abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25843929
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
Wat een flauwekul om mensen die kritiek hebben maar gelijk af te doen als koekblikrijders... Ik ken zat motorrijders die hetzelfde zouden zeggen.
Ik ken er zat die het niet zeggen en het wel goedkeuren
Simpelweg omdat die het verschil weten tussen een lege rechte weg en een wijk vol spelende kinderen
pi_25843957
Rietvaerder: zolang er circuits zijn, heb je je methadon toch?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_25843981
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:17 schreef 2609 het volgende:
ik moest de afslag halen die miste ik bijna en als je het niet geloofd heb je pech ik heb het proces verbaal hier nog liggen
Ik neem aan dat als je een ferrari hebt, ook vast wel een scanner hebt staan
om zodoende het bewijs te leveren dat het idd zo is
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:26:55 #104
109577 2609
Paris (L)
pi_25844227

waarom is het zo lelijk ik hebdr niet zoveel verstand van je kan nu niks lezen
pi_25844374
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:26 schreef 2609 het volgende:
[[url=http://img161.exs.cx/img161/4118/bekeuring1gp.th.jpg]afbeelding][/URL]

waarom is het zo lelijk ik hebdr niet zoveel verstand van je kan nu niks lezen
Te veel compressie of te lage resolutie
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:43:56 #106
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_25844709
Ik heb wat gemist .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:56:43 #107
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_25845003
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
Wat een flauwekul om mensen die kritiek hebben maar gelijk af te doen als koekblikrijders... Ik ken zat motorrijders die hetzelfde zouden zeggen.
Zonder mensen die het motorrijden zo'n slechte naam geven, zouden er misschien betere voorzieningen komen, juist voor motorrijders.
Ja, ik weet dat motorrijders het verkeer beter inschatten. Maar het zijn juist de mensen die de weg als circuit gebruiken, die motorrijders een slechte naam opleveren.
Ik weet ook dat meer dan 50% van de ongelukken waarbij een motor betrokken is, veroorzaakt wordt door een auto. Maar dat ziet bijna niemand. Wat men wel ziet, is het onverantwoordelijk gedrag van een minderheid.
nee, een groep harleys of bankstellen die met 60 overal langs tuffen in spijkerbroek en t-shirt geven motorrijders een goeie naam
er is altijd wel wat te zeiken over motorrijders, en 99% van de mensen die in dit topic gereageerd hebben hebben absoluut nergens verstand van... wat is nou gevaarlijker, 270 rijden op een supersportmotor me supersportremmen/veren etc dan 140 rijden in een pinda/corsa die boven de 100 al absoluut geen remmen meer hebben....
Forum voor beginnende motorrijders: www.25kw.net
FOK!Fotoboek
pi_25845040
super-honda, ik heb het over motorrijders, niet over weekend-rijders.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_25845132
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:56 schreef super_honda het volgende:

en 99% van de mensen die in dit topic gereageerd hebben hebben absoluut nergens verstand van...

een pinda/corsa die boven de 100 al absoluut geen remmen meer hebben....
En jij hebt er wel verstand van

Wat hebben remmen met het type auto te maken? Ze zijn goed, of ze zijn niet goed..

En je kunt nog zulke goeie remmen hebben, aan de natuurkunde wetten ontkom je niet. Als je 270 rijdt heb je een te lange remweg om vlot te kunnen anticiperen op onregelmatigeheden die je vaak te laat ziet...

Want goeie remmen is 1 ding maar alles overzien is een 2e , en dan heb je nog een factor waar je geen invloed op kunt uitoefenen en dat zijn je medeweggebruikers....

Maar goed, je zult dit vast wel weer wegwuiven met het argument dat ik er geen verstand van heb...
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_25846108
Ach... of je nou met 100 of met 270 op je plaat gaat: de ene is legaal dood en de ander illegaal, maar de laatste heeft wel plezier gehad

Stelletje moraalridders, nee, niemand hier die de 120 passeert En niemand die op motoren zit te geilen hier (ik zie ze wel, achter de raampjes van hun autootje kwijlen)

Lullig TS.... maarja, het kan iedereen gebeuren.... tenminste een ervaring rijker, helaas voor de portemonnee
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:47:36 #111
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_25846276
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:02 schreef mcintosh het volgende:

[..]

En jij hebt er wel verstand van

Wat hebben remmen met het type auto te maken? Ze zijn goed, of ze zijn niet goed..

En je kunt nog zulke goeie remmen hebben, aan de natuurkunde wetten ontkom je niet. Als je 270 rijdt heb je een te lange remweg om vlot te kunnen anticiperen op onregelmatigeheden die je vaak te laat ziet...

Want goeie remmen is 1 ding maar alles overzien is een 2e , en dan heb je nog een factor waar je geen invloed op kunt uitoefenen en dat zijn je medeweggebruikers....

Maar goed, je zult dit vast wel weer wegwuiven met het argument dat ik er geen verstand van heb...
nee, jij lult weer lekker.... als je al niet eens weet wat goeie remmen zijn en dat er verschil in remmen zit... laat me raden, je fietst?

enne overzien? een lege rechte weg zonder zijstraten? mwah denk dat de gemiddelde spits gevaarlijker is
FOK!Fotoboek
pi_25846343
*Krakje geeft macintosh glaasje macallen....*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_25846801
Ik heb het gevoel dat iedereen hier in dit topic nog nooit in zeeland is geweest. Ik woon zelf ongeveer 30km van zeeland vandaan en kom er gemiddeld 1-2x per week voor mijn hobby. Dit is ook voornamelijk in het weekend. Er zijn daar dijken zat (EN JA, DAAR HEB JE DIJKEN DIE OOK AUTOWEGEN ZIJN) niet die kleine trutheuveltjes die ze bij jullie in je gehucht of woonwijken hebben, en die dijken zijn zo dat je makkelijk harder kan dan 100. Nu is 268/290 natuurlijk heel erg hard en gevaarlijk En ik geef de TS ook wel gelijk, als je zo'n type motor hebt, zit je zo aan die snelheid. Dit betekend niet dat het zomaar mag en dat ik het goed vindt, maar zolang je er niemand mee schaad, kan het geen kwaad. Dat hij nu een boete heeft is compleet zijn eigen schuld en dat weet hij.

Maar als je vaak in zeeland komt, op die autowegen, dan zie je vaak geen hond. (en ook geen spelende kinderen ik snap al niet hoe je in hemelsnaam een woonwijk gaat vergelijken met spelende kinderen, fietsers en skaters en een autoweg. Dat noemen ze selectief lezen. "ow, tis een dijk. Jaaaah, daar spelen kinderen" NEE je moet lezen. Het is een autoweg) Dus dan kun je daar gemakkelijk even je gas opentrekken. En dan nog een reactie hier "stom dat je de politie niet ziet", nee duh. DIE STONDEN ACHTER EEN GEBOUWTJE. Als daar een gejatte fiets had gestaan, dan had hij die ook niet gezien Als jij als moraal-ridder over de a2 rijdt met 105 km/u dan zie je de politie ook niet staan langs de weg, want je was druk bezig met je make-up, gel-kop of cd-speler te klooien. Als je op een motor zit, dan heb je niets om mee te kloten, dus kijk je alleen maar naar de weg.

Wat ik ook wel grappig vind is dat mensen zeggen dat je niet kan voorruit kijken met die snelheid. Nee, dat klopt. Je zal niet zover vooruit kunnen kijken nee, maar ga eens na als jij met 50 door een woonwijk heen crossed met je koekblik, dan kun je helemaal niet voorruit kijken. Want er staan allemaal auto's geparkeerd waar kinderen tussen vandaan kunnen komen, of huismoeders die snel even naar de buuf willen gaan om te kunnen klessebessen. Op die wegen in zeeland heb da je een heel stuk beter zicht dan bij paps en mams in de staat. Zeker op een rustige normale dag.

Als je daar, zoals de moraalridders hier, netjes 100 rijdt op die wegen dan flikker je gewoon in slaap. En wat krijg je dan, nog meer moraalridders die boos worden op iemand die in slaap is gevallen tijdens het rijden. "ja, want dat kan echt niet hoor", "Jezus, want ben je dan een loser" en dat soort opmerkingen.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_25846827
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:47 schreef super_honda het volgende:

[..]

nee, jij lult weer lekker.... als je al niet eens weet wat goeie remmen zijn en dat er verschil in remmen zit... laat me raden, je fietst?

enne overzien? een lege rechte weg zonder zijstraten? mwah denk dat de gemiddelde spits gevaarlijker is
Dat bedoel ik... waar staat dat ik zeg dat er geen verschil is tussen remmen??

Je hebt goede en slechte, en die zijn vast wel te verdelen in hele goede en hele slechte... maar voor het gemak sla je het stukje over de natuurkunde wetten maar even over.. iets over maximale remvertraging

En op een rechte weg zijn inderdaad nooit verassingen te bekennen.... dit vind ik echt treurig. Iemand die pretendeerd er zoveel verstand van te hebben, en dan met deze onzin aankomen...
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:12:54 #115
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_25846870
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:09 schreef GenesiZ het volgende:
Ik heb het gevoel dat iedereen hier in dit topic nog nooit in zeeland is geweest. Ik woon zelf ongeveer 30km van zeeland vandaan en kom er gemiddeld 1-2x per week voor mijn hobby. Dit is ook voornamelijk in het weekend. Er zijn daar dijken zat (EN JA, DAAR HEB JE DIJKEN DIE OOK AUTOWEGEN ZIJN) niet die kleine trutheuveltjes die ze bij jullie in je gehucht of woonwijken hebben, en die dijken zijn zo dat je makkelijk harder kan dan 100. Nu is 268/290 natuurlijk heel erg hard en gevaarlijk En ik geef de TS ook wel gelijk, als je zo'n type motor hebt, zit je zo aan die snelheid. Dit betekend niet dat het zomaar mag en dat ik het goed vindt, maar zolang je er niemand mee schaad, kan het geen kwaad. Dat hij nu een boete heeft is compleet zijn eigen schuld en dat weet hij.

Maar als je vaak in zeeland komt, op die autowegen, dan zie je vaak geen hond. (en ook geen spelende kinderen ik snap al niet hoe je in hemelsnaam een woonwijk gaat vergelijken met spelende kinderen, fietsers en skaters en een autoweg. Dat noemen ze selectief lezen. "ow, tis een dijk. Jaaaah, daar spelen kinderen" NEE je moet lezen. Het is een autoweg) Dus dan kun je daar gemakkelijk even je gas opentrekken. En dan nog een reactie hier "stom dat je de politie niet ziet", nee duh. DIE STONDEN ACHTER EEN GEBOUWTJE. Als daar een gejatte fiets had gestaan, dan had hij die ook niet gezien Als jij als moraal-ridder over de a2 rijdt met 105 km/u dan zie je de politie ook niet staan langs de weg, want je was druk bezig met je make-up, gel-kop of cd-speler te klooien. Als je op een motor zit, dan heb je niets om mee te kloten, dus kijk je alleen maar naar de weg.

Wat ik ook wel grappig vind is dat mensen zeggen dat je niet kan voorruit kijken met die snelheid. Nee, dat klopt. Je zal niet zover vooruit kunnen kijken nee, maar ga eens na als jij met 50 door een woonwijk heen crossed met je koekblik, dan kun je helemaal niet voorruit kijken. Want er staan allemaal auto's geparkeerd waar kinderen tussen vandaan kunnen komen, of huismoeders die snel even naar de buuf willen gaan om te kunnen klessebessen. Op die wegen in zeeland heb da je een heel stuk beter zicht dan bij paps en mams in de staat. Zeker op een rustige normale dag.

Als je daar, zoals de moraalridders hier, netjes 100 rijdt op die wegen dan flikker je gewoon in slaap. En wat krijg je dan, nog meer moraalridders die boos worden op iemand die in slaap is gevallen tijdens het rijden. "ja, want dat kan echt niet hoor", "Jezus, want ben je dan een loser" en dat soort opmerkingen.
FOK!Fotoboek
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:14:59 #116
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_25846914
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:10 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Dat bedoel ik... waar staat dat ik zeg dat er geen verschil is tussen remmen??

Je hebt goede en slechte, en die zijn vast wel te verdelen in hele goede en hele slechte... maar voor het gemak sla je het stukje over de natuurkunde wetten maar even over.. iets over maximale remvertraging

En op een rechte weg zijn inderdaad nooit verassingen te bekennen.... dit vind ik echt treurig. Iemand die pretendeerd er zoveel verstand van te hebben, en dan met deze onzin aankomen...
tuurlijk jochie, jij je zin owja, ik zei niet dat er op een lege lange rechte weg GEEN verrassingen konden zijn, maar dat 120 in de spits gevaarlijker is

leuk gezeik met je natuurkunde wetjes, helaas voor jou is de praktijk anders dan de theorie.

maar als je het zo goed weet, wat rijd jij dan wel niet?
FOK!Fotoboek
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:19:46 #117
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_25847011
Aangezien de motormeute hier zo snel op hun pik getrapt is zou je bijna denken dat het geen compensatiegedrag is.

Echter, ik heb zeer grote voeten.
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:24:37 #118
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_25847083
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:09 schreef GenesiZ het volgende:
...
Dijken en polderweggetjes worden veelvuldig gebruikt door schoolgaande kinderen / tieners. Er wordt erg vaak onverstandig hard gereden, vooral op bijvoorbeeld de Kattendijkse Dijk. Je hebt inderdaad goed zicht op wat er op de dijk zit, maar niet op wat er de dijk opkomt. Daar zijn al redelijk wat slachtoffers gevallen. Landbouwverkeer is ook iets waar totaal geen rekening mee wordt gehouden. Ook niet met de omstandigheden die daar door veroorzaakt worden, zoals bijvoorbeeld slik op de weg etc.

Ja ik woon in Zeeland...
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_25847098
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:14 schreef super_honda het volgende:

[..]

tuurlijk jochie, jij je zin owja, ik zei niet dat er op een lege lange rechte weg GEEN verrassingen konden zijn, maar dat 120 in de spits gevaarlijker is

leuk gezeik met je natuurkunde wetjes, helaas voor jou is de praktijk anders dan de theorie.

maar als je het zo goed weet, wat rijd jij dan wel niet?
Wat gevaarlijker is kan over gediscussierd worden. Mijn punt is dat het een onnodig risico is wat je neemt, niet alleen voor jezelf ( wat in mindere mate van belang is ) maar ook voor anderen, als je dit soort snelheden wilt rijden op de OPENBARE WEG. Ga dan het circuit op zeg ik dan, val je er niet mee lastig.

En gezeik over die natuurkunde. Het is gewoon zo dat er een maximale remvertraging is voor voertuigen met remschijven. Die schijven hebben gewoon een limiet. De moderne auto bv. heeft een maximale remvertraging van 8-10 m/s. Dat ligt natuurlijk wel hoger voor de motor, maar het principe blijft hetzelfde.

Als je 270 km/u rijdt, rij je 75 meter per seconde. Dwz je ziet wat, je reageert en je bent al 75 meter verder... Als je in 1 seconde reageerd tenminste. Dus je kan je de remweg wel voorstellen, onder optimale omstandigheden. Maar goed tot zover dat, doe ermee wat je wilt.

En ik rij al 8 jaar auto. En ik hou van doorrijden, je zult je niet snel aan me ergeren als snelheidsduivel. Maar als je zulke snelheden als TS wilt rijden, ga dan ff een circuit op...
  woensdag 30 maart 2005 @ 08:38:37 #120
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_25848620
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:17 schreef Erick1985 het volgende:

[..]

Eigen STOMME DOMME schuld! Wegpiraten zoals zoals jij moeten ze opsluiten. Ik hoop dat je je rijbewijs en motortje NEVER NOOIT meer terug krijgt.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 30 maart 2005 @ 10:10:08 #121
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25849915
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:25 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Wat gevaarlijker is kan over gediscussierd worden. Mijn punt is dat het een onnodig risico is wat je neemt, niet alleen voor jezelf ( wat in mindere mate van belang is ) maar ook voor anderen, als je dit soort snelheden wilt rijden op de OPENBARE WEG. Ga dan het circuit op zeg ik dan, val je er niet mee lastig.

En gezeik over die natuurkunde. Het is gewoon zo dat er een maximale remvertraging is voor voertuigen met remschijven. Die schijven hebben gewoon een limiet. De moderne auto bv. heeft een maximale remvertraging van 8-10 m/s. Dat ligt natuurlijk wel hoger voor de motor, maar het principe blijft hetzelfde.

Als je 270 km/u rijdt, rij je 75 meter per seconde. Dwz je ziet wat, je reageert en je bent al 75 meter verder... Als je in 1 seconde reageerd tenminste. Dus je kan je de remweg wel voorstellen, onder optimale omstandigheden. Maar goed tot zover dat, doe ermee wat je wilt.

En ik rij al 8 jaar auto. En ik hou van doorrijden, je zult je niet snel aan me ergeren als snelheidsduivel. Maar als je zulke snelheden als TS wilt rijden, ga dan ff een circuit op...
Even een vraagje hè, wil jij later kinderen? Vast wel. Nou, vergeef me dat ik het durf te vragen maar betekend dat ook dat je verder geen geslachtsdaad meer gaat plegen daarna?

Vast niet.

Wat heeft dat dan met te snel rijden te maken, zou je denken. Nou, dat veel te hard rijden hetzelfde is als van dattum! Hooguit twee maal in je leven is het als een doel opzich, net als kinderen maken, voor de rest is het ingegeven door ongeremde lustgevoelens, passie, en andere gevoelszaken die zich niet laten sturen door je verstand. Eigenlijk zijn zulke wegen een grote rosse buurt en zijn snelle motoren de klanten. Dus "waarom" je veel te hard rijdt is geen vraag....
pi_25849953
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:10 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Even een vraagje hè, wil jij later kinderen? Vast wel. Nou, vergeef me dat ik het durf te vragen maar betekend dat ook dat je verder geen geslachtsdaad meer gaat plegen daarna?

Vast niet.

Wat heeft dat dan met te snel rijden te maken. Nou, dat veel te hard rijden hetzelfde is als van dattum! Hooguit twee maal in je leven is het als een doel opzich, net als kinderen maken, voor de rest is het ingegeven door ongeremde lustgevoelens, passie, en andere gevoelszaken die zich niet laten sturen door je verstand. Eigenlijk zijn zulke wegen een grote rosse buurt en zijn snelle motoren de klanten. Dus "waarom" je veel te hard rijdt is geen vraag....
Hartstikke mooi verhaal, en ik kan het niet meer met je eens zijn, ik heb dan ook nimmer de vraag gesteld "waarom je veel te hard rijdt".

Maar als je zonodig zó hard wilt rijden doe het dan op een circuit... wel zo veilig, een beetje als safe sex om in je beeldspraak te blijven. Als je veel sex wil met veel meiden doe je ook een rubbertje om...
  woensdag 30 maart 2005 @ 10:13:33 #123
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25849985
Alsof je op een circuit 290 haalt... Circuit is voor de bochten, mocht je dan nog niet door hebben....
pi_25850033
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Alsof je op een circuit 290 haalt... Circuit is voor de bochten, mocht je dan nog niet door hebben....
Er zijn genoeg snelle circuits denk ik hoor, waar je die snelheid best kan halen...
Maar voor tips daarover zal ik es met een vriend die motor rijdt praten
  woensdag 30 maart 2005 @ 10:19:35 #125
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25850128
Het moet gewoon op de weg kunnen, zo af en toe. Als je maar weet waar je het doet. Maar de regering denkt daar dus anders over

In Duitsland mag je op de meeste stukken Autobahn ook gewoon zo hard als je wilt, en daar gebeuren (in verhouding) nou niet meer ongelukken dan op onze snelwegen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')