijk, maar zulke discussies gaan vaak over de pagina zelf, de technische of inhoudeijke details, en dat wordt zelden een "forum discussie".
pi_25950412
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:32 schreef Slarioux het volgende:
(...)
Mja, je hebt ook wel een punt. Wat jij zegt over het DIG-forum is in zekere zin ook waar voor WFL. Nieuwe mensen komen met vragen die al eerder gesteld en beantwoord zijn, maar kunnen die in de search niet vinden (als ze al zoeken) en stellen ze opnieuw. Dat is ook de reden waarom die mini-FAQs begonnen zijn.

De stap naar een Wiki is dan eigenlijk ook niet onlogisch. Maar hiervoor geldt hetzelfde als wat ik met die mini-FAQs ook al had: het Fok!Forum is er voor discussies, en het is aan een kant wel een beetje vreemd om tegen iemand te zeggen: je bent de zoveelste die die vraag stelt, ik antwoord niet meer, kijk maar in de FAQ/Wiki. Want iedereen kijkt toch weer anders tegen zo'n kwestie aan en heeft andere voorkennis etc, dus ook al is de OP vergelijkbaar, het kan leiden tot nieuwe, unieke discussies. Dat discussies over vergelijkbare kwesties om de zoveel tijd terugkeren is denk ik een verschijnsel dat bij een discussieforum hoort, en wat op zich niet verkeerd is.

Maar goed, de andere kant van de zaak begrijp ik ook wel: als je ergens mee zit, kijk eerst in de Wiki en probeer te vinden wat je wou weten, en als je dan nog met vragen zit of als het wiki-artikel niet duidelijk genoeg was, start dan een discussie op het forum. Dat heeft ook wel wat.
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
  zondag 3 april 2005 @ 12:43:58 #109
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25950421
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:37 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Nee, we zijn immers geen mirror van wikipedia.org .
Ook lijkt de inslag mij hier anders. Mijn idee is toch vooral om een FAQ over ingewikkelde onderwerpen zo te beschrijven dat zelfs dummies (Zoals ik bijvoorbeeld) het begrijpen. Bij wikipedia heb ik toch meer het idee dat het op korte weergaves van feiten is gebaseerd, en niet zo zeer op een onderwerp dusdanig uitleggen dat iedereen het kan begrijpen.
  zondag 3 april 2005 @ 12:46:10 #110
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25950467
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:43 schreef Maethor het volgende:

dus ook al is de OP vergelijkbaar, het kan leiden tot nieuwe, unieke discussies.
Je hebt wel meer mogelijkheden voor uitdieping. De standaard-dingen over een onderwerp zijn te lezen, en juist de lastige, interessante, specifieke vragen vind je dan terug op het forum (Het huidige entanglement-topic is een leuk voorbeeld ). Ook zal het niet zelden zo zijn dat een wiki meer vragen oproept dan het antwoorden geeft.
  zondag 3 april 2005 @ 12:47:26 #111
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25950493
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:37 schreef Yosomite het volgende:
In de policy (WFL) van wiki worden discussies gesuggereerd. Dat zou inhouden dat wiki een verlengstuk van het forum wordt, een subforum. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
De WFL hoofdpagina is (voorlopig) een kopie van de forum FAQ, en heeft dus eigenlijk betrekking op het forum. Misschien is dat inderdaad niet gewenst, omdat het, blijkens je reactie, misverstanden oproept...
pi_25950498
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:43 schreef Alicey het volgende:
Bij wikipedia heb ik toch meer het idee dat het op korte weergaves van feiten is gebaseerd, en niet zo zeer op een onderwerp dusdanig uitleggen dat iedereen het kan begrijpen.
Daar heb je ook een punt.
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
  zondag 3 april 2005 @ 12:47:42 #113
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25950505
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:40 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Een discussie over een pagina is mogelijk, maar zulke discussies gaan vaak over de pagina zelf, de technische of inhoudeijke details, en dat wordt zelden een "forum discussie".
Je hebt duidelijk niet gezien waar bij WFL over gediscuseerd wordt...
Ik vind het een leuk initiatief hoor, hoewel het doel mij nog wat vaag is, ik vond de FAQ's prima werken en zie niet wat die Wiki nu aanvult. Ik gebruik zelf WIki in ieder project dat ik initieer als centraal informatie-uitwisselingspunt, snel en gemakkelijk opzetten en iedereen met een browser kan er bij, dus ik heb al zo'n 20 wiki's draaien bij verschillende klanten, en overal met groot succes. Prima hulpmiddel. Maar je moet wel een duidelijk doel stellen, wat wil je er in hebben en wat niet ? Wat verwacht je van de Wiki-participanten ? En wat kunnen zij dan verwachten van hun Wiki ?

Ik ben dus benieuwd hoe dat hier gaat werken. Ik blijf erbij: de grens met WikiPedia is vaag en onduidelijk.
Mu!
  zondag 3 april 2005 @ 12:49:55 #114
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_25950551
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:43 schreef Maethor het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in hoor, het kan discussie dodend werken. Maar voor WFL is een antwoord vaak veel "abstracter". In DIG kan ik zoiets wel maken, want daar is het vaak "klik daar, sleep dit, opgelost". En dan is een wiki met een set oplossingen wel handig, want oldbies raken uitgekeken op DIG als ze constant hetzelfde moeten beantwoorden.

En hoe jullie de wiki vullen, of niet vullen, is natuurlijk niet aan mij. Je kan het ook als achtergrond informatie gebruiken, of doorverwijzen naar de wikipedia vanuit sommige artikelen. Mag je zelf weten!

Daarbij, ook hoe je discussies op het forum en de wiki combineert moet je zelf weten. Niks is verplicht
  zondag 3 april 2005 @ 12:51:58 #115
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25950595
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:43 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ook lijkt de inslag mij hier anders. Mijn idee is toch vooral om een FAQ over ingewikkelde onderwerpen zo te beschrijven dat zelfs dummies (Zoals ik bijvoorbeeld) het begrijpen. Bij wikipedia heb ik toch meer het idee dat het op korte weergaves van feiten is gebaseerd, en niet zo zeer op een onderwerp dusdanig uitleggen dat iedereen het kan begrijpen.
Dat laatste spint zich dan toch snel uit in een vraag-en-antwoorden spel, kijk maar naar het fotonen-paar-topic, of een lange fundamentele discussie zoals de fundamentalistische atheist.

Maar goed, het is zondag, de zon staat al weer bijna op mijn balkon, ik pak een ijskoud wodkaatje en kijk wat er gebeurt...
Mu!
  zondag 3 april 2005 @ 12:52:21 #116
66825 Reya
Fier Wallon
pi_25950606
http://wiki.fok.nl/index.php/Verlichting

Ik heb een beginnetje gemaakt bij 'Verlichting'. Maar hoe komt dat nu in de rubriek "WFL"?
  zondag 3 april 2005 @ 12:53:16 #117
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_25950629
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:47 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Je hebt duidelijk niet gezien waar bij WFL over gediscuseerd wordt...
Ik vind het een leuk initiatief hoor, hoewel het doel mij nog wat vaag is, ik vond de FAQ's prima werken en zie niet wat die Wiki nu aanvult. Ik gebruik zelf WIki in ieder project dat ik initieer als centraal informatie-uitwisselingspunt, snel en gemakkelijk opzetten en iedereen met een browser kan er bij, dus ik heb al zo'n 20 wiki's draaien bij verschillende klanten, en overal met groot succes. Prima hulpmiddel. Maar je moet wel een duidelijk doel stellen, wat wil je er in hebben en wat niet ? Wat verwacht je van de Wiki-participanten ? En wat kunnen zij dan verwachten van hun Wiki ?

Ik ben dus benieuwd hoe dat hier gaat werken. Ik blijf erbij: de grens met WikiPedia is vaag en onduidelijk.
Nee, dat heb ik niet

Maar wat er verwacht wordt, hangt, vooral in WFL, wel veel van de users zelf af. Zoals al gezegd, er zijn tig onderwerpen in WFL die al op de Mediawiki staan, in de FAQ's, en weet ik veel waar. Dus inderdaad, aan de ene kant voegt de wiki weinig toe aan WFL. Aan de andere kant, je kan er over nadenken om de FAQ's in de wiki te zetten, en daarnaar te verwijzen. Dat maakt de drempel weer wat lager en wie weet, de FAQ's weer wat uitgebreider. Het is eigenlijk aan jullie, en ja, dat heb ik al 20x gezegd, maar dat is uiteindelijk mijn sterkste argument. "Verzin het zelf maar"
  zondag 3 april 2005 @ 12:53:26 #118
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25950633
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:52 schreef Reya het volgende:

Ik heb een beginnetje gemaakt bij 'Verlichting'. Maar hoe komt dat nu in de rubriek "WFL"?
[[Categorie:WFL]]

Onderaan de pagina plaatsen.
pi_25950663
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:49 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in hoor, het kan discussie dodend werken. Maar voor WFL is een antwoord vaak veel "abstracter". In DIG kan ik zoiets wel maken, want daar is het vaak "klik daar, sleep dit, opgelost". En dan is een wiki met een set oplossingen wel handig, want oldbies raken uitgekeken op DIG als ze constant hetzelfde moeten beantwoorden.
Voor DIG begrijp ik het uitgangspunt heel goed idd.
quote:
En hoe jullie de wiki vullen, of niet vullen, is natuurlijk niet aan mij. Je kan het ook als achtergrond informatie gebruiken, of doorverwijzen naar de wikipedia vanuit sommige artikelen. Mag je zelf weten!

Daarbij, ook hoe je discussies op het forum en de wiki combineert moet je zelf weten. Niks is verplicht
Ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat lopen.
  zondag 3 april 2005 @ 12:54:54 #120
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25950672
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:51 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Dat laatste spint zich dan toch snel uit in een vraag-en-antwoorden spel, kijk maar naar het fotonen-paar-topic, of een lange fundamentele discussie zoals de fundamentalistische atheist.
Het fotonen-paar-topic is denk ik ook niet in een Wiki te vangen. Hoewel, misschien wel.. Ik snap nu ook nog niet hoe het zit. De fundamentalistische atheist is iets wat niet te definieren is, dus dat blijft dan ook een discussie, en kan geen Wiki worden.
quote:
Maar goed, het is zondag, de zon staat al weer bijna op mijn balkon, ik pak een ijskoud wodkaatje en kijk wat er gebeurt...
Have fun!
  zondag 3 april 2005 @ 12:55:08 #121
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_25950681
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:52 schreef Reya het volgende:

Er is al een categorie "WFL" aangemaakt door Alicey, en je kan je artikel erbij zetten door dit onderaan je artikel te zetten:

1[[Categorie:WFL]]
  zondag 3 april 2005 @ 13:01:40 #122
66825 Reya
Fier Wallon
pi_25950832
Danku Alicey en Slarioux
  zondag 3 april 2005 @ 13:02:24 #123
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25950848
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:54 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het fotonen-paar-topic is denk ik ook niet in een Wiki te vangen. Hoewel, misschien wel.. Ik snap nu ook nog niet hoe het zit.
(pssst: het klopt ook niet hoor, maar niet tegen houshover zeggen, die gelooft nog in QT)
quote:
De fundamentalistische atheist is iets wat niet te definieren is, dus dat blijft dan ook een discussie, en kan geen Wiki worden.
Ik vermoed dat mijn vrienden Akkie en GodsdienstL. daar heel anders over zullen denken. Een fundamentalist zal immers geen kans voorbij laten gaan om zijn mening als vaststaand feit te postuleren (daarmee overigens direct het tegendeel weer bewijzende.)
quote:
[..]

Have fun!
Ik hou je op de hoogte!
Mu!
  zondag 3 april 2005 @ 13:18:26 #124
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25951165
Fok!wiki:Help
(Deze pagina bevat momenteel geen tekst)

Ik had graag iets gepost. Maar hoe ?
Mu!
  zondag 3 april 2005 @ 13:20:55 #125
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25951215
quote:
Op zondag 3 april 2005 13:18 schreef SingleCoil het volgende:
Fok!wiki:Help
(Deze pagina bevat momenteel geen tekst)

Ik had graag iets gepost. Maar hoe ?
Je registreren/aanmelden en op Bewerk klikken?
  zondag 3 april 2005 @ 13:25:37 #126
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25951312
quote:
Op zondag 3 april 2005 13:20 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je registreren/aanmelden en op Bewerk klikken?
Dan bewerk ik de hoofdpagina. Wil ik wel even doen hoor...als je me belooft dat ik niet gebanned wordt...dan wordt het Pikkie!Media...maar ik wil liever een nieuwe pagina aanmaken en dat kan ik hier zo vlug niet vinden, bij mijn eigen wiki staat er dan een tabje "nieuwe pagina".
Mu!
  zondag 3 april 2005 @ 13:27:27 #127
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25951343
quote:
Op zondag 3 april 2005 13:25 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Dan bewerk ik de hoofdpagina. Wil ik wel even doen hoor...als je me belooft dat ik niet gebanned wordt...dan wordt het Pikkie!Media...maar ik wil liever een nieuwe pagina aanmaken en dat kan ik hier zo vlug niet vinden, bij mijn eigen wiki staat er dan een tabje "nieuwe pagina".
Hmm, op zich een goede vraag.. Ik doe het zelf door de URL handmatig te bewerken, maar het lijkt mij inderdaad ook wel dat er een gebruikersvriendelijkere methode moet bestaan..
  zondag 3 april 2005 @ 13:39:54 #128
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_25951555
quote:
Op zondag 3 april 2005 13:25 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Dat knopje zou de fok!wiki ook ergens moeten hebben, maar ik kan het niet terugvinden. Heb jij enig idee waar dat zit?
  zondag 3 april 2005 @ 13:48:46 #129
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25951714
Het moet er wel zijn want Reya heeft een pagina "verlichting" gemaakt. Misschie kan Reya helpen ?
Mu!
  zondag 3 april 2005 @ 16:40:43 #130
66825 Reya
Fier Wallon
pi_25955648
Ik kan het "Nieuwe pagina" linkje ook nergens vinden. Zelf heb ik, zoals Alicey, de URL handmatig bewerkt.
  zondag 3 april 2005 @ 17:39:46 #131
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25957176
Wellicht dan toch iets om uit te zoeken, mods enzo ? Ik wilde net iets prachtigs posten, over stabiliteitslagen in de cultuur, wetenschappelijk en heel nuttig, je kunt er de groots mogelijke racistische onzin mee rechtpraten!
Mu!
  zondag 3 april 2005 @ 17:46:41 #132
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_25957365
Het verbaast me dat dat knopje er niet is. Ik ga eens spitten in de source, op zoek naar een optie of iets dergelijks.
pi_25958892
quote:
Op zondag 3 april 2005 13:02 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

(pssst: het klopt ook niet hoor, maar niet tegen houshover zeggen, die gelooft nog in QT)
Ik geloof niet in theorieen, ik neem ze aan op basis van waarnemingen
  zondag 3 april 2005 @ 18:48:08 #134
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25959072
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:42 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ik geloof niet in theorieen, ik neem ze aan op basis van waarnemingen
Wil je dan wel eens vlug maken dat je naar het fotonen-topic komt, we snappen er niks van, ook die friese deeltjesschieter heeft de handdoek in de ring, hat heelal vergaat al bijna en jij zit een potje feest te vieren!
Mu!
  zondag 3 april 2005 @ 18:58:39 #135
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_25959369
Waar slaat "racist" op in deze post

"Fundamentalistische atheïsten" bestaan niet !
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zondag 3 april 2005 @ 19:01:17 #136
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25959453
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:58 schreef Akkersloot het volgende:

Ik denk dat je dat beter aan Monidique kan vragen dan aan mij.
  zondag 3 april 2005 @ 19:02:47 #137
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25959492
Sterk spul, racisme...
Mu!
pi_25959569
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:58 schreef Akkersloot het volgende:

Mattheüs 7:1-6
  zondag 3 april 2005 @ 19:14:01 #139
64288 Bensel
Ladderzat
pi_25959753
ja, dás handig.. ik heb niet eens een bijbel... en godslasteaar ook niet denk ik...
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zondag 3 april 2005 @ 19:16:17 #140
60090 Akkersloot
pi_25959800
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:05 schreef Monidique het volgende:
Mattheüs 7:1-6
Daar staat dat ik een racist ben ?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_25960007
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:16 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Daar staat dat ik een racist ben ?
Je hoeft het alleen maar te lezen, trol.
  zondag 3 april 2005 @ 19:28:12 #142
60090 Akkersloot
pi_25960061
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:25 schreef Monidique het volgende:
Je hoeft het alleen maar te lezen, trol.
Ik ben geen trol.

En jij kan toch zelf je bijbelversje quoten ?
pi_25960068
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:14 schreef Bensel het volgende:
ja, dás handig.. ik heb niet eens een bijbel... en godslasteaar ook niet denk ik...
Hoe weet je dat?

helemaal juist
pi_25960093
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:28 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ik ben geen trol.
Wat jij wilt, trol.
quote:
En jij kan toch zelf je bijbelversje quoten ?
Ja, dat kan.
  zondag 3 april 2005 @ 19:33:36 #145
60090 Akkersloot
pi_25960206
Matheus 7:1-6 "Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt. Want met de maat waarmee gij oordeelt zult ook gij geoordeelt worden ...". Ik zou niet weten waarom jij dan een ander een racist mag noemen. Het is mij niet duidelijk en ik wens dus uitleg.

En mod Alicey. Ik wens hier niet zomaar voor racist uitgemaakt te worden. Lijkt mij in strijd met de policy.
  zondag 3 april 2005 @ 19:35:28 #146
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25960258
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:33 schreef Akkersloot het volgende:
Matheus 7:1-6 "Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt. Want met de maat waarmee gij oordeelt zult ook gij geoordeelt worden ...". Ik zou niet weten waarom jij dan een ander een racist mag noemen. Het is mij niet duidelijk en ik wens dus uitleg.

En mod Alicey. Ik wens hier niet zomaar voor racist uitgemaakt te worden. Lijkt mij in strijd met de policy.
In dat geval zou je beargumenteerd terug kunnen antwoorden. Je bent zelf ook niet vies van andere forum-gebruikers beledigen, het lijkt me dan ook niet gepast dat je op stelten loopt.
  zondag 3 april 2005 @ 19:36:22 #147
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25960278
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:28 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?

helemaal juist
Je moest eens weten hoeveel goddeloze teksten er in de bijbel staan.
pi_25960285
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:33 schreef Akkersloot het volgende:

Je bent zelf ook nogal direct en prococerend, dus stel je niet aan. Had eerlijk gezegt gehoopt op een reli-topic zonder gezanik. Bij voorbaat dank.
  zondag 3 april 2005 @ 19:41:20 #149
60090 Akkersloot
pi_25960406
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:36 schreef Haushofer het volgende:
Je bent zelf ook nogal direct en prococerend, dus stel je niet aan. Had eerlijk gezegt gehoopt op een reli-topic zonder gezanik. Bij voorbaat dank.
Ik weet niet of dat je het gevolgd hebt, maar ik werd door Dominique uitgemaakt voor een racist.

Daar kan "direkt en provocerend" niet op slaan. Vanwege de simpele reden dat ik geen racist ben.
  zondag 3 april 2005 @ 19:44:23 #150
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25960469
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:41 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat je het gevolgd hebt, maar ik werd door Dominique uitgemaakt voor een racist.

Daar kan "direkt en provocerend" niet op slaan. Vanwege de simpele reden dat ik geen racist ben.
Akkie, kom op, we hadden het net ergens over. Als D domme dingen doet kun je ze ook gewoon negeren.
Mu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')