SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu ben ik wel benieuwd. Volgende aflevering weten we dus wat er aan de hand is met Rex?
Volgens mij istie zwaar homoquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:43 schreef DarkElf het volgende:
omdat het een eikel is die het zo draait dat zij de schuldige is in al hun problemen terwijl hij wrs gewoon een ander wilt ofzo..
Wat heeft u een grote ogen!quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:37 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik heb net de video gekeken..wat een geweldige serie is het toch!! Lynette met al die domme wijven voor het toneelstukje..geweldig!!
Nee, hij vind de sex met ma Solis stukken lekkerder ..quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:06 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Volgens mij istie zwaar homo![]()
EDIT: Oh, niet dusEn impotent ook al niet
Hmm... Hij wil d'r vastbinden ofzo
quote:
ik vind dat ze een knap strak lijf heeft voor iemand van haar leeftijd, temminste niet zo'n zongerimpeld kreukgedoequote:Op donderdag 31 maart 2005 10:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vaag? Hangend?
Ik vind haar nog behoorlijk strak voor een housewive met twee puberkids.
haha dat heb ik ook wel jah, Clayton Webb, ergens anders heb ik em ook nog nooit in gezienquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:43 schreef ChrisJX het volgende:
Als ik die kerel van d'r zie denk ik altijd dat Webb uit JAG aan de vrouw is![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:43 schreef ChrisJX het volgende:
Als ik die kerel van d'r zie denk ik altijd dat Webb uit JAG aan de vrouw is![]()
Na vanavond gooit Belgiė er toch een paar maanden de rem op?quote:
Ze is idd superstrak!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:58 schreef Samson het volgende:
[..]
ik vind dat ze een knap strak lijf heeft voor iemand van haar leeftijd, temminste niet zo'n zongerimpeld kreukgedoe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__-*-__
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |