quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:28 schreef Tarak het volgende:
Een beetje fan, kent haar nog van "Loveboat"http://www.imdb.com/name/nm0000159/
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:55 schreef Mvnl het volgende:
By the way, al vanaf het begin deed die dochter me ergens aan denken en ik kwam er maar niet uit aan wie... toen bedacht ik ineens dat haar expressie leek op die van de oudste dochter uit The Incredibles... Heb ik ff gegoogled, blijkt ze die stem ook ingesproken te hebben.
Best bizar dat je een animatiefiguur in iemand herkent die je daarvoor nooit gezien hebt...
Ja, en bij die 'vrouw' staat bovenaan in haar film-cv "Julie in Desperate Housewives"quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:17 schreef rena het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij bedoeld, maar Julie is het niet hoor: http://www.imdb.com/name/nm0100792/
Deze vrouw spreekt die dochter in.
...en speelde in 1996 "ranking CHILD" in Law&Order... (en nog in heel wat meer recente producties 'child' o.i.d.) ik denk dat er eerder een foutje in haar leeftijd is gemaakt... Even googlen op "andrea bowen" levert bovendien tientallen Julie-foto's op..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
die vrouw die Violet inspreekt is 35, dat meisje die Julie speelt denk ik niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
Lynette was wel de held van de schoolquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:23 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Lynette was weer stoer! "Let's take it outside" omg!
ja inderdaad zeg!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:12 schreef Geqxon het volgende:
Bree is wel té lekker in deze aflevering!
Helemaal anders dan normaal
jah dat doetie omdat ie **** isquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:38 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ja inderdaad zeg!![]()
en dan wijst rex haar toch nog af![]()
Neehee hij is ****, wacht maar tot de volgende aflevering of die daarna...quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:43 schreef DarkElf het volgende:
omdat het een eikel is die het zo draait dat zij de schuldige is in al hun problemen terwijl hij wrs gewoon een ander wilt ofzo..
naar ventje
waarschijnlijk impotent dusquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Neehee hij is ****, wacht maar tot de volgende aflevering of die daarna...
En hij wou wel, maar die muts werd gek van dat broodje dat misschien wel op de grond zou vallen in een wildvreemd hotel
Nope...quote:
homo?quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Neehee hij is ****, wacht maar tot de volgende aflevering of die daarna...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |