abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 april 2005 @ 09:26:19 #151
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_25993581
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 08:53 schreef No-Li-Ta het volgende:
Wat ik denk dat er vanaaf gaat gebeuren, afgeleidt uit het voorstukje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou ook wel heel zonde zijn als de aap wèl uit de mouw kwam! Ik wil die Gabrielle zien kronkelen!

Vanaaf weer! Weten we ook wat er met Rex aan de hand is. Toch?
pi_25996589
Hehe, ik denk dat als het een opgelost is, er vervolgens weer 2 nieuwe raadsels opduiken
pi_25996653
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 11:57 schreef wendy-tje het volgende:
Hehe, ik denk dat als het een opgelost is, er vervolgens weer 2 nieuwe raadsels opduiken
Jaaaa, Zach en die kist moeten nog! Dana is dus blijkbaar een zusje van Zach en hij heeft mogelijk iets met haar dood van doen gehad. En toen werd Mary-Alice weer zwanger en kon ze de druk van nog een kind die ze meteen weer zou kwijtraken niet aan ofzo
pi_25996701
De herkomst van de 'loodgieter' wordt ook een leuke denk ik... en Edie moet ook weer eens wat doen
pi_25998415
Vanavond zullen we het wel weer zien
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_26002068
Even posten zodat ik het niet vergeet op te nemen .
  dinsdag 5 april 2005 @ 21:29:33 #157
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_26008487
Wat een goede afl! Onwijs veel humor, nieuwe ontwikkelingen & mooi geacteerd. Jeetje, nu zit ik weer met 10 extra vragen ipv antwoorden
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
pi_26008536
Goede aflevering . Ik vond het de laatste tijd een beetje inzakken, maar nu is er weer genoeg om naar te kijken.
pi_26008555
goeje aflevering, nadat ik het de vorige keer half gemist heb, heb ik nu wel het idee dat ik helemaal bij ben!

Dat moment dat gabrielle betrapt werd, heel rustig; "well, that's it then"

ook leuke quotes door heel de serie heen

"no victory comes without a loss" (ofzo)
"to win, you have to want it more""etc etc.
-
pi_26008696
Goh, ik lag weer dubbel in mijn eentje
pi_26009129
Wederom prima aflevering, veel verschillende verhaallijnen, veel nieuwe ontdekkingen .. top
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_26009380
Was weer leuk
Oeh en John
pi_26010609
Hij was echt geweldig
pi_26012625
ik heb een stukje gemist door een gillend kind naast mijn oor. Kan iemand even een recap geven van het Zach-Edie lijntje? Blijkbaar heeft Edie die brieven geschreven, maar waaróm?
mooi he, alles
pi_26016012
Omdat Edie op de een of andere manier belang had bij de dood van Mary-Alice? Omdat Edie er wel brood in zag?
Wat wel bekend was, is dat Edie veel deed om aan huizen te komen die ze kon verkopen... de echte reden is niet gezegd, alleen dat Edie voor geld weleens over lijken ging Bij wijze van spreken
pi_26016592
Maar is het zeker dat ze die brieven schreef? Gaf ze het toe? Of werd het geconcludeerd uit iets anders?
mooi he, alles
pi_26016628
quote:
Op woensdag 6 april 2005 09:13 schreef phileine het volgende:
Maar is het zeker dat ze die brieven schreef? Gaf ze het toe? Of werd het geconcludeerd uit iets anders?
Het was op een bepaalde briefje geschreven met bepaalde afmetinge, speciaal soort papier etc...
Toen Edie haar klappertje in het huis achter liet zag hij dat het hetzelfde briefpapier was.
pi_26016737
en de vader van Zach heeft een of andere 'Private Eye' in dienst genomen (of is het een virend? dat heb ik nu weer gemist) en die papt nu met Edie aan..Zach's vader wilde haar niet direct confronteren met de feiten dus wat nu het plan is...?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 6 april 2005 @ 09:32:41 #169
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_26016861
quote:
Op woensdag 6 april 2005 09:23 schreef milagro het volgende:
en de vader van Zach heeft een of andere 'Private Eye' in dienst genomen (of is het een virend? dat heb ik nu weer gemist) en die papt nu met Edie aan..Zach's vader wilde haar niet direct confronteren met de feiten dus wat nu het plan is...?
Dat is een huurmoordenaar toch?! Hij zei: " voor 5000 raakt ze gewond, voor 10.000 is ze er niet meer"
__-*-__
pi_26016949
quote:
Op woensdag 6 april 2005 09:32 schreef No-Li-Ta het volgende:

[..]

Dat is een huurmoordenaar toch?! Hij zei: " voor 5000 raakt ze gewond, voor 10.000 is ze er niet meer"
Nou, volgens mij bedoelde hij dat zoiets te regelen valt , maar of hij dat dan zelf gaat doen ?
Waarom papt hij nu anders met haar aan?
pi_26017046
quote:
Op woensdag 6 april 2005 09:23 schreef milagro het volgende:
Het is inderdaad een private eye, dacht ik.
Wat nu precies het plan is? Dat zien we volgende week
pi_26017210
het was zo spannend! Het valt me wel op dat de problemen van de huisvrouwen steeds meer met elkaar te maken krijgen (dochter van Bree en Gabrielle. Die zoon van Bree en mrs. Solis etc), inplaats van met omstanders.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_26017882
maar van wie was die tekst "you could also say she crawled into the garden after she shot herself", of iets van die strekking. Die hoorde ik wel, maar weet niet wie het zei. Waar ging dat gesprek over?
mooi he, alles
pi_26017939
quote:
Op woensdag 6 april 2005 10:21 schreef phileine het volgende:
maar van wie was die tekst "you could also say she crawled into the garden after she shot herself", of iets van die strekking. Die hoorde ik wel, maar weet niet wie het zei. Waar ging dat gesprek over?
dat was Edie.

ze zei tegen Zach vader dat zijn huis moeilijk verkoopbaar was omdat er iemand zelfmoord gepleegd had IN het huis, dus ms als hij zou zeggen dat ze in de tuin gestorven was, dat het huis makkelijker te verkopen was

(je moet namelijk, by law, vermelden dat er een moord/zelfmoord plaatsgevonden heeft in je huis als je je huis verkoopt)
  woensdag 6 april 2005 @ 10:26:07 #175
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_26017968
quote:
Op woensdag 6 april 2005 10:21 schreef phileine het volgende:
Dat was in de scene dat Edie het huis van Paul kwam taxeren, ze vertelde hem dat hij er wel rekening mee moest houden dat hij kopers kan verliezen omdat Mary Alice er zelfmoord in heeft gepleegd.
Toen kwam ze met de tip om dan maar te vertellen dat ze naar buiten gekropen is en daar overleden is.
En toen vond Paul dat paarse briefje...

-edit: te laat -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')