quote:lekker dannn
Dacht vandaag lekker stukje rijden op de motor, reed ik dus ergens een Zeeland op zo'n godsverlaten dijk, geen zijweggetjes en bijna geen verkeer. Dus ik trek het gas effe open.... word ik later aangehouden. "Wij hebben u geklokt op 268km/h waar 100 is toegestaan"
Goed, nu ben ik dus mn motor + rijbewijs kwijt... binnenkort voor de rechter verschijnen, maar ik kon rekenen op een boete van rond de 1100 euro als het mn 1e keer was
* mee eensch is *quote:Op zondag 27 maart 2005 17:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Binnenkort horen we of Schwarzwalder zijn motor en rijbewijs terug krijgt, ik hoop het voor hem
t Word nu net weer een beetje mooi weer
moraalridderquote:Op zondag 27 maart 2005 18:19 schreef Stoelpoot het volgende:
nog steeds dit topic??
ik dacht dat het al duidelijk was dat 268 racen aso was
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:19 schreef Stoelpoot het volgende:
ik dacht dat het al duidelijk was dat 268 niet te bevatten is voor koekblikkers
Reageer dan nietquote:Op zondag 27 maart 2005 19:23 schreef BMW_Master het volgende:
Waarom wordt er weer een topic over dit geopend? Niks bijzonders dit, ik rij zelf ook een motor (kawa ZX7R '97). Volgens mij vinden jullie leuk om aandacht te krijgen, flikker nou maar op met die theekransjestopics.
Ga dan verder in jullie slowchat-topic, Schwarzenalder is niet meer, dushet is sowieso ouwe koeien uit sloot halen om aandacht van andere fokkers te krijgen.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:24 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Reageer dan niet
Dit is een serieuze topic ja
Ik mag hopen dat Schwarzenalder nog wel is... zou niet goed zijn als hij niet meer is...quote:Op zondag 27 maart 2005 19:30 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Ga dan verder in jullie slowchat-topic, Schwarzenalder is niet meer, dushet is sowieso ouwe koeien uit sloot halen om aandacht van andere fokkers te krijgen.
Je kan ook gewoon niet op deze topic klikken en niet reagerenquote:Op zondag 27 maart 2005 19:36 schreef BMW_Master het volgende:
Oftewel dat lezen we pas bij de 14ste deel in deze tempo zo. Hij kan toch net zo goed in jullie slowchattopic verder gaan, wij willen niet lastig mee gevallen worden met jullie troep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |