SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en MG..ik zie jou ook in ELK topic
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Volgende week vrijdag voorlopig voor het laatst voor lopenquote:VRT vertoont de laatste aflevering van Desperate Housewives op 1 april. De andere helft van de eerste afleveringenreeks wordt zoals gepland in het najaar uitgezonden. Net5 zendt de serie aaneengesloten uit.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ep 15:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en MG..ik zie jou ook in ELK topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:48 schreef neggix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
En voor het laatst geen reclame.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:37 schreef Copycat het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Volgende week vrijdag voorlopig voor het laatst voor lopen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:36 schreef One_conundrum het volgende:
wat is dat toch steeds met die Spoilers....
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ep 15:Misschien een soort van zelfde interessesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en MG..ik zie jou ook in ELK topic
Annie wees, dat dus. Bree zal dat niet leuk vinden, wel typisch dat ze dat juist in haar verhaallijn erin proppen. Moet leuk worden.![]()
das ook een manier om een tvp te plaatsenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:25 schreef Samson het volgende:
Worden tvptjes op een of andere manier gewist of zo? Ik heb m net gepost om dit topic op mn lijstje te houden en mn post is dus gewoon weg![]()
eeeeh, dat had ik ff gemistquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:27 schreef Copycat het volgende:
Kijk even twee posts boven de jouwe, Samson...
Edit: DE... we zitten wel erg in elkanders vaarwater vanmiddag.
Niet dat dat niet gezellig is...
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ja..volgende week de laatste tot nu toe
Belgie last een break in... niet Net5, die zenden dacht ik in 1 keer seizoen 1 uit.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:18 schreef Andoire het volgende:
[..]
EErst halen ze Gilmore Girls en OC weg... en nu kappen ze ook met D H?schande
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is het een idee om elk personage kort te omschrijven...
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:22 schreef amaranta het volgende:
Hmm ik heb alle afleveringen gezien, maar zo te lezen heb ik toch wel wat gemist..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is het een idee om elk personage kort te omschrijven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog, op veel fansites staat al de officiele ontkenning van deze geruchten.. Maddie schijnt de serie zelfs niet eens te kennen...quote:Op zondag 27 maart 2005 20:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoorde gister dat er geruchten gingen over een bijrol voor Madonna in de serie. Ze heeft zelf echter aangegeven er geen zin in te hebben ..
Ik vind zelf ook dat ze dit soort dingen niet moeten gaan doen, volgens mij kan het de kwaliteit van de serie alleen maar onderuit halenquote:Op zondag 27 maart 2005 20:28 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Sterker nog, op veel fansites staat al de officiele ontkenning van deze geruchten.. Maddie schijnt de serie zelfs niet eens te kennen...
Ik heb wel uit interviews begrepen dat er wat 'beroemde' cameo's/gastoptredens in de serie komen.. Maar de regisseur zégt in elk geval dat ze wel gekeken hebben in hoeverre die sterren in de serie pasten, zodat DH er niet onder lijdde... Hopen maar dat ze dat dan écht gedaan hebben..quote:Op zondag 27 maart 2005 20:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik vind zelf ook dat ze dit soort dingen niet moeten gaan doen, volgens mij kan het de kwaliteit van de serie alleen maar onderuit halen
Bedankt voor de tip, ik zal dinsdag kijken of het de moeite waard is!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:33 schreef Tarak het volgende:
In HP/De Tijd van vandaag een artikel over Desperate Housewives!!
En is het wat, zou je hem dan kunnen scannen?quote:Op maandag 28 maart 2005 03:13 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik zal dinsdag kijken of het de moeite waard is!
Ja, wat wil je als je een 18jarige neuktquote:Op maandag 28 maart 2005 22:36 schreef karoltje het volgende:
Beetje hoerige uistraling heeft zij..
O ja, het is dinsdag vandaag!quote:
*eensquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:12 schreef Wombcat het volgende:
tis eigenlijk wel triest, dit is de enige serie die op het moment nog echt de moeite waard is te volgen, Charmed nog een beetje, maar dat wordt ook hard minder leuk op 't moment, heb vrijdag maar met een half oog gekeken.
[off-topic]Lost leek me eerst leuk, maar ik dacht dat het 'gewoon' over de overlevende van een crash zou gaan. Toen die monsters (of wat het ook zijn) opdoken kreeg ik een beetje Jurassic Park/King Kong ideeën er bij, en daar had ik niet zo'n zin in, dus ben ik na de eerste aflevering afgehaakt. Wel heb ik seizoen 1 van Dark Angel aangeschaft, en da's wel leuk, maar op het moment mis ik toch de echte kwaliteitsseries op TV.[/off-topic]quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
*eens
Ik dacht met Lost hetzelfde effect te hebben na de eerste aflevering maar daar ben ik nu al op afgehaakt. Gelukkig ben ik pas begonnen met 24 (1e seizoen)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
http://www.tvtome.com/DesperateHousewives/season1.htmlquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:48 schreef Insomaniac het volgende:
Vorige week heb ik het gemist, kan iemand me een hele korte update geven, zodat ik die in de volgende commercialbreak kan lezen?
Thanks Tokay!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:03 schreef Tokay het volgende:
Hij heeft ingebroken bij Bree om het huis volledig in kerststemming te versieren.
Waarom? Geen idee.
Politie kwam erbij en daardoor zit Zach volgens mij nu in het gesticht.
Leuke serie hè?![]()
Is wat tussen gekomenquote:Op maandag 28 maart 2005 22:12 schreef MadGuy het volgende:
[..]
En is het wat, zou je hem dan kunnen scannen?
Of Zach zelf, hij was immers degene die "iets slechts" had gedaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:04 schreef wendy-tje het volgende:
Ik denk eerder dat Zach behoorlijk door het lint ging door iets wat met die Dana te maken heeft...
Misschien heeft vaders zijn zusje wel vermoord
Het was wel leuk, maar het was in veel films al vaker gedaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:12 schreef milagro het volgende:
To be honest, the only thing I don't like about sex is the scrotum.
I mean obviously it has its practical applications but I'm just not a fan.![]()
![]()
en die heb ik dan weer vaker gezienquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:18 schreef Tarak het volgende:
[..]
Het was wel leuk, maar het was in veel films al vaker gedaan.
Dat stukje met die hamburger die bijna naar beneden viel, leek me een directe kopie van die scene uit American Beauty met dat bier dat op de bank valt.
Die bitchfight tussen Lynette en die andere vrouw vond ik origineler. "Let's take it outside".
Tsja, en vaders hebben er heel wat voor over om te zorgen dat de misdaden van kinderen niet aan het licht komenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:15 schreef Tarak het volgende:
[..]
Of Zach zelf, hij was immers degene die "iets slechts" had gedaan.
Teri Hatcher was al redelijk bekend.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:21 schreef milagro het volgende:
[..]
en die heb ik dan weer vaker gezien
maar dat boeit me niet, of het origineel is, het gaat erom hoe ze het brengen, en die actrices zijn écht fantastisch, je vraagt je af waarom je nooit eerder van ze gehoord hebt
quote:Dat stukje met die hamburger die bijna naar beneden viel, leek me een directe kopie van die scene uit American Beauty met dat bier dat op de bank valt.
Loïs Lane en Kimberley, ik ken die 2 dames ja, maar het is lange tijd stil rond ze geweest..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:28 schreef Tarak het volgende:
[..]
Teri Hatcher was al redelijk bekend.
Een beetje fan, kent haar nog van "Loveboat"http://www.imdb.com/name/nm0000159/
Marcia Cross was redelijk bekend van Melrose Place.
Wat me wel opvalt is dat het belanrijkste deel van de cast - op Eva Longoria na - al sinds begin jaren tachtig bezig is. Dat is het voordeel van iets oudere acteurs/actrices.![]()
Next year were doing Bambi and his mother is taking a slug to the heart.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:18 schreef Tarak het volgende:
[..]
Het was wel leuk, maar het was in veel films al vaker gedaan.
Dat stukje met die hamburger die bijna naar beneden viel, leek me een directe kopie van die scene uit American Beauty met dat bier dat op de bank valt.
Die bitchfight tussen Lynette en die andere vrouw vond ik origineler. "Let's take it outside".
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:28 schreef Tarak het volgende:
Een beetje fan, kent haar nog van "Loveboat"http://www.imdb.com/name/nm0000159/
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:55 schreef Mvnl het volgende:
By the way, al vanaf het begin deed die dochter me ergens aan denken en ik kwam er maar niet uit aan wie... toen bedacht ik ineens dat haar expressie leek op die van de oudste dochter uit The Incredibles... Heb ik ff gegoogled, blijkt ze die stem ook ingesproken te hebben.
Best bizar dat je een animatiefiguur in iemand herkent die je daarvoor nooit gezien hebt...
Ja, en bij die 'vrouw' staat bovenaan in haar film-cv "Julie in Desperate Housewives"quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:17 schreef rena het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij bedoeld, maar Julie is het niet hoor: http://www.imdb.com/name/nm0100792/
Deze vrouw spreekt die dochter in.
...en speelde in 1996 "ranking CHILD" in Law&Order... (en nog in heel wat meer recente producties 'child' o.i.d.) ik denk dat er eerder een foutje in haar leeftijd is gemaakt... Even googlen op "andrea bowen" levert bovendien tientallen Julie-foto's op..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
die vrouw die Violet inspreekt is 35, dat meisje die Julie speelt denk ik niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
Lynette was wel de held van de schoolquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:23 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Lynette was weer stoer! "Let's take it outside" omg!
ja inderdaad zeg!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:12 schreef Geqxon het volgende:
Bree is wel té lekker in deze aflevering!
Helemaal anders dan normaal
jah dat doetie omdat ie **** isquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:38 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ja inderdaad zeg!![]()
en dan wijst rex haar toch nog af![]()
Neehee hij is ****, wacht maar tot de volgende aflevering of die daarna...quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:43 schreef DarkElf het volgende:
omdat het een eikel is die het zo draait dat zij de schuldige is in al hun problemen terwijl hij wrs gewoon een ander wilt ofzo..
naar ventje
waarschijnlijk impotent dusquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Neehee hij is ****, wacht maar tot de volgende aflevering of die daarna...
En hij wou wel, maar die muts werd gek van dat broodje dat misschien wel op de grond zou vallen in een wildvreemd hotel
Nope...quote:
homo?quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Neehee hij is ****, wacht maar tot de volgende aflevering of die daarna...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu ben ik wel benieuwd. Volgende aflevering weten we dus wat er aan de hand is met Rex?
Volgens mij istie zwaar homoquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:43 schreef DarkElf het volgende:
omdat het een eikel is die het zo draait dat zij de schuldige is in al hun problemen terwijl hij wrs gewoon een ander wilt ofzo..
Wat heeft u een grote ogen!quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:37 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik heb net de video gekeken..wat een geweldige serie is het toch!! Lynette met al die domme wijven voor het toneelstukje..geweldig!!
Nee, hij vind de sex met ma Solis stukken lekkerder ..quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:06 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Volgens mij istie zwaar homo![]()
EDIT: Oh, niet dusEn impotent ook al niet
Hmm... Hij wil d'r vastbinden ofzo
quote:
ik vind dat ze een knap strak lijf heeft voor iemand van haar leeftijd, temminste niet zo'n zongerimpeld kreukgedoequote:Op donderdag 31 maart 2005 10:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vaag? Hangend?
Ik vind haar nog behoorlijk strak voor een housewive met twee puberkids.
haha dat heb ik ook wel jah, Clayton Webb, ergens anders heb ik em ook nog nooit in gezienquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:43 schreef ChrisJX het volgende:
Als ik die kerel van d'r zie denk ik altijd dat Webb uit JAG aan de vrouw is![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:43 schreef ChrisJX het volgende:
Als ik die kerel van d'r zie denk ik altijd dat Webb uit JAG aan de vrouw is![]()
Na vanavond gooit België er toch een paar maanden de rem op?quote:
Ze is idd superstrak!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:58 schreef Samson het volgende:
[..]
ik vind dat ze een knap strak lijf heeft voor iemand van haar leeftijd, temminste niet zo'n zongerimpeld kreukgedoe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__-*-__
quote:Op dinsdag 5 april 2005 08:53 schreef No-Li-Ta het volgende:
Wat ik denk dat er vanaaf gaat gebeuren, afgeleidt uit het voorstukje:Het zou ook wel heel zonde zijn als de aap wèl uit de mouw kwam! Ik wil die Gabrielle zien kronkelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaaf weer!Weten we ook wat er met Rex aan de hand is. Toch?
Jaaaa, Zach en die kist moeten nog! Dana is dus blijkbaar een zusje van Zach en hij heeft mogelijk iets met haar dood van doen gehad. En toen werd Mary-Alice weer zwanger en kon ze de druk van nog een kind die ze meteen weer zou kwijtraken niet aan ofzoquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:57 schreef wendy-tje het volgende:
Hehe, ik denk dat als het een opgelost is, er vervolgens weer 2 nieuwe raadsels opduiken
Het was op een bepaalde briefje geschreven met bepaalde afmetinge, speciaal soort papier etc...quote:Op woensdag 6 april 2005 09:13 schreef phileine het volgende:
Maar is het zeker dat ze die brieven schreef? Gaf ze het toe? Of werd het geconcludeerd uit iets anders?
Dat is een huurmoordenaar toch?! Hij zei: " voor 5000 raakt ze gewond, voor 10.000 is ze er niet meer"quote:Op woensdag 6 april 2005 09:23 schreef milagro het volgende:
en de vader van Zach heeft een of andere 'Private Eye' in dienst genomen (of is het een virend? dat heb ik nu weer gemist) en die papt nu met Edie aan..Zach's vader wilde haar niet direct confronteren met de feiten dus wat nu het plan is...?
Nou, volgens mij bedoelde hij dat zoiets te regelen valt , maar of hij dat dan zelf gaat doen ?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:32 schreef No-Li-Ta het volgende:
[..]
Dat is een huurmoordenaar toch?! Hij zei: " voor 5000 raakt ze gewond, voor 10.000 is ze er niet meer"
Het is inderdaad een private eye, dacht ik.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:23 schreef milagro het volgende:
en de vader van Zach heeft een of andere 'Private Eye' in dienst genomen (of is het een virend? dat heb ik nu weer gemist) en die papt nu met Edie aan..Zach's vader wilde haar niet direct confronteren met de feiten dus wat nu het plan is...?
dat was Edie.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:21 schreef phileine het volgende:
maar van wie was die tekst "you could also say she crawled into the garden after she shot herself", of iets van die strekking. Die hoorde ik wel, maar weet niet wie het zei. Waar ging dat gesprek over?
Dat was in de scene dat Edie het huis van Paul kwam taxeren, ze vertelde hem dat hij er wel rekening mee moest houden dat hij kopers kan verliezen omdat Mary Alice er zelfmoord in heeft gepleegd.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:21 schreef phileine het volgende:
maar van wie was die tekst "you could also say she crawled into the garden after she shot herself", of iets van die strekking. Die hoorde ik wel, maar weet niet wie het zei. Waar ging dat gesprek over?
Jep, dat proberen ze inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:25 schreef Little_Acorn het volgende:
Proberen Bree eb Rex nou te verdoezelen dat Andrew dat ongeluk heeft veroorzaakt? Dat kunnen ze natuurlijk nooit lang volhouden!
Was Dana Kendra's zus?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:42 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Jep, dat proberen ze inderdaad.
Oeh, met Edie wordt het nog spannend! Sowieso een spannend geheel!En Kendra (toch?) die haar zus mist. Haar vader is dan de opdrachtgever van Mike? Zou iemand in die wijk Kendra's zus iets aangedaan hebben? Heeft het misschien met Zach te maken?
Aaargh, wat een goede serie!
Lijkt me niet. Anders zouden de andere desperate housewives haar toch wel gekend hebben, gezien de closeness van de dames.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:35 schreef Smittend het volgende:
Volgens mij was Mary Alice (die zelfmoord heeft gepleegd) de zus van Kendra.
Maar Mary Alice had geheimen...ze heet ook niet echt Mary Alice, maar Angela (dacht ik..was te horen op dat cassetebandje van Mary Alice die Bree van de psychiater gestolen had)quote:Op woensdag 6 april 2005 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Anders zouden de andere desperate housewives haar toch wel gekend hebben, gezien de closeness van de dames.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah, die richting op, dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 6 april 2005 14:35 schreef Smittend het volgende:
[..]
Volgens mij was Mary Alice (die zelfmoord heeft gepleegd) de zus van Kendra.
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:41 schreef Smittend het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zijn de geheimen van Mary-Alice meer duister dan familiebetrekkingen.
Daarbij heeft ze overduidelijk zelfmoord gepleegd, al dan niet ertoe gedreven door derden.
En zou het ook een beetje raar zijn dat zowel de loodgieter als haar weduwnaar zich met die zaak bezighouden, seriegewijs gezien, dan.
[ Bericht 1% gewijzigd door Copycat op 06-04-2005 14:54:10 ]Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:52 schreef Toeps het volgende:Ohhh ja ...zou dat 't zijn? Maar waar is Dana dan ? Wat is er met haar gebeurd ? Zou ze wel dood zijn? Of willen ze dat ons (en Zack) laten denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pff, ik krijg alleen maar meer vragen..spannend !!!
op het moment dat teri de eerste date met de loodgieter zou hebben komt die kendra ineens langs hoppen. loodgieter cancelt de date. Kendra blijk de dochter van de loodgieter zn opdracht gever...quote:Op woensdag 6 april 2005 15:44 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik ken die hele Kendra niet. En ik ben al bij aflevering 16.
Volgens mij heb ik die naam/persoon even gemist.
De vader van Kendra is de opdrachtgever van loodgieter.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:19 schreef sannuh het volgende:
Volgens mij zijn het broer en zus.. want ze had het over iets van papa dit en dat
Lijkt mij niet logisch dat je je bloedeigen zoon inschakelt om de moord op je dochter te onderzoeken.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:25 schreef sannuh het volgende:
Ja weet ik.. dan kan het toch ook de vader van de loodgieter zijn?
Volgens mij ook... ze wilde dat de loodgieter er mee op hield zodat haar vader rust zou krijgenquote:Op woensdag 6 april 2005 16:29 schreef MadGuy het volgende:
Ja, maar kendra had het wel duidelijk over 'my father' en niet 'our father'...
quote:Op woensdag 6 april 2005 16:51 schreef Smittend het volgende:Nee, volgens mij niet, want Mike wil ermee stoppen, hij zei: Anders huurt je vader toch gewoon iemand anders in....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan snap ik niet waarom Kendra daar niet akkoord mee gaat.__-*-__
Oja, zij!quote:Op woensdag 6 april 2005 15:46 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
op het moment dat teri de eerste date met de loodgieter zou hebben komt die kendra ineens langs hoppen. loodgieter cancelt de date. Kendra blijk de dochter van de loodgieter zn opdracht gever...
Ooh ik wist niet dat die opdrachtgever de vader was van Mary Alice.. weer wat wijzerquote:Op woensdag 6 april 2005 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt mij niet logisch dat je je bloedeigen zoon inschakelt om de moord op je dochter te onderzoeken.
Maar ach, op Wisteria Lane kan alles.
Nee, dat is ook niet zo toch? Het is de vader van die griet.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:47 schreef sannuh het volgende:
[..]
Ooh ik wist niet dat die opdrachtgever de vader was van Mary Alice.. weer wat wijzer![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 18:47 schreef sannuh het volgende:
Ooh ik wist niet dat die opdrachtgever de vader was van Mary Alice.. weer wat wijzer![]()
oftewel Mike is daar om uit te zoeken wat er met zijn overleden (volgens zijn zeggen maar ms van de aardbodem verdwenen) vrouw is gebeurd.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:21 schreef Toeps het volgende:
Volgens mij had Mike ooit een relatie met de zus van Kendra, en zijn die man en zijn dochter dus schoonfamilie.
en omdat ze dacht dat ze ontdekt waren ofzo door dat briefje van dat makelaarsletje.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:27 schreef ChrisJX het volgende:
..........
Mary Alice kon de spanning om het geheim houden niet meer aan en ze pleegde zelfmoord
Als je al te suf bent om een internetvriendje te zijn is het toch ver met je gekomenquote:Op donderdag 7 april 2005 15:27 schreef ChrisJX het volgende:
Ik denk dat Mary Alice niet de vermiste zus van Kendra is. Anders slaat het 'Ze is voor het laatst gezien in die bar' nergens op. Ook Mike weet heus wel dat er een Mary Alice zelfmoord heeft gepleegd. Een eventuele naamsverandering doet daar niets aan af, lijkt me.
* ChrisJX krijgt een ingeving
Maarrr, wie zegt dat die Dana een baby is! Goed, d'r naam staat op een kinderdekentje, maar dat dekentje kan best al flink wat jaren oud zijn. Gezien de leeftijd van Kendra (in de twintig), zou haar zus best een jaar of 15-20 kunnen zijn. Misschien kende zij Zach op een of andere manier (internetvriendje, of is Zach daar te suf voor?) en heeft hij iets van doen gehad met haar dood. Mary Alice kon de spanning om het geheim houden niet meer aan en ze pleegde zelfmoord![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 18:11 schreef Lexie het volgende:
Als je al te suf bent om een internetvriendje te zijn is het toch ver met je gekomen.
oefffquote:Op zondag 10 april 2005 16:36 schreef Geqxon het volgende:
Okok, bree is wel strak voor haar leeftijd, maar in dit filmpje (18+) zie je dat ik bedoel dat ze een beetje laag hangen
Oh, ik vond juist dat Bree Andrew een probleem aan het aanpraten was. Ik zag het als iets hilarisch dat Bree iemand verwijtte zo weinig in de emotie te zitten. Ouders die hun kinderen verwijtten dat ze in bepaalde karaktertrekken op hen lijken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Carlos: "I want a child."
Gabrielle: "In case you forgotten, before we got married we made a deal, no kids."
Carlos: "Yeah, well deals are meant to be renegoiated."
Gabrielle: "Well, we're not negoiating my uterus."
Als ik Rex en Bree was had ik Andrew gelijk doorgestuurd naar een psych, als je gewoon door kan leven na zoiets zit er iets goed mis.
Vond ik ook ontroerend.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:17 schreef phileine het volgende:
Anyway, het kan de koorts zijn die me vandaag kwelt, maar ik vond het wel een lekkere aflevering. Ik was zelfs een beetje ontroerd bij de vriendinnen-we-zijn-er-voor-je-Lynette-scene op het voetbalveld
Lost is ook een ABC serie toch?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:17 schreef phileine het volgende:
Ik las ergens op een Amerikaans forum de theorie dat de zus van Kendra een niet nader genoemde misdaad heeft begaan, is gevlucht naar Autralië, daar weer werd opgepakt, op weg terug naar de US met haar vliegtuig is neergestort op een mysterieus eiland en daar doorleeft onder de naam Kate.
maar dat is alleen begrijpelijk voor Lost-kijkers.
Ik vond het schokkend, zo egocentrisch als die jongen reageerde... ach, het was een oude vrouw, ik ben jonger dus ik verdien geen straf. Als iij naar de politie gaat ben jij fout bezig!quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:10 schreef Tarak het volgende:
[..]
Oh, ik vond juist dat Bree Andrew een probleem aan het aanpraten was. Ik zag het als iets hilarisch dat Bree iemand verwijtte zo weinig in de emotie te zitten. Ouders die hun kinderen verwijtten dat ze in bepaalde karaktertrekken op hen lijken.![]()
Zo herkenbaar.![]()
Inderdaad zeg! Ik vind het ook telkens weer knap dat ze het cirkeltje rond weten te krijgen, zoals vandaag met het thema zonden en de Bijbel. Heel knap geschreven!quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:23 schreef phileine het volgende:
O ja, en de juxtapositie aan het eind van sex en geweld was erg mooi gedaan.
Nog even en er komt een leuke vervangingquote:Op woensdag 13 april 2005 10:27 schreef MadGuy het volgende:
Wel jammer dat we nu niets meer van Mrs. Hubert vernemen...![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 10:27 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Inderdaad zeg! Ik vind het ook telkens weer knap dat ze het cirkeltje rond weten te krijgen, zoals vandaag met het thema zonden en de Bijbel. Heel knap geschreven!
Ik vond het ook emotioneel gezien een zeer sterke aflevering. Arme Lynette en ik begreep de man van Mary-Alice nu ook meer. Eerst kwam hij op me over als een emotieloze kwal. Nu handelt hij dingen nog steeds verkeerd af in mijn ogen, maar zijn emoties zijn nu veel begrijpelijker...
Nee hoor, ben maar niet bang.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:10 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben benieuwd naar de vervanging, maar spoil ons niet teveel, Copycat.
Hij zat als een gek het bloed weg te boenen. Het glas zal hij wel opruimen (sloeg hij het nu kapot op haar hoofd?) en het lichaam rolt die op in een tapijt. Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:02 schreef Geqxon het volgende:
Omdat hij dik veel sporen achterlaat?
Jij kijkt zeker nooit CSIquote:Op donderdag 14 april 2005 21:47 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Hij zat als een gek het bloed weg te boenen. Het glas zal hij wel opruimen (sloeg hij het nu kapot op haar hoofd?) en het lichaam rolt die op in een tapijt. Valt wel mee toch?
Wie zegt dat niemand Susan verder heeft gezien? Is ook niet relevant voor het verhaal.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:59 schreef MadGuy het volgende:
Nee. Maar het is toch op zijn minst ook raar dat iedereen elk huis in en uit kan sluipen zonder dat een oplettende buurvrouw of buurman ooit iets ziet. Ik noem een Zach die inbreekt bij Bree, Susan die naakt over straat loopt en alleen door Mike wordt gezien, enzovoorts, enzovoorts...
Heyquote:Op donderdag 14 april 2005 22:19 schreef Wepeel2 het volgende:
Klote CSi kijkers die over dat soort dingen gaan zeiken.![]()
Dat had ik geloof ik een poosje geleden al aangekaartquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:03 schreef Aventura het volgende:
Keek laatst MTV en toen zag ik de nieuwe clip van 3 doors down voorbijkomen. En wie speelt daarin (volgens mij?): de lekkere tuinjongen/neukertje van mevr. Solis![]()
Oh echt? Haha! Kan er op internet nergens een bevestiging van vinden, maar het is hem wel echt volgens mij. Hij heet Jesse Metcalfe.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat had ik geloof ik een poosje geleden al aangekaartMaar hij is t inderdaad
quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:03 schreef Aventura het volgende:
neukertje van mevr. Solis
Goeie tip!quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:03 schreef Tokay het volgende:
Ik heb vreselijk gelachen om James Denton, die man heeft echt humor en zelfspot.
Vanavond laat (00.15 uur, RTL4) wordt het herhaald, jullie moeten zeker even kijken!
Was toen een hele aflevering over DH, dit was maar een heel klein stukje, maar daarom zeker niet minder de moeite waard....quote:
Yep.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:37 schreef Copycat het volgende:
Die aflevering met Oprah in Wisteria Lane?
Lijkt me dat je dat toch chekct?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:50 schreef ChrisJX het volgende:
Ik denk trouwens dat Mrs Hubert helemaal niet dood isZe is alleen bewusteloos, gok ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
uhoh, toch niet nog meer Susan-hilaria he? Want daar heb ik het zo langzamerhand wel een beetje mee gehad...quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:42 schreef Copycat het volgende:
Vanavond is een hilarische aflevering!
Dan zou ik maar gewoon niet meer kijken, want er komt nog genoeg Suasn-hilaria voorbij de komende weken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:31 schreef phileine het volgende:
[..]
uhoh, toch niet nog meer Susan-hilaria he? Want daar heb ik het zo langzamerhand wel een beetje mee gehad...
Heb je t voorstukje niet gezien op Net 5?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:31 schreef phileine het volgende:
[..]
uhoh, toch niet nog meer Susan-hilaria he? Want daar heb ik het zo langzamerhand wel een beetje mee gehad...
Is dat zo? Dat is zo'n opvallend detail, dat zal dan vast nog wel een rol gaan spelen in de serie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:50 schreef Frollo het volgende:
Ook weer een leuk detail was dat mrs. Huber dood(?) geslagen werd met de beker die ze zelf nota bene gejat had van Mary Alice!
tevens tvp
Dat was die mixerbeker die ze zogenaamd kwam terugbrengen toen ze die knal hoorde van de revolver. Daarna nam ze 'm weer mee naar huis om er direct de naamsticker vanaf te trekken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:57 schreef Tarak het volgende:
Is dat zo? Dat is zo'n opvallend detail, dat zal dan vast nog wel een rol gaan spelen in de serie.
Ik heb hem ook gezien en ik vind het wel leuk om hem te downloaden...quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:26 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb em gewoon op tv gezien, je mist niets hoor....
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:00 schreef Copycat het volgende:
Dat was die mixerbeker die ze zogenaamd kwam terugbrengen toen ze die knal hoorde van de revolver. Daarna nam ze 'm weer mee naar huis om er direct de naamsticker vanaf te trekken.
heb je al op de Oprah site zelf gekeken voor de naam of nummer/datum van die aflevering?quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:09 schreef MadGuy het volgende:
Nee, die is wel kassiewijlen, denk ik hoor. Nu maar zien wie haar vervanger wordt, zoals CopyCat aangaf...
Overigens. Ik ben op zoek naar de aflevering van Oprah waarin Oprah meespeelde in DH. Weet iemand onder welke naam deze te vinden is? Of is het niet toegestaan dat hier te vragen?
nu ja, als je niets kan vinden, kun je op de site (zie link) altijd nog de uitzending op tape bestellen, mocht je echt desperate zijnquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:30 schreef MadGuy het volgende:
Thanks, milagro. Daar was ik nog niet opgekomen. Ik ga gewoon eens zoeken. Wie weet!
En inderdaad, die mixerbeker: geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |