Ik ben bang dat de boete vele malen hoger is dan de 1100 die je te horen hebt gekregen. Een oud collega van mij reed 78 km te hard met zijn motor (ook op een dijkje) en kreeg 900 euro boete daarvoor. Jij reed veel en veel harder en zal dus wel een veel hogere boete krijgen ben ik bang.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:53 schreef Schwarzwalder het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik krijg deze week mn motor en rijbewijs terug!!!!!!!!!!!!! moet wel over een paar weken voor de rechter verschijnen waar ze de boete gaan bepalen maar ik kan in elk geval weer rijden binnenkort!
Moraalridder #529583295 ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:55 schreef Falco het volgende:
Je kan beter op je snelheid letten, idioot.
wat dacht je van gewoon normaal doen op de openbare weg ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:53 schreef Schwarzwalder het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik krijg deze week mn motor en rijbewijs terug!!!!!!!!!!!!! moet wel over een paar weken voor de rechter verschijnen waar ze de boete gaan bepalen maar ik kan in elk geval weer rijden binnenkort!ik ga nu wat beter op de struikrovers letten denk ik
het is eigenlijk helemaal niet meer leuk om in nederland te rijden vind ik, te gevaarlijk voor je portmonnee en rijbewijsje, ik ga maar naar een plaats dicht bij de duitse grens verhuizen denk ik LOL
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:24 schreef Lithion het volgende:
Ik had je van je kutbrommertje afgereden.
quote:Eigenlijk best zielig dat je je motor kwijt bent, waar moet je nu je kleine lul mee compenseren?
Ik vind 268 km p/h rijden op een lege snelweg vele malen gewoner dan in de spits rijden in een koekblik en dan met van alles bezig zijn behalve met het verkeerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat dacht je van gewoon normaal doen op de openbare weg ?
nog veel beter....
Grote bek op het forum hebben is makkelijk hequote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:24 schreef Lithion het volgende:
Eigenlijk best zielig dat je je motor kwijt bent, waar moet je nu je kleine lul mee compenseren?
Nu hopen dat je van die rechter alsnog een rijverbod krijgt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:53 schreef Schwarzwalder het volgende:
ik krijg deze week mn motor en rijbewijs terug!!!!!!!!!!!!!
Dan krijgt ie ook echt eerst van de officier van justitie zn rijbewijs terugquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:08 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Nu hopen dat je van die rechter alsnog een rijverbod krijgt.
schaamteloos gejatte textquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Trouwens.... zolang de overheid methadon verstrekt aan verslaafden om hun behoeften te bevredigen, mogen wij ook wel onze behoefte bevredigen vind ik
Eigen STOMME DOMME schuld! Wegpiraten zoals zoals jij moeten ze opsluiten. Ik hoop dat je je rijbewijs en motortje NEVER NOOIT meer terug krijgt.quote:lekker dannn
Dacht vandaag lekker stukje rijden op de motor, reed ik dus ergens een Zeeland op zo'n godsverlaten dijk, geen zijweggetjes en bijna geen verkeer. Dus ik trek het gas effe open.... word ik later aangehouden. "Wij hebben u geklokt op 268km/h waar 100 is toegestaan"
Goed, nu ben ik dus mn motor + rijbewijs kwijt... binnenkort voor de rechter verschijnen, maar ik kon rekenen op een boete van rond de 1100 euro als het mn 1e keer was
oeh, een koekblikker met een grote bekquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:24 schreef Lithion het volgende:
Eigenlijk best zielig dat je je motor kwijt bent, waar moet je nu je kleine lul mee compenseren?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:17 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Eigen STOMME DOMME schuld! Wegpiraten zoals zoals jij moeten ze opsluiten. Ik hoop dat je je rijbewijs en motortje NEVER NOOIT meer terug krijgt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:17 schreef super_honda het volgende:
[..]
oeh, een koekblikker met een grote bek![]()
wedden dat je gauw je raampje dicht draait, de deuren op slot doet en er snel vandoor gaat als een motorrijder van zijn motor afstapt om jou eens flink de waarheid te zeggen nadat je zo flink had zitten bumperkleven/snijden/toeteren!
kneus![]()
Lege rechte weg, geen tot nauwelijks verkeer...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:41 schreef postman het volgende:
als je nou gewoon zo dapper bent om toe te geven dat 't fout is en gevaarlijk. Maar nee, ga 't nog even goedpraten ook
nauwelijks verkeer..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:46 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Lege rechte weg, geen tot nauwelijks verkeer...
Als je je rijbewijs voor je beroep nodig hebt en je 'm van de officier van justitie terugkrijgt om die reden, en je bent in het verleden (afgelopen jaar) niet gepakt met 30 km of hoger, krijg je alleen een geldstraf + proeftijd... wordt je binnen die proeftijd gepakt ben je wel de sjaak...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:52 schreef tommytheman het volgende:
Schwarzwalder ik ben bang dat jeje rijbewijs voor langere tijd in moet leveren na de rechtzitting..Sterker nog, wil er wel 50 euro om verwedden
Ahha, nu komt de aap uit de mouw... je bent gewoon jaloers dat je geen voertuig hebt die zo snel kanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:00 schreef _Administr8or_ het volgende:
Te snel rijden boeit niet dat doet iedereen wel eens, maar zo snel rijden is gewoon compleet belachelijk.
Ik hoop het voor hem..maar ben er bang voorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Als je je rijbewijs voor je beroep nodig hebt en je 'm van de officier van justitie terugkrijgt om die reden, en je bent in het verleden (afgelopen jaar) niet gepakt met 30 km of hoger, krijg je alleen een geldstraf + proeftijd... wordt je binnen die proeftijd gepakt ben je wel de sjaak...
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:04 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ahha, nu komt de aap uit de mouw... je bent gewoon jaloers dat je geen voertuig hebt die zo snel kan
Ik vrees eerder dat het andersom isquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:22 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ach ja, jij begrijpt het niet. Daar kun je niks aan doen.
Dat kan inderdaad... kost geloof iets van 130 euro... En de grootste echte wegmisbruikers worden daar gewoon geschikt verklaard voor de weg... is echt een wassen neus...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:26 schreef tommytheman het volgende:
Bij zeer grove overtredingen kan de zogenaamde artikel 130-procedure gestart worden, waarbij de bestuurder een onderzoek moet ondergaan naar de lichamelijke of geestelijke geschiktheid om een motorrijtuig te besturen. Afhankelijk van de uitkomst kan het CBR het rijbewijs permanent ongeldig verklaren.
Bron: www.verkeershandhaving.nl
Dit ligt puur aan welke rechter je krijgt...tegen mij zei zo'n antimotor mens, na ik gepakt was met 80 km te hard op een kaatslange rechte weg zonder zijwegen, huizen, of bochten: Maar je kunt toch zo ineens de macht over het stuur verliezen? Ik zei: U rijdt geen motor he? Zij: Nee dat vind ik zulke gevaarlijke ondingen, bah.Daar ben je dan mooi klaar mee.
Nee.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:30 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik vrees eerder dat het andersom is![]()
Ooit wel eens een motor bereden?
Zegt dus meer dan genoegquote:
Wat ik net zei... inlevingsvermogen....quote:Maar 170 km/h te hard is heel normaal, en als iemand er iets van zegt is hij jaloers
Doe normaal man, als je niet begrijpt dat 268 km/h veel te hard is dan spoor je niet.
Gelukkig tot op heden nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:39 schreef tommytheman het volgende:
Maar jij zit zeker in de luxe positie dat je nog nooit zo'n bekeuring hebt gehad?
Tja wees er maar blij mee, je krijgt je rijbewijs igg lang niet zo snel weer terug als vroeger.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:41 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Gelukkig tot op heden niet
Baseer me dus alleen op TV en internet wijsheid qua rechtelijke gang
Ik doe overwegend ook wel rustig aan... het is zelden dat ik meer als 50 km p/h te hard rijquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:49 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Tja wees er maar blij mee, je krijgt je rijbewijs igg lang niet zo snel weer terug als vroeger.
Ik leef me nu uit met de motor in Duitsland, in NL tour ik alleen nog maar, een paar bochten uitgezonderd
![]()
* ploing *quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:06 schreef 2609 het volgende:
ik ben vorige week mn ferrari kwijtgeraakt ik sneed een undercover volvo af met 200km/u volgens hun
En toen kwam mama en moest je eten en mocht je niet meer met de autootjes spelenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:06 schreef 2609 het volgende:
ik ben vorige week mn ferrari kwijtgeraakt ik sneed een undercover volvo af met 200km/u volgens hun
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |