quote:
SJ schuift Sandman een peukie en een bakkie koffie toequote:Op zondag 27 maart 2005 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb geen sigaretten meer, baal ik van
Die van mij zijn ook opquote:Op zondag 27 maart 2005 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb geen sigaretten meer, baal ik van
Verdwaald?quote:
Goed bezig MUUSquote:
Goed planquote:
Allemaal familie van jequote:Op zondag 27 maart 2005 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een leuke afbeeldingen komen er nu langs.
Ik heb ze er al weer uitgeschopt, vanwege me ma kan er niet te lang visite blijven.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je ziet allemaal oude bekenden.
Moet je niet bij de visite zitten Vom?
Iemand die ik ken had gisteren 340 euro gewonnenquote:
slim mm, in een kippenhok zitten met pasen kan nooit de bedoeling zijnquote:Op zondag 27 maart 2005 14:58 schreef methodmich het volgende:
Doe maar gek, eendje!
Rondje op kosten van BABEL.
Vriendin is thee drinken bij d'r moeder... Maar ja, d'r vader is werken, dus ben ik maar niet mee gegaan. Dan zit je daar met 4 vrouwen.
Door dat briljante spam-plan van me heb ik nu ineens fora in myAT staan waar ik noooooooooit kom.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 14:56 schreef rubbereend het volgende:net kaartjes besteld voor Tiesto in de HMH tijdens koninginnnennacht
[afbeelding]
ik ben er wel blij mee, eindleijk weer een feest in de HMH, de afgelopen 3 jaar zijn we elke keer naar Qontact in de HMH geweest met koninginnennacht. Maar Q-dance is gestopt met dat feest, gelukkig kunnen we dus de traditie voortzetten.quote:
Nee, voor je het weet rooft de paashaas je eieren!quote:Op zondag 27 maart 2005 14:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
slim mm, in een kippenhok zitten met pasen kan nooit de bedoeling zijn
kun je misschien sparen voor een ADSL-verbinding voor de pc van je schoonouders....is het allemaal veel snellerquote:Op zondag 27 maart 2005 11:33 schreef Noca het volgende:
Halloooo! Mogguh!
Heb net hier bij mn schoonouders ADLS aangelegd! En om te testen of het werkt moet ik hier natuurlijk even posten!![]()
Dankzij de winst van Nederland, Zweden en Duitsland ben ik 110 euro rijker
Tot later
hey dat is wel een goed idee om daar VIP kaarten voor te vragenquote:Op zondag 27 maart 2005 14:56 schreef rubbereend het volgende:net kaartjes besteld voor Tiesto in de HMH tijdens koninginnnennacht
[afbeelding]
wel was dat danquote:Op zondag 27 maart 2005 14:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Iemand die ik ken had gisteren 340 euro gewonnen
die heeft er wel even een rondje ingedaan
en ik maar dik betalenquote:Op zondag 27 maart 2005 15:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey dat is wel een goed idee om daar VIP kaarten voor te vragen
omdat ik bij planet werk (1 van de hoofdsponsors van HMH) kan ik VIP kaarten krijgen![]()
dat is echt goed te doengratis bier
Samsonquote:
waren gisteren natuurlijk weinig verrassingen, als je dan op safe speelt, win je !quote:Op zondag 27 maart 2005 14:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Iemand die ik ken had gisteren 340 euro gewonnen
die heeft er wel even een rondje ingedaan
o niet voor de VIP Lounge ??quote:Op zondag 27 maart 2005 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben er wel blij mee, eindleijk weer een feest in de HMH, de afgelopen 3 jaar zijn we elke keer naar Qontact in de HMH geweest met koninginnennacht. Maar Q-dance is gestopt met dat feest, gelukkig kunnen we dus de traditie voortzetten.
Opzich leuk idee van Tiesto want de kaarten zijn alleen voor de fans die op zn forum zitten.
ik werk er dan ook hard voorquote:
watne zevertquote:
ik kon iig geen kaarten bestellen voor de viplounge, maar k sta toch veel op de vloer dan op het balkonquote:
doe de familie Gourmetten de groetenquote:Op zondag 27 maart 2005 15:31 schreef tong80 het volgende:
Tong moet gaat bij de familie Gourmetten.
Tot vanavond luitjes.
mooi werk.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:31 schreef tong80 het volgende:
Tong moet gaat bij de familie Gourmetten.
Tot vanavond luitjes.
hehequote:Op zondag 27 maart 2005 15:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kon iig geen kaarten bestellen voor de viplounge, maar k sta toch veel op de vloer dan op het balkon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |