SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Is het wat? Is het wat??quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:32 schreef DuchessX het volgende:
En, is het wat? Heb de pilot opgenomen maar nog niet gekeken.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:33 schreef Copycat het volgende:
Goeie OP!
Ik vond 'm weer goed vanavond.
Intriges, hilariteit (...) , geheimen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, twee maar? Gisteren was aflevering 7 op België, in Nederland zijn we bij 2.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:34 schreef Copycat het volgende:
Op Net 5 loop je slechts twee afleveringen achter, dat is in te lopen.
Dinsdag, half tien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mysterie ontrafelt is.
Hee, daar heb je een punt. Maar misschien was de deur gewoon open?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:23 schreef OnaNia het volgende:
Ik vraag me wel af hoe Andrew het huis binnen is gekomen op het eind, hij had toch geen nieuwe sleutel gekregen van Bree?
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 07:55 schreef Toeps het volgende:
Ah, ik ben eruit. Op tvtome.com staan alle afleveringen beschreven, en gister was toch echt 7 op Eén.
Pfff, dan vermoed ik dat het nog héél lang gaat duren voordag hetIn aflevering 9 word er al meer over bekend, en ook in aflevering 10. Maar nog niet helemaal helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mysterie ontrafelt is.
NSJ & Lowlands still on my mind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |