Hij kwam toch naar SES?quote:
Nee, want hij leest zn mail niet en we hadden nog wat vraagjesquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:08 schreef Absinth het volgende:
Nou, gefeliciteerd dan maar
Weet die het zelf al?
Oh okquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, want hij leest zn mail niet en we hadden nog wat vraagjes
Nu X-ray nog vangen om het evenwicht te bewaren.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:09 schreef Strolie75 het volgende:
Is het al 1 april?
Ofquote:
Ja, NU lijk je op mekiquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:10 schreef Mutant01 het volgende:
Ben ik mod?
Nee, zie je toch, je bent zwartquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:10 schreef Mutant01 het volgende:
Ben ik mod?
Nog niet, dus.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:10 schreef Mutant01 het volgende:
Ben ik mod?
Mail me ff terugquote:
Flikker toch op zg, Mutant is niet van suikergoedquote:
Dat is waarquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:16 schreef yvonne het volgende:
Flikker toch op zg, Mutant is niet van suikergoed
Waarom niet, ik hou van grapjes over moslimsquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:14 schreef Elgigante het volgende:
Mutant,
gefeliiteerd met deze job als moderator.
Het zal niet makkelijk zijn denk ik, maar ik wens je veel wijsheid toe!
Correct, ik heb nog nooit besneden suikergoed gezien.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:16 schreef yvonne het volgende:
Flikker toch op zg, Mutant is niet van suikergoed
Pffft, we hebben al grieken gehad, groningers, kan Mutant er ook wel bij hoorquote:
Nou ja, het lijkt e af en toe lastig om moderator te zijn en iedereen ervan te overtuigen niet met twee maten te meten, vandaar de wijsheid.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom niet, ik hou van grapjes over moslims
(oh my god...what have i said)![]()
of bashee-psycho-moslim-boyquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:21 schreef Absinth het volgende:
Was ff bang dat het toch Meki zou worden
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:21 schreef Absinth het volgende:
We hopen dat Meki onder zijn Mutant-account minder zal opvallen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:21 schreef Absinth het volgende:
Wel hoorquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:24 schreef Eightball het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Ze zijn niet compleet gestoord daar.
Hij stuurde een leuke foto mee, so whatquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:27 schreef HarigeKerel het volgende:
Goede keuze hoor Yvonne!
Wat zien die meiden toch in Marokkaantjes?![]()
![]()
![]()
Tja ik ken het maar al te goed, vrouwen kunnen een harige kerel niet weerstaanquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:29 schreef yvonne het volgende:
Hij stuurde een leuke foto mee, so what
Zeg kan jij niet is naar je eigen topic gaan?quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij stuurde een leuke foto mee, so what
quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:31 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Tja ik ken het maar al te goed, vrouwen kunnen een harige kerel niet weerstaan![]()
Ik ben alles behalve harig!quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:31 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Tja ik ken het maar al te goed, vrouwen kunnen een harige kerel niet weerstaan![]()
Ach jij bent nog een puppy, dat komt nog welquote:
Ik maar denken dat ik een aanwinst voor rechts wasquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:38 schreef QED het volgende:
Kunnen we de naam van de site in 'Groen Fok Links' veranderen? Of in 'Partij van de Fok'?
Mijn allerbeste wensen, Mutant. Dat je maar veel mag modereren.
Precies broeder, op naar het volgende slagveld met de kruisvaardersquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:43 schreef Monidique het volgende:
Mooi, weer een subforum onder controle.
Zo slecht is het niet. Het is niet dat Rudeonline opeens mod van WFL is geworden hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:44 schreef MrX1982 het volgende:
Mutant als mod
Waar zijn de tijden dat goede users mod werden
*pling*quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het is niet dat Rudeonline opeens mod van WFL is geworden hoor.
Ik herinder nog een topic van hem waar hij vroeg wat de vrouwen van harige kerels vinden!quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:33 schreef Daysiez het volgende:
[..]
(dat zeggen alleen harige kerels als je het mij vraagt)
Zeg, 1 allochtoon op POL is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:56 schreef Monus het volgende:
LOL een moslim motje in NWS, nu nog eentje in POL...
Hallo alsof friezen geen allochtonen zijn !quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:59 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zeg, 1 allochtoon op POL is meer dan genoeg.
laten we eerst eens kijken hoe Mutant het ervan afbrengt als mod, voordat we conclusies gaan trekken.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:44 schreef MrX1982 het volgende:
Mutant als mod
Waar zijn de tijden dat goede users mod werden
En zo is het maar net !quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
laten we eerst eens kijken hoe Mutant het ervan afbrengt als mod, voordat we conclusies gaan trekken.
Eerlijk gezegd hoop ik dat we hem weinig zien, dat betekent dat het verantwoordelijkheidsgevoel bij de posters op een acceptabel niveau is.
Ik zal mijn best doen om discussies te sturen, ik hoop inderdaad dat ik weinig hoef te doen, maar dat is niet aan mij zoals je zelf al steldequote:Op donderdag 24 maart 2005 14:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
laten we eerst eens kijken hoe Mutant het ervan afbrengt als mod, voordat we conclusies gaan trekken.
Eerlijk gezegd hoop ik dat we hem weinig zien, dat betekent dat het verantwoordelijkheidsgevoel bij de posters op een acceptabel niveau is.
Dat blauw vloekt met je iconquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen om discussies te sturen, ik hoop inderdaad dat ik weinig hoef te doen, maar dat is niet aan mij zoals je zelf al stelde
Das toch al bocht, dus dat mogen ze hebbenquote:
Komt een Marokkaan bij de dokter, zegt die dokter : Gefeliciteerd, pik!quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom niet, ik hou van grapjes over moslims
(oh my god...what have i said)![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Komt een Marokkaan bij de dokter, zegt die dokter : Gefeliciteerd, pik!
Dokter meteen een knal voor zijn harses![]()
![]()
Ach Meki, je hebt het al zo druk met je bedrijfjesquote:
Éérst netjes feliciteren en dan in FB een klaagtopic openen dat jij het niet bent geworden. Of stuur een mail naar FOK!radio voor een persconferentie.quote:
oow jah dara heb je gelijk inquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach Meki, je hebt het al zo druk met je bedrijfjes![]()
NWS(/POL)quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:25 schreef Drugshond het volgende:
Mutant01 mod ?!?.....
Pjieeeuww het is maar goed dat "Danny" de uber-god een hele zooi berichtengeschiedenis non-actief heeft gezet. Nu kan mutant01 niets meer teruglezen waarvoor ik anno 2005 nog ban-waardig zou zijn.
Never the less : Een goed besluit van de FOK! crew om mutant01 het moderatorschap te geven. Hij kan goed discussie voeren kan tegen kritiek en is niet op zijn mondje gevallen. Hulde.
Waarvan is Mutant01 eigenlijk moderator ?!...... ik hoop Babes and Hunks.
oowquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Éérst netjes feliciteren en dan in FB een klaagtopic openen dat jij het niet bent geworden. Of stuur een mail naar FOK!radio voor een persconferentie.
Ik flikker hier van mijn stoel af.......quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:27 schreef sylvesterrr het volgende:
NWS(/POL)
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik flikker hier van mijn stoel af.......
WAAaaaaat ?!?.....
![]()
In Feedback natuurlijk, niet in het topic hier, hij moet de admins en FA's hebben, niet de mods.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En nu mag je klagen in Feedback - NWS .
kan jij geen functie regelen op FPquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En nu mag je klagen in Feedback - NWS .
Vrees niet mijnheer drughond, ik mag u welquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik flikker hier van mijn stoel af.......
WAAaaaaat ?!?.....
![]()
Graag!quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In Feedback natuurlijk, niet in het topic hier, hij moet de admins en FA's hebben, niet de mods.
Eindredactie lijkt me meer iets voor je.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:33 schreef Meki het volgende:
[..]
kan jij geen functie regelen op FP
ik wil wel Nieuwsposter worden
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:36 schreef Falco het volgende:
Het is een Marokkaan dude.
ik waaromquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:30 schreef Meki het volgende:
ik woedend
Maar wel een "goede"quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:36 schreef Falco het volgende:
Het is een Marokkaan dude.
Leer nou eens Nederlands, het is 'Ik izzzz woedend!'quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:30 schreef Meki het volgende:
ik woedend
Wat een prachtig gedichtquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:50 schreef SCH het volgende:
Sharia sharia
eindelijk eens niet zo´n maria
maar een stevig geluid
van een mod zonder voorhuid
Welkom Mutant01 en wees mild voor je homovrienden
Nieuwe avatar komt binnenkortquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:54 schreef JanPoedel het volgende:
Ik heb nog zo gezegd, maak hem dan gelijk admin. Dan vloeken die kleuren in ieder geval niet zo.
In Den Haag lopen er zatquote:
die ben ik daarentegen nog nooit tegen gekomen.quote:
Ga eens op de gemiddelde brugklas kijken, genoeg allochtone brugsmurfenquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:13 schreef nossio het volgende:
[..]
die ben ik daarentegen nog nooit tegen gekomen.
De smurf allochtoon is in Rotterdam nog vrij onbekend.
Jij hebt bewezen dat het inderdaad gewaagd is om voor een allochtoon te kiezen....quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Een gewaagde doch zeer goede keuze!
Ik ben benieuwd.
Niets, daarom is hij mod geworden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:29 schreef SCH het volgende:
Wat is er gewaagd aan Mutant?
Nou, ik denk dat rechts-Fok inmiddels al aan de beademingsapparatuur ligt en dat men wel flink zal janken als ie racistische posts edit. Onder het mom van; 'hij is te links, die kut-Marokkaan'quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt bewezen dat het inderdaad gewaagd is om voor een allochtoon te kiezen....
Wat is er gewaagd aan Mutant?
Westers? Volgens mij mediterranees hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat rechts-Fok inmiddels al aan de beademingsapparatuur ligt en dat men wel flink zal janken als ie racistische posts edit. Onder het mom van; 'hij is te links, die kut-Marokkaan'.
Maar goed, het werkt idd. Al ben ik een westerse allochtoon natuurlijk,.
.
Nee hoor, we hebben al sinds de jaren 50 Blauwen in ons land....quote:
oh my god! FOK!users hebben echt zooooon humor.. nou ja, sommigen danquote:
We horen bij de EU hoor,quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Westers? Volgens mij mediterranees hoor.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat rechts-Fok inmiddels al aan de beademingsapparatuur ligt.
Da's eigenlijk alleen maar om het voor toeristen makkelijker te maken hoor..quote:
Je zit op het randje, wannabe-Nederlander.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jaja, komop grieken zijn voor 3/4 turk.
Tja geografisch is het gewoon 1quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je zit op het randje, wannabe-Nederlander..
Nieuwe avatar komt eraan zeikwijfquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:11 schreef pberends het volgende:
Gefeliciteerd, maar neem dan wel een NL vlag en geen Marokkaanse vlag als avatar.
Geografisch gezien zijn Nederland en Duitsland ook één.quote:
Want je weet natuurlijk precies hoe mutant gaat modden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:26 schreef thorbecke het volgende:
Geweldig.
Als je geen kritiek meer op islam en moslims wilt
... maak je alle mods moslims.
Leve de verzetsheld GEERT MAK!
Was een clubhuis niet voldoende?
Ik kan me goed herinneren dat Sylvesterrr op zijn profiel had staan dat hij "een tegenwicht wilde zijn voor de extreemrechtse fokkers".quote:
Nee. Ik heb er niks van gemerkt namelijk. Noch voor, noch achter de schermen. (en ik heb ook FP-rechten)quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:33 schreef thorbecke het volgende:
[..]
Komt die retoriek jou niet een beetje bekend voor?
Ik wil wel met je ruilen..quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:25 schreef Steijn het volgende:
Jammer, ik vond mezelf een betere kandidaat. Bovendien blijft het tekort aan rechtse modjes nu in stand.
Whahahhaha!!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:33 schreef thorbecke het volgende:
[..]
Ik kan me goed herinneren dat Sylvesterrr op zijn profiel had staan dat hij "een tegenwicht wilde zijn voor de extreemrechtse fokkers".
quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:35 schreef popolon het volgende:
Anyway, als voornamelijk lezer lijkt me het een goede keus.
Ik kan wel merken dat er te snel "offtopic" wordt gemodereerd. En kritiek op islam erg snel als getrol wordt gemodereerd.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:33 schreef sylvesterrr het volgende:
@thorbecke: is de FP pro-Islam geworden sinds ik Coördinator Moderator ben geworden?
OKquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
Thorbecke, ik snap niet waar je bang voor bent. Zolang jij geen dingen doet die tegen de policy ingaat, mag je je gang gaan. En dat geldt voor iedereen, links, rechts, atheist, moslim, jood. Het kan mij werkelijk niet schelen en welke kant van het politieke of religieuze spectrum diegene dan zit.
Vreemd, want ik heb nog niet veel bijzonders gedaan sinds ik Coördinator Moderaties ben.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:41 schreef thorbecke het volgende:
[..]
Ik kan wel merken dat er te snel "offtopic" wordt gemodereerd. En kritiek op islam erg snel als getrol wordt gemodereerd.
Iedereen, ongeacht afkomst, politieke voorkeur etc., wordt gelijk behandeld.quote:En dat duidelijk politiek korrekte trollfiguren NIET als troll worden aangezien door de moderators.
Huh?quote:En waarom moest JIJ zonnodig kontakt opnemen met Calvobbes
En wat heeft mijn persoonlijke mening m.b.t. die zaken met het modereren te maken?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:44 schreef thorbecke het volgende:
[..]
OK
Een paar vraagjes:
Wat vind je van veelwijverij?
Wat vind je van kinderneukerij?
Wat vind je van het doden van ongelovigen?
Wat vind je van het toestaan van slavernij?
Ik kan nog wel even verder, hoor.
Ben je vergeten dat je die foto ook hebt weggehaald?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Whahahhaha!!!!!
Volgens mij functioneert mijn langetermijn geheugen niet meer naar behoren, want dat kan ik me niet meer herinneren.
Welke foto?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:47 schreef thorbecke het volgende:
[..]
Ben je vergeten dat je die foto ook hebt weggehaald?
Ik heb je niet gevraagd om mijn bericht te modereren?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En wat heeft mijn persoonlijke mening m.b.t. die zaken met het modereren te maken?![]()
je vindt je zelf vast erg goed en stoer nu of niet?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:44 schreef thorbecke het volgende:
[..]
OK
Een paar vraagjes:
Allemachtig, wat doet dat er nou weer toe zeikerd.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:44 schreef thorbecke het volgende:
[..]
OK
Een paar vraagjes:
Ik heb hier anders al genoeg situaties gezien waarbij ik dacht "waar blijft een mod om dit te stoppen". Inmiddels heb al wel door dat hier veel gezegd kan worden, maar ik kan nog steeds niet wennen aan het feit dat mensen hier elkaar ongestraft voor kankerlijer en zo kunnen uitmaken. Ik ben hier pas een week of twee, maar ik zit al meer dan drie jaar op allerlei internationale forums, en ik ben eraan gewend dat als iemand een ander persoonlijk aanvalt, met behoorlijk grof taalgebruik, dat ie gewoon zonder pardon gebanned word. FOK is het eerste forum waar het blijkbaar anders werkt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Goed, wie heeft nu weer het sollicitatieformulier uit laten lekken?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:44 schreef thorbecke het volgende:
[..]
OK
Een paar vraagjes:
Jij hebt daar geen moeite mee?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Allemachtig, wat doet dat er nou weer toe zeikerd.
Gefeliciteerd Mutant01!
Een paar vraagjes:quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:44 schreef thorbecke het volgende:
[..]
OK
Een paar vraagjes:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:54 schreef du_ke het volgende:
Ach en onthoud Johan meent het allemaal nooit zo.
Paradoxaal.quote:ik meen het echt
Vergeet niet dat een inhoudelijke mening los staat van het modereren.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:50 schreef thorbecke het volgende:
[..]
Ik heb je niet gevraagd om mijn bericht te modereren?
Ik vroeg jou mening.
Heb je die?
Staat die los van de koran, islam.
Wat kan mij dat nou schelen, als hij maar goed modereerd.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:53 schreef thorbecke het volgende:
[..]
Jij hebt daar geen moeite mee?
Wat vind je er zelf van?
quote:
Ach wat heb je aan het woord van een geschiedenisstudent met schaamhaar op z'n hoofd?quote:
Nee, dit is geen gezeik, dit is opbouwende kritiek waar ik als nieuwe moderator heel wat mee kan!quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb hier anders al genoeg situaties gezien waarbij ik dacht "waar blijft een mod om dit te stoppen". Inmiddels heb al wel door dat hier veel gezegd kan worden, maar ik kan nog steeds niet wennen aan het feit dat mensen hier elkaar ongestraft voor kankerlijer en zo kunnen uitmaken. Ik ben hier pas een week of twee, maar ik zit al meer dan drie jaar op allerlei internationale forums, en ik ben eraan gewend dat als iemand een ander persoonlijk aanvalt, met behoorlijk grof taalgebruik, dat ie gewoon zonder pardon gebanned word. FOK is het eerste forum waar het blijkbaar anders werkt.
Ik wil niet zeiken of zo hoor, het is gewoon een constatering die ik effe kwijt wou. Verder niks aan de hand, ik pas me wel aan.![]()
Jij verslikt je nog wel eens inderdaad maar je bent wel lievquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:55 schreef sizzler het volgende:
Ik sta in POL bekend als rechts, maar dat staat los van mijn modden. Vraag maar na. (behalve aan SCH)![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:57 schreef du_ke het volgende:
[..]!
Je doet soms een poging maar of die pogingen altijd geslaagd zijn.
En du_ke.quote:
Net zoveel als aan de garanties van een instromende knor.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach wat heb je aan het woord van een geschiedenisstudent met schaamhaar op z'n hoofd?
Ach, het zijn in ieder geval op goed monotheïstische leest geschoeide gebruiken.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:53 schreef thorbecke het volgende:
[..]
Jij hebt daar geen moeite mee?
Wat vind je er zelf van?
GAAAAPquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:53 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Een paar vraagjes:
Wat vind jij van oprotten
Wat vind jij van vooral weg blijven
Wat vind jij van weg blijven
Had ik weg blijven al genoemd?
Bij nader inzien, heb jij niks te vinden, voer mijn vraagjes maar uit in de praktijk.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:03 schreef thorbecke het volgende:
[..]
GAAAAP
Interessante mening van je.
Zegt Megali Katastrofi je iets?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je zit op het randje, wannabe-Nederlander..
Zoals van onze "vredelievende moslimbroeders"?quote:
"wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten"quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:03 schreef thorbecke het volgende:
[..]
GAAAAP
Interessante mening van je.
Het riekt hier naar racismequote:Op donderdag 24 maart 2005 17:05 schreef thorbecke het volgende:
[..]
Zoals van onze "vredelievende moslimbroeders"?
@sylvesterquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten"
*proest*quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:06 schreef thorbecke het volgende:
[..]
@sylvester
mooie slachtofferrol-avatar
Briljante opmerkingen weer, ben er nu ondertussen achter waarom jij geen mod bent?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:06 schreef thorbecke het volgende:
[..]
@sylvester
@mutant
mooie nl-vlag in je avatar
Toch die slachtofferrolretoriek?quote:
Laat eens kijken naar jouw slachtofferrol bij het Riagg.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:09 schreef thorbecke het volgende:
[..]
Toch die slachtofferrolretoriek?
Is het nou echt zo racistich om zelfreflektie van onze moslimsbroeders te verwachten?
Wat een fascisme, toch?
En ik heb een neger in mijn avatar. Dat is mijn manier om te zeggen: "Sterf, vuile kutblanken!".quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:06 schreef thorbecke het volgende:
[..]
@sylvester
@mutant
mooie nl-vlag in je avatar
Waar heb ik je beledigd?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[retorisch]
thorbecke: is echt nou echt zo moeilijk om vriendelijk én beleefd te blijven?
[/retorisch]
Ik neem aan dat je nou gewoon zit te fucken voor de gein, maar dit is nou zo'n typisch voorbeeld waar ik het over had. Suit yourself though.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En ik heb een neger in mijn avatar. Dat is mijn manier om te zeggen: "Sterf, vuile kutblanken!".
Touché.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Tot nu toe heb niets gemodereerd, dus je hebt me niet eens de kans gegeven.
Ik had een klein joods jongetje in een concentratiekamp. Maar nu heb ik een panter, ik wil F&F mod worden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En ik heb een neger in mijn avatar. Dat is mijn manier om te zeggen: "Sterf, vuile kutblanken!".
Niks "Touché."quote:
Ik wist het welquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:12 schreef Sidekick het volgende:
Jij scheld mensen uit voor kankerlijer, dus ga eerst maar eens opnieuw manieren leren.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik had een klein joods jongetje in een concentratiekamp. Maar nu heb ik een panter, ik wil F&F mod worden.
En de uitkomst was (geheel verwacht) dat wij vooral voorkomen in hun stooutste dromen, me dunkt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:59 schreef Monus het volgende:
Ik herinder nog een topic van hem waar hij vroeg wat de vrouwen van harige kerels vinden!
Bron, link, URL, context?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij scheld mensen uit voor kankerlijer, dus ga eerst maar eens opnieuw manieren leren.
Ja.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:52 schreef SCH het volgende:
Worden we nu allemaal besneden.
Sorry, te lui om het op te zoeken, maar hou je niet in, het was in die provocerende thread van Monidique. Weet je het weer ?quote:
Natuurlijk meen ik dat niet, maar ik dacht, laat ik zijn gedachtegang even extrapoleren.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nou gewoon zit te fucken voor de gein
Ja, ik zei dat jij de kanker kon krijgen (met kan als ken gespeld, om duidelijk te maken dat het als Amsterdam's cliche uitgesproken moest worden) nadat jij vond dat tegen iemand zeggen dat hij kapot kon vallen maar een normale uitspraak was.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sorry, te lui om het op te zoeken, maar hou je niet in, het was in die provocerende thread van Monidique. Weet je het weer ?
Hoe haal je dat uit m'n profiel waar m'n voornaam, msn-adres en twee plaatjes instaan?quote:Ik ging voor de grap toen eens kijken naar je profile, en wat vond ik .... je bent tegen zinloos geweld. Nou vriend, als je mensen altijd zo aanspreekt zoals jij in die thread deed, ben jij juist de aanstichter van zinloos geweld. En weet je....dan is het niet eens zo zinloos meer, leer eerst maar eens je emoties onder bedwang te houden. Misschien dat je dan nog eens voor moderator in aanmerking komt.
Goh, jammer zeg, ik vond je nog wel bijna de nieuwe Ivo Niehe met je weldoordachte interview.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:19 schreef thorbecke het volgende:
De vragen heeft ie wel mooi ontweken.
Ik zal ze niet opnieuw stellen.
MODJES KUNNEN NIET BANNEN, DOMME HOMO!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:26 schreef Lemmeb het volgende:
Al vind ik je wel een beetje jong om mij straks de les te lezen en te bannen.
Quote.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:37 schreef Lithion het volgende:
[..]
MODJES KUNNEN NIET BANNEN, DOMME HOMO!.
oquote:
Misschien moet ik die vragen aan jou stellen?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:35 schreef Lithion het volgende:
[..]
Goh, jammer zeg, ik vond je nog wel bijna de nieuwe Ivo Niehe met je weldoordachte interview.
Als iets niet banwaardig is, zal een FA die persoon dan ook niet bannen. Korte touwtjes heur.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
o
Maar ze kunnen natuurlijk wel achter de schermen aan wat touwtjes trekken om mensen geband te krijgen, zo werkt het namelijk gewoon.
ohja, domme homo
En met zoveel vrouwelijke FA's laat het zich driemaal raden wat voor touwtjes.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:41 schreef MUUS het volgende:
Korte touwtjes heur.
Laten we mekaar nu geen mietje (blijven) noemenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als iets niet banwaardig is, zal een FA die persoon dan ook niet bannen. Korte touwtjes heur.
Homo, homo, hoooooooooooooooomo..
Mwach, normaal gesproken gebruik ik het woord niet, ik weet wel leukere en inventievere manieren om iemand dood te wensen en als een hekel aan je heb merk je het heus wel, dan reageer ik namelijk gewoon niet op je.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:42 schreef Hathor het volgende:
Okay dan Dagonet, zo'n zuurpruim ben ik nou ook weer niet, dus wat mij betreft zand erover.
Maar hier is een tip van mijn kant...bij het eerstvolgende meningsverschil, met wie dan ook, probeer om het woord "kanker" niet te gebruiken. Een hoop mensen hebben hier om hele normale redenen gewoon moeite mee. Meer vraag ik niet.![]()
Nou ophouden met MUUS te plagen anders krijg je een ban.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Laten we mekaar nu geen mietje (blijven) noemen.
Jij weet net zo goed als ik dat moderators invloed hebben. De FA beslist, maar is ook maar een mens.
Ach, dat moeten blinden zelf weten.quote:
Zoals universiteiten dat uitbuiten? Of zoals rijschoolhouders zich er aan moeten houden?quote:Wat vind je van geïnstitutionaliseerde ongelijkheid?
Misschien wel ja.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:40 schreef thorbecke het volgende:
Misschien moet ik die vragen aan jou stellen?
Kijk, daar begint het gelazer al.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:45 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nou ophouden met MUUS te plagen anders krijg je een ban.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:46 schreef sizzler het volgende:
Ach, dat moeten blinden zelf weten.
Schokkendquote:
Hij moet alles doen??quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:46 schreef Loedertje het volgende:
Mutant, het is wél de bedoeling dat je 24/7 aanwezig bent en het werk doet waar ik geen zin in heb
Hehe Loedertje, de grote schoonmaker voor NWS is gearriveerdquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:46 schreef Loedertje het volgende:
Mutant, het is wél de bedoeling dat je 24/7 aanwezig bent en het werk doet waar ik geen zin in heb
Ga dan eens vegen hierquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hehe Loedertje, de grote schoonmaker voor NWS is gearriveerd
*inkopt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hehe Loedertje, de grote schoonmaker voor NWS is gearriveerd
quote:
Iets als * ja daarvoor hebben we jullie dan ook naar NL laten komen?*quote:
We hebben het hier nu niet over jouquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:50 schreef Loedertje het volgende:
Neen Dagonet, té gemakkelijk.
Goed dames en heren ik voel me helemaal welkom. Bij deze sluit ik dan ook deze thread, nog eventuele persoonlijke vragen kunnen via de mail.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |