abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26181141
Een van de betere afleveringen tot nu toe
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 12 april 2005 @ 22:31:22 #227
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_26182673
Carlos: "I want a child."
Gabrielle: "In case you forgotten, before we got married we made a deal, no kids."
Carlos: "Yeah, well deals are meant to be renegoiated."
Gabrielle: "Well, we're not negoiating my uterus."

Als ik Rex en Bree was had ik Andrew gelijk doorgestuurd naar een psych, als je gewoon door kan leven na zoiets zit er iets goed mis.
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:10:21 #228
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26183852
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 22:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Carlos: "I want a child."
Gabrielle: "In case you forgotten, before we got married we made a deal, no kids."
Carlos: "Yeah, well deals are meant to be renegoiated."
Gabrielle: "Well, we're not negoiating my uterus."

Als ik Rex en Bree was had ik Andrew gelijk doorgestuurd naar een psych, als je gewoon door kan leven na zoiets zit er iets goed mis.
Oh, ik vond juist dat Bree Andrew een probleem aan het aanpraten was. Ik zag het als iets hilarisch dat Bree iemand verwijtte zo weinig in de emotie te zitten. Ouders die hun kinderen verwijtten dat ze in bepaalde karaktertrekken op hen lijken.
Zo herkenbaar.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_26184066
De serie begint wel steeds aantrekkelijker te worden vind ik. Ik het begin was ik een beetje bang voor een soort sex in the city spin-off (en ik had niks met SITC), maar het schiet nu wel lekker allerlei vage kanten op. Ik heb ook de indruk dat Mike de opdracht krijgt van zijn schoonvader, en dat hij dus de dood/verdwijning van zijn ex onderzoekt. Volgens mij heeft het niets met Mary Alice te maken. We zullen zien...

Ik las ergens op een Amerikaans forum de theorie dat de zus van Kendra een niet nader genoemde misdaad heeft begaan, is gevlucht naar Autralië, daar weer werd opgepakt, op weg terug naar de US met haar vliegtuig is neergestort op een mysterieus eiland en daar doorleeft onder de naam Kate.
maar dat is alleen begrijpelijk voor Lost-kijkers.

Anyway, het kan de koorts zijn die me vandaag kwelt, maar ik vond het wel een lekkere aflevering. Ik was zelfs een beetje ontroerd bij de vriendinnen-we-zijn-er-voor-je-Lynette-scene op het voetbalveld (maar dat zou me zonder koorts nooit gebeuren hoor!)
mooi he, alles
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:19:08 #230
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26184131
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:17 schreef phileine het volgende:

Anyway, het kan de koorts zijn die me vandaag kwelt, maar ik vond het wel een lekkere aflevering. Ik was zelfs een beetje ontroerd bij de vriendinnen-we-zijn-er-voor-je-Lynette-scene op het voetbalveld
Vond ik ook ontroerend.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_26184238
O ja, en de juxtapositie aan het eind van sex en geweld was erg mooi gedaan.
mooi he, alles
  woensdag 13 april 2005 @ 09:21:54 #232
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_26188566
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:17 schreef phileine het volgende:

Ik las ergens op een Amerikaans forum de theorie dat de zus van Kendra een niet nader genoemde misdaad heeft begaan, is gevlucht naar Autralië, daar weer werd opgepakt, op weg terug naar de US met haar vliegtuig is neergestort op een mysterieus eiland en daar doorleeft onder de naam Kate.
maar dat is alleen begrijpelijk voor Lost-kijkers.
Lost is ook een ABC serie toch?
Lijkt me nog heel onwaarschijnlijk, het zijn twee compleet andere series
pi_26188878
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:10 schreef Tarak het volgende:

[..]

Oh, ik vond juist dat Bree Andrew een probleem aan het aanpraten was. Ik zag het als iets hilarisch dat Bree iemand verwijtte zo weinig in de emotie te zitten. Ouders die hun kinderen verwijtten dat ze in bepaalde karaktertrekken op hen lijken.
Zo herkenbaar.
Ik vond het schokkend, zo egocentrisch als die jongen reageerde... ach, het was een oude vrouw, ik ben jonger dus ik verdien geen straf. Als iij naar de politie gaat ben jij fout bezig!
  woensdag 13 april 2005 @ 10:27:50 #234
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26189648
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:23 schreef phileine het volgende:
O ja, en de juxtapositie aan het eind van sex en geweld was erg mooi gedaan.
Inderdaad zeg! Ik vind het ook telkens weer knap dat ze het cirkeltje rond weten te krijgen, zoals vandaag met het thema zonden en de Bijbel. Heel knap geschreven!

Ik vond het ook emotioneel gezien een zeer sterke aflevering. Arme Lynette en ik begreep de man van Mary-Alice nu ook meer. Eerst kwam hij op me over als een emotieloze kwal. Nu handelt hij dingen nog steeds verkeerd af in mijn ogen, maar zijn emoties zijn nu veel begrijpelijker...

Wel jammer dat we nu niets meer van Mrs. Hubert vernemen...
  woensdag 13 april 2005 @ 10:27:58 #235
62964 Little_Acorn
You would know
pi_26189651
Susan was als vanouds weer stuntelig en hilarisch bezig. tvp
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  woensdag 13 april 2005 @ 10:29:55 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26189686
quote:
Op woensdag 13 april 2005 10:27 schreef MadGuy het volgende:

Wel jammer dat we nu niets meer van Mrs. Hubert vernemen...
Nog even en er komt een leuke vervanging .

Heb gisteren ook weer even gekeken, en ook in de re-run vond ik de scene op het sportveld weer erg mooi. Dit keer bleven mijn ogen echter wel droog .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26193976
quote:
Op woensdag 13 april 2005 10:27 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Inderdaad zeg! Ik vind het ook telkens weer knap dat ze het cirkeltje rond weten te krijgen, zoals vandaag met het thema zonden en de Bijbel. Heel knap geschreven!

Ik vond het ook emotioneel gezien een zeer sterke aflevering. Arme Lynette en ik begreep de man van Mary-Alice nu ook meer. Eerst kwam hij op me over als een emotieloze kwal. Nu handelt hij dingen nog steeds verkeerd af in mijn ogen, maar zijn emoties zijn nu veel begrijpelijker...

Je beschrijft precies wat ik denk . Behalve die Mrs Hubert, ben blij dat ze weg is Irritant personage is het juist!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 13 april 2005 @ 14:04:48 #238
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_26195166
Mrs. Hubert was tof.
Maar ze was wel genoeg uitgediept en er komt wel wat leuks voor in de plaats.

@Tarak:
leuke signature. Ik zag overigens pas later dat het uit Alice in Wonderland komt. Ik heb ongeveer 10 minuten geprobeerd de zin te ontcijferen, maar hij blijft ingewikkeld met al die dubbele ontkenningen.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_26197859
Heho the witch is dead.....lalala... Daaaag mrs. Huber !!
  woensdag 13 april 2005 @ 17:10:02 #240
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26199546
Is het nu Huber of Hubert? Ach hel, ze is dood...

Ik ben benieuwd naar de vervanging, maar spoil ons niet teveel, Copycat.

En ja, als man jankte ik bijna bij de Lynette scene!
pi_26199632
Misschien die Alpha-mom waar Lynette eerder mee in de clinch lag? Dat lijkt me wel een mooie fouterik. Die mrs Huber was me toch een beetje teveel een karikatuur.
dat van Lost was natuurlijk een grapje, maar geef toe dat die Kendra behoorlijk op Kate lijkt
mooi he, alles
  woensdag 13 april 2005 @ 17:13:24 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26199636
quote:
Op woensdag 13 april 2005 17:10 schreef MadGuy het volgende:

Ik ben benieuwd naar de vervanging, maar spoil ons niet teveel, Copycat.
Nee hoor, ben maar niet bang.
Een beetje teasen echter kan nooit kwaad .

En over twee afleveringen is Net 5 helemaal bij met de VRT, dus dan ben ik elke keer net zo in limbo als de rest. Kan er amper op wachten... .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26201455
Geweldige aflevering gisteren weer! Vind het iedere aflevering beter worden tot nu toe!!
Zou het weer goed komen met Bree en haar man..dat vertederende gesprekje tussen die twee over hun kids in de auto???
En die opmerking van Bree: ik heb vertrouwen in de armen!!!
geniet nooit met mate
  woensdag 13 april 2005 @ 19:22:44 #244
30488 coolbabe
My little pwny
pi_26202398
Ik vind het per aflevering beter worden
De scene met Lynette op het voetbalveld was heel mooi gedaan, ik zat stiekem te snotteren
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_26230706
maarr.. Nu is Mrs. Hubers dood toch? Oeps! Beetje dom van die, hoe heet ie ook alweer, de man van Mary-Alice, Hij heeft Mrs. Hubers toch vermoord?
pi_26232053
Omdat hij dik veel sporen achterlaat?
pi_26233315
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:02 schreef Geqxon het volgende:
Omdat hij dik veel sporen achterlaat?
Hij zat als een gek het bloed weg te boenen. Het glas zal hij wel opruimen (sloeg hij het nu kapot op haar hoofd?) en het lichaam rolt die op in een tapijt. Valt wel mee toch?
  donderdag 14 april 2005 @ 21:53:41 #249
16976 Fling
Fan o' man
pi_26233502
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:47 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Hij zat als een gek het bloed weg te boenen. Het glas zal hij wel opruimen (sloeg hij het nu kapot op haar hoofd?) en het lichaam rolt die op in een tapijt. Valt wel mee toch?
Jij kijkt zeker nooit CSI
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_26233699
Nee. Maar het is toch op zijn minst ook raar dat iedereen elk huis in en uit kan sluipen zonder dat een oplettende buurvrouw of buurman ooit iets ziet. Ik noem een Zach die inbreekt bij Bree, Susan die naakt over straat loopt en alleen door Mike wordt gezien, enzovoorts, enzovoorts...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')