quote:Op dinsdag 5 april 2005 08:53 schreef No-Li-Ta het volgende:
Wat ik denk dat er vanaaf gaat gebeuren, afgeleidt uit het voorstukje:Het zou ook wel heel zonde zijn als de aap wèl uit de mouw kwam! Ik wil die Gabrielle zien kronkelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaaf weer!Weten we ook wat er met Rex aan de hand is. Toch?
Jaaaa, Zach en die kist moeten nog! Dana is dus blijkbaar een zusje van Zach en hij heeft mogelijk iets met haar dood van doen gehad. En toen werd Mary-Alice weer zwanger en kon ze de druk van nog een kind die ze meteen weer zou kwijtraken niet aan ofzoquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:57 schreef wendy-tje het volgende:
Hehe, ik denk dat als het een opgelost is, er vervolgens weer 2 nieuwe raadsels opduiken
Het was op een bepaalde briefje geschreven met bepaalde afmetinge, speciaal soort papier etc...quote:Op woensdag 6 april 2005 09:13 schreef phileine het volgende:
Maar is het zeker dat ze die brieven schreef? Gaf ze het toe? Of werd het geconcludeerd uit iets anders?
Dat is een huurmoordenaar toch?! Hij zei: " voor 5000 raakt ze gewond, voor 10.000 is ze er niet meer"quote:Op woensdag 6 april 2005 09:23 schreef milagro het volgende:
en de vader van Zach heeft een of andere 'Private Eye' in dienst genomen (of is het een virend? dat heb ik nu weer gemist) en die papt nu met Edie aan..Zach's vader wilde haar niet direct confronteren met de feiten dus wat nu het plan is...?
Nou, volgens mij bedoelde hij dat zoiets te regelen valt , maar of hij dat dan zelf gaat doen ?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:32 schreef No-Li-Ta het volgende:
[..]
Dat is een huurmoordenaar toch?! Hij zei: " voor 5000 raakt ze gewond, voor 10.000 is ze er niet meer"
Het is inderdaad een private eye, dacht ik.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:23 schreef milagro het volgende:
en de vader van Zach heeft een of andere 'Private Eye' in dienst genomen (of is het een virend? dat heb ik nu weer gemist) en die papt nu met Edie aan..Zach's vader wilde haar niet direct confronteren met de feiten dus wat nu het plan is...?
dat was Edie.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:21 schreef phileine het volgende:
maar van wie was die tekst "you could also say she crawled into the garden after she shot herself", of iets van die strekking. Die hoorde ik wel, maar weet niet wie het zei. Waar ging dat gesprek over?
Dat was in de scene dat Edie het huis van Paul kwam taxeren, ze vertelde hem dat hij er wel rekening mee moest houden dat hij kopers kan verliezen omdat Mary Alice er zelfmoord in heeft gepleegd.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:21 schreef phileine het volgende:
maar van wie was die tekst "you could also say she crawled into the garden after she shot herself", of iets van die strekking. Die hoorde ik wel, maar weet niet wie het zei. Waar ging dat gesprek over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |