Wie zegt dat niemand Susan verder heeft gezien? Is ook niet relevant voor het verhaal.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:59 schreef MadGuy het volgende:
Nee. Maar het is toch op zijn minst ook raar dat iedereen elk huis in en uit kan sluipen zonder dat een oplettende buurvrouw of buurman ooit iets ziet. Ik noem een Zach die inbreekt bij Bree, Susan die naakt over straat loopt en alleen door Mike wordt gezien, enzovoorts, enzovoorts...
Heyquote:Op donderdag 14 april 2005 22:19 schreef Wepeel2 het volgende:
Klote CSi kijkers die over dat soort dingen gaan zeiken.![]()
Dat had ik geloof ik een poosje geleden al aangekaartquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:03 schreef Aventura het volgende:
Keek laatst MTV en toen zag ik de nieuwe clip van 3 doors down voorbijkomen. En wie speelt daarin (volgens mij?): de lekkere tuinjongen/neukertje van mevr. Solis![]()
Oh echt? Haha! Kan er op internet nergens een bevestiging van vinden, maar het is hem wel echt volgens mij. Hij heet Jesse Metcalfe.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat had ik geloof ik een poosje geleden al aangekaartMaar hij is t inderdaad
quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:03 schreef Aventura het volgende:
neukertje van mevr. Solis
Goeie tip!quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:03 schreef Tokay het volgende:
Ik heb vreselijk gelachen om James Denton, die man heeft echt humor en zelfspot.
Vanavond laat (00.15 uur, RTL4) wordt het herhaald, jullie moeten zeker even kijken!
Was toen een hele aflevering over DH, dit was maar een heel klein stukje, maar daarom zeker niet minder de moeite waard....quote:
Yep.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:37 schreef Copycat het volgende:
Die aflevering met Oprah in Wisteria Lane?
Lijkt me dat je dat toch chekct?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:50 schreef ChrisJX het volgende:
Ik denk trouwens dat Mrs Hubert helemaal niet dood isZe is alleen bewusteloos, gok ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
uhoh, toch niet nog meer Susan-hilaria he? Want daar heb ik het zo langzamerhand wel een beetje mee gehad...quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:42 schreef Copycat het volgende:
Vanavond is een hilarische aflevering!
Dan zou ik maar gewoon niet meer kijken, want er komt nog genoeg Suasn-hilaria voorbij de komende weken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:31 schreef phileine het volgende:
[..]
uhoh, toch niet nog meer Susan-hilaria he? Want daar heb ik het zo langzamerhand wel een beetje mee gehad...
Heb je t voorstukje niet gezien op Net 5?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:31 schreef phileine het volgende:
[..]
uhoh, toch niet nog meer Susan-hilaria he? Want daar heb ik het zo langzamerhand wel een beetje mee gehad...
Is dat zo? Dat is zo'n opvallend detail, dat zal dan vast nog wel een rol gaan spelen in de serie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:50 schreef Frollo het volgende:
Ook weer een leuk detail was dat mrs. Huber dood(?) geslagen werd met de beker die ze zelf nota bene gejat had van Mary Alice!
tevens tvp
Dat was die mixerbeker die ze zogenaamd kwam terugbrengen toen ze die knal hoorde van de revolver. Daarna nam ze 'm weer mee naar huis om er direct de naamsticker vanaf te trekken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:57 schreef Tarak het volgende:
Is dat zo? Dat is zo'n opvallend detail, dat zal dan vast nog wel een rol gaan spelen in de serie.
Ik heb hem ook gezien en ik vind het wel leuk om hem te downloaden...quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:26 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb em gewoon op tv gezien, je mist niets hoor....
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:00 schreef Copycat het volgende:
Dat was die mixerbeker die ze zogenaamd kwam terugbrengen toen ze die knal hoorde van de revolver. Daarna nam ze 'm weer mee naar huis om er direct de naamsticker vanaf te trekken.
heb je al op de Oprah site zelf gekeken voor de naam of nummer/datum van die aflevering?quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:09 schreef MadGuy het volgende:
Nee, die is wel kassiewijlen, denk ik hoor. Nu maar zien wie haar vervanger wordt, zoals CopyCat aangaf...
Overigens. Ik ben op zoek naar de aflevering van Oprah waarin Oprah meespeelde in DH. Weet iemand onder welke naam deze te vinden is? Of is het niet toegestaan dat hier te vragen?
nu ja, als je niets kan vinden, kun je op de site (zie link) altijd nog de uitzending op tape bestellen, mocht je echt desperate zijnquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:30 schreef MadGuy het volgende:
Thanks, milagro. Daar was ik nog niet opgekomen. Ik ga gewoon eens zoeken. Wie weet!
En inderdaad, die mixerbeker: geweldig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |