waren gisteren natuurlijk weinig verrassingen, als je dan op safe speelt, win je !quote:Op zondag 27 maart 2005 14:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Iemand die ik ken had gisteren 340 euro gewonnen
die heeft er wel even een rondje ingedaan
o niet voor de VIP Lounge ??quote:Op zondag 27 maart 2005 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben er wel blij mee, eindleijk weer een feest in de HMH, de afgelopen 3 jaar zijn we elke keer naar Qontact in de HMH geweest met koninginnennacht. Maar Q-dance is gestopt met dat feest, gelukkig kunnen we dus de traditie voortzetten.
Opzich leuk idee van Tiesto want de kaarten zijn alleen voor de fans die op zn forum zitten.
ik werk er dan ook hard voorquote:
watne zevertquote:
ik kon iig geen kaarten bestellen voor de viplounge, maar k sta toch veel op de vloer dan op het balkonquote:
doe de familie Gourmetten de groetenquote:Op zondag 27 maart 2005 15:31 schreef tong80 het volgende:
Tong moet gaat bij de familie Gourmetten.
Tot vanavond luitjes.
mooi werk.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:31 schreef tong80 het volgende:
Tong moet gaat bij de familie Gourmetten.
Tot vanavond luitjes.
hehequote:Op zondag 27 maart 2005 15:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kon iig geen kaarten bestellen voor de viplounge, maar k sta toch veel op de vloer dan op het balkon
Rammstein is erg gaaf om eens live te zien, maar emt een houseparty sta k toch liever op de vloer. maar k ben er vandoor nog ff pokeren vanmiddagquote:Op zondag 27 maart 2005 15:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
heheik was toen ook bij het concert van Rammstein.. zat ik ook in de VIP... echt ideaal!! zag het echt prefect... (voelde de vlammen langs mee heen gaan) en tja het bier is gratis en Heineken
wat wil een mens nog meer ??
Je doet het jezelf aan.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Al die kwalificatiegroepen doorwerken, je hebt het er maar druk mee.
thx ik zal er even voor gaan zittenquote:Op zondag 27 maart 2005 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent nog op tijd Dos, het kan nog tot 2 april 23:59.
Sketchen is prima Mich!
daar is Hools niet voor!quote:Op zondag 27 maart 2005 16:01 schreef appelsientje het volgende:
is er een modje ?? heb een foutje gemaakt bij
Het Officiële PSVtopic #72 We love you Philip... Cocu
moet 73 zijn
quote:
goh, ben je er nu alweer.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
[afbeelding] Nee, Hools is voor slap lullen! [afbeelding]
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
[afbeelding] Nee, Hools is voor slap lullen! [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |