Sterker nog, op veel fansites staat al de officiele ontkenning van deze geruchten.. Maddie schijnt de serie zelfs niet eens te kennen...quote:Op zondag 27 maart 2005 20:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoorde gister dat er geruchten gingen over een bijrol voor Madonna in de serie. Ze heeft zelf echter aangegeven er geen zin in te hebben ..
Ik vind zelf ook dat ze dit soort dingen niet moeten gaan doen, volgens mij kan het de kwaliteit van de serie alleen maar onderuit halenquote:Op zondag 27 maart 2005 20:28 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Sterker nog, op veel fansites staat al de officiele ontkenning van deze geruchten.. Maddie schijnt de serie zelfs niet eens te kennen...
Ik heb wel uit interviews begrepen dat er wat 'beroemde' cameo's/gastoptredens in de serie komen.. Maar de regisseur zégt in elk geval dat ze wel gekeken hebben in hoeverre die sterren in de serie pasten, zodat DH er niet onder lijdde... Hopen maar dat ze dat dan écht gedaan hebben..quote:Op zondag 27 maart 2005 20:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik vind zelf ook dat ze dit soort dingen niet moeten gaan doen, volgens mij kan het de kwaliteit van de serie alleen maar onderuit halen
Bedankt voor de tip, ik zal dinsdag kijken of het de moeite waard is!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:33 schreef Tarak het volgende:
In HP/De Tijd van vandaag een artikel over Desperate Housewives!!
En is het wat, zou je hem dan kunnen scannen?quote:Op maandag 28 maart 2005 03:13 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik zal dinsdag kijken of het de moeite waard is!
Ja, wat wil je als je een 18jarige neuktquote:Op maandag 28 maart 2005 22:36 schreef karoltje het volgende:
Beetje hoerige uistraling heeft zij..
O ja, het is dinsdag vandaag!quote:
*eensquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:12 schreef Wombcat het volgende:
tis eigenlijk wel triest, dit is de enige serie die op het moment nog echt de moeite waard is te volgen, Charmed nog een beetje, maar dat wordt ook hard minder leuk op 't moment, heb vrijdag maar met een half oog gekeken.
[off-topic]Lost leek me eerst leuk, maar ik dacht dat het 'gewoon' over de overlevende van een crash zou gaan. Toen die monsters (of wat het ook zijn) opdoken kreeg ik een beetje Jurassic Park/King Kong ideeën er bij, en daar had ik niet zo'n zin in, dus ben ik na de eerste aflevering afgehaakt. Wel heb ik seizoen 1 van Dark Angel aangeschaft, en da's wel leuk, maar op het moment mis ik toch de echte kwaliteitsseries op TV.[/off-topic]quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
*eens
Ik dacht met Lost hetzelfde effect te hebben na de eerste aflevering maar daar ben ik nu al op afgehaakt. Gelukkig ben ik pas begonnen met 24 (1e seizoen)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |