Die is toch iets veranderd. Er staan zelfs twee covers op het laatste album: "Waanzin" = "Wahnsinn" van SRV Männer en "Duizend Keer" = "Du Hast Mich Tausend Mal Belogen" van Andrea Berg.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:38 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop wel dat ze de typische eigen sound hebben gehouden.
Me 2!quote:Op zondag 27 maart 2005 18:29 schreef tong80 het volgende:
Ik geniet nu al.
Op een wat?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:42 schreef nipeng het volgende:
Ik wacht op BHFH in dit topic.
En dan zijn ze ook nog zo gewoon geblevenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:46 schreef nipeng het volgende:
Het is wel knap dat deze mensen zo lang aan de top blijven in Nederland.
Natuurtalenten, respect.
Tja, volgend jaar bestaat de band 40 jaar. Hoewel er slechts 1 origineel lid over is: bassist Jan Tuijp. Jan Keizer kwam er in 1969 bij (als drummer, in 1974 werd hij zanger), Jack Veerman (drummer) in 1974, Carola Smit in 1984, Dick Plat (toetsen) in 1988 en John Meijer (el. gitaar) in 2003.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:46 schreef nipeng het volgende:
Natuurtalenten, respect.
Tja, ik weet nog heel goed dat Jan Veerman de longen uit zijn lijf rockte met "Bad Bad Woman", "Rolling Around the Band" en "Sweet Silver Anny".quote:
Ben je cynisch?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:46 schreef nipeng het volgende:
Natuurtalenten, respect.
Heb je weer van de dvd Tequila Sunset zitten te jatten?quote:Op zondag 27 maart 2005 19:04 schreef pos het volgende:
Dit vind ik echt een goede foto van ze. Ze zijn namelijk heus niet zo soft als sommige mensen denken.
[afbeelding]
Ik ben bloedserieus. Het wordt tijd dat deze mensen de erkenning krijgen die ze verdienen.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:01 schreef tong80 het volgende:
Ja Nipeng, ben je cynisch ? Dat is hier niet gepast.
Die krijgen ze al van mijn ouders hoor!quote:Op zondag 27 maart 2005 19:08 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus. Het wordt tijd dat deze mensen de erkenning krijgen die ze verdienen.
Ook van mij, jij cultuurbarbaar!quote:Op zondag 27 maart 2005 19:11 schreef Liejannuh het volgende:
Die krijgen ze al van mijn ouders hoor!![]()
Sorry!quote:Op zondag 27 maart 2005 19:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ook van mij, jij cultuurbarbaar!
Ga maar in het Journaalhoekje zitten. Toen Dirk van der Horst overleed werd dat in drie regels om 07.00 uur gemeld en even later verrekte André Hazes aan vraat-, drank- en neukzucht en werd er zes weken lang het programma gewijzigd. De volksheld was rip. Een held, yeah right! Verschool zich achter het vreten en de zuip.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:16 schreef Liejannuh het volgende:
Sorry!
Ik kruip wel weg in een hoekje ofzo om me te gaan zitten schamen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |