whehehequote:Op zondag 27 maart 2005 04:46 schreef rubbereend het volgende:
ga maar op t wachtbankje zitten, SCH komt je vanzelf ontgroenen
ze zal weten dat ze binnen is geweest, voor de zekerheid sturen we VoreG en Vom mee.quote:
quote:
zo zou je het kunnen noemen.......quote:Op zondag 27 maart 2005 05:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wie is SCH
Is dat een "zogenaamd" hoogbegaafde user
goeiemorgen dusquote:Op zondag 27 maart 2005 05:21 schreef rubbereend het volgende:
alvast goede morgen voor de ochtendhoolers
goede morgenquote:Op zondag 27 maart 2005 09:58 schreef just me het volgende:
[..]
goeiemorgen dus
gisteren met de selectie uit eten en uit bieren geweest![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 10:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
goede morgen
hehe jij bent echt net de eerste
Hoi Vaduzquote:
Goedemorgen,quote:Op zondag 27 maart 2005 11:14 schreef tha_dark het volgende:
Ook een Goedemorgen
* tha_dark schenkt voor zichzelf een kop verse sinaasappelsap in en vraagt of nog iemand wil
Ik had 160 Euro winstquote:Op zondag 27 maart 2005 11:33 schreef Noca het volgende:
Halloooo! Mogguh!
Heb net hier bij mn schoonouders ADLS aangelegd! En om te testen of het werkt moet ik hier natuurlijk even posten!![]()
Dankzij de winst van Nederland, Zweden en Duitsland ben ik 110 euro rijker
Tot later
quote:Op zondag 27 maart 2005 11:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wowie.. Dat doen jullie goedMet een inleg van hoeveel?
* BliksemSchigt er dan ook maar eens aan moet gaan denken om in te zetten
Maar ik ben dan zo bang om veel geld te verliiezen
Rare vraag, maar hoe kom je dan tot een winst van 160 Euro ?quote:
Nee hoor geen rare vraag.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rare vraag, maar hoe kom je dan tot een winst van 160 Euro ?
OK. Bedanktquote:Op zondag 27 maart 2005 12:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor geen rare vraag.
Hier betreft het een multiplebet, dus je doet 6 voorspellingen en de quotes die daar voor staan worden met elkaar vermenigvuldigd.
¤ 3.03 X 2.12 x 2 x 2.60 x 1.85 x 1.80 x 1.50 = ¤ 166,85
Echt wel! Als we beide op de meeting zijn krijg je bier van me!quote:Op zondag 27 maart 2005 11:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik had 160 Euro winst
Hebben m'n tips goed voor je uitgepakt Noca!
Ah ok. En hoe krijg je dan uiteindelijk uitbetaald? En het is ook redelijk safe toch? Qua betalen en dergelijke?quote:Op zondag 27 maart 2005 12:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Echt wel! Als we beide op de meeting zijn krijg je bier van me!Oftewel, bedankt
Ik had zelf dacht ik 14 euro ingezet, lekkere winst dus
BS: je moet gewoon een bedrag storten en het daar mee gaan doen. Ik heb 25 euro gestort en ik zit nu op 110, ik stort niks bij ik doe het hier gewoon mee.
Je kunt vanaf die site weer overboeken naar je rekening en het is wel safe ja.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah ok. En hoe krijg je dan uiteindelijk uitbetaald? En het is ook redelijk safe toch? Qua betalen en dergelijke?
Okay.. Van de week maar eens goed uitzoekenquote:Op zondag 27 maart 2005 12:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Je kunt vanaf die site weer overboeken naar je rekening en het is wel safe ja.
PyTh weet er veel meer van, die had me nu ook getipt. Eerst gewoon op safe spelen, hartstikke leuk
quote:
Krijg ik dalijk nog het kerst-gevoelquote:Op zondag 27 maart 2005 13:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]wij ook
en het is slecht weer
dus dat hoort er helemaal bij
hehe daar zat ik ook al aan te denken, we zetten de boom neer en klaarquote:Op zondag 27 maart 2005 13:27 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Krijg ik dalijk nog het kerst-gevoel
quote:
SJ schuift Sandman een peukie en een bakkie koffie toequote:Op zondag 27 maart 2005 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb geen sigaretten meer, baal ik van
Die van mij zijn ook opquote:Op zondag 27 maart 2005 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb geen sigaretten meer, baal ik van
Verdwaald?quote:
Goed bezig MUUSquote:
Goed planquote:
Allemaal familie van jequote:Op zondag 27 maart 2005 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een leuke afbeeldingen komen er nu langs.
Ik heb ze er al weer uitgeschopt, vanwege me ma kan er niet te lang visite blijven.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je ziet allemaal oude bekenden.
Moet je niet bij de visite zitten Vom?
Iemand die ik ken had gisteren 340 euro gewonnenquote:
slim mm, in een kippenhok zitten met pasen kan nooit de bedoeling zijnquote:Op zondag 27 maart 2005 14:58 schreef methodmich het volgende:
Doe maar gek, eendje!
Rondje op kosten van BABEL.
Vriendin is thee drinken bij d'r moeder... Maar ja, d'r vader is werken, dus ben ik maar niet mee gegaan. Dan zit je daar met 4 vrouwen.
Door dat briljante spam-plan van me heb ik nu ineens fora in myAT staan waar ik noooooooooit kom.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 14:56 schreef rubbereend het volgende:net kaartjes besteld voor Tiesto in de HMH tijdens koninginnnennacht
[afbeelding]
ik ben er wel blij mee, eindleijk weer een feest in de HMH, de afgelopen 3 jaar zijn we elke keer naar Qontact in de HMH geweest met koninginnennacht. Maar Q-dance is gestopt met dat feest, gelukkig kunnen we dus de traditie voortzetten.quote:
Nee, voor je het weet rooft de paashaas je eieren!quote:Op zondag 27 maart 2005 14:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
slim mm, in een kippenhok zitten met pasen kan nooit de bedoeling zijn
kun je misschien sparen voor een ADSL-verbinding voor de pc van je schoonouders....is het allemaal veel snellerquote:Op zondag 27 maart 2005 11:33 schreef Noca het volgende:
Halloooo! Mogguh!
Heb net hier bij mn schoonouders ADLS aangelegd! En om te testen of het werkt moet ik hier natuurlijk even posten!![]()
Dankzij de winst van Nederland, Zweden en Duitsland ben ik 110 euro rijker
Tot later
hey dat is wel een goed idee om daar VIP kaarten voor te vragenquote:Op zondag 27 maart 2005 14:56 schreef rubbereend het volgende:net kaartjes besteld voor Tiesto in de HMH tijdens koninginnnennacht
[afbeelding]
wel was dat danquote:Op zondag 27 maart 2005 14:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Iemand die ik ken had gisteren 340 euro gewonnen
die heeft er wel even een rondje ingedaan
en ik maar dik betalenquote:Op zondag 27 maart 2005 15:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey dat is wel een goed idee om daar VIP kaarten voor te vragen
omdat ik bij planet werk (1 van de hoofdsponsors van HMH) kan ik VIP kaarten krijgen![]()
dat is echt goed te doengratis bier
Samsonquote:
waren gisteren natuurlijk weinig verrassingen, als je dan op safe speelt, win je !quote:Op zondag 27 maart 2005 14:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Iemand die ik ken had gisteren 340 euro gewonnen
die heeft er wel even een rondje ingedaan
o niet voor de VIP Lounge ??quote:Op zondag 27 maart 2005 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben er wel blij mee, eindleijk weer een feest in de HMH, de afgelopen 3 jaar zijn we elke keer naar Qontact in de HMH geweest met koninginnennacht. Maar Q-dance is gestopt met dat feest, gelukkig kunnen we dus de traditie voortzetten.
Opzich leuk idee van Tiesto want de kaarten zijn alleen voor de fans die op zn forum zitten.
ik werk er dan ook hard voorquote:
watne zevertquote:
ik kon iig geen kaarten bestellen voor de viplounge, maar k sta toch veel op de vloer dan op het balkonquote:
doe de familie Gourmetten de groetenquote:Op zondag 27 maart 2005 15:31 schreef tong80 het volgende:
Tong moet gaat bij de familie Gourmetten.
Tot vanavond luitjes.
mooi werk.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:31 schreef tong80 het volgende:
Tong moet gaat bij de familie Gourmetten.
Tot vanavond luitjes.
hehequote:Op zondag 27 maart 2005 15:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kon iig geen kaarten bestellen voor de viplounge, maar k sta toch veel op de vloer dan op het balkon
Rammstein is erg gaaf om eens live te zien, maar emt een houseparty sta k toch liever op de vloer. maar k ben er vandoor nog ff pokeren vanmiddagquote:Op zondag 27 maart 2005 15:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
heheik was toen ook bij het concert van Rammstein.. zat ik ook in de VIP... echt ideaal!! zag het echt prefect... (voelde de vlammen langs mee heen gaan) en tja het bier is gratis en Heineken
wat wil een mens nog meer ??
Je doet het jezelf aan.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Al die kwalificatiegroepen doorwerken, je hebt het er maar druk mee.
thx ik zal er even voor gaan zittenquote:Op zondag 27 maart 2005 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent nog op tijd Dos, het kan nog tot 2 april 23:59.
Sketchen is prima Mich!
daar is Hools niet voor!quote:Op zondag 27 maart 2005 16:01 schreef appelsientje het volgende:
is er een modje ?? heb een foutje gemaakt bij
Het Officiële PSVtopic #72 We love you Philip... Cocu
moet 73 zijn
quote:
goh, ben je er nu alweer.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
[afbeelding] Nee, Hools is voor slap lullen! [afbeelding]
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
fkes loerenquote:
weet ik... maar jullie zitten hier tochquote:
hej al een subleague?quote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
weet ik... maar jullie zitten hier toch![]()
maar bedankt alvast![]()
krijg je van mij een biertje ...
Ja hier in hoolsquote:
voor dit soort vragen/opmerkingen is dit topic:quote:Op zondag 27 maart 2005 16:01 schreef appelsientje het volgende:
is er een modje ?? heb een foutje gemaakt bij
Het Officiële PSVtopic #72 We love you Phillip... Cocu
moet 73 zijn
net gepostquote:Op zondag 27 maart 2005 16:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
voor dit soort vragen/opmerkingen is dit topic:
[FB] #16 Spreekkoren voor de mods!
ik eet er 2 denk ik. dan ist mooi geweestquote:
Ik eet er 20quote:Op zondag 27 maart 2005 16:39 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik eet er 2 denk ik. dan ist mooi geweest
chocolade eitjes zekerquote:
Die heb ik nog helemaal niet gehadquote:
ik wa.quote:
Ja jij leeft op chips tosti's snoepquote:
en bierquote:
Dag pascalquote:
quote:
Hier was de varkenshaas lekkerquote:Op zondag 27 maart 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Lekker Vaduz!
Mijn vriendin komt net binnen en we hebben weer varkenshaas. Ze is al bezig nu. Doet ze goed!
Ja hier zitten ze ook in het waterquote:Op zondag 27 maart 2005 17:40 schreef pascalheister het volgende:
eieren zullen zo wel klaar zijn hier
idd het is geen gezicht meer die arme manquote:Op zondag 27 maart 2005 18:05 schreef just me het volgende:
net gezien en wat een mensonterende vertoning![]()
Ik ook.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:19 schreef appelsientje het volgende:
Zooo ik zit echt vol, lekker gegeten
Ik zit ook goed vol, maar het was lekker en dat is uiteraard het belangrijkstequote:
Ja, het heeft voor mij ook z'n waarde verloren.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:19 schreef SCH het volgende:
Tong80, mijn leven heeft echt geen zin meer zo zonder jou
Ik ook, zo eerst heldere ossestaartsoep en dan Ossobucoquote:Op zondag 27 maart 2005 18:46 schreef Againzender het volgende:
Ik zit hier voorlopig nog wel even aan de paasborrel!
Ik kan geen zalm meer eten zonder te denken dat ie een zenuwtik heeft.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan geen zalm meer eten zonder te denken dat ie een zenuwtik heeft.
Ik ookquote:Op zondag 27 maart 2005 19:12 schreef Againzender het volgende:
Ik neem eerst nog een bier!
waar waren ze nouhou ???quote:Op zondag 27 maart 2005 18:06 schreef SCH het volgende:
De Paus zei: Maduro had niet in Oranje gemoeten
JustMe, ik heb je eierstokken gevonden!
ik ook 4quote:Op zondag 27 maart 2005 20:14 schreef 9christensen het volgende:
4 heb ik er toch nog gehad.
Nu zo naar de feesttent hier in het dorp. Biertjes drinken
Regenquote:Op zondag 27 maart 2005 20:18 schreef superjoden het volgende:
Een hele goede avond allen, regenachtig dagje vandaag hier
Godquote:Op zondag 27 maart 2005 20:20 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van verjaardagsfestje van mijn nichtje en haar vriendje.
Kom je binnen, blijken ze deze week stiekem, zonder dat iemand het ook maar wist, getrouwd te zijn.
Alweer champagne gedronken dus.
ja de gehele dag motregen... Suijk had het al voorspeldquote:
wat een zevertquote:Op zondag 27 maart 2005 20:26 schreef tong80 het volgende:
Het topic van de dag :
judo op blote voeten
Waar?? Ik wil die wedstrijd wel even zien..quote:Op zondag 27 maart 2005 20:33 schreef Dos37 het volgende:
ik heb hier Mexico - USA erop staan
Ah, gevonden op Eurosportquote:Op zondag 27 maart 2005 20:35 schreef 9christensen het volgende:
ik ook wel
Whehequote:Op zondag 27 maart 2005 15:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kun je misschien sparen voor een ADSL-verbinding voor de pc van je schoonouders....is het allemaal veel sneller
Idd, ik schakel net in en zie meteen 2 doelpuntenquote:Op zondag 27 maart 2005 20:39 schreef Mindlight het volgende:
Inderdaad Noca, en ze gaan lekker!
Re-exen.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:57 schreef superjoden het volgende:
Zo tijd om te relaxen, zojuist een beetje gezeik gehad met mijn ex dus doe maar een biertje
quote:
Ik ben uit pure ellende maar naar de film gegaan - daar ging ze dood, bij BZN vast niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, het heeft voor mij ook z'n waarde verloren.
Zullen we samen hier naar kijken ?
BZN in Zuid-Afrika. ( TROS, Nederland-2 )
*slik*quote:Op zondag 27 maart 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Ik proef alleen als je samen met mij naar Kelly kijkt bij het nationaaal verkeers examen.
Volgens mij is het Digger anders had ze m'n gemakklijke vragen in het vrouwen hebben geen verstand topic wel beantwoord.quote:
Ik zou dit nuchter posten.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:31 schreef DIGGER het volgende:
O en ik heb ook veel gezopen, dus ik druk me momenteel niet subtiel uit, ben meer de AD "ik zeg waar het op staat" variant.
Ehhhhm, ik weet nog wel meer mbt die werkgeverer dan dat ik hier schrijf en ik kan je zeggen, ik hoef het verhaal van die werkgever niet eens te horen als ie zich zo opsteld, daar kan namelijk geen enkel excuus voor gelden.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:37 schreef SCH het volgende:
Kom op zeg, iemand een tumor toewensen, is toch beneden alle peil - je hoort het verhaal van 1 kant en hebt meteen je oordeel klaar.
Ik vind het zonder hart en ziel om zo'n opmerking te posten, hoe schrijnend de situatie ook is.
Dat is geen reden om hem een tumor toe te wensen DIGGER. Dat is nou niet meteen een ondersteuning van de mensen waar het omgaat.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ehhhhm, ik weet nog wel meer mbt die werkgeverer dan dat ik hier schrijf en ik kan je zeggen, ik hoef het verhaal van die werkgever niet eens te horen als ie zich zo opsteld, daar kan namelijk geen enkel excuus voor gelden.
ik kan me voorstellen dat je woest bent digger en ik snap de houding van die werkgever zeker niet! Maar.. iemand een tumor toewensen gaat mij iets te verquote:Op zondag 27 maart 2005 21:30 schreef DIGGER het volgende:
1 grote dissonant: de werkgever van de vader in kwestie pikt zijn ziekmelding niet, vindt het onzin dat ie niet zou kunnen werken, verwacht hem dinsdag op de zaak en heeft niks te maken met 'prive omstandigheden', zelf niet eens z'n medeleven getoond, louter onbegrip over z'n ziekmelding.
Ik zou zeggen, ik wens je per direct dezelfde tumor toe, wat een gewetenloze teringhond moet je zijn om je zo op te stellen.
eiersaladequote:Op zondag 27 maart 2005 21:58 schreef SCH het volgende:
* SCH zet zijn zelfgemaakt eiersalade op tafel en doet de alcohol achter slot en grendel.
NIet teveel hoor, Heit en Mem moeten ook nog morgen!quote:Op zondag 27 maart 2005 22:00 schreef superjoden het volgende:
[..]
eiersaladewel met een stokbroodje erbij he SCH
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:58 schreef SCH het volgende:
* SCH zet zijn zelfgemaakt eiersalade op tafel en doet de alcohol achter slot en grendel.
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:03 schreef SCH het volgende:
[..]
NIet teveel hoor, Heit en Mem moeten ook nog morgen!
geen alcoholquote:Op zondag 27 maart 2005 21:58 schreef SCH het volgende:
Krijg er niks van mee, maaruh, Azteken stadion? Als je daarop doelt is dat idd een vreselijk mooie voetbaltempel.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:43 schreef Mindlight het volgende:
En direct 2-0 Dit is mooi, wat een mooi stadion spelen ze in!
Ik zal een schaaltje op hun graven zettenquote:Op zondag 27 maart 2005 22:06 schreef superjoden het volgende:
[..]en vergeet Pake en Beppe ook niet he
![]()
waarvanquote:Op zondag 27 maart 2005 22:07 schreef PyTh het volgende:
Rondje van mij
Weer ¤ 170,- binnen, en gisteren al ruim ¤ 160,-
Goei paasweekendje![]()
dat wordt trakteren tijdens PSV - Lyonquote:Op zondag 27 maart 2005 22:07 schreef PyTh het volgende:
Rondje van mij
Goei paasweekendje![]()
Jeemig - je kent onze afspraak over de winstdeling toch nog wel?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:07 schreef PyTh het volgende:
Rondje van mij
Goei paasweekendje![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:07 schreef PyTh het volgende:
Rondje van mij
Goei paasweekendje![]()
Frankrijk thuis is tegenwoording het Inter onder de landenteams, had je kunnen wetenquote:Op zondag 27 maart 2005 22:11 schreef Suijk het volgende:
Netjes gedaan pyth. Mijn combo ging ook helemaal goed, had alleen Frankrijk er niet bij moeten zetten.
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zal een schaaltje op hun graven zetten![]()
Wat een leipe sport is dat toch..vegeennnn!quote:Op zondag 27 maart 2005 22:15 schreef SCH het volgende:
Wel altijd heerlijk chillen met eurosport, na het voetballen komt er curling
Joh, laat de masturberende medemens ook de kans uit te blinken in een sport waar die eenpersoonshobby telt als training, want het rechterarmpje van de curler/veger is altijd duidelijk beter ontwikkeld (indien rechtshandig)quote:Op zondag 27 maart 2005 22:15 schreef SCH het volgende:
Wel altijd heerlijk chillen met eurosport, na het voetballen komt er curling
Hebben die voorrang als ze van rechts komen?quote:
Goed hoor Digger, hij groeit als kool en lachen is een van zijn favoriete bezigheden.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:10 schreef DIGGER het volgende:
Hoe is het met de kleine Pyth? Bij Glenn staan tand 5 t/m 8 op gelijktijdig doorbreken 1 dezer dagen en meneer kan al los staan voor een secondje of 5 maximaal. Met veel moeite lukt heen en weer lopen tussen tafel en bank.
Glenn krijgt nu trouwens langzaam wat krullerigs in z'n haar, staat er leuk, en hij vreet werkelijk van alles, van soepstengels tot ijs, meloen, olijf, colomba, banaan, pasta (duh!) etc.
Nog niks ontdekt wat meneer niet lust.
ooooooooooooquote:Op zondag 27 maart 2005 22:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Joh, laat de masturberende medemens ook de kans uit te blinken in een sport waar die eenpersoonshobby telt als training, want het rechterarmpje van de curler/veger is altijd duidelijk beter ontwikkeld (indien rechtshandig)
Bloedhonden die geen enkel begrip op kunnen brengen zou je idd zoiets gunnen.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:47 schreef tong80 het volgende:
Ik snap Digger wel, ik zou die baas er ook nog de vinkentering en de druipende tyfus achteraan hebben gewenst.
You wishquote:
je moet niet zoveel rukken.. ik ben niet doof hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 22:23 schreef mitt het volgende:
ZWEDEN WINT
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:25 schreef Noca het volgende:
Het is echt een mooi kereltje PyTh!
bijdehandje, hebben jullie weer eens gewonnen ofzo?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
je moet niet zoveel rukken.. ik ben niet doof hoor
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:26 schreef mitt het volgende:
[..]
bijdehandje, hebben jullie weer eens gewonnen ofzo?
Shit, heb ik het songfestival gemistquote:Op zondag 27 maart 2005 22:23 schreef mitt het volgende:
ZWEDEN WINT
moet opeens aan de reclame denken,quote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:29 schreef DIGGER het volgende:
Pyth, dat is een beste partij dakbedekking
slaap lekkerquote:Op zondag 27 maart 2005 22:29 schreef DIGGER het volgende:
Trusten luitjes.
Pyth, dat is een beste partij dakbedekking, ook al een matje in de nek (Glenn al vanaf dag 1)
wanneer gaat die mee naar PSV ?quote:
Ja againzender tochquote:Op zondag 27 maart 2005 22:35 schreef SCH het volgende:
Moest er niet bijna weer een Hool bevallen?
Ja natuurlijk!quote:Op zondag 27 maart 2005 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Inderdaad leuk kereltje PyTh,
Is hij eigenlijk al lid van de Junior Club?
Ik zie hem anders nog niet in z'n PSV Pyjama... met z'n PSV knuffel in z'n PSV box, in z'n PSV kamer met PSV behang met alle handtekeningenquote:
Ik zat even naar NL3 te kijken is ze gezakt?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:40 schreef DutchGooner het volgende:
Kelly is dus echt dom,is weer bewezen
en hoe je tot deze conclusie....quote:Op zondag 27 maart 2005 22:40 schreef DutchGooner het volgende:
Kelly is dus echt dom,is weer bewezen
9 foutquote:Op zondag 27 maart 2005 22:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zat even naar NL3 te kijken is ze gezakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |