Waar?? Ik wil die wedstrijd wel even zien..quote:Op zondag 27 maart 2005 20:33 schreef Dos37 het volgende:
ik heb hier Mexico - USA erop staan
Ah, gevonden op Eurosportquote:Op zondag 27 maart 2005 20:35 schreef 9christensen het volgende:
ik ook wel
Whehequote:Op zondag 27 maart 2005 15:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kun je misschien sparen voor een ADSL-verbinding voor de pc van je schoonouders....is het allemaal veel sneller
Idd, ik schakel net in en zie meteen 2 doelpuntenquote:Op zondag 27 maart 2005 20:39 schreef Mindlight het volgende:
Inderdaad Noca, en ze gaan lekker!
Re-exen.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:57 schreef superjoden het volgende:
Zo tijd om te relaxen, zojuist een beetje gezeik gehad met mijn ex dus doe maar een biertje
quote:
Ik ben uit pure ellende maar naar de film gegaan - daar ging ze dood, bij BZN vast niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, het heeft voor mij ook z'n waarde verloren.
Zullen we samen hier naar kijken ?
BZN in Zuid-Afrika. ( TROS, Nederland-2 )
*slik*quote:Op zondag 27 maart 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Ik proef alleen als je samen met mij naar Kelly kijkt bij het nationaaal verkeers examen.
Volgens mij is het Digger anders had ze m'n gemakklijke vragen in het vrouwen hebben geen verstand topic wel beantwoord.quote:
Ik zou dit nuchter posten.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:31 schreef DIGGER het volgende:
O en ik heb ook veel gezopen, dus ik druk me momenteel niet subtiel uit, ben meer de AD "ik zeg waar het op staat" variant.
Ehhhhm, ik weet nog wel meer mbt die werkgeverer dan dat ik hier schrijf en ik kan je zeggen, ik hoef het verhaal van die werkgever niet eens te horen als ie zich zo opsteld, daar kan namelijk geen enkel excuus voor gelden.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:37 schreef SCH het volgende:
Kom op zeg, iemand een tumor toewensen, is toch beneden alle peil - je hoort het verhaal van 1 kant en hebt meteen je oordeel klaar.
Ik vind het zonder hart en ziel om zo'n opmerking te posten, hoe schrijnend de situatie ook is.
Dat is geen reden om hem een tumor toe te wensen DIGGER. Dat is nou niet meteen een ondersteuning van de mensen waar het omgaat.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ehhhhm, ik weet nog wel meer mbt die werkgeverer dan dat ik hier schrijf en ik kan je zeggen, ik hoef het verhaal van die werkgever niet eens te horen als ie zich zo opsteld, daar kan namelijk geen enkel excuus voor gelden.
ik kan me voorstellen dat je woest bent digger en ik snap de houding van die werkgever zeker niet! Maar.. iemand een tumor toewensen gaat mij iets te verquote:Op zondag 27 maart 2005 21:30 schreef DIGGER het volgende:
1 grote dissonant: de werkgever van de vader in kwestie pikt zijn ziekmelding niet, vindt het onzin dat ie niet zou kunnen werken, verwacht hem dinsdag op de zaak en heeft niks te maken met 'prive omstandigheden', zelf niet eens z'n medeleven getoond, louter onbegrip over z'n ziekmelding.
Ik zou zeggen, ik wens je per direct dezelfde tumor toe, wat een gewetenloze teringhond moet je zijn om je zo op te stellen.
eiersaladequote:Op zondag 27 maart 2005 21:58 schreef SCH het volgende:
* SCH zet zijn zelfgemaakt eiersalade op tafel en doet de alcohol achter slot en grendel.
NIet teveel hoor, Heit en Mem moeten ook nog morgen!quote:Op zondag 27 maart 2005 22:00 schreef superjoden het volgende:
[..]
eiersaladewel met een stokbroodje erbij he SCH
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:58 schreef SCH het volgende:
* SCH zet zijn zelfgemaakt eiersalade op tafel en doet de alcohol achter slot en grendel.
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:03 schreef SCH het volgende:
[..]
NIet teveel hoor, Heit en Mem moeten ook nog morgen!
geen alcoholquote:Op zondag 27 maart 2005 21:58 schreef SCH het volgende:
Krijg er niks van mee, maaruh, Azteken stadion? Als je daarop doelt is dat idd een vreselijk mooie voetbaltempel.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:43 schreef Mindlight het volgende:
En direct 2-0 Dit is mooi, wat een mooi stadion spelen ze in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |