Je kent ze wel: de type petjes die in uitgebouwde golfjes, crxjes en wat al niet meer de weg onveilig maken. Het lijkt er bijna op alsof een verlaagd veertje hier en donkere raampjes daar de auto zo 100 km sneller laten rijden
![]()
Die types dus... Nooit last van in de auto, nu ik net een motor gekocht heb word ik dagelijks uitgedaagd door overmatig gaspedaalgebruik voor het stoplicht... het extra dicht achter me gaan rijden (nee lul, dan zie ik je niet meer in mn spiegels
![]()
) en dat soort fratsen.
Van die impreza 555 kon ik het verwachten, maar die moest uiteindelijk op de snelweg ook zn gelijk halen door met 200+ na honderden meters verloren te hebben eens langs te razen
![]()
ik al lang en breed rustig 130 op de rechterrijbaan....
Okee, ik heb dan een gsxr750 met 116 pk die er agressief uitziet, maar dat betekend NIET
![]()
dat ik overal en nergens volgas doorheen rij!
Vooral de 20 jarige knulletjes van ITO niveau moeten eens opflikkeren met die ongein, na een stuk of 5 keer rustig optrekken en dan gesneden worden door zon barrel, hoog in de toeren alle moeite om erlangs te komen op tijd, met op het zicht "ik heb een motor eruit getrokken ow wat ben ik stoer" lui erin begint het aardig te borrelen bij mij
Wat bezielt die lui, ze weten dat ze het verliezen, of is het de overmoedigheid van tegenwoordig? Kan ik ook eens rustig een rondje toeren zonder die ongein en gevaar voor eigen leven?
![]()
Irritante lui
[ Bericht 2% gewijzigd door tvdleur op 14-04-2005 23:21:47 ]