dan mag ik hopen dat je geen ongeluk bouwt, want dan ben je zuurquote:
Tja... dat had je je dan maar van tevoren moeten bedenken?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:54 schreef ssebass het volgende:
Ik moet stiekem wel zeggen dat ik twijfel, maar dan een klein stuk omdat ik 's ochtends ergens moet oefenen en dan een versterker en andere gitaarspullen moet vervoeren. Nog geen vijf minuten rijden. Ik zou anders niet meer kunnen gaan.
ga eens eieren zoeken ofzo, dat gemultipost in het zelfde topic!quote:Op zondag 27 maart 2005 18:54 schreef Klonk het volgende:
bij dat soort sukkels zou ter plekke in stukjes knippen eigenlijk wel een leuke oplossing zijn.
twee kinderen?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:54 schreef ssebass het volgende:
Ik denk ook niet dat ik ooit nog ga rijden als ik een kind dood heb gereden. Dat lijkt me serieus het ergste dat je in het verkeer kan overkomen en de grote reden dat ik in wijken nooit te hard rijd.
Stiekem hoop ik altijd dat dat soort figuren een boom niet zien overstekenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan mag ik hopen dat je geen ongeluk bouwt, want dan ben je zuur
![]()
had ik maar zulke relaxte vrienden...........quote:Op zondag 27 maart 2005 19:16 schreef JoeBlack2k het volgende:
Ach maat vanmij reed vorige maand met z'n auto en z'n lamme kop de shoarma tent in
die is hem tot augustus kwijt maar boeiend die rijd ook nog steeds
en ach ja boetes boeieee geld zat
meerdere post's in een topic zou niet mogen volgens jou,quote:Op zondag 27 maart 2005 19:15 schreef E- het volgende:
[..]
ga eens eieren zoeken ofzo, dat gemultipost in het zelfde topic!
ik zou het zelf niet doen, heb hem trouwens ook niet altijd bij me als ik rijd.. wat kost zo'n 'geintje' eigenlijk?
tot-ie een keer iemand doodrijdt ofzoquote:Op zondag 27 maart 2005 19:16 schreef JoeBlack2k het volgende:
Ach maat vanmij reed vorige maand met z'n auto en z'n lamme kop de shoarma tent in
die is hem tot augustus kwijt maar boeiend die rijd ook nog steeds
en ach ja boetes boeieee geld zat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |