quote:lekker dannn
Dacht vandaag lekker stukje rijden op de motor, reed ik dus ergens een Zeeland op zo'n godsverlaten dijk, geen zijweggetjes en bijna geen verkeer. Dus ik trek het gas effe open.... word ik later aangehouden. "Wij hebben u geklokt op 268km/h waar 100 is toegestaan"
Goed, nu ben ik dus mn motor + rijbewijs kwijt... binnenkort voor de rechter verschijnen, maar ik kon rekenen op een boete van rond de 1100 euro als het mn 1e keer was
* mee eensch is *quote:Op zondag 27 maart 2005 17:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Binnenkort horen we of Schwarzwalder zijn motor en rijbewijs terug krijgt, ik hoop het voor hem
t Word nu net weer een beetje mooi weer
moraalridderquote:Op zondag 27 maart 2005 18:19 schreef Stoelpoot het volgende:
nog steeds dit topic??
ik dacht dat het al duidelijk was dat 268 racen aso was
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:19 schreef Stoelpoot het volgende:
ik dacht dat het al duidelijk was dat 268 niet te bevatten is voor koekblikkers
Reageer dan nietquote:Op zondag 27 maart 2005 19:23 schreef BMW_Master het volgende:
Waarom wordt er weer een topic over dit geopend? Niks bijzonders dit, ik rij zelf ook een motor (kawa ZX7R '97). Volgens mij vinden jullie leuk om aandacht te krijgen, flikker nou maar op met die theekransjestopics.
Ga dan verder in jullie slowchat-topic, Schwarzenalder is niet meer, dushet is sowieso ouwe koeien uit sloot halen om aandacht van andere fokkers te krijgen.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:24 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Reageer dan niet
Dit is een serieuze topic ja
Ik mag hopen dat Schwarzenalder nog wel is... zou niet goed zijn als hij niet meer is...quote:Op zondag 27 maart 2005 19:30 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Ga dan verder in jullie slowchat-topic, Schwarzenalder is niet meer, dushet is sowieso ouwe koeien uit sloot halen om aandacht van andere fokkers te krijgen.
Je kan ook gewoon niet op deze topic klikken en niet reagerenquote:Op zondag 27 maart 2005 19:36 schreef BMW_Master het volgende:
Oftewel dat lezen we pas bij de 14ste deel in deze tempo zo. Hij kan toch net zo goed in jullie slowchattopic verder gaan, wij willen niet lastig mee gevallen worden met jullie troep.
quote:Op zondag 27 maart 2005 19:38 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet op deze topic klikken en niet reageren
Of jullie houden op met deze zielige topics en houden jullie koest in jullie slowchattopic. Hup, weg, kssssjt...quote:Op zondag 27 maart 2005 19:38 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet op deze topic klikken en niet reageren
quote:Op zondag 27 maart 2005 20:02 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Of jullie houden op met deze zielige topics en houden jullie koest in jullie slowchattopic. Hup, weg, kssssjt...
quote:Op zondag 27 maart 2005 20:02 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Of jullie houden op met deze zielige topics en houden jullie koest in jullie slowchattopic. Hup, weg, kssssjt...
Omdat ze weten dat mensen op lege rechte wegen te hard rijden... en dat is dus goed voor de Nederlandse schatkistquote:Op zondag 27 maart 2005 21:43 schreef Varr het volgende:
Toch gek he, dat die zei dat de weg helemaal leeg was, waarom zou politie daar nou in hemelsnaam controleren...![]()
Grote pakkansquote:Op zondag 27 maart 2005 21:43 schreef Varr het volgende:
Toch gek he, dat die zei dat de weg helemaal leeg was, waarom zou politie daar nou in hemelsnaam controleren...![]()
Kortzichtige sukkelquote:Op zondag 27 maart 2005 21:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Grote pakkansExtra kans op extra geld in de schatkist
Het gaat zogenaamd om de verkeersveiligheid... waarom zie ik dan nooit alcoholcontrole's? Ja, 3x in het jaar ofzo... hoe vaak zie ik de laseren bij een school? Bijna nooit.... hoe vaak zie ik ze staan langs de snelweg of op een provinciale weg? VAAK
De regering is zeker niet origineel nee....quote:Op zondag 27 maart 2005 21:52 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Kortzichtige sukkel
Das alles wat ik hier nog zeg, wat een prutsers hier
Enige wat jullie kunnen aandragen is "moraalridder" , hoe origineel
Waarom staan ze er dan volgens jou? Om de veiligheid te waarborgen van overstekende walvissen over de snelweg ofzoquote:
Ja dus, omdat ze weten dat daar hard gereden wordt... dus altijd kassaquote:Op zondag 27 maart 2005 21:55 schreef Varr het volgende:
Ja hoor, de TS zei dat er niemand reed, alsof de politie gaat controleren op een weg waar praktisch niemand rijdt.
Duhhhquote:Op zondag 27 maart 2005 21:55 schreef Varr het volgende:
Ja hoor, de TS zei dat er niemand reed, alsof de politie gaat controleren op een weg waar praktisch niemand rijdt.
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Grote pakkansExtra kans op extra geld in de schatkist
Lees deel 1 en 2 maarquote:Op maandag 28 maart 2005 02:07 schreef Rodie83 het volgende:
Whehehe. Hee. Zijn de moraalridders al langs geweest?
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:54 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ik hoop ook dat ie z'n rijbewijs snel terug heeft! Ik gun hem wel een herkansing om zichzelf met 268 km/h rond een boom te draaien
Dat jij als je met je fiets door rood fietst maar door een vrachtwagen geschept mag wordenquote:Op maandag 28 maart 2005 01:54 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ik hoop ook dat ie z'n rijbewijs snel terug heeft! Ik gun hem wel een herkansing om zichzelf met 268 km/h rond een boom te draaien
Of in zn auto geschept word door een vrachtwagen wanneer ie zn bak nog net ff snel; voor de vrachtwagen gooitquote:Op maandag 28 maart 2005 11:34 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dat jij als je met je fiets door rood fietst maar door een vrachtwagen geschept mag worden![]()
Ik ben bang dat de boete vele malen hoger is dan de 1100 die je te horen hebt gekregen. Een oud collega van mij reed 78 km te hard met zijn motor (ook op een dijkje) en kreeg 900 euro boete daarvoor. Jij reed veel en veel harder en zal dus wel een veel hogere boete krijgen ben ik bang.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:53 schreef Schwarzwalder het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik krijg deze week mn motor en rijbewijs terug!!!!!!!!!!!!! moet wel over een paar weken voor de rechter verschijnen waar ze de boete gaan bepalen maar ik kan in elk geval weer rijden binnenkort!
Moraalridder #529583295 ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:55 schreef Falco het volgende:
Je kan beter op je snelheid letten, idioot.
wat dacht je van gewoon normaal doen op de openbare weg ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:53 schreef Schwarzwalder het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik krijg deze week mn motor en rijbewijs terug!!!!!!!!!!!!! moet wel over een paar weken voor de rechter verschijnen waar ze de boete gaan bepalen maar ik kan in elk geval weer rijden binnenkort!ik ga nu wat beter op de struikrovers letten denk ik
het is eigenlijk helemaal niet meer leuk om in nederland te rijden vind ik, te gevaarlijk voor je portmonnee en rijbewijsje, ik ga maar naar een plaats dicht bij de duitse grens verhuizen denk ik LOL
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:24 schreef Lithion het volgende:
Ik had je van je kutbrommertje afgereden.
quote:Eigenlijk best zielig dat je je motor kwijt bent, waar moet je nu je kleine lul mee compenseren?
Ik vind 268 km p/h rijden op een lege snelweg vele malen gewoner dan in de spits rijden in een koekblik en dan met van alles bezig zijn behalve met het verkeerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat dacht je van gewoon normaal doen op de openbare weg ?
nog veel beter....
Grote bek op het forum hebben is makkelijk hequote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:24 schreef Lithion het volgende:
Eigenlijk best zielig dat je je motor kwijt bent, waar moet je nu je kleine lul mee compenseren?
Nu hopen dat je van die rechter alsnog een rijverbod krijgt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:53 schreef Schwarzwalder het volgende:
ik krijg deze week mn motor en rijbewijs terug!!!!!!!!!!!!!
Dan krijgt ie ook echt eerst van de officier van justitie zn rijbewijs terugquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:08 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Nu hopen dat je van die rechter alsnog een rijverbod krijgt.
schaamteloos gejatte textquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Trouwens.... zolang de overheid methadon verstrekt aan verslaafden om hun behoeften te bevredigen, mogen wij ook wel onze behoefte bevredigen vind ik
Eigen STOMME DOMME schuld! Wegpiraten zoals zoals jij moeten ze opsluiten. Ik hoop dat je je rijbewijs en motortje NEVER NOOIT meer terug krijgt.quote:lekker dannn
Dacht vandaag lekker stukje rijden op de motor, reed ik dus ergens een Zeeland op zo'n godsverlaten dijk, geen zijweggetjes en bijna geen verkeer. Dus ik trek het gas effe open.... word ik later aangehouden. "Wij hebben u geklokt op 268km/h waar 100 is toegestaan"
Goed, nu ben ik dus mn motor + rijbewijs kwijt... binnenkort voor de rechter verschijnen, maar ik kon rekenen op een boete van rond de 1100 euro als het mn 1e keer was
oeh, een koekblikker met een grote bekquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:24 schreef Lithion het volgende:
Eigenlijk best zielig dat je je motor kwijt bent, waar moet je nu je kleine lul mee compenseren?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:17 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Eigen STOMME DOMME schuld! Wegpiraten zoals zoals jij moeten ze opsluiten. Ik hoop dat je je rijbewijs en motortje NEVER NOOIT meer terug krijgt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:17 schreef super_honda het volgende:
[..]
oeh, een koekblikker met een grote bek![]()
wedden dat je gauw je raampje dicht draait, de deuren op slot doet en er snel vandoor gaat als een motorrijder van zijn motor afstapt om jou eens flink de waarheid te zeggen nadat je zo flink had zitten bumperkleven/snijden/toeteren!
kneus![]()
Lege rechte weg, geen tot nauwelijks verkeer...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:41 schreef postman het volgende:
als je nou gewoon zo dapper bent om toe te geven dat 't fout is en gevaarlijk. Maar nee, ga 't nog even goedpraten ook
nauwelijks verkeer..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:46 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Lege rechte weg, geen tot nauwelijks verkeer...
Als je je rijbewijs voor je beroep nodig hebt en je 'm van de officier van justitie terugkrijgt om die reden, en je bent in het verleden (afgelopen jaar) niet gepakt met 30 km of hoger, krijg je alleen een geldstraf + proeftijd... wordt je binnen die proeftijd gepakt ben je wel de sjaak...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:52 schreef tommytheman het volgende:
Schwarzwalder ik ben bang dat jeje rijbewijs voor langere tijd in moet leveren na de rechtzitting..Sterker nog, wil er wel 50 euro om verwedden
Ahha, nu komt de aap uit de mouw... je bent gewoon jaloers dat je geen voertuig hebt die zo snel kanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:00 schreef _Administr8or_ het volgende:
Te snel rijden boeit niet dat doet iedereen wel eens, maar zo snel rijden is gewoon compleet belachelijk.
Ik hoop het voor hem..maar ben er bang voorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Als je je rijbewijs voor je beroep nodig hebt en je 'm van de officier van justitie terugkrijgt om die reden, en je bent in het verleden (afgelopen jaar) niet gepakt met 30 km of hoger, krijg je alleen een geldstraf + proeftijd... wordt je binnen die proeftijd gepakt ben je wel de sjaak...
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:04 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ahha, nu komt de aap uit de mouw... je bent gewoon jaloers dat je geen voertuig hebt die zo snel kan
Ik vrees eerder dat het andersom isquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:22 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ach ja, jij begrijpt het niet. Daar kun je niks aan doen.
Dat kan inderdaad... kost geloof iets van 130 euro... En de grootste echte wegmisbruikers worden daar gewoon geschikt verklaard voor de weg... is echt een wassen neus...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:26 schreef tommytheman het volgende:
Bij zeer grove overtredingen kan de zogenaamde artikel 130-procedure gestart worden, waarbij de bestuurder een onderzoek moet ondergaan naar de lichamelijke of geestelijke geschiktheid om een motorrijtuig te besturen. Afhankelijk van de uitkomst kan het CBR het rijbewijs permanent ongeldig verklaren.
Bron: www.verkeershandhaving.nl
Dit ligt puur aan welke rechter je krijgt...tegen mij zei zo'n antimotor mens, na ik gepakt was met 80 km te hard op een kaatslange rechte weg zonder zijwegen, huizen, of bochten: Maar je kunt toch zo ineens de macht over het stuur verliezen? Ik zei: U rijdt geen motor he? Zij: Nee dat vind ik zulke gevaarlijke ondingen, bah.Daar ben je dan mooi klaar mee.
Nee.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:30 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik vrees eerder dat het andersom is![]()
Ooit wel eens een motor bereden?
Zegt dus meer dan genoegquote:
Wat ik net zei... inlevingsvermogen....quote:Maar 170 km/h te hard is heel normaal, en als iemand er iets van zegt is hij jaloers
Doe normaal man, als je niet begrijpt dat 268 km/h veel te hard is dan spoor je niet.
Gelukkig tot op heden nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:39 schreef tommytheman het volgende:
Maar jij zit zeker in de luxe positie dat je nog nooit zo'n bekeuring hebt gehad?
Tja wees er maar blij mee, je krijgt je rijbewijs igg lang niet zo snel weer terug als vroeger.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:41 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Gelukkig tot op heden niet
Baseer me dus alleen op TV en internet wijsheid qua rechtelijke gang
Ik doe overwegend ook wel rustig aan... het is zelden dat ik meer als 50 km p/h te hard rijquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:49 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Tja wees er maar blij mee, je krijgt je rijbewijs igg lang niet zo snel weer terug als vroeger.
Ik leef me nu uit met de motor in Duitsland, in NL tour ik alleen nog maar, een paar bochten uitgezonderd
![]()
* ploing *quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:06 schreef 2609 het volgende:
ik ben vorige week mn ferrari kwijtgeraakt ik sneed een undercover volvo af met 200km/u volgens hun
En toen kwam mama en moest je eten en mocht je niet meer met de autootjes spelenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:06 schreef 2609 het volgende:
ik ben vorige week mn ferrari kwijtgeraakt ik sneed een undercover volvo af met 200km/u volgens hun
Ik ken er zat die het niet zeggen en het wel goedkeurenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
Wat een flauwekul om mensen die kritiek hebben maar gelijk af te doen als koekblikrijders... Ik ken zat motorrijders die hetzelfde zouden zeggen.
Ik neem aan dat als je een ferrari hebt, ook vast wel een scanner hebt staanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:17 schreef 2609 het volgende:
ik moest de afslag halen die miste ik bijna en als je het niet geloofd heb je pech ik heb het proces verbaal hier nog liggen
Te veel compressie of te lage resolutiequote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:26 schreef 2609 het volgende:
[[url=http://img161.exs.cx/img161/4118/bekeuring1gp.th.jpg]afbeelding][/URL]
waarom is het zo lelijk ik hebdr niet zoveel verstand van je kan nu niks lezen
nee, een groep harleys of bankstellen die met 60 overal langs tuffen in spijkerbroek en t-shirt geven motorrijders een goeie naamquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
Wat een flauwekul om mensen die kritiek hebben maar gelijk af te doen als koekblikrijders... Ik ken zat motorrijders die hetzelfde zouden zeggen.
Zonder mensen die het motorrijden zo'n slechte naam geven, zouden er misschien betere voorzieningen komen, juist voor motorrijders.
Ja, ik weet dat motorrijders het verkeer beter inschatten. Maar het zijn juist de mensen die de weg als circuit gebruiken, die motorrijders een slechte naam opleveren.
Ik weet ook dat meer dan 50% van de ongelukken waarbij een motor betrokken is, veroorzaakt wordt door een auto. Maar dat ziet bijna niemand. Wat men wel ziet, is het onverantwoordelijk gedrag van een minderheid.
En jij hebt er wel verstand vanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:56 schreef super_honda het volgende:
en 99% van de mensen die in dit topic gereageerd hebben hebben absoluut nergens verstand van...
een pinda/corsa die boven de 100 al absoluut geen remmen meer hebben....
nee, jij lult weer lekker.... als je al niet eens weet wat goeie remmen zijn en dat er verschil in remmen zit... laat me raden, je fietst?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:02 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En jij hebt er wel verstand van
Wat hebben remmen met het type auto te maken? Ze zijn goed, of ze zijn niet goed..
En je kunt nog zulke goeie remmen hebben, aan de natuurkunde wetten ontkom je niet. Als je 270 rijdt heb je een te lange remweg om vlot te kunnen anticiperen op onregelmatigeheden die je vaak te laat ziet...
Want goeie remmen is 1 ding maar alles overzien is een 2e , en dan heb je nog een factor waar je geen invloed op kunt uitoefenen en dat zijn je medeweggebruikers....
Maar goed, je zult dit vast wel weer wegwuiven met het argument dat ik er geen verstand van heb...
Dat bedoel ik... waar staat dat ik zeg dat er geen verschil is tussen remmen??quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:47 schreef super_honda het volgende:
[..]
nee, jij lult weer lekker.... als je al niet eens weet wat goeie remmen zijn en dat er verschil in remmen zit... laat me raden, je fietst?
enne overzien? een lege rechte weg zonder zijstraten? mwah denk dat de gemiddelde spits gevaarlijker is![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:09 schreef GenesiZ het volgende:
Ik heb het gevoel dat iedereen hier in dit topic nog nooit in zeeland is geweest. Ik woon zelf ongeveer 30km van zeeland vandaan en kom er gemiddeld 1-2x per week voor mijn hobby. Dit is ook voornamelijk in het weekend. Er zijn daar dijken zat (EN JA, DAAR HEB JE DIJKEN DIE OOK AUTOWEGEN ZIJN) niet die kleine trutheuveltjes die ze bij jullie in je gehucht of woonwijken hebben, en die dijken zijn zo dat je makkelijk harder kan dan 100. Nu is 268/290 natuurlijk heel erg hard en gevaarlijk En ik geef de TS ook wel gelijk, als je zo'n type motor hebt, zit je zo aan die snelheid. Dit betekend niet dat het zomaar mag en dat ik het goed vindt, maar zolang je er niemand mee schaad, kan het geen kwaad. Dat hij nu een boete heeft is compleet zijn eigen schuld en dat weet hij.
Maar als je vaak in zeeland komt, op die autowegen, dan zie je vaak geen hond. (en ook geen spelende kinderenik snap al niet hoe je in hemelsnaam een woonwijk gaat vergelijken met spelende kinderen, fietsers en skaters
en een autoweg. Dat noemen ze selectief lezen. "ow, tis een dijk. Jaaaah, daar spelen kinderen" NEE je moet lezen. Het is een autoweg) Dus dan kun je daar gemakkelijk even je gas opentrekken. En dan nog een reactie hier "stom dat je de politie niet ziet", nee duh. DIE STONDEN ACHTER EEN GEBOUWTJE. Als daar een gejatte fiets had gestaan, dan had hij die ook niet gezien
Als jij als moraal-ridder over de a2 rijdt met 105 km/u dan zie je de politie ook niet staan langs de weg, want je was druk bezig met je make-up, gel-kop of cd-speler te klooien. Als je op een motor zit, dan heb je niets om mee te kloten, dus kijk je alleen maar naar de weg.
Wat ik ook wel grappig vind is dat mensen zeggen dat je niet kan voorruit kijken met die snelheid. Nee, dat klopt. Je zal niet zover vooruit kunnen kijken nee, maar ga eens na als jij met 50 door een woonwijk heen crossed met je koekblik, dan kun je helemaal niet voorruit kijken. Want er staan allemaal auto's geparkeerd waar kinderen tussen vandaan kunnen komen, of huismoeders die snel even naar de buuf willen gaan om te kunnen klessebessen. Op die wegen in zeeland heb da je een heel stuk beter zicht dan bij paps en mams in de staat. Zeker op een rustige normale dag.
Als je daar, zoals de moraalridders hier, netjes 100 rijdt op die wegen dan flikker je gewoon in slaap. En wat krijg je dan, nog meer moraalridders die boos worden op iemand die in slaap is gevallen tijdens het rijden. "ja, want dat kan echt niet hoor", "Jezus, want ben je dan een loser" en dat soort opmerkingen.
tuurlijk jochie, jij je zinquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:10 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... waar staat dat ik zeg dat er geen verschil is tussen remmen??
Je hebt goede en slechte, en die zijn vast wel te verdelen in hele goede en hele slechte... maar voor het gemak sla je het stukje over de natuurkunde wetten maar even over.. iets over maximale remvertraging![]()
En op een rechte weg zijn inderdaad nooit verassingen te bekennen.... dit vind ik echt treurig. Iemand die pretendeerd er zoveel verstand van te hebben, en dan met deze onzin aankomen...
Dijken en polderweggetjes worden veelvuldig gebruikt door schoolgaande kinderen / tieners. Er wordt erg vaak onverstandig hard gereden, vooral op bijvoorbeeld de Kattendijkse Dijk. Je hebt inderdaad goed zicht op wat er op de dijk zit, maar niet op wat er de dijk opkomt. Daar zijn al redelijk wat slachtoffers gevallen. Landbouwverkeer is ook iets waar totaal geen rekening mee wordt gehouden. Ook niet met de omstandigheden die daar door veroorzaakt worden, zoals bijvoorbeeld slik op de weg etc.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:09 schreef GenesiZ het volgende:
...
Wat gevaarlijker is kan over gediscussierd worden. Mijn punt is dat het een onnodig risico is wat je neemt, niet alleen voor jezelf ( wat in mindere mate van belang is ) maar ook voor anderen, als je dit soort snelheden wilt rijden op de OPENBARE WEG. Ga dan het circuit op zeg ik dan, val je er niet mee lastig.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:14 schreef super_honda het volgende:
[..]
tuurlijk jochie, jij je zinowja, ik zei niet dat er op een lege lange rechte weg GEEN verrassingen konden zijn, maar dat 120 in de spits gevaarlijker is
![]()
leuk gezeik met je natuurkunde wetjes, helaas voor jou is de praktijk anders dan de theorie.
maar als je het zo goed weet, wat rijd jij dan wel niet?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:17 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Eigen STOMME DOMME schuld! Wegpiraten zoals zoals jij moeten ze opsluiten. Ik hoop dat je je rijbewijs en motortje NEVER NOOIT meer terug krijgt.
Even een vraagje hè, wil jij later kinderen? Vast wel. Nou, vergeef me dat ik het durf te vragen maar betekend dat ook dat je verder geen geslachtsdaad meer gaat plegen daarna?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:25 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat gevaarlijker is kan over gediscussierd worden. Mijn punt is dat het een onnodig risico is wat je neemt, niet alleen voor jezelf ( wat in mindere mate van belang is ) maar ook voor anderen, als je dit soort snelheden wilt rijden op de OPENBARE WEG. Ga dan het circuit op zeg ik dan, val je er niet mee lastig.
En gezeik over die natuurkunde. Het is gewoon zo dat er een maximale remvertraging is voor voertuigen met remschijven. Die schijven hebben gewoon een limiet. De moderne auto bv. heeft een maximale remvertraging van 8-10 m/s. Dat ligt natuurlijk wel hoger voor de motor, maar het principe blijft hetzelfde.
Als je 270 km/u rijdt, rij je 75 meter per seconde. Dwz je ziet wat, je reageert en je bent al 75 meter verder... Als je in 1 seconde reageerd tenminste. Dus je kan je de remweg wel voorstellen, onder optimale omstandigheden. Maar goed tot zover dat, doe ermee wat je wilt.
En ik rij al 8 jaar auto. En ik hou van doorrijden, je zult je niet snel aan me ergeren als snelheidsduivel. Maar als je zulke snelheden als TS wilt rijden, ga dan ff een circuit op...
Hartstikke mooi verhaal, en ik kan het niet meer met je eens zijn, ik heb dan ook nimmer de vraag gesteld "waarom je veel te hard rijdt".quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Even een vraagje hè, wil jij later kinderen? Vast wel. Nou, vergeef me dat ik het durf te vragen maar betekend dat ook dat je verder geen geslachtsdaad meer gaat plegen daarna?
Vast niet.
Wat heeft dat dan met te snel rijden te maken. Nou, dat veel te hard rijden hetzelfde is als van dattum! Hooguit twee maal in je leven is het als een doel opzich, net als kinderen maken, voor de rest is het ingegeven door ongeremde lustgevoelens, passie, en andere gevoelszaken die zich niet laten sturen door je verstand. Eigenlijk zijn zulke wegen een grote rosse buurt en zijn snelle motoren de klanten. Dus "waarom" je veel te hard rijdt is geen vraag....
Er zijn genoeg snelle circuits denk ik hoor, waar je die snelheid best kan halen...quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Alsof je op een circuit 290 haalt...Circuit is voor de bochten, mocht je dan nog niet door hebben....
Trouwens uit nieuwschierigheid, die 286 km/u heb je met die Bandit gehaald?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Het moet gewoon op de weg kunnen, zo af en toe. Als je maar weet waar je het doet. Maar de regering denkt daar dus anders over
In Duitsland mag je op de meeste stukken Autobahn ook gewoon zo hard als je wilt, en daar gebeuren (in verhouding) nou niet meer ongelukken dan op onze snelwegen....
quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:25 schreef Rietvaerder het volgende:Wie zegt dat ik 286 heb gereden ? Dat haalt de mijne niet eens....
De moraalridders vonden het nodig hem te stenigen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:37 schreef JDude het volgende:
Zijn hier nou echt drie delen over nodig?
Meneer heeft 188 km. te hard gereden. Dan raak je in NL je rijbewijs kwijt, en met wat pech ook je voertuig. En je mag betalen. Wat een wereldnieuws zeg.
Dat zou helemaal een strakke actie zijn die past bij de eerdere overtreding.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
De moraalridders vonden het nodig hem te stenigen.
TEERD Zwartwouder! Puik dingMaare, toch niet zelf opgehaald he?
286km/h op een naked?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:23 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Trouwens uit nieuwschierigheid, die 286 km/u heb je met die Bandit gehaald?
Ik heb geen nakedquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
286km/h op een naked?Jij hebt er echt de ballen verstand van he?
Dat valt dan weer mee.. vind dat als je dit de eerste keer doet je wel een bekering ofzo moet krijgen, maar dat ze niet meteen je rijbewijs en je motor in moeten nemen. Iedereen test z'n voortuig wel eens uitquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:37 schreef Schwarzwalder het volgende:
HEB HEM TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! net opgehaald!!!!!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu nog het papierke
Die van jou is naakt genoeg voor mij om het een naked te noemen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb geen naked![]()
Jij hebt er wèl verstand zie ik
Die dijk was ook precies waar ik aan dacht bij het lezen van dit topic... genoeg weggetjes waar landbouwverkeer de weg op draait en waar fietsers de weg op komen... Vooral met lekker 'motorrijweer' fietsen er genoeg opa en omaatjes, die reageren natuurlijk ook niet heel snel (daar heb je overigens veel aan als er zo'n motor op je af komt?). Anyway, ik geloof best dat het nodige daar gebeurd is jaquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:24 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Dijken en polderweggetjes worden veelvuldig gebruikt door schoolgaande kinderen / tieners. Er wordt erg vaak onverstandig hard gereden, vooral op bijvoorbeeld de Kattendijkse Dijk. Je hebt inderdaad goed zicht op wat er op de dijk zit, maar niet op wat er de dijk opkomt. Daar zijn al redelijk wat slachtoffers gevallen. Landbouwverkeer is ook iets waar totaal geen rekening mee wordt gehouden. Ook niet met de omstandigheden die daar door veroorzaakt worden, zoals bijvoorbeeld slik op de weg etc.
Ja ik woon in Zeeland...
Ik zeg ook niet dat ik het over hem heb toch? Je voelt je wel extreem aangevallen geloof ik??quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, jullie weten ook echt precies op WELKE 100km/h dijk het gebeurd is
Ik denk dat die jongen het beter heeft kunnen inschatten dan jullie...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:54 schreef ParanoidEv het volgende:
Je voelt je wel extreem aangevallen geirriteerd aan koekblikkers geloof ik??
blind volkje, allemaal lekker met de muziek keihard aan in het dashboardkastje naar wat te vreten zoeken ondertussen bellen(niet handsfree natuurlijk) en dat lekker met een gangetje van 140 want ja, "ik heb ABS" en natuurlijk moet er zo af en toe ff lekker bumperkleven en hier en daar een middelvinger opstekenquote:
Ja, en? Je reageert iig als 1quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:00 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Je weet niet eens of ik een auto héb en wat ik van motors vind?
Terwijl je niet eens weet waar het precies was...quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:29 schreef ParanoidEv het volgende:
... genoeg weggetjes waar landbouwverkeer de weg op draait
en waar fietsers de weg op komen...
Vooral met lekker 'motorrijweer' fietsen er genoeg opa en omaatjes, die reageren natuurlijk ook niet heel snel (daar heb je overigens veel aan als er zo'n motor op je af komt?).
Ik had het niet over die dude van dit topic maar over die dijk waar hij het over had, dat had ik al gezegd. Daar mag je ook fietsen. Dat jij je daardoor aangesproken voelt, sjah.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, en? Je reageert iig als 1
[..]
Terwijl je niet eens weet waar het precies was...
Enne fietsers niet op een autoweg te rijden... (3240934e keer ofoz)
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:10 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik had het niet over die dude van dit topic maar over die dijk waar hij het over had, dat had ik al gezegd.
Dus je spreekt hier niet over die specifieke dijk die FallenAngel bedoelde. Je spreekt jezelf nu tegen... overigens ben ik niet agressief maar word gewoon zooooooooo ontzettend moe van die moralistische reacties.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:29 schreef ParanoidEv het volgende:
genoeg weggetjes waar landbouwverkeer de weg op draait en waar fietsers de weg op komen...
Neee, ik bedoel weggetjes als in zijstraten waarbij je die dijk opkomt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus je spreekt hier niet over die specifieke dijk die FallenAngel bedoelde. Je spreekt jezelf nu tegen... overigens ben ik niet agressief maar word gewoon zooooooooo ontzettend moe van die moralistische reacties.
.... ik dacht hem te kunnen betrappen op een leugentjequote:Op woensdag 30 maart 2005 10:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
286km/h op een naked?Jij hebt er echt de ballen verstand van he?
Gut gut, ik maak een foutje, als ik dit topic zou bekijken kom ik er ook vast genoeg van jou tegen, dus wat is je punt?quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo te zien ook van niet Nederlands, want het is motoren, lul
Wist ik welquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:42 schreef PatrickM het volgende:
Vandaag weer wat moois meegemaakt
Reed op een tweebaansweg op de rechterbaan, op de linkerbaan een groene Passat o.i.d.. Vlak na een kruising waar we beiden door groen reden bleef die eikel links reden. Ik bleef nog een stuk achter 'm rijden om de ruimte te geven dat 'ie naar rechts kon. Maar el-eikelo-extremo vond de linkerbaan kennelijk mooier. Dus ik er rechts langs (ik ga geen 75 rijden war ik 80 mag). Gaat die klootzak terwijl ik hem bijna voorbij ben naar rechts om mij proberen te snijden
Vervolgens stuurde die gelijk weer naar links
Heb m'n motor ff weer af laten zaken zodat ik naast hem reed. Vervolgens door zijn raampje strak aangekeken, maar de held (een ca. 60 jarige lul) durfde alleen nog maar verkrampt rechtuit kijken, en af en toe in z'n ooghoeken spieden of ik er nog zat. Ben er toen schuin voor gaan rijden om 'm de duim te geven en ff te applaudiseren voor z'n heldenaktie
Wat een achtelijke idioten heb je hier toch op de aardkloot...![]()
Je valt toch niet op tussen het gros van de koekblikkersquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:24 schreef tong_poh het volgende:
Ik had in het verleden helemaal niks tegen motorrijders, ook niet als ze te hard reden.
Na het lezen van deze 3 topics denk ik, dat ik mijn mening bij moet stellen.
Je kent mij niet, dus ongefundeerdquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[quote]
Je valt toch niet op tussen het gros van de koekblikkers![]()
Juist niet, maar jullie hebben het toch klaargespeeld om mij van mening te doen veranderen. Wat een stel huilies zijn jullie. Als je te hard rijdt, dan krijg je een boete of in het ergste geval ben je je rijbewijs en motor kwijt.quote:Je bent trouwens wel makkelijk te beinvloeden dan.
Ah ok, mijn fout, ik heb me vergist. Ik dacht namelijk in 1 van die topics gelezen te hebben, dat 1 van jullie aan het zeiken was over het feit dat het oneerlijk was om een boete te krijgen ondanks, dat het in jullie ogen veilig was.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar huilen we ook niet over. Dat zei ik zelfs nog... tis een spelletje en als je gepakt wordt heb je
pech...
Ik denk, dat ze jullie vergelijken, met die kleine aantal motorrijders die wel als idioten rijden. Met name in de bebouwde kom. Een paar van mijn vrienden zijn fervente motorrijders en die kunnen zich ook hieraan ergeren.quote:Gaat mij juist om de ongelovelijke moraalridders die geen IDEE hebben wat motorrijden is en je gelijk voor gestoord verklaren....
Prachtig verhaal, en die ene automobilist verpest het voor de anderen, en hetzelfde geldt voor die ene motorrijder die het verpest voor de anderen.... zo gaan die dingen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:48 schreef PatrickM het volgende:
Automobilisten zijn m'n helden![]()
Zo'n fantastisch inzicht in het verkeer
NOT![]()
Waarom? Dit heb ik net meegemaakt
[..]
Bedoel jequote:Op woensdag 30 maart 2005 21:38 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Prachtig verhaal, en die meeste automobilisten verpesten het voor de enkele die wel goed rijdt
Hoiquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:07 schreef T42 het volgende:
vin het niet normaaldat jij 168 overheen gaat is maar net goed
quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:07 schreef T42 het volgende:
vin het niet normaaldat jij 168 overheen gaat is maar net goed
1. Wat is er gevaarlijk aan die tweewielersquote:Op maandag 4 april 2005 10:41 schreef LesbieMeid het volgende:
De politie moet veel meer controleren op die gevaarlijke tweewielers. Ook moeten ze veel sneller overgaan tot het intrekken van het rijbewijs. Mijn auto kán 160, maar waarom zou ik dat rijden? Veel te gevaarlijk, gebruikt veel benzine en ik wil geen boetes of mijn rijbewijs kwijt.
Door het verschil in snelheid komen ongelukken. In D rij ik ook niet keurig 100/120 want dan word ik links en rechts voorbijgescheurd. Hier in NL rijden de meeste mensen wel netjes op een paar macho's na.quote:Op maandag 4 april 2005 10:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
4. 160 is gevaarlijk, waarom is het op de meeste stukken op de Autobahn in Duitsland dan toegestaan? En daar gebeuren echt niet meer ongevallen, integendeel.
Je geeft geen antwoord, WAAROM is 160 gevaarlijk dan? En 120 niet? Dus als je op een geheel lege snelweg 160 rijdt ben je gevaarlijk bezig? Want dat zeg je.quote:Op maandag 4 april 2005 10:52 schreef LesbieMeid het volgende:
[..]
Door het verschil in snelheid komen ongelukken. In D rij ik ook niet keurig 100/120 want dan word ik links en rechts voorbijgescheurd. Hier in NL rijden de meeste mensen wel netjes op een paar macho's na.
op twee wielen kan je minder snel uitwijken dan met vier wielenquote:Op maandag 4 april 2005 10:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
1. Wat is er gevaarlijk aan die tweewielers
kennelijk leren ze niks van een weekje zonder rijbewijs, geldt zowel voor tweewielers als auto'squote:2. NOG sneller rijbewijs innemen
zoals ik al zei: verschil in snelheid. Op een provinciale weg verwacht een zijweg niet dat er een tweewieler komt aanscheuren met 160, 160 is niet gevaarlijk, wel als de rest 80 rijdtquote:3. Waarom is 160 gevaarlijkerOmdat je geleerd is dat 120 de wettelijke maximumsnelheid is? Dus is 160 automatisch gevaarlijk? MEID, krijg eens een beetje eigen inzicht.... typisch weer een rund dat rijdt zoals het haar geleerd is.. geheel zonder eigen inzicht, DAT zijn de gevaarlijkste weggebruikers imo en NIET de motorrijders.
zie 3.quote:4. 160 is gevaarlijkWaarom is het op de meeste stukken op de Autobahn in Duitsland dan toegestaan? En daar gebeuren echt niet meer ongevallen, integendeel.
dat komt omdat mensen hun kinderen niet bij zich kunnen houdenquote:5. De meeste ongevallen gebeuren nog steeds onder de 50km/h
Absoluut niet waar, op 2 wielen ben je VELE malen wenbaarder dan een koekblik die veel breder, langer en zwaarder isquote:Op maandag 4 april 2005 11:00 schreef LesbieMeid het volgende:
[..]
op twee wielen kan je minder snel uitwijken dan met vier wielen
Wat valt er te leren dan? Dat je rustiger moet rijden? Geloof me... het is soms gewoon TE verleidelijk om dat gas eens open te draaien. Word je gepakt heb je gewoon pech. Je kan voor jezelf een grens stellen van maximaal 30km/h te hard bijvoorbeeld... of anders naar Duitsland gaan.quote:kennelijk leren ze niks van een weekje zonder rijbewijs, geldt zowel voor tweewielers als auto's
Nogmaals, weten waar je het doet... 160 op een praktische lege weg zonder zijweggetjes is no problem. Als je motorrijdt moet je wel het vermogen hebben om de situatie in te schatten vind ik.quote:zoals ik al zei: verschil in snelheid. Op een provinciale weg verwacht een zijweg niet dat er een tweewieler komt aanscheuren met 160, 160 is niet gevaarlijk, wel als de rest 80 rijdt
Dat komt omdat je binnen de bebouwde kom o.a. veel meer moet kijken (in spiegels) en dat vergeten de meeste automobilisten... en daar zijn motorrijders voor 90% de dupe van.quote:dat komt omdat mensen hun kinderen niet bij zich kunnen houden
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:12 schreef Rietvaerder het volgende:
overigens ben ik niet agressief maar word gewoon zooooooooo ontzettend moe van die moralistische reacties.
Vind inderdaad dat ze eens strenger moeten gaan controleren op fietsen... vaak rijden zonder licht, geen richting aangeven, door rood rijden etc. etc.quote:Op maandag 4 april 2005 10:41 schreef LesbieMeid het volgende:
De politie moet veel meer controleren op die gevaarlijke tweewielers. Ook moeten ze veel sneller overgaan tot het intrekken van het rijbewijs. Mijn auto kán 160, maar waarom zou ik dat rijden? Veel te gevaarlijk, gebruikt veel benzine en ik wil geen boetes of mijn rijbewijs kwijt.
Maar met een vierwieler kan je wel degelijk sneller uitwijken dan met een tweewielerquote:Op maandag 4 april 2005 18:16 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Vind inderdaad dat ze eens strenger moeten gaan controleren op fietsen... vaak rijden zonder licht, geen richting aangeven, door rood rijden etc. etc.
Ze zouden idd verplicht een rijbewijs voor fietsers moeten gaan maken, zodat 'ie ook weer ingetrokken kan worden.
En wielrenners moeten ze echt zwaar op snelheid controleren. Overal maximum 20 km p/h. Harder? Rijbewijs kwijt en fikse boete en nog eens een taakstraf er overheen...
Bah, gevaarlijke fietsers
quote:Op maandag 4 april 2005 11:00 schreef LesbieMeid het volgende:
[..]
op twee wielen kan je minder snel uitwijken dan met vier wielen
Ben je nou nog bezig met dat topic kicken? Je zit gewoon reacties uit te lokken. Snap niet wat je daar aan hebt maar goed. Sjonge, je krijgt misschien een paar fok!kers op de kast, en dan voel je je een flinke vent, maar terug in de real world ben je nog steeds je rijbewijs + motor kwijt + een boete die je moet betalen...nou nou, dan heb je er wat aan hoor. Die fok!kers liggen er na 5 min niet meer wakker van, jij wel.quote:
Ehm, ik kickte het topic niet maar Alvilonquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ben je nou nog bezig met dat topic kicken? Je zit gewoon reacties uit te lokken. Snap niet wat je daar aan hebt maar goed. Sjonge, je krijgt misschien een paar fok!kers op de kast, en dan voel je je een flinke vent, maar terug in de real world ben je nog steeds je rijbewijs + motor kwijt + een boete die je moet betalen...nou nou, dan heb je er wat aan hoor. Die fok!kers liggen er na 5 min niet meer wakker van, jij wel.
Enne, ik rijbewijs + motor kwijt? Wist ik niet eens joh, en ik maar denken dat dat roze papiertje gewoon in mn mapje zit en mn motor gewoon in de schuur zatquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:40 schreef CoolGuy het volgende:
dus als je dat risico x veel auto's afzet tegen op een motor met 160 over een snelweg gaan rijden, en je besluit dan toch om dat te doen, dan ben je debiel bezig. Klaar.
Dat valt wel mee, gezien het feit dat ik minimaal 240km per dag rij omdat ik door zowat heel Nederland zit. Dat houdt niet in dat ik dan maar 160 moet gaan rijden omdat ik nou toevallig veel op de weg zit. Ik snap je punt dus ook niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij zit zeker niet vaak op de snelweg, 160 km/u reed ik met de auto ook dagelijks, is niets bijzonders..
Ik dacht inderdaad dat jij de TS was. Dat is dus niet zo, maar dat verandert nog niets aan wat ik zeg. Je bent net zo goed bezig om de actie hardrijden etc etc goed te praten. Jij bent ook steeds bezig over verkeersinzicht etc, dus mijn punt verandert helemaal niets.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ehm, ik kickte het topic niet maar Alvilon
[..]
Enne, ik rijbewijs + motor kwijt? Wist ik niet eens joh, en ik maar denken dat dat roze papiertje gewoon in mn mapje zit en mn motor gewoon in de schuur zat![]()
Wist ook niet dat ik een boete moest betalen. En ook wist ik niet dat mijn motor de 300 haalt.... sjeez, jij mag mijn persoonlijke helderziende worden Coolguy![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, gezien het feit dat ik minimaal 240km per dag rij omdat ik door zowat heel Nederland zit. Dat houdt niet in dat ik dan maar 160 moet gaan rijden omdat ik nou toevallig veel op de weg zit. Ik snap je punt dus ook niet.
Gevaarlijke gekquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:33 schreef Patrick281 het volgende:
...
Met de motor reed ik tot voor kort (vorige week verkocht) iedere week 200 km/u en harder in Nederland.
Volgens mij is dit de topickicker.....quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad dat jij de TS was. Dat is dus niet zo, maar dat verandert nog niets aan wat ik zeg. Je bent net zo goed bezig om de actie hardrijden etc etc goed te praten. Jij bent ook steeds bezig over verkeersinzicht etc, dus mijn punt verandert helemaal niets.
Ik snap heus wel dat het feit dat ik dacht dat jij de TS was aantrekkelijker is om zogenaamd gevat op te reageren, want dat is natuurlijk makkelijker dan inhoudelijk reageren, want dat doe je niet. Je keurt het nog steeds goed, en je blijft ook bezig met topickicken zoals iemand anders hier al aanhaalde, blijkbaar om je eigen gelijk te kunnen behalen.
4 > 8 aprilquote:
De kans dat jij een verkeerd rijdende automobilist tegenkomt is zoveel malen groter dan dat je een verkeerd rijdende motorrijder tegenkomt doordat er veel meer automobilisten dan motorrijders zijn in het verkeer. Hierdoor LIJKt het dat % automobilisten dat niet kan rijden veel hoger is dan het aantal motorrijders dat niet kan rijden, wat niet waar is, daarom hebben de meeste motorrijders zo'n bedroefende hekel aan automobilisten.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:48 schreef PatrickM het volgende:
Automobilisten zijn m'n helden![]()
Zo'n fantastisch inzicht in het verkeer
NOT![]()
Waarom? Dit heb ik net meegemaakt
[..]
Ik heb in een andere topic eens zo'n verhaal getikt. Komt er idd gewoon op neer: 5% van een groep bepaald het beeld over/van 99% van een groepquote:Op maandag 11 april 2005 20:17 schreef Varr het volgende:
[..]
De kans dat jij een verkeerd rijdende automobilist tegenkomt is zoveel malen groter dan dat je een verkeerd rijdende motorrijder tegenkomt doordat er veel meer automobilisten dan motorrijders zijn in het verkeer. Hierdoor LIJKt het dat % automobilisten dat niet kan rijden veel hoger is dan het aantal motorrijders dat niet kan rijden, wat niet waar is, daarom hebben de meeste motorrijders zo'n bedroefende hekel aan automobilisten.
Niet dat die gast van jou verhaal niet een enorme loser was... want dat was die wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |